![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 41> |
Author | |
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Кон повеќето од селата не само што не сообраќа автобус туку и некои не се нити со пат поврзани. Возот им е единствена врска со светот. Не е никаков проблем да застануваат возовите во овие места. Единствено е потребно повеќе линии на „обични“ возово и „експресни“. А кој не се возел со воз, пропуштил многу. Дури и старите возови нудат поудобно и поинтересно искуство и патување од кој и да е автобус.
|
|
![]() |
|
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
Експресниот воз до Битола стигнува за околу 2 часа и 40 минути. Застанува само на 5 станици. Да речеме дека на овие станици губи максимум 10 минути, сигурно во Чашка, Богомила и Гостиражни не стои повеке од 30 секунди поединечно на секоја од тие станици.
Тоа значи дека просечната брзина му е негде 70 км/ч. Заклучок, не е до толку проблемот во застанувањето по станиците, туку во инфраструктурата која не дозволува брзини поголеми од 100 км/ч. Последно во 2012 кога се возев со воз од Битола до Скопје, на доста делови од Битола до Велес возеше претерано споро, не повеке од 60-70 км/ч. Се секавам дека и мостот на Црна река го поминуваше со 10-20 км/ч. Најреално би било до Битола експресниот воз сосе застанување да стигнува за 2 часа, а патничкиот што застанува на сите станици и стојалишта до 3 часа. Ама си треба саглам пруга. Пелагонија е рамна, пругата е генерално права, без претерано остри кривини, таму во глобала од Гостиражни до Битола движењето по саглам пруга треба да е во најмала рака постојано 120 км/ч. Edited by FiLo - 17-Mar-2016 at 01:17 |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Кој кого лаже тука не ми е јасно...Според официјалната страна на МЖ транспорт пуштени се и двете нови дизел гарнитури кон Битола, а овие од Утрински треба да знаат дека третата дизелка не стигна баш деновиве него доста порано.. Тргнаа двата нови воза кон Битола 14.03.2016 година Од денес, Понеделник 14 март, пуштени се во комерцијална работа современите кинески дизел-моторни гарнитури на релацијата Скопје-Битола-Скопје. Имено, во 1.40 часот по полноќ од Скопје кон Битола тргна новововедениот патнички воз 941. Истовремено во сообраќај повторно е пуштен и популарниот деловен воз „Пелагонија“. Пелагонија, како што информиравме, ќе вози по важечкиот возен ред - што ќе рече дека од Битола ќе тргнува во 5.18 часот, а во Скопје ќе пристигнува во 8.02. Од Скопје за Битола ќе тргнува во 17.10, а во Битола ќе пристигне во 19.51 часот. Новововедениот воз 941 од Скопје ќе тргнува во 1.40 по полноќ, а во Битола ќе пристигнува во 4.30 часот. Од Битола за Скопје возот 940 ќе тргнува во 20.50, а во Скопје ќе пристигне во 23.39 часот. Двата воза ќе возат под задолжителна резервација на место за седење. http://mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=462%3A2016-03-14-13-15-10&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Во ред, точно, ама никој не рече сите линии да се експрес туку зачувување на сегашните патнички и јакнење на експрес опциите. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Вчера се возев во новата дизел гарнитура на релација Прилеп - Битола. Па еве неколку зборови. Возот доцнеше дваесетина минути и во Прилеп слегоа многу патници, но и покрај ова возот беше преполн (се разбира, вчера беше трет викенд во месецот). За Битола се качија околу десетина луѓе. Возот изгледа одлично и комфорен е. Чисто е (барем засега), имаше греење (а се надевам ќе има и ладење во текот на летните месеци), возењето е различно и многу подобро во однос на шпанците кои често сообраќаат на оваа релација. Телевизорите работеа и на нив се емитуваше емисија за прогонот на Евреите од Македонија. Меѓутоа, иако на нив стоеше почетна, крајна и следна дестинација и празно место до сите нив, не ги пишуваше дестинациите. Исто така, дисплеите воопшто не работеа, па очекував звучна информација, но и тоа го немаше. Но, пред да стигнеме во Битола кондуктерот поминуваше низ целиот воз и кажуваше: „Ајде подгответе се, пристигнуваме во Битола“
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Само во 17:10 оваа гарнитура сообраќа кон Битола? Има ли друг термин? Така ќе остане до наредниот закуп на гарнитури или сите линии ќе се покријат со новите? |
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Не. Оваа иста гарнитура сообраќа уште еднаш со тргнување од Битола во 20:50 часот и пристигнување во Скопје во 23:39 часот. Од Скопје тргнува во 01:40 часот по полноќ и пристигнува во Битола во 04:30 часот. Останатите 3 линии се со старите возни гарнитури, претежно шпанци. Е сега, ќе видиме дали уште некоја линија ќе биде заменета со новите гарнитури, иако не верувам.
|
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
![]() Значи ти си се возел со деловниот воз "Пелагонија" , а втората дизелка ќе му дојде дека сеуште не е пуштена у сообраќај или како? Edited by mr bombastic - 21-Mar-2016 at 04:16 |
|
![]() |
|
ViktorMKD ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 39 |
![]() ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=D9pvcjvCbjE Edited by ViktorMKD - 21-Mar-2016 at 08:08 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
За овие неколку дена по трет пат ја откорнуваат - вадат од шини вратата од тоалетот, пробувајќи „врата без квака“ насила да ја отворат.
Електричната врата иако има симболи - дугмиња за нејзино отварање и затварање, мораше додатно да се назначи како се употребува. Се надеваме дека ова ќе биде последен пат за да не останеме и без тоалет. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Прост народ силна држава
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Денес имав прилика да пробам еден од новите дизел „Кинези“ на релација Битола-Скопје и со вас би го споделил моето искуство. Притоа би споменал дека се имам возено со доста возови низ Европа, како на пример Siemens Desiro, вклучително и супербрзиот воз во Шпанија Renfe, поради што како корисник се сметам за доволно компетентен да споредувам и оценувам.
- Вузуелно, возот (гарнитурата) изгледа модерно од надвор и од внатре и доста ми се допаѓа, во тој поглед воопшто не заостанува. Но тука за жал, завршувааѕт и позитивните критики. - Возот е крајно НЕУДОБЕН. Амортизацијата е лоша, се осеќаат сите нерамнини, можеби е и заради пругата. Меѓутоа на пр. во постарите Сименси Словенија имаат подобро потпирање иако и таму не се баш реновирани пругите. - Седиштата се УЖАСНИ. Како за во гратски автобус. Многу се тврди, со кус наслон (за кинези), со мал простор за нозете (помал и од во автобус) и со неможност за нивно навалување и адаптирање. - Моторот е доста бучен, речиси како кај „Шпанците“, иако како за дизел тоа и се очекува. - За време на возењето цело време се слушаат звуци на тропање, крцкање, шуштење. Такви звуци не сум слушнал досега кај друг воз, вклучително и нашите стари. Нешто слично, а и полошо како кај украинските гратски автобуси. Имав чувство како сите компоненти да не се соодветно заштрафени и како во секој момент ќе падни некој панел. - Има некои нелогичности. На пример на сите столици од назад има расклоплива масичка, вклучително и на тие кои се така поставени да не може да се отвори. А такви има доста. - Отварањето на сите врати е електронско. Но една врата не секое отварање/затварање имаше проблем со што на секое доаѓаше еден од кондуктерите рачно да ја дозатвора. Вратата од вецето е многу не квалитетна. - Од не знам која причина. Во возот имаше специјално техничко лице (кинез) кој им објаснуваше на вработените во МЖ на секое за како функционираат и некои банални работи. Патем од други информации истиот кинез на секое патување бил во возот. Толку ли се ови вработните од МЖ да не речам какви, за да не можат со еден кинески воз да се справат. - Дисплеите за дестинација (следна, крајна) цело време покажуваа грешни информации. - Со помош на андроид апликација измерив макс 87км/ч. Со еден збор од возот сум крајно РАЗОЧАРАН. Квалитетот и ергономијата се ужасни и не сакам ни да помислам како ќе изгледаат овие возови за 5-10 години. Камо да грешам. Чекавме 40 години нови возови и добивме нашминкано ѓубре. Ако некој знае. Колку е цена на една ваква гарнитура од европско производство? Толку ли е голема разликата? И за капак на се. Низ возот има поставено 6-7 екрани (телевизори) на кои обично би требало да се прикажуваат информации за патувањето. Меѓутоа имаше нон-стоп „владини“ пропагандни документарци (знаете на кој мислам), дури и политички обраќања (со звук) на министерката за култура и поранешниов ни премиер (знаете кој). Жално! |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Би било интересно да провозат еден сименс десиро или бомбардиер по нашиве пруги за да се направи споредба.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Не сакам да коментирам за новиот воз додека не се провозам барем еднаш. Ама од моето искуство со вакви гарнитури (Сименс, Штадлер, Бомбардиер) низ други европски земји, можам да кажам дека се значително понеудобни од нашите патнички вагони. Како во однос на простор за патникот, така и во однос на простор за багаж, удобност на седиштето итн. И тоа не е изненадувачки, сме го зборувале на форумов.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Eве некој можен одговор на постовите за новите гарнитури
- Потполно заборавете на удобни седишта како во старите патнички вагони, сите во светот и споменатиот Siemens Desiro се со исти или слични седишта. Да не наметнувам некое мое мислење напишете - siemens desiro inside seats - images - и сами ќе погледате и заклучите. Сите овие возови се мегуградски IC тоа кажува се. - Се сложувам за осумте седишта каде масичките се неупотребливи поради висинската разлика. Очита грешка во проектирање. - Звуците кој се слушаат ако внимателно запазите се случуваат на кривините и споевите на разни типови на пруги. Нашите пруги се тотално неприлагодени за вака долги гарнитури. Затоа тоа нема до го воочите на делот кај Куманово - Табановце, Смоквица - Миравци, .... па се надевам кога ќе се заврши коплето реновирање на истите и тоа ќе го снема. Инче амортизацијате е Koni - Кинезите долго ќе бидат тука за да ги воочат недостатоците и воедно да ги обучат нашите за отклонување на проблемите. Немојте да мислите дека ова е сирова механика па со постојното знаење можат нашите да го отклонат. - Вратата од WC-то веќе трет пат ја вадат од запците и шините пробувајќи со сила да ја отворат (веќе е спомнато) - Цената сами можете да видите-проверите и е спомната во однос на другите производители за да не сугерирам дека е далеку поефтина. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
А колку би коштала една три-делна дизел моторна Siemens Desiro на ново?
![]() Без навреда, но воопошто не би се сложил дека се вакви седиштата низ гарнитурите од ваков тип низ Европа (вклучително и Desiro), како и дека крцањето е само на одредени делови и е нормална работа. Да не се лажеме, набавката на овие кинески возови е тотална утка. Edited by stratus - 24-Mar-2016 at 20:16 |
|
![]() |
|
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
Мене најмногу ме разочара, што не дозволуваат внесување велосипед во возот. Дел од станиците се одалечени од населени места и немаат организиран превоз, така што бар јас ете најдов начин точак да внесувам и така да се возам. Минатата недела не ми дозволија со оправдување дека нема каде да се стави и тоа е како да се возиш во автобус. Ако Македонски Железници сметаат дека така ќе ги сочуваат возовите се лажат. Сум гледал добиток, мотори, вреќи и ред други работи како се внесуваат и тоа можеби ја наруша перцепцијата за возот, ама не знам зашто не дозволуваат точак да внесеш. Еве тие велат не е ова автобус, па јас во Америка гледав како на автобусите напред имаше преграда за точаци да се стават, а за возови не ни правам муабет.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Уште па кога ќе се споредат со овие возови: http://www.irtsociety.com/trains.php Возот Тren Crucero Dining Coach 1 is furnished with tables and chairs for 30 people; it is decorated in the Baroque style. Coach 2 seats 24 and is in Neoclassical style. ![]() ![]() ![]() http://www.irtsociety.com/trainDetail.php?id=38 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Кај патничките возови, цената е широко променлива работа, која зависи од повеќе нешта, како бројот од вагони во една гарнитура (2,3.4...), вкупниот број од нарачани гарнитури (повеќе нарачани-пониска цена...) како и од барањата од нарачателот на возовите кон самите возови. „Просечна„ цена за патничка гарнитура (дизел, електро..) е 3-5 мил. Евра. Лично, не ме чуди твоево незадоволство од возот: го делам твоево мислење, иако се‘ уште не сум го користел возот. Напросто, имам негативна предрасуда кон кинеските „технолошки„ производи, како и прилично лошото лично искуство (по џебот...) од брендирани производи, произведени во Кина. За проста споредба, ако ги земам во предвид кинеските градски автобуси (во Скопје), повеќе е од очигледно дека кинезите треба да изедат уште многу векни леб, за да бидат барем приближно блиску до реномираните европски производители на возови. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |