build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 16-Mar-2016 at 20:27
Кон повеќето од селата не само што не сообраќа автобус туку и некои не се нити со пат поврзани. Возот им е единствена врска со светот. Не е никаков проблем да застануваат возовите во овие места. Единствено е потребно повеќе линии на „обични“ возово и „експресни“. А кој не се возел со воз, пропуштил многу. Дури и старите возови нудат поудобно и поинтересно искуство и патување од кој и да е автобус.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 17-Mar-2016 at 01:14
Експресниот воз до Битола стигнува за околу 2 часа и 40 минути. Застанува само на 5 станици. Да речеме дека на овие станици губи максимум 10 минути, сигурно во Чашка, Богомила и Гостиражни не стои повеке од 30 секунди поединечно на секоја од тие станици.
Тоа значи дека просечната брзина му е негде 70 км/ч.
Заклучок, не е до толку проблемот во застанувањето по станиците, туку во инфраструктурата која не дозволува брзини поголеми од 100 км/ч.
Последно во 2012 кога се возев со воз од Битола до Скопје, на доста делови од Битола до Велес возеше претерано споро, не повеке од 60-70 км/ч.
Се секавам дека и мостот на Црна река го поминуваше со 10-20 км/ч.
Најреално би било до Битола експресниот воз сосе застанување да стигнува за 2 часа, а патничкиот што застанува на сите станици и стојалишта до 3 часа. Ама си треба саглам пруга. Пелагонија е рамна, пругата е генерално права, без претерано остри кривини, таму во глобала од Гостиражни до Битола движењето по саглам пруга треба да е во најмала рака постојано 120 км/ч.

Edited by FiLo - 17-Mar-2016 at 01:17
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 17-Mar-2016 at 04:20
Originally posted by Џоле

ПОЧНА ДА СООБРАЌА И НОВИОТ ДИЗЕЛ КИНЕСКИ ВОЗ

Новиот кинески патнички воз почна да сообраќа во редовниот железнички сообраќај. Од вчера попладне сообраќа на релацијата Скопје - Битола и обратно. Така, популарниот „Пелагонија експрес“ по неколкумесечен застој повторно вози по македонските пруги. Новата дизел моторна гарнитура нуди современи, модерни и квалитетни услуги за патниците.

„Станува збор за супер модерна кинеска дизел моторна гарнитура со 120 места за седење. Одлично ја искачува делницата кон Богомила, каде другите возови имаа проблеми поради угорнината. Оваа гарнитура е идентична како и електричната која сообраќа на релација Скопје - Велес и обратно, само што за движење користи гориво наместо електрична енергија“, велат од ЈП Македонски Железници Транспорт.

Возот сообраќа како деловен со доплата и не сопира на секоја станица, туку само на поголемите, Велес, Чашка, Богомила и Прилеп. Така, патувањето од Скопје до Битола трае 2 часа и 40 минути, многу помалку отколку со автобус. „Пелагонија експрес“ трнува од Скопје во 17,10, а во Битола стигнува во 19,50часот. Наутро од Битола за Скопје тргнува во 5,18, а стигнува во 8 часот. Првите патници кои се возеа со новата кинеска дизел моторна гарнитура до Битола беа задоволни.

„Супер е во возот, чисто, брзо, немам забелешки. Добро е што пуштија и нов воз така што можеме до Скопје за секоја пригода и потреба. Конечно добивме одлични услови за патување“, рече помлада битолчанка, на кратката пауза додека возот стоеше на железничката станица во Велес.

Ова е втор од новите патнички возови кои Владата ги набави од Кина и сообраќаат по македонските пруги од почетокот на годинава. Деновиве стигна и третата, откако ќе биде тестирана, се најавува да вози на релацијата од Скопје до Кичево и до Кочани.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=6979429F28777646ADEE1ACA038C5E8B





Кој кого лаже тука не ми е јасно...Според официјалната страна на МЖ транспорт пуштени се и двете нови дизел гарнитури кон Битола, а овие од Утрински треба да знаат дека третата дизелка не стигна баш деновиве него доста порано..


Тргнаа двата нови воза кон Битола
14.03.2016 година
Од денес, Понеделник 14 март, пуштени се во комерцијална работа современите кинески дизел-моторни гарнитури на релацијата Скопје-Битола-Скопје. Имено, во 1.40 часот по полноќ од Скопје кон Битола тргна новововедениот патнички воз 941. Истовремено во сообраќај повторно е пуштен и популарниот деловен воз „Пелагонија“.
Пелагонија, како што информиравме, ќе вози по важечкиот возен ред - што ќе рече дека од Битола ќе тргнува во 5.18 часот, а во Скопје ќе пристигнува во 8.02. Од Скопје за Битола ќе тргнува во 17.10, а во Битола ќе пристигне во 19.51 часот. Новововедениот воз 941 од Скопје ќе тргнува во 1.40 по полноќ, а во Битола ќе пристигнува во 4.30 часот. Од Битола за Скопје возот 940 ќе тргнува во 20.50, а во Скопје ќе пристигне во 23.39 часот.
Двата воза ќе возат под задолжителна резервација на место за седење.



http://mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=462%3A2016-03-14-13-15-10&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 17-Mar-2016 at 15:07
Originally posted by ehrlich



Заборавате дека за многу од овие села не сообраќаат никакви автобуси.

Во ред, точно, ама никој не рече сите линии да се експрес туку зачувување на сегашните патнички и јакнење на експрес опциите.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 17-Mar-2016 at 22:16
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 20-Mar-2016 at 22:23
Вчера се возев во новата дизел гарнитура на релација Прилеп - Битола. Па еве неколку зборови. Возот доцнеше дваесетина минути и во Прилеп слегоа многу патници, но и покрај ова возот беше преполн (се разбира, вчера беше трет викенд во месецот). За Битола се качија околу десетина луѓе. Возот изгледа одлично и комфорен е. Чисто е (барем засега), имаше греење (а се надевам ќе има и ладење во текот на летните месеци), возењето е различно и многу подобро во однос на шпанците кои често сообраќаат на оваа релација. Телевизорите работеа и на нив се емитуваше емисија за прогонот на Евреите од Македонија. Меѓутоа, иако на нив стоеше почетна, крајна и следна дестинација и празно место до сите нив, не ги пишуваше дестинациите. Исто така, дисплеите воопшто не работеа, па очекував звучна информација, но и тоа го немаше. Но, пред да стигнеме во Битола кондуктерот поминуваше низ целиот воз и кажуваше: „Ајде подгответе се, пристигнуваме во Битола“ . Бидејќи имаше многу патници, единствено не успеав да проверам дали функционира WC-то, но да го оставиме тоа за друг пат. Сè на сè, гарнитурата е одлична и ми остави многу добар впечаток.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 20-Mar-2016 at 22:49


Само во 17:10 оваа гарнитура сообраќа кон Битола? Има ли друг термин? Така ќе остане до наредниот закуп на гарнитури или сите линии ќе се покријат со новите?
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 20-Mar-2016 at 23:07
Не. Оваа иста гарнитура сообраќа уште еднаш со тргнување од Битола во 20:50 часот и пристигнување во Скопје во 23:39 часот. Од Скопје тргнува во 01:40 часот по полноќ и пристигнува во Битола во 04:30 часот. Останатите 3 линии се со старите возни гарнитури, претежно шпанци. Е сега, ќе видиме дали уште некоја линија ќе биде заменета со новите гарнитури, иако не верувам.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 21-Mar-2016 at 04:16


Значи ти си се возел со деловниот воз "Пелагонија" , а втората дизелка ќе му дојде дека сеуште не е пуштена у сообраќај или како?

Edited by mr bombastic - 21-Mar-2016 at 04:16
Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 21-Mar-2016 at 08:07
Originally posted by Могли

Вчера се возев во новата дизел гарнитура на релација Прилеп - Битола. Па еве неколку зборови. Возот доцнеше дваесетина минути и во Прилеп слегоа многу патници, но и покрај ова возот беше преполн (се разбира, вчера беше трет викенд во месецот). За Битола се качија околу десетина луѓе. Возот изгледа одлично и комфорен е. Чисто е (барем засега), имаше греење (а се надевам ќе има и ладење во текот на летните месеци), возењето е различно и многу подобро во однос на шпанците кои често сообраќаат на оваа релација. Телевизорите работеа и на нив се емитуваше емисија за прогонот на Евреите од Македонија. Меѓутоа, иако на нив стоеше почетна, крајна и следна дестинација и празно место до сите нив, не ги пишуваше дестинациите. Исто така, дисплеите воопшто не работеа, па очекував звучна информација, но и тоа го немаше. Но, пред да стигнеме во Битола кондуктерот поминуваше низ целиот воз и кажуваше: „Ајде подгответе се, пристигнуваме во Битола“ . Бидејќи имаше многу патници, единствено не успеав да проверам дали функционира WC-то, но да го оставиме тоа за друг пат. Сè на сè, гарнитурата е одлична и ми остави многу добар впечаток.
Ти си патувал со дизел-гарнитурата, а, јас само ја "уловив" од прозор утрово

https://www.youtube.com/watch?v=D9pvcjvCbjE

Edited by ViktorMKD - 21-Mar-2016 at 08:08
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 23-Mar-2016 at 00:24
За овие неколку дена по трет пат ја откорнуваат - вадат од шини вратата од тоалетот, пробувајќи „врата без квака“ насила да ја отворат.
Електричната врата иако има симболи - дугмиња за нејзино отварање и затварање, мораше додатно да се назначи како се употребува.
Се надеваме дека ова ќе биде последен пат за да не останеме и без тоалет.



Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 23-Mar-2016 at 18:57
Прост народ силна држава
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 24-Mar-2016 at 01:35
Денес имав прилика да пробам еден од новите дизел „Кинези“ на релација Битола-Скопје и со вас би го споделил моето искуство. Притоа би споменал дека се имам возено со доста возови низ Европа, како на пример Siemens Desiro, вклучително и супербрзиот воз во Шпанија Renfe, поради што како корисник се сметам за доволно компетентен да споредувам и оценувам.

- Вузуелно, возот (гарнитурата) изгледа модерно од надвор и од внатре и доста ми се допаѓа, во тој поглед воопшто не заостанува. Но тука за жал, завршувааѕт и позитивните критики.
- Возот е крајно НЕУДОБЕН. Амортизацијата е лоша, се осеќаат сите нерамнини, можеби е и заради пругата. Меѓутоа на пр. во постарите Сименси Словенија имаат подобро потпирање иако и таму не се баш реновирани пругите.
- Седиштата се УЖАСНИ. Како за во гратски автобус. Многу се тврди, со кус наслон (за кинези), со мал простор за нозете (помал и од во автобус) и со неможност за нивно навалување и адаптирање.
- Моторот е доста бучен, речиси како кај „Шпанците“, иако како за дизел тоа и се очекува.
- За време на возењето цело време се слушаат звуци на тропање, крцкање, шуштење. Такви звуци не сум слушнал досега кај друг воз, вклучително и нашите стари. Нешто слично, а и полошо како кај украинските гратски автобуси. Имав чувство како сите компоненти да не се соодветно заштрафени и како во секој момент ќе падни некој панел.
- Има некои нелогичности. На пример на сите столици од назад има расклоплива масичка, вклучително и на тие кои се така поставени да не може да се отвори. А такви има доста.
- Отварањето на сите врати е електронско. Но една врата не секое отварање/затварање имаше проблем со што на секое доаѓаше еден од кондуктерите рачно да ја дозатвора. Вратата од вецето е многу не квалитетна.
- Од не знам која причина. Во возот имаше специјално техничко лице (кинез) кој им објаснуваше на вработените во МЖ на секое за како функционираат и некои банални работи. Патем од други информации истиот кинез на секое патување бил во возот. Толку ли се ови вработните од МЖ да не речам какви, за да не можат со еден кинески воз да се справат.
- Дисплеите за дестинација (следна, крајна) цело време покажуваа грешни информации.
- Со помош на андроид апликација измерив макс 87км/ч.

Со еден збор од возот сум крајно РАЗОЧАРАН. Квалитетот и ергономијата се ужасни и не сакам ни да помислам како ќе изгледаат овие возови за 5-10 години. Камо да грешам. Чекавме 40 години нови возови и добивме нашминкано ѓубре. Ако некој знае. Колку е цена на една ваква гарнитура од европско производство? Толку ли е голема разликата?

И за капак на се. Низ возот има поставено 6-7 екрани (телевизори) на кои обично би требало да се прикажуваат информации за патувањето. Меѓутоа имаше нон-стоп „владини“ пропагандни документарци (знаете на кој мислам), дури и политички обраќања (со звук) на министерката за култура и поранешниов ни премиер (знаете кој). Жално!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 24-Mar-2016 at 02:36
Би било интересно да провозат еден сименс десиро или бомбардиер по нашиве пруги за да се направи споредба.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 24-Mar-2016 at 09:17
Не сакам да коментирам за новиот воз додека не се провозам барем еднаш. Ама од моето искуство со вакви гарнитури (Сименс, Штадлер, Бомбардиер) низ други европски земји, можам да кажам дека се значително понеудобни од нашите патнички вагони. Како во однос на простор за патникот, така и во однос на простор за багаж, удобност на седиштето итн. И тоа не е изненадувачки, сме го зборувале на форумов.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 24-Mar-2016 at 14:52
Eве некој можен одговор на постовите за новите гарнитури

- Потполно заборавете на удобни седишта како во старите патнички вагони, сите во светот и споменатиот Siemens Desiro се со исти или слични седишта. Да не наметнувам некое мое мислење напишете - siemens desiro inside seats - images - и сами ќе погледате и заклучите.
Сите овие возови се мегуградски IC тоа кажува се.

- Се сложувам за осумте седишта каде масичките се неупотребливи поради висинската разлика. Очита грешка во проектирање.

- Звуците кој се слушаат ако внимателно запазите се случуваат на кривините и споевите на разни типови на пруги. Нашите пруги се тотално неприлагодени за вака долги гарнитури. Затоа тоа нема до го воочите на делот кај Куманово - Табановце, Смоквица - Миравци, .... па се надевам кога ќе се заврши коплето реновирање на истите и тоа ќе го снема. Инче амортизацијате е Koni

- Кинезите долго ќе бидат тука за да ги воочат недостатоците и воедно да ги обучат нашите за отклонување на проблемите. Немојте да мислите дека ова е сирова механика па со постојното знаење можат нашите да го отклонат.

- Вратата од WC-то веќе трет пат ја вадат од запците и шините пробувајќи со сила да ја отворат (веќе е спомнато)

- Цената сами можете да видите-проверите и е спомната во однос на другите производители за да не сугерирам дека е далеку поефтина.







Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 24-Mar-2016 at 20:12
А колку би коштала една три-делна дизел моторна Siemens Desiro на ново?

Без навреда, но воопошто не би се сложил дека се вакви седиштата низ гарнитурите од ваков тип низ Европа (вклучително и Desiro), како и дека крцањето е само на одредени делови и е нормална работа. Да не се лажеме, набавката на овие кинески возови е тотална утка.


Edited by stratus - 24-Mar-2016 at 20:16
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 24-Mar-2016 at 20:51
Мене најмногу ме разочара, што не дозволуваат внесување велосипед во возот. Дел од станиците се одалечени од населени места и немаат организиран превоз, така што бар јас ете најдов начин точак да внесувам и така да се возам. Минатата недела не ми дозволија со оправдување дека нема каде да се стави и тоа е како да се возиш во автобус. Ако Македонски Железници сметаат дека така ќе ги сочуваат возовите се лажат. Сум гледал добиток, мотори, вреќи и ред други работи како се внесуваат и тоа можеби ја наруша перцепцијата за возот, ама не знам зашто не дозволуваат точак да внесеш. Еве тие велат не е ова автобус, па јас во Америка гледав како на автобусите напред имаше преграда за точаци да се стават, а за возови не ни правам муабет.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 24-Mar-2016 at 20:54
Originally posted by stratus

А колку би коштала една три-делна дизел моторна Siemens Desiro на ново?

Без навреда, но воопошто не би се сложил дека се вакви седиштата низ гарнитурите од ваков тип низ Европа (вклучително и Desiro), како и дека крцањето е само на одредени делови и е нормална работа. Да не се лажеме, набавката на овие кинески возови е тотална утка.


Уште па кога ќе се споредат со овие возови:

http://www.irtsociety.com/trains.php

Возот Тren Crucero

Dining

Coach 1 is furnished with tables and chairs for 30 people; it is decorated in the Baroque style. Coach 2 seats 24 and is in Neoclassical style.







http://www.irtsociety.com/trainDetail.php?id=38
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 24-Mar-2016 at 23:52
Originally posted by stratus

А колку би коштала една три-делна дизел моторна Siemens Desiro на ново?

Без навреда, но воопошто не би се сложил дека се вакви седиштата низ гарнитурите од ваков тип низ Европа (вклучително и Desiro), како и дека крцањето е само на одредени делови и е нормална работа. Да не се лажеме, набавката на овие кинески возови е тотална утка.


Кај патничките возови, цената е широко променлива работа, која зависи од повеќе нешта, како бројот од вагони во една гарнитура (2,3.4...), вкупниот број од нарачани гарнитури (повеќе нарачани-пониска цена...) како и од барањата од нарачателот на возовите кон самите возови. „Просечна„ цена за патничка гарнитура (дизел, електро..) е 3-5 мил. Евра.


Лично, не ме чуди твоево незадоволство од возот: го делам твоево мислење, иако се‘ уште не сум го користел возот. Напросто, имам негативна предрасуда кон кинеските „технолошки„ производи, како и прилично лошото лично искуство (по џебот...) од брендирани производи, произведени во Кина.


За проста споредба, ако ги земам во предвид кинеските градски автобуси (во Скопје), повеќе е од очигледно дека кинезите треба да изедат уште многу векни леб, за да бидат барем приближно блиску до реномираните европски производители на возови.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.