![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6970717273 86> |
Author | |
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Точно, но мене сега ми изгледа поедноставно со кола да барам паркинг отколку да се возам со ЈСП. Патем, цената не им соодвествува со услугата...
Јас сум за јавен превоз како еколошка придобивка... Но нема да дозволам некој тоа да го злоупотребува, поарно точак ќе возам. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Tocakot ne e poarno tuku e najarno resenie. Treba malku da se oslobodime od stereotipite demek "ako treba i tocak ke vozam..." kako da e toa neznam kolku loso. |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
особено што скопје воглавно рамен град. Со исклучок на водно и газибаба од Ѓорче преку Карпош и Центар па до Аеродром и Кисела Вода се е рамно и идеално за велосипед. Градови со многу поизразен рељеф има поразвиен транспорт на велосипед.
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Ај не го тупи култузин... Ја можам точак да возам без проблем... Ама Скопје си има голем проблем со јавниот превоз... Преку глава од тие ваши релативизации и оправдувања...
Миракулис... да рамен е теренот... ама инфраструктура е катастрофа... а да не збориме за тоа дека од Аеродром до Карпош ќе наполниш плуќа со издувни гасови од колите покрај кои возиш... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
никогаш не сум возел точак и не ни намеравам да возам затоа што ми останала единствена опција, сакам квалитетен и сериозен јавен превоз кој наместо да ги злоупотребува и малтретира патниците, ќе се грижи за нив и нивните потреби, без глупи цени и платежни системи, со соодветни линии и соодветна распределба на возниот парк во зависност од условите... не е квантна физика, ниту кошта многу средства... се што треба е ЈСП да има доволно компетентен, писмен и одговорен менаџмент
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Дали некој налетал на оваа информација (ја најдов пренесена на autobusi.net, оригинално прв пост на ssc)?
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=137747577&postcount=84 Skopje orders 60 BYD electric articulated buses. The only other balkan city with electric buses at the moment is Belgrade that has 5. Чудно да немаше помпезно најавување низ добрите медиуми... Edited by Тркало - 25-Jan-2017 at 21:03 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
60 електрични автобуси, кои ќе изгледаат како трамвај и ќе му бидат замена. Јасно и гласно беше објавена веста по сите медиуми, не се секирај ти ![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Дај посочи на кои медиуми е објавена таа вест дека ќе се набават 60 елктрични автобуси, па згора и зглобни. Набавка ќе вклучува: (I) Набавка на 20 електрични зглобни автобуси кои имаат капацитет за минимум 150 патници, (II) Набавка на 30 електрични минибуси и (III)Набавка на полначи (fast charging) потребни за полнење на електричните автобуси со електрична енергија. http://www.jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=28 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Па нели ова беше планот откако го откажаа трамвајот? Да се купат зглобни автобуси, со пластична фуш каросерија која ќе изгледа како трамвај. Верувам ова е нарачката за истите.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
ЈСП-Скопје објави јавна покана до производителите за доставување на писма за изразување на интерес за учество на меѓународен тендер. Ваков тендер не е уште објавен. Се работи за тие електронски автобуси што ќе личеле на трамвај, за кои не видовме ниту еден стручен документ кои им се предностите и зошто не трамвај.
Ако веќе се купени вакви автобуси, тогаш набавката е направена во четири очи. Не верувам дека би се осудиле на ваква глупост пред избори, што не значи дека не се зборува за тоа која компанија е преферирана. |
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
![]() Само не разбирам зошто упорно го потенцирате тоа дека автобусите требало да личат на трамвај. И како тоа ќе личат на трамвај кога се знае како изгледаат моделите на тие 10тина најголеми производители на електрични автобуси во светот. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Никаков проблем не е дали автобусите ќе личат на трамвај, тролејбус или експресен воз. Тоа што ќе му бидат дадени на ЈСП, user-аlienate претпријатие, е тоа е проблем кој е толку голем, што ние што не сме негови корисници, не можеме ни да си го замислиме. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
![]() А тоа дека ЈСП нема капацитет за соодветен менаџмент на повеќе функции, апсолутно се согласувам. |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
За ЈСП се уште научна фантазија претставува воведување на кружна линија, или пак поставување на времиња на пристигнување на автобуски постојки, или пак управување со гужвите и соодветен број на автобуси во тоа време, или ... многу или има
![]() |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Кога сме веќе кај 'недостатоци', имам впечаток дека бул. Илинден е помалку интересен за ЈСП.Можда од пред доста години, ама и сега некако не се трудат да сменат.
Зошто не им текнало воведување на некои побрзи линии од типот помалку постојки на поширок терен.Пример Запад - Исток/Север-Југ од Ѓорче Петров до Драчево или од Блаце (Волково) до Зелениково. Или некаква линија преку обиколница, барем за проба нека видат каков би бил интересот. Ете од Сарај/Ѓорче Петров до Петровец, со застанување на клучките кај Волково, раскрница со Качанички Пат, Шутка, Бутел, Смилковци, Стајковци, Ченто/Арачиново, Илинден, Бунарџик, Миладиновци. Враќање назад преку Петровец, Мралино, Идризово, Трубарево и пак на обиколница кај Хиподром. |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Алелуја! (само да не ги направат барокни)
ЈСП ЌЕ ЗАМЕНИ ДЕЛ ОД СТАРИТЕ БИЛЕТАРНИЦИ-ТРАФИКИ Јавното сообраќајно претпријатие годинава ќе започне со реализација на проект за самоодржливи билетарници. Идејата е да се заменат старите и дотраени трафики со нови, модерни, еколошки, трендовски. Од 30-ина стари објекти годинава ќе се заменат само неколку. Од ЈСП појаснуваат дека намерата е билетарниците да се осовременат со компјутери, а вработените да се служат со најновите технологии. Тие сега во објектите во кои работат не само што немаат компјутери, туку немаат ни тоалети. За осовременување на билетарниците ЈСП во својата инвестициска програма за 2017 година има предвидено 15 милиони денари. Како ќе изгледаат новите монтажни објекти не може да се каже предвреме, бидејќи тие допрва ќе се проектираат. Директорот на ЈСП, Игор Јанушев, вели дека изгледот, нивната функционалност и цената ќе бидат одлучувачки при избор на идејниот проект. Како пример дава проект со објект што ќе користи сончева енергија која ќе биде доволна за компјутер, печатач и светилка, па тогаш ЈСП би одлучил за него, доколку проектот има прифатлива цена. Проектантите ќе работат на однапред добиени димензии за објектот како и големината на просторот на кој ќе се простираат. Изборот на проектите ќе зависи исклучиво од цената. „Уште сме во почетна фаза и очекуваме постапката да почне во март. Целта е осовременување и следење на најновите технологии, како и подобрување на услугата на ЈСП. Вкупниот предвиден буџет за овој проект е 15 милиони денари. Планирано е реализацијата да стартува во август годинава. Самоодржливите билетарници треба да имаат самостојно производство на струја за самоодржливост и филтрирање на водата што ќе се користи во внатрешните тоалети“, објаснуваат од ЈСП. http://utrinski.mk/?ItemID=C7A5FDF8D03F2443A61B9F7AC68F7A53 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
ДЕЛ од старите? од две билетари ќе реновираат една? [
![]() и осовременување и следење на најновите технологии... умреф ![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Кaкви билетaри вo денешнo време не ми е јaснo.Oк е дa имa 5 дo 6 инфo центри кaде штo ќе мoжaт дa се зимaт персoнизирaни кaрти и сличнo нo билетaри нa стaниците ми се некaкo нaдвoр oд времетo вo кoе живееме. Зoштo дa не се инвестирa вo aвтoмaти зa билети нa пример
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
![]() Прво одредена бројка луѓе би изгубиле работа. Второ, многу голем дел од корисниците на ЈСП се технолошки ненајписмени. Трето, културата кај нас не оди баш под рака со автомати, рачунај ако тој автомат биди некако оштетен од некого, или едноставно самиот се багни, сигурно ќе се извлечкаат многу со негова поправка а пример можеби е единствен во околината. Тетка си е тетка - напиздена можда - ама барем секогаш функционира :P Ете има два автомати за билети на железничка, ако некој ги користел нека сподели искуство. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Со воведувањето на „Скопска“, ние одбравме систем на наплата којшто не ми изгледа како логичен, а со тоа и соодветен за воведување на автомати за билети. Кај нас би требало да се воведат автомати за картички, кои што би можеле самите да ги отчукуваат билет и да им ја вратат картичката „Скопска“ на сопствениците. Ова е ми се чини многу комплексен систем којшто не сум го сретнал во многу градови.
По правило, имате хартиени билети што ги издаваат автомати, кои пак се валидираат во автобус. Ова го имаше Скопје до пред некој месец, со тоа што самите билети не се издаваа од автомат. Можеше многу лесно да се надогради ваквиот систем. Паралелно со тоа, во најголем број од градовите што ги знам, месечните или годишните билети сепак се надополнуваат во трафика. Колку што знам, обичните неперсонализирани картички „Скопска“ немаат некаков идентификациски број за да се надополнуваат на Интернет. И покрај сето ова, ние воведовме наплата со мобилен. Да заклучам, сменивме цел еден систем за наплата на друг, за кој не сум сигурен дека сум го сретнал во некој друг град досега. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6970717273 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |