build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 13-Sep-2009 at 00:39
Кои слики? Оние 130х185 ?
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 13-Sep-2009 at 01:05

Да Да! LOL

Види битно ги откривме архитектите! Сега може и да изгребиме нешто официјални рендери или пак пристап до проектите, бар тие документи што им се качени на сајт!



Edited by Max - 13-Sep-2009 at 01:05
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 13-Sep-2009 at 01:13
Max, ја тоа не го рачунам за слика, пре за аватар Big%20smile
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 13-Sep-2009 at 01:28
Ама луѓе ова се материјали за Аеродромот Виена кој учествуваше во конкурсот за Скопски. Не за Турците.

Не дека не би сакал да ги разгледаме материјалите, ама чисто да нема забуни
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 13-Sep-2009 at 13:40
Originally posted by Max

 

а за документите бара регистрација! MM ако можеш да им пратиш меил за да ти достават тоа проектитете, ова очигледно е фирма која ја избрале турците за идејно решение !?!

se obidov da mu pisam no ne mozam da ja pratam(kojznae ima nekoj problemOhno)
Ako moze nekoj drug da probira da kontaktirat, ke bese uboLOL
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 22-Sep-2009 at 03:19
 

ТАВ не го изневерува Скопје со Приштина

Турската компанија истакнува дека нема да се пријави на тендерот во Косово, но извори на „Дневник“ од Приштина тврдат дека две делегации на ТАВ деновиве престојувале таму разгледувајќи ги можностите за инвестирање

Турската компанија „ТАВ холдинг“, која треба да ги модернизира двата македонски аеродрома, нема да се пријави на јавниот повик за реконструкција и доградба на аеродромот во Приштина, потврдија од компанијата. Сепак, извори на „Дневник“ од Приштина тврдат дека две делегации на турската компанија деновиве престојувале на Косово на средби со тамошните владини претставници, разгледувајќи ги можностите за инвестирање.

Од ТАВ не ги коментираат неофицијалните информации на приштинските власти, само истакнуваат дека нема да се пријават на косовскиот тендер.

- ТАВ веќе ги информира властите на Косово дека нема да учествува на тендерот за модернизација и развој на Меѓународниот аеродром во Приштина. Целосно сме посветени на модернизацијата на аеродромите во Македонија, која треба да почне некаде во првата половина на следната година - изјавија од турската компанија за „Дневник“.

Минатата недела турскиот министер за транспорт, Бинал Јилдирим, допатува во Приштина на средба со косовскиот министер за економија и финансии, Ахмет Шала. Како што јавуваат косовските медиуми, двајцата министри разговарале за можностите за соработка помеѓу двете земји во секторите на инфраструктурата, железницата и авиотранспортот.

- Разговаравме за соработка помеѓу двете пријателски земји што делат заедничка визија за европската иднина. Ја користам можноста преку министерот да ги охрабрам турските компании да го испитам секоја можност за да финансираат и инвестираат во големи проекти на Косово - изјави по средбата косовскиот министер.

Турскиот министер нагласи дека Турција е подготвена да ги подели со Косово искуствата од областа на инфраструктурата, железничкиот и авионскиот сообраќај.

- Подготвени сме да соработуваме со Косово во овие области - истакна турскиот министер.

Сепак, познавачите тврдат дека и да е заинтересиран да инвестира во аеродромот во Приштина, ТАВ нема да може поради законски пречки. Во косовскиот Закон за приватизација постои член што го спречува ТАВ да конкурира на тендерот за концесија на аеродромот со оглед на тоа дека веќе има склучено договор за концесија во Македонија. Имено, во тој член е наведено дека компанија која оперира со друг аеродром оддалечен помалу од 400 километри од приштинскиот, не може да биде дел од приватизацијата на аеродромот на Косово. Нашите извори тврдат дека доколку ТАВ сака да инвестира во Приштина, ќе мора прво да лобира да се смени тој член од Законот.

Јавниот повик за избор на фирма која ќе го модернизира аеродромот во Приштина и во следните 20 години ќе оперира со него завршува задутре. Според условите наведени во тендерот, фирмата ќе треба да изгради и нов терминал, нова контролна кула и придружни објекти, платформи, граници на пистите за маневрирање, чекалници и друго. Заинтересираните компании мора да инвестираат најмалку 85 милиони евра во постојните граници на аеродромот.

Според пишувањата на косовските медиуми, локалните власти се надеваат дека концесијата на приштинскиот на земјата ќе и донесе 400 милиони евра во следните 20 години.

За проектот за модернизација на македонските аеродроми ТАВ побара поволни кредити од 125 милиони евра од меѓународните финансиски институции. Од Европската банка за обнова и развој очекува 45 милиони евра и уште 80 милиони од Европската инвестициска банка. Двете банки треба наскоро да одлучат дали ќе ги одобрат кредитите.

Турски ТАВ до сега два пати го одложи стартот на инвестицијата во Македонија вредна 200 милиони евра. Освен реновирање на постојните аеродроми, компанијата треба да изгради уште еден нов карго аеродром во Штип. Градежните работи требаше да почнат од почетокот на годинава. Но, поради светската финансиска криза и неможноста да дојде до кредити, ТАВ прво го одложи почетокот за септември годинава, па потоа за март 2010 година. По последното одложување, од централата на ТАВ објаснија дека причините се чисто технички и инвестицијата со сигурност ќе се реализира.

Даница Тунтевска
Горан Ризаов


Десет милиони евра годишен профит

Приштинскиот аеродром продолжува да урива рекорди во остварениот профит, откако во првите осум месеци од годинава заработи 7,6 милиони евра, што е за 600.000 евра повеќе од остварениот профит за цела 2008 година.

Низ аеродромот на Косово, кој последниве години молскавично станува еден од водечките во регионот, до крајот на август поминале 827.000 патници, односно околу 40.000 повеќе отколку лани. Менаџментот на аеродромот вели дека остварениот профит ги надминал сите можни предвидувања за годинава и оти се надева дека до Нова година аеродромот ќе има нето-профит од најмалку 10 милиони евра.

 
Dnevnik
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 03-Oct-2009 at 12:34
najdov uste nesto za aerodromot vo skopje
 sto pisuva dol, eve najdov recnik i eve sto pisuva za aerodromot:
 
HERBRICH Консулт победи на тендерот за аеродромот во Скопје (Македонија)

Во соработка со М + В Бјала риба како холдинг генералниот Изведувач
Консулт HERBRICH договорот за изградба на аеродромот
добиени во Скопје (Македонија).

HERBRICH CONSULT erhält Zuschlag für Flughafen in Skopje (Mazedonien)

In Zusammenarbeit mit der M+W Zander-Holding als Generalübernehmer hat
HERBRICH CONSULT den Zuschlag für den Neubau des Flughafens
in Skopje (Mazedonien) erhalten
 


Edited by pbanks - 14-Oct-2009 at 20:29
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 03-Oct-2009 at 12:48
^znaci ako ne se lazam, vaka treba da izgleda aerodromot na skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 14-Oct-2009 at 20:30
Еве го планот на Naco превземен од нивната страница. За прв пат ако не се лажам во нишкава ни дава претстава каде што треба да стои. Комплетно нов терминал, нова клучка со автопатот итн итн...




Edited by pbanks - 14-Oct-2009 at 20:30
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 15-Oct-2009 at 08:52
А кои се овие Naco?!

Edited by lslcrew - 15-Oct-2009 at 08:52
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 15-Oct-2009 at 14:28
Консултантот за аеродромите што го избра владата, холандска фирма.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 04-Nov-2009 at 17:43

Англиската корпорација Темпларс е заинтересирана за македонските аеродроми

Англиската корпорација Темпларс е заинтересирана за македонските аеродроми, посебно за изградба на карго аеродромот во источна Македонија, тврди денеска за Канал 5 екс градоначалникот на Свети Николе, Слободан Даневски.

Англиските инвеститори ќе ги купат македонските аеродроми само во случај доколку турскиот концерн ТАВ, кој потпиша договор со Владата за користење и реконструкција на аеродромите, и се обврза да изгради карго аеродром помеѓу Штип и Свети Николе, се откаже од намерата за инвестирање, појаснува некогашниот градоначалник. По две пролонгирања за старт на најавуваната инвестиција тешка 220 милиони евра, во декември лани и Септември годинава, турските инвеститори од Владата добија уште еден рок Март 2010. Доколку и тогаш нема ништо, во тој случај како што информираат од Министерството за транспорт и врски ќе ја активираат банкарската гаранција од шест милиони евра, овозможувајќи на британскиот инвеститор да ја реализира идејата за вложување во македонската економија. Темпларс е сериозен купец кој за релативно краток временски период би ги реализирал обврските кои ги преземаа нивните колеги од ТАВ смета Даневски. Тоа е реконструкција на скопскиот аеродром за 20 месеци со зголемување на бројот на патници, од сегашните 600 илјади годишно на три милиони.

Реконструкција на охридскиот за 12 и изградба на карго аеродром за помалку од три години.

Од Источниот плански регион очекуваат позитивни ефекти од најавата на можните инвеститори од островот за скратување на временските рокови до старт на капиталната инвестиција за градба на карго аеродромот.

Според првичните најави заинтересираните инвеститори од Британија ќе дојдат во Македонија на почетокот од идниот месец. Очекуваат средба со Премиерот Груевски.

http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=54996
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 04-Nov-2009 at 18:53


Да од оние магични фирми кои ги решаваат сите проблеми а неможе да се најдат на интернет. Тоа се истите оние кои како од шега би дале 300-500 милиони за новиот град кај Св. Николе каде што со учество од 4.000ЕУР и квадрат од максимум 350ЕУР сите би можеле да си купат стан преку долгорочна отплата. Јас мислам ниту во градинка децата неможе да се лажат со вакви приказни.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 18-Dec-2009 at 22:38
10 милиони евра за ТАВ од ИК банка

10 милиони евра кредит за турски ТАВ одобри ИК банка. Сопственикот од Холандија, Демир халк банка дава 8 милиони евра, раководството тука уште два милиони евра. Кредитот е одобрен за старт на инвестицијата во Македонија. Турската компанија пред една година го доби тендерот за модернизација на аеродромите во Скопје и Охрид, треба да гради и нов аеродром во Штип. 
Турски ТАВ во два наврати ја одложуваше инвестицијата во Македонија. Дел од причините се и финансиските проблеми, иако раководството тврдеше дека ако до догодина не најде пари, за аеродромите во Македонија ќе троши од сопствените средства. Уште не стартувана инвестицијата почна со одложувања, но Владата не го раскина договорот. Последен рок е ТАВ да почне да гради до 1 март 2010. 
Договорот тежи 200 милиони евра, во него е вклучено комплетно реконструирање на двата аеродроми и изградба на карго во Штип. Таму турските инвеститори имаа проблеми и со земјиштето, теренот сеуште не е чист.


18.12.2009, 17:20
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=56214
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 19-Dec-2009 at 08:12
Кога тоа се поместил рокот за март?! Нели требаше од јануари?!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 19-Dec-2009 at 10:04
ne e pomesten rokot.uste vo septemvri im dadoa posledna sansa da pocnat od 1vi mart da gradat.najdocna 1vi mart< = < =
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 06-Jan-2010 at 00:30

Се' поголем прашалник за каргото во Штип

ТАВ треба да почне со инвестицијата на 1 март, дали власта дотогаш ќе ги заврши неопходните работи?

Маја Томиќ
Иван Бојаџиски



Дали ќе се пролонгира изградбата на карго-аеродромот во Штип, чиј почеток требаше да биде во март годинава? Според владини информации што деновиве беа пренесени на два медиума, ќе се одложи оваа инвестиција на турската компанија ТАВ, и тоа за најмалку две години. И Зоран Алексов, градоначалник на Штип, според медиумите, потврдил дека се одложува изградбата на карго-аеродромот.

Причина за тоа било што инвестицијата не можела да почне без претходните градежни активности од наша страна, кои не биле се' уште завршени. Дополнително бил потребен и елаборат за движењето на ветровите во штипскиот регион што треба да покаже дали небото над Штип ги исполнува условите за функционирање на аеродромот или не, односно на неговата писта. Без овој елаборат, ризикот за инвеститорот би бил голем.

Според неодамнешното интервју на министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески за една домашна телевизија, ТАВ во март годинава ќе ја почнел инвестицијата во реконструкција и доизградба на двата аеродрома, скопскиот „Александар Велики“ и охридскиот „Свети Апостол Павле“, како и за карго- аеродромот во Штип. Тој додаде и дека вложувањата во инфраструктурата, градежништвото и концесиите на патиштата се приоритетните проекти за 2010 година и иако оваа година ќе биде тешка и исполнета со предизвици, ТАВ ќе започнел со својата најавена инвестиција.

Дали се точни објавените информации дека се одложува изградбата на карго- аеродромот, од Министерството за транспорт и врски вчера не можеше да се обезбеди никаква официјална изјава поради недостапност на одговорните во тој ресор.

Штипскиот градоначалникот Алексов за „Утрински“ изјави дека општините немаат никакви ингеренции по прашањето за карго-аеродромот, бидејки таа инвестиција е во надлежност на Министерството за транспорт и врски. „За ТВ-медиумите на прашањето дали карго-аеродромот ќе започне да се гради од 1 март годинава, одговорив дека сметам оти март поради студеното време не е погоден за почеток на градба и дека почетокот може да се очекува во април или мај. Иако како општина немаме ингеренции, ние не можеме да останеме настрана од процесите што се одвиваат околу оваа голема инвестиција, бидејки таа ќе биде на наш терен, како и на Општина Свети Николе. Турски ТАВ има потпишано договор со Министерството за транспорт и врски за изградба на карго-аеродромот и согласно со овој договор, изградбата треба да започне оваа пролет. За се' друго одговорите треба да се побараат во ова министерство и кај турската компанија“, изјави Алексов.

Инаку, договорот за концесија треба да стапи во сила во утврдениот рок, 1 март 2010 година. Оваа турска инвестиција треба да тежи околу 200 милиони евра, од кои околу 60 милиони евра ќе бидат за штипскиот аеродром. Пред околу еден месец турски ТАВ доби заем од десет милиони евра од ИК банка, поддржана од нејзиниот холандски сопственик Демир халк банка, која е со мнозински турски капитал.

За модернизација на македонските аеродроми, која треба да трае 2 години, ТАВ веќе побара поволни кредити од 125 милиони евра од меѓународните финансиски институции. Од Европската банка за обнова и развој очекува 45 милиони евра и уште 80 милиони од Европската инвестициска банка.

Според изјавата од канцеларијата на ЕБОР во Лондон дадена за „Утрински весник“, ТАВ и Владата ги разгледуваат деталите на проектот за реконструкција на аеродромите. „ЕБОР разговара со сите страни за да се изнајде решение кое е согласно со полисите на ЕБОР, како и со целите и барањата на државата“, се вели во писмената изјава.

Владата неколку пати повтори дека веќе нема да се прават никакви отстапки и дека доколку се пробие први март како рок, Македонија ќе ја ефектуира гаранцијата од шест милиони евра, што ја депонирала компанијата ТАВ.

Според неодамнешната изјава на генералниот менаџер на ТАВ, Сани Шенер, дадена пред неколку месеци за еден наш електронски медиум, ако не се најдат кредити од меѓународните институции, ТАВ со сопствени средства целосно ќе ги модернизира македонските аеродроми, како што е договорено.

Инаку, ТАВ треба да ги добие трите аеродроми на концесија со времетраење од 30 години.                                                                                                                                                         http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=357B64BC5E03F0418DCAE7D3FC87BBCB   

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 07-Jan-2010 at 15:20
Кога кон исклучително сериозни и сложени работи се пристапува толку неодговорно и како што на некого му се сонило, нормално е резултатот да биде хаос и фијаско  Wallbash

Отстапките за ТАВ ги дискриминираат конкурентите на тендерот

вторник, 05 јануари 2010, 18:29

Отстапките, кои Владата му ги дава на турски ТАВ за изградбата на карго аеродромот во Штип ги дискриминираат другите учесници на тендерот, коментираат правни експерти за Алфа.
Неисплатливоста да се гради карго аеродрм во Штип беше причина реномирани европски компании да се откажат од тенедерската битка. Но, сегашните обиди на мала врата да се одвои проектот карго аеродром од модернизацијата на останатите, фрла сенка врз фер третманот на инвеститорите.

Алфа пред еден месец објави дека се готви нова отстапка кон турскиот инвеститор, да се одложи за десет години изградбата на карго аеродромот. Вчера градоначланикот на Штип потврди дека изградбата се одложува, а како ограничувачки фактор се споменува што наводно недостасувала анализа за движењето на ветровите. Претходно, Владата трипати дозволи ТАВ да го пробие рокот за почеток на инвестицијата.

Исто така, за разлика од примерот со купопородажните договори за ОКТА и за ЕВН склучени во време на други влади, договорот со ТАВ не е се уште јавно објавен, дури две години откако е склучен. Токму нетранспарентноста не овозможува јавноста да добие увид дали и кои тендерски услови се прекршени.

Министерот Јанакиески, во интервју за Алфа како и многупати во изминатите две години изјави дека е убеден оти ТАВ овојпат навистина ќе почне да инвестира.

Неколку реномирани компании - германската „Хохтиф“, европскиот конзорциум, „Ежис“ и „Аеродроми Виена“ од Австрија, лани се откажаа од тендерот за аеродромите, со образложение дека изградбата на карго аеродромот не била исплатлива. Само турски ТАВ прифати да гради во штипско, но оттогаш постојано бара одложување на инвестицијата.

Жарко Настоски


http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=16777

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 07-Jan-2010 at 15:40
За жал, мора на некој начин да ја платиме огромната политичка подршка од страна на Турција. Само што мислам дека со вакви работи само дополнително го рушиме имиџот на нашата држава пред странските инвеститори, и е прашање дали повеќе добиваме или губиме.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 08-Jan-2010 at 18:15
Ako e ova vistinskiot plan, mnogu e nekako mal, bezvrska e tolku cekanje, cenkanje, investicii i cuda za ova?

Katastrofa...

Originally posted by pbanks

Еве го планот на Naco превземен од нивната страница. За прв пат ако не се лажам во нишкава ни дава претстава каде што треба да стои. Комплетно нов терминал, нова клучка со автопатот итн итн...


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.721 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.