build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 29-Jan-2010 at 14:42
Добро сега ние градската инфраструктура ќе ја приспособуваме кон точаците и рикшите или они ќе се приспособат кон новите услови. Па неможе вечно да ги има овие, башка ќе си кружат доле од кај судот!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 29-Jan-2010 at 15:16
Originally posted by lslcrew

Освен што ќе ги затворат пешачките, и жардињерата треба да се поврзе и да не остава простор за поминување, а може и ограда да се постави меѓу тротоарите и улицата како што има на многу места низ свет. Освен што ќе биде како субвенција на надземниот премин ќе зголеми и безбедноста зашто ионака се работи за фреквентно место, а од друга страна и ќе се намали бројот на сите оние коли што застануваат и се паркираат тука од страна за секаква ситница што дополнително го закочува сообраќајот. Еднаш проаѓавме од тука со еден другар и даде коментар McDrive ради сите тие коли испозастаните што зафаѓаат две од три ленти. Може да се обрне и внимание да се насади малку погусто зеленило некои стотина метри пред/после преминот во жардињерата како некоја бариера. 


Одлични предлози. Точно така, со физички бариери (ограда, жардињера со зеленило) може да се намали фреквентноста на бесправно преминување на улицата. Уште само нешто би додал: џандари! И тоа нон-стоп првите 3-4 месеци додека не се создаде навика и ЗАКОН дека на улица не се проаѓа.

Мислам дека нема да биде невозможна имплементацијата.

А за овие рикшоата, мислам дека нема да исчезнат затоа што сме направиле мост. Мора да се мисли на се, па и на тоа. Можеби треба да се изградат големи (товарни) лифтови, бидејќи тие ќе бидат неопходни на вака фреквентна раскрсница каде буквално стотици луѓе го поминуваат пешачкиот секоја минута.

(еве фотка од оградата пред улицата во Чаир)


Edited by krale - 29-Jan-2010 at 15:17
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 30-Jan-2010 at 01:16

Се поместуваат инсталации заради натпатникот на Бит-пазар

За околу два метра ќе се поместуваат инсталации од електрична и водоводна мрежа за да почне изградбата на натпатникот на булеварот „Крсте Мисирков“ на Бит-пазар. Според проектот, темелите на пешачкиот премин треба да бидат точно на местото каде што поминуваат високонапонските кабли и над главен цевковод Ф-250. Како и во многу случаи досега, проблемот со подземниот катастар беше причина за доцнење на реализацијата на овој проект. Инвеститор е „Акцент медија“, која ќе вложи 11 милиони денари. За возварт, пешачкиот премин ќе го користи како рекламен простор.

„И овој проект е во согласност со напорите компанијата да даде свој придонес во реализирањето проекти од интерес за општеството. На овој наќин ја изразуваме својата благодарност, внимание и грижа кон локалното население и кон средината во која работиме“, изјави Небојша Маслинко, директор на „Акцент медија“.

Од Општина Чаир велат дека со ЕВН и ЈП „Водовод и канализација“ веќе биле во преговори за премостување на инсталациите. На општинарите сега им е висока цената што ја нудат двете претпријатија за зафатите што треба да ги преземат околу преместувањето на инсталациите, па преговараат за намалување на износот. Деновиве треба и околу тоа да добијат одговор, по што веднаш би започнале градежните работи. Во општината велат дека да не биле проблемите со подземниот катастар проектот ќе бил реализиран за нецели три месеци. Сега очекуваат најдоцна до почетокот на мај пешачкиот премин да биде завршен и пуштен во употреба.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=61C6D6CBBA980740A8499E9FBF3275C0


Edited by lslcrew - 30-Jan-2010 at 01:16
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 16-Feb-2010 at 11:38
ГРАЃАНИТЕ НЕ СЕ ЗАДОВОЛНИ ОД ОДРЖУВАЊЕТО НА ОБЈЕКТИТЕ
Подземните премини како јавни тоалети

Елена Мачевска

Темни, неисчистени, запуштени и оставени на забот на времето се четирите подземни премини во Скопје. Изградени под многу фреквентни сообраќајници за да го направат безбедно поминувањето на пешаците, тие од година в година се повеќе се распаѓаат и се наоѓаат во се поочајна состојба. Граѓаните ги користат ретко зашто поради запуштеноста се чувствуваат непријатно да поминуваат низ нив, особено во вечерните часови кога и малкуте дуќанџии што работат таму ги затвораат своите продавници. Од постојните подземни премини, само два во одредена мера се оспособени за поминување низ нив. Едниот се наоѓа во близина на хотелот „Континентал“ во општина Гази Баба, а вториот се наоѓа во Аеродром, спроти ТЦ „Скопјанка“. Останатите два се на Јужен Булевар и во близина на Автосообраќајниот училиштен центар „Боро Петрушевски“. - Навечер не се осмелувам да поминам низ преминот затоа што тука многу пати досега се случувале грабежи и тепачки. Преку ден слободно поминувам затоа што има продавници, но навечер никогаш. Мислам дека надлежните треба да поработат на санирање на подвозниците, треба да постават и чувари кои ќе се грижат за безбедноста на сите што поминуваат низ нив - вели Марина од Автокоманда. Град Скопје и ЈП „Комунална хигиена“, кои се задолжени за одржување на функционалноста и на хигиената во премините, велат дека тие навремено и соодветно си ја извршуваат должноста. Сепак, како што тврдат, за лошиот изглед и за нехигиената се заслужни и несовесните граѓани, кои на кој било начин гледаат да го нагрдат изгледот, особено на преминот кој се наоѓа во близина на АСУЦ „Боро Петрушевски“. - Подземниот премин на булеварот Александар Македонски кај хотелот„Континентал“ е во функција. Вториот подземен премин на булеварот Александар Македонски, кај средните училишта, е во полоша состојбата затоа што, и покрај сите напори кои се вложуваат за негово одржување, неодговорни и несовесни граѓани постојано го нагрдуваат - велат од Одделението за односи со јавност на Град Скопје. Според нив, екипи на Град Скопје во последниот период двапати целосно го реконструирале јавното осветлување во подземните премини, биле поставени нови светилки и нови кабли, но, како што велат од Градот, по кратко време тие биле демолирани и откорнати. И од ЈП „Комунална хигиена“ тврдат дека редовно во текот на зимата се метат еднаш седмично, а од април, па до завршување на летната сезона, ќе почнат и со метење и со перење на премините. - Хигиената во премините што се наоѓаат во близина на хотелот „Континентал“ и тој кај ТЦ „Скопјанка“, успеваме во голема мера да ја одржиме. Тука ни се на помош и дуќанџиите, кои се грижат просторот пред нивните продавници да биде расчистен. Сепак, најголем проблем имаме во преминот кај АСУЦ „Боро Петрушевски“ - вели Катерина Лаова, портпарол на ЈП „Комунална хигиена“. Според неа, на тој простор досега, во соработка со општината и со градот, многупати интервенирале, но само по неколку дена, несовесните граѓани продолжуваат таму да го фрлаат ѓубрето и просторот да го користат како јавно веце.

Се планира изградба на нови

Покрај лошата состојба и слабата функционалност на веќе постојните подземни премини, градоначалникот Коце Трајановски во својата предизборна програма најави изградба на ваков премин кај Рекорд. Слична идеја имаат и во Општина Аеродром, кои предвиделе подземен или надземен премин спроти ТЦ „Бисер“.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1945&ArticleID=134038

Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 17-Feb-2010 at 00:00

Дали некој знае дали некогаш се користел подземниот премин кај јужен булевар затоа што немам секавање за него дека бил во функција, и на терен колку што можам да забележам, е дека постои само еден влез-излез од подземниот премин од страната на радисон блу, додека од кај старата железничка не сум забележал скали за симнување или влез за подземниот премин? 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 17-Feb-2010 at 00:16
Originally posted by Baze

Дали некој знае дали некогаш се користел подземниот премин кај јужен булевар затоа што немам секавање за него дека бил во функција, и на терен колку што можам да забележам, е дека постои само еден влез-излез од подземниот премин од страната на радисон блу, додека од кај старата железничка не сум забележал скали за симнување или влез за подземниот премин? 


Тоа не е граден подземен премин за улицата него остаток од подземните прелази од старата железничка станица кон секој колосек (во време на градба на истата ретко која ж.станица го имаше тоа)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 17-Feb-2010 at 00:24
Аха епа зошто тогаш весниците и градските власти се китат и со тој "подземен премин" кога неговата намена бил сосема друга била за потребите на железничката, а со пренамена на старата железничка станица тој си ја има изгубено функцијата, по земјотресот некогаш не се користел тој премин, така да веке ја има изгубено функцијата за премин, ако сакаат уште да го сметаат како подземен премин нека ја отворат другата страна која претпоставувам се наога во зградата т.с. во музејот, ако не нека не го спомнуваат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 17-Feb-2010 at 00:40

Нема изгубено фукција, служи на Музејот на град Скопје како магацин.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 19-Feb-2010 at 15:22
Надземниот пешачки премин кај Бит-Пазар почнува да се дига над земја, конечно:

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 19-Feb-2010 at 19:18
Под итно премин на Александар Македонски и покрај двата подземни едниот надземен потребен е кај Алкалоид.
Исто на Партизанска кај Карпош 2 и Лептокарија.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 23-Feb-2010 at 20:11
Надземен пешачки премини на Бит пазар


2010-02-23
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 23-Feb-2010 at 20:24

ај карамба, ова ќе биде грдо! незнам како дозволија тука вакви градби да се распотелат!? тука требаше строго подземен премин и дебела бетонска ограда посреди, бидејќи реално тука со жардињера никој пак нема да излезе на крај, освен ако постојано преку ден не дежураат 10 сообраќајци кои постојано ќе лепат мандатни казни!

може и некако ова ќе легнеше доколку го врзеа пример и на подолго но од хотел арка односно чаршија па се до султан муратова џамија! вака сега како што ја акнаа до пазарчето делува како чир кој ќе биде врзан во продолжение на предземјотресните блокои на битпазар! 

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 24-Feb-2010 at 12:08
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 24-Feb-2010 at 16:54
Според мене преминот е на соодветно добра локација. Со изградбата на жардинерите се спречи претрчување но тоа што остана да недостасува е културата и свеста.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 24-Feb-2010 at 18:38

Забрзана изградбата на надвозникот

Градежните зафати на пешачкиот премин на Бит-пазар интензивно течат, па средните столбови веќе се издигнуваат високо над земја. Тие се изградени од готови елементи како и носечките столбови на краевите, а ги изработува фабриката „Карпош“. Од Општина Чаир велат дека градежните зафати се интензивираат, бидејќи временските услови го дозволуваат тоа. Деновиве ќе почнат активности на ископите за поставување на крајните столбови. Монтажните елементи ќе бидат поставени откако ќе се изврши премостувањето на електричните кабли пред грнчарската работилница.

„Малку поспоро ќе оди преместувањето на водоводните цевки Ф300 од страната на пазарот, спроти аптеката на „Зегин“. За некое време на тој дел ќе биде отежнато движењето на пешаците. Затоа ќе работат истовремено и екипи на ЕВН на премостувањето на електричните кабли и на ЈП „Водовод и канализација“ на водоводните цевки“, вели Арбен Речица, одговорен за проектот во одделението за урбанизам во Чаир.

Пешачкиот премин треба да биде комплетно завршен за три месеци, а сегашниот земјен премин ќе биде затворен со жардиниери и со метална ограда, со цел целиот пешачки сообраќај да се пренасочи кон надземниот премин. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6706B41E17AEAB4FB7B04A349191C7ED
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 25-Feb-2010 at 20:40
Originally posted by Supervisor

Според мене преминот е на соодветно добра локација. Со изградбата на жардинерите се спречи претрчување но тоа што остана да недостасува е културата и свеста.
мислам дека веќе е разјаснето дека со самите жардиниери не се спречува ништо
па не е електрична ограда тоа, се што треба да направиш е да кренеш малку нога, како на скала да се качуваш!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 11-Mar-2010 at 15:37
Над­воз­ни­ци­те ни­кој не ги ко­рис­ти

Вр­во­ли­ци гра­ѓа­ни про­де­фи­ли­раа пре­ку над­воз­ни­ци­те единс­тве­но пред три-че­ти­ри го­ди­ни ко­га оп­шти­на­ри­те спек­та­ку­лар­но ги пуш­ти­ја во упот­ре­ба

Над­воз­ни­кот Влај­ко во на­сел­ба­та Кар­пош и пе­шач­ки­от мост во Оп­шти­на Ча­ир се пре­ми­ни кои се из­гра­де­ни за џа­бе, ве­лат скоп­ја­ни. Спо­ред нив­на про­це­на, над­воз­ни­ци­те во­оп­што не се ко­рис­тат и от­ка­ко се из­гра­де­ни, зја­ат праз­ни над ули­ци­те.
Нив­на­та град­ба со го­ди­ни го прив­ле­ку­ва вни­ма­ни­е­то на си­те скоп­ја­ни и дој­ден­ци, но до­се­га не се слу­чи тие да за­жи­ве­ат и пе­ша­ци­те пре­ку нив да ги по­ми­ну­ва­ат ули­ци­те од ед­на на дру­га стра­на.
Вр­во­ли­ци гра­ѓа­ни про­де­фи­ли­раа пре­ку нив единс­тве­но ко­га пред не­кол­ку го­ди­ни оп­шти­на­ри­те спек­та­ку­лар­но ги пуш­ти­ја во упот­ре­ба, но ка­ко што се­кое чу­до по­ми­ну­ва за три де­на та­ка и над­воз­ни­ци­те скоп­ја­ни ги ис­про­баа пр­ви­те не­кол­ку де­на, па ги ба­та­ли­ја.
Мес­то пе­ша­ци, нив мно­гу чес­то ги ко­рис­тат без­дом­ни­ци и нар­ко­за­вис­ни­ци.
Над­воз­ни­кот Влај­ко по­ве­ќе­па­ти до­се­га бе­ше оку­пи­ран од за­вис­ни­ци што мал­тре­ти­раа два­е­се­ти­на се­меј­ства во око­ли­на­та.
Со­ве­тот на Оп­шти­на Кар­пош ду­ри има­ше пре­долг Влај­ко да се ур­не и да се про­да­де ка­ко ста­ро же­ле­зо би­деј­ќи мос­тот ни­кој не го еса­пи, но тоа не се слу­чи.
И пок­рај вак­ви­те фак­ти, оп­шти­на­ри­те ја оп­рав­ду­ва­ат нив­на­та ин­вес­ти­ци­ја.
Ча­ир за пе­шач­ки­от мост на ули­ца­та Цве­тан Ди­мов во 2007 го­ди­на пот­ро­ши 27.000 ев­ра, и сме­та де­ка тој е до­вол­но ис­ко­рис­тен.
"На­ша­та цел бе­ше де­ца­та и дру­ги­те пе­ша­ци да го из­бег­ну­ва­ат
со­об­ра­ќај­ни­от ме­теж на ули­ца­та и сло­бод­но да си по­ми­ну­ва­ат пре­ку мос­тот за да не се слу­чи нес­ре­ќа. Кој са­ка го ко­рис­ти, и ние ја пос­тиг­нав­ме на­ша­та цел", ве­лат од Оп­шти­на Ча­ир.
Оп­шти­на Кар­пош приз­на де­ка Влај­ко не е до­вол­но ис­ко­рис­тен, но нај­а­ву­ва де­ка ќе за­жи­вее оти има­ло за­ин­те­ре­си­ра­ни за ку­пу­ва­ње на ду­ќа­ни­те на над­воз­ни­кот.

http://vest.com.mk/?ItemID=BB05C5FBEFB0CC4EA31192A7CB26225D
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 16-Mar-2010 at 16:58
ГРА­ДО­НА­ЧАЛ­НИ­ЦИ­ТЕ НА ГРАД СКОП­ЈЕ И НА ОП­ШТИ­НА АЕ­РОД­РОМ НА­ЈА­ВИ­ЈА
 
Ќе се пра­ви под­зе­мен пре­мин кај "Би­сер"
 
За пре­ми­нот на бу­ле­ва­рот Ја­не Сна­дан­ски, кој е мно­гу фрек­вен­тен, до­пр­ва ќе се под­гот­ву­ва про­ект, со кој ќе се пре­ци­зи­ра­ат де­та­ли­те око­лу не­го­ва­та из­град­ба

Ќе се гра­ди под­зе­мен пре­мин кај тр­гов­ски­от цен­тар "Би­сер" во Оп­шти­на Ае­род­ром. За пре­ми­нот под бу­ле­ва­рот Ја­не Сна­дан­ски, кој е мно­гу фрек­вен­тен, до­пр­ва ќе се под­гот­ву­ва про­ект, сог­лас­но кој ќе се пре­ци­зи­ра­ат де­та­ли­те око­лу не­го­ва­та из­град­ба.
Иде­ја­та за под­воз­ни­кот е ста­ра не­кол­ку го­ди­ни, но неј­зи­на­та ре­а­ли­за­ци­ја вче­ра офи­ци­јал­но ја нај­а­ви­ја гра­до­на­чал­ни­ци­те на Град Скоп­је и на Оп­шти­на Ае­род­ром Ко­це Тра­ја­нов­ски и Иви­ца Ко­нев­ски.
"Пла­ни­ра­ме го­ди­на­ва да за­вр­ши­ме со про­ек­ти­ра­ње на пре­ми­нот, и вед­наш по­тоа ќе поч­не­ме со не­го­ва из­град­ба", се сог­ла­си­ја гра­до­на­чал­ни­ци­те на вче­раш­на­та сред­ба во Ае­род­ром.
Пот­ре­ба­та од пре­ми­нот пред не­кол­ку го­ди­ни ја ини­ци­раа та­мош­ни­те жи­те­ли кои, по­ра­ди не­дос­тиг на пе­шач­ки пре­ми­ни во бли­зи­на, мно­гу чес­то ги кр­шеа ог­ра­ди­те на Ја­не Сан­дан­ски за да пре­ми­нат од ед­на на дру­га стра­на на бу­ле­ва­рот.
Мес­то за нов пе­шач­ки пре­мин - над­зе­мен или под­зе­мен - е пре­ци­зи­ра­но и во ур­ба­нис­тич­ки­от план за овој дел. (М.Ѓ.)
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 09-Apr-2010 at 23:01

Почнува темелењето на пешачкиот премин

Деновиве ќе почне изградбата на темелите за надземниот премин на Бит- пазар од страната на грнчарската работилница. Токму на тој дел привршува премостувањето на електричните кабли и на водоводните цевки, што беше клучно за да може да продолжат градежните зафати. Изградбата на надвозникот ќе им овозможи на пешаците безбедно преминување од едната на другата страна на булеварот „Крсте Мисирков“.

„Сега проблем се електричните кабли од другата страна, во делот пред аптеката ’Зегин‘. Никој не се јавува како сопственик, но со едноставно пресекување ќе го откриеме и тоа, а потоа ќе преминеме кон премостување“, вели Арбен Речица, одговорен за проектот на надземниот проект. (Сн.К.                                                                                                                                                                                                                 http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=7554D30D1730C741926A3B9152496D7D   
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 09-Apr-2010 at 23:29
"...но со едноставно пресекување ќе го откриеме и тоа..." Баш ме интересира кој ке биде храбриот електротехничар кој ќе ги пресече каблите, ако сакаат да утврдат кој ке се пожали по прекинот на доводот на електрична енетргија нека ги исклучат осигурачите за тој вод, затоа што сечење на кабел кој е под моќност (вод низ кој тече струја - има на него големи потрошувачи - течат струи до неколку кило ампери) ке создаде голем електричен лак кој ке го стопи храбриот камиказе електричар, струјниот удар ке го исфрли да јаја паша џамијата. Не е баш така едноставно да се прекине или исклучи довод кој е оптоварен, сигурно ја имате видено онаа искра или електричен лак кој настанува при гасење на некој електричен уред диркно од штекерот, утред кој претходно не е правилно исклучен. Кога се исклучуваат големи потрошувачи од електричната мрежа пред да се исклучи разделувачот се пристапува кон исклучување на водот преку специјален прекинувач кој е оклопен и е сместен во тело кој има комора за гасење на електричниот лак кој ке се создаде, па после тоа се врши физишко и видно исклучување на водот преку разделувашите , извинете ако текстов ве измори со непотребно објаснување но тоа е поентата.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.