![]() |
![]() |
![]() |
Мал Ринг |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 55> |
Author | ||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
тоа е ако доаѓаш од тунелот и сакаш да свртиш лево на К. Рацин, само што ме буни како е нацртан, треба поблага кривина да е
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Ако доаѓаш од тунелот и сакаш да свртиш на кочо рацин тогаш ќе си свртиш уште под плоштад во таа подземна раскрница и нема да доаќаш до излезот да после да вртиш накнадно.
Една од претпоставките ми е дека се работи за крак кој е наменет за свртување од кај аеродром према кочо рацин само што му фали дел во сликата. Мислам дека се работи за нешто вакво како на сликата подолу, пошто само тој правец некако ми фали, а треба доколку логички се размисли околу потребните свртувања. Вака нешто... ![]() Edited by lslcrew - 29-Aug-2009 at 15:53 |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Кога семе веќе кај оваа раскрница, дали би можело да се изведе нешто вакво?!
![]() Ќе се задоволат потребните правци на свртување. И наместо да се иде се поскапо решпение односно два крака со благи свртувања (големи радиуси) кои ќе треба да се изведат на столбови (partial cloverstack), да се изведат два радиуса и да се искористи нагибот кој веќе се содржи во излезот на тунелот па со помали ископи да се заврши работата. Мааната е што кај едниот од радиусите (северниот) има мал маневарски простор, па повеќе од 30 метри радиус (преку сила) не може да се изведе, додека за јужниот радиус има доволно простор за некои 50 метарски. |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
Имаш право. А предлогот е добар, нема да има надвозници и поефтино ќе биде. Подобро е од она што е на ДУП-от.
Edited by FoSsiL - 29-Aug-2009 at 16:06 |
||||||
![]() |
||||||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|||||
добар е предлогот на лсл, само не гледам како би се свртело од кочо рацин кон плоштад? целта во претходната слика е да има сообраќај без семафори...
Edited by alexgizh - 29-Aug-2009 at 18:38 |
||||||
![]() |
||||||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|||||
еве што склопив јас:
1. Тунелот си врви како што е планиран (подземно ниво - косина - земно ниво) 2. На земното ниво да се направи кружен тек каде би можело да се изврши дури и потполно свртување од било која насока. 3. На булеварот Кочо Рацин да се направи надвозник (обележан со бела боја) за тие што не менуваат насока. 4. (видов па поправив) Од кружниот тек би се влегувало и излегувало со мали тунели кон тунелот. 5. Кејот тука би бил чисто пешачка зона (можеби со кафичи или што и да изградат), па затоа нема да има потреба од досегашната улица. ![]() Edited by alexgizh - 29-Aug-2009 at 18:49 |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
Од К. Рацин нема потреба да се врти за во тунелот може од 11 Октомври како што кажа lsl за тогаш обратната варијанта. Тунелот ќе служи за оние кои сакаат од Аеродром да одат во Карпош без да поминуваат низ Центар, тоа е целта, да се растерети центарот. Оние од Аеродром кои сакаат во Центар вртат на К. Рацин. А оние од Карпош излегуваат кај 11 Октомври. Така да тие насоки не би биле потребни, иако има решенија и тие да се вклучат. Друга работа, ако го земеме предвид твојот предлог ќе има проблем со надвозникот кај мостот, а за кружниот тек незнам, јас не сум да се прават кружни текови на големи сообраќајници.
Edited by FoSsiL - 29-Aug-2009 at 19:13 |
||||||
![]() |
||||||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|||||
ОК за тоа дека нема потреба од двете мали тунелчиња (лево на сликата).
Во врска со кружниот тек, тој ќе биде само за тие што менуваат насока. Вака проточноста на тие што не менуваат насока од Кочо Рацин е многу зголемена. А не верувам дека е толкав проблем за надвозникот, не би требало да навлезе (многу) во мостот...? А плус, идејата беше дека има и можност за 180 степени свртување од било која насока. На крајот на краиштата, зафаќа малку простор, изгледа доста симетрично (по оската на тунелот), и не е толку скапо за изведба (еден надвозник наместо 2, 3 закривени). не е истата слика ![]() Edited by alexgizh - 29-Aug-2009 at 19:30 |
||||||
![]() |
||||||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|||||
Башка што од таков надвозник на Кочо Рацин многу поарно ќе се гледа Камени Мост (без да му пречат владините и цветни мостови)
![]() |
||||||
![]() |
||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||
варијантата на лсл е сепак подобра мислам, нема потреба од кружен тек
бидејќи се само четири улици, а тие улици сепак треба сите да бидат
убаво поврзани
плус не ја гледам потребата од комбинирање на надвозник и кружен тек, или едното или другото |
||||||
![]() |
||||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|||||
Таа улицата што е едно смерна од секогаш не ми било јасно зошто баш тоа решение го одбрале, таа улица треба да се прошири се до холидеј ин на 4 ленти ,+ уште 2 да се додадат во бетонскиот мост, за да има повеке ефект ова што го нацрта ллс , + да се прошири уличката што е едносмерна што иде од олимписки за соравиа , или да се затвори скроз,башка и тој булеварот од кај бетонски мост што иде кон собрание е во никаква состојба ,тунелот тука би завршило многу работа.
|
||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Edited by lslcrew - 31-Aug-2009 at 11:43 |
||||||
![]() |
||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|||||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=978680D7B96FAB4C9364551A12337809 |
||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Штета што Деспина не објаснила како она ги дефинира овие поими (маркица и парцела) и кое како се обележува ![]() И нека провери што значи шифрата В5 впишана во „парцелата“. Којзнае, можеби баш тоа е намената на објектот и по некоја случајност баш стандардна шифра во ДУП-овите за верски објект. Македонско новинарство на дело... ![]() Од било кој ДУП: ![]() Од актуелниов Мал Ринг кој е во постапка: ![]() Инаку, ми се чини дека баш маркичките кои се идентични како во претходната верзија се обележани само со линија. Новите маркички или оние чии параметри се променети се „обоени“. |
||||||
![]() |
||||||
ArchiTechTone ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
![]() ![]() |
|||||
Недопустливо! Ако веќе го прават тоа, треба да го истакнат и стариот план. Пак ќе речам, несериозно е да си црткаат работи без да ги обележат. Ни на факултет не поминуваат такви работи! Ме интересира од правен аспект, дали доколку приговараш за нешто кое што технички не е наведено во планот, дали приговорот е валиден? Бидејќи технички, на овој план не постои црква (доколку не ги знаеш претходните планови)? Дали ваквото “цртање“ на празни парцели е најефтиниот трик што досега прошол на урбанистички план? Или можеби со ваквото “цртање“ се праќа порака дека некои работи едноставно не се отворени за дискусија (приговор)? Или двете? ![]() |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Мислам дека тука е друга работата. Еве на пример земете некој дуп од некое маало со куќи и ќе видите како со зелени линии се разграничени сопствениците, а маркиците се со друга боја ама помали од парцелите кои се дефинирани со зелени линии.
Во конкретниов случај мислам дека на прошлиот план маркицата за изградба и земјиштето компактно de facto се поклопуваа па затоа беше цело со помаранџесто, а сега со новиот дуп ја има само зелената линија колку да се бележи сопственоста на мпц. Edited by lslcrew - 01-Sep-2009 at 06:19 |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Еве да ја репостирам легендата од планов, ако разјасни некои дилеми
lsl, тенка зелена линија значи граница на парцела, а дебела значи регулациона линија. Доколку покрај дебела зелена линија пишува РЛ=ГЛ значи дека во тој дел регулационата линија се поклопува со градежната линија ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Со сообраќајниве решенија се надоврзавме и вон малиот ринг, но добро...
Инаку lsl тоа што викаш (како што претпоставуваме дека е во ГУП-от) не е "partial cloverstack" туку "semi directional T". Но твојов предлог, како голема слабост ја има конфликтната точка што неизбежно се јавува кога прво ќе се постави влез, па после него излез (како кај детелинките). Во случајов тоа би било многу изразено поради близината на петелките и поради интензивноста на сообраќајот кој би поминувал преку нив. Може да се ублажи со издолжување на јужната петелка, но тоа ќе го продолжи патот на оние што вртат и ќе одземе повеќе простор, а нема целосно да го елиминира проблемот. Всушност, мислам дека главната дилема е колку ќе се растерети крстосницата кај НБРМ со изградба на тунелот. Факт е дека голем дел од сообраќајот кој врти накај, или доаѓа од булеварите Кочо Рацин и Крсте Мисирков ќе биде превземен од тунелот. Исто така еднонасочната уличка од кај Холидеј Ин би била елиминирана. Па мислам дека обична крстосница (а се работи за трокрака крстосница што значително ја подобрува пропусната моќ) ќе врши работа. Доколку обична крстосница не врши работа, тогаш и решението што го предлагаш ќе има уште повеќе проблеми. На пример за таков поинтензивен сообраќај би требало петелките да се со по две ленти, па конфликтната точка ќе биде пеколна. Доколку веќе има потреба од клучка, нешто налик на клучка од типот на „труба“ прави многу повеќе логика (слика бр. 1) Сепак, изолирано зборуваме за Т вкрстување, па труба се наметнува сама по себе. Но повторно нагласувам, скептичен сум за потребата од клучка. Тунелот ќе ја растерети ситуацијата, очекуваме центар за контрола на сообраќајот, плус се работи за булевари - крстосници се правило по дифолт, а и соседните вкрстувања ќе бидат семафоризирани со не поголема пропустна моќ, па и на оваа точка мислам дека обична крстосница е најадекватно решение. Сепак еве да го илустрирам решението со „труба“, нормално може да се изведе и со различни модификации: 1. на површина косини под земја ![]()
![]() ...многу лош, сори ![]() Три клучни проблеми: - За надвозникот да се спушти до ниво на мостот, нема ни приближно доволно место. Нагибот кој би се добил може да се примени на влез во гаража, а никако на важна сообраќајна артерија. За воопшто предлогот да се направи изводлив, треба рушење на постојниот мост и изградба на нов кој ќе се надоврзе на надвозникот и косо ќе се спушта накај МАНУ. Сето тоа без сообраќајна и економска оправданост. - Кружниот тек практично би бил единствено за оние кои од кај НБРМ вртат накај Југодрво и оние кои од кај мостот вртат накај НБРМ. Ова од сообраќаен аспект не прави никаква логика. А полукружното вртење е мал процент од сообраќајот и тоа не може да биде носечки аргумент. Плус тоа, ефикасно полукружно вртење може да се реши и со добро дизајнирана крстосница. - Грешка во проценката за цената... Дури и да го игнорираме спомнатиот проблем со мостот, пак е потребна огромна инвестиција. Големиот надвозник (над кружниот тек) треба да е прилично долг и со булеварски профил. Плус насипи се исклучени, мора цел да биде на столбови. Уште од око се гледа дека е непотребно скапо. Како што кажав, мислам дека и крстосница ќе ги задоволи потребите. Евентуално, ако е потребно, клучка на две нивоа... но било каква клучка на три нивоа за овој јазол по мое мислење е апсолутно нерационално решение.
Всушност имам три поконкретни забелешки, но не се „фатални“: - Нелогичен еднонасочен тек кој се издвојува од колекторот на Јужен Булевар кај хрватска амбасада. Мислам дека за да се постигнат клучни ефекти е доволно да биде еднонасочно од Ленинова до Клмент Охридски, а би било многу корисно остатокот да остане двонасочен, за да може прилично голема популација да го искористи и за приклучување на „Јужен“. Се разбира да се укине вртење лево од уличката покрај католичка црква (41°59'40.95"N 21°25'6.41"E) - Претпоставувам мислеше на крстосницата кај студентскиот дом „Кузман“ (41°59'42.99"N 21°25'29.56"E) дека би била со два семафорски циклуси, но за да се овозможи вртење од Бул. Климент Охридски лево накај центар, би морал да се вметне уште еден циклус. А ова вртење лево можеби ќе биде од особена важност да се воведе, бидејќи со изведба на влезот на тунелот на Партизанска, можно е да се намали пропусната моќ на алтернативата која сега функционира од таму. - Најголема замерка всушност ми е дека за доста релации има прилично кружење, што е нормално за еднонасочни текови, но мислам дека во нашиов случај може да се подобри. Генерално, не сум ни убеден дека доколку ги изградиме главните зацртани коридори од примарната мрежа, еднонасочен сообраќај ќе ни биде потребен во некоја поголема мерка. Но твојов план pbanks ме поттикна и јас да направам некои комбинации и еве подолу што склопив. За пообемен еднонасочен режим, мислам дека ќе биде многу корисно да се зачува Димитрија Чуповски (се разбира да биде денивелирана на клучниот сегмент) и во тандем со Даме Груев да обезбеди поголема флексибилност во центарот. Но бидејќи поради крстосницата кај плоштадчето Пела, Димитрија Чуповски не е баш компатибилна со Даме Груев и плус го нарушува текот на сообраќајот по главната оска (кракот на тунелот), би било потребно да се денивелира таа крстосница (слика бр.2) Како што е прикажано на сликата, сите сообраќајни текови се непрекинати, а со вакво решение Димитрија Чуповски станува многу попогодна за да се комбинира со Даме Груев. Инаку оној делот над излезот од трговски тогаш нема да излегува кон површина како сега, па би можел да се покрие и да се искористи за проширување на Жена Парк, особено доколку се одземе зеленило за обезбедување на повеќе ленти ![]() 2. на површина косини под земја ![]() Со такво решение кај Пела, еве го мојот концепт за еднонасочен режим низ центарот (слика бр.3) Проточноста не е нарушена, а обезбедува значителна флексибилност. Би ги искоментирал четирите вкрстувања обележани со бројки: 1. Тука кај Палома Бјанка ќе нема веќе потреба од семафори, само ќе треба да се смени геометријата на крстосницата, што е ионака планирано со проширувањето на Даме Груев. 2. Тука кај Собрание семафорите би можеле да имаат само два циклуси. Не би шкодело и одредено проширување во рамки на тоа што е можно. 3. И тука кај МНТ добро би дошло проширување и модификација за обезбедување на поголема проточност во правец на еднонасочниот тек. Просторот тука не е проблем. 4. Најголемата модификација што треба да се направи, спомнатото денивелирање кај „Пела“. Мислам тука добро се гледа зошто би било неопходно. Се разбира има уште цел куп модификации кои би требало да се направат или барем да се земат во предвид... Но пак повторувам, не сум баш убеден дека ќе ни биде неопходен еднонасочен режим по големи сообраќајници во центарот, доколку си ги изградиме сообраќајниците што недостасуваат во примарната мрежа. А доколку не ги изградиме, не можеме ни еднонасочниот да го скрпиме задоволително. Значи засега мора да се посветиме на крупните проекти што не чекаат, кои дефинитивно ќе решат огромен процент од проблемите. А доколку после тоа сепак се јави потреба од еднонасочен сообраќај по некои улици, тоа ќе може да го изведеме многу поопуштено од таква лагодна позиција. Да ги изградиме урбаните автопати, тунелите под центар, врската од влада до севрниот дел на градот преку тунелот под Кале... а после вемето ќе покаже дали треба да се впуштаме во еднонасочни решенија. 3. Двосмерните сообраќајници ги имам обележано само таму каде што треба да се нагласи дека е двосмерно, за да нема забуни во толкувањето. ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Дечки што мислите. Дали еден сериозен сеопфатен меѓународен конкрус за Мал Ринг може битно да ги поправи грешките кои ни се случуваат и најавуваат во моментов?
Ова што сега се случува и што се најавува да следи во уште поголем обем, не можам да го окарактеризирам никако поинаку освен како злосторство врз градот. Наредните генерации ќе мора да се обидат тоа максимално да го исправат. Но во која мерка е тоа возможно без масовно рушење на секој чекор? Реално за барокни огради, триумфални капии и слично нема да биде некој проблем да се отстранат, но кога зборуваме за згради, тоа е потешко да се замисли. Па што мислите, колкав ефект може да се постигне со помали зафати, шминка, евентуално рушење и на некоја зграда доколку е преголем чир во некој добар концепт? Лично мислам дека ќе треба барем да се обидеме со сериозен меѓународен конкурс да добиеме визии од светскиот архитектонски крем. Мислам дека ваков конкурс е апсолутно неопходен што е можно побргу чим и се стави крај на моменталната архитектонско-урбанистичка непогода. |
||||||
![]() |
||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 55> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |