![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 24> |
Author | ||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Твојата се покажува.
![]() Ако можеш стави ги и останалите 3 помали слики што ги има на ССЦ. Тие се поубави и појасни. Ајде ако не ти е тешко, заврши ми работа. Иначе честито за тролеите, чекам честитки и за нашите двоетажни автобуси! ![]() Edited by Andrej_LJ - 14-Apr-2010 at 19:11 |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Колкава е цената по парче?
И чекаме фотки од внатрешноста ![]() |
||||
![]() |
||||
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() Eто ги и достанатите слики. Мисла дека сме отбрали добри тролеjбуси. Имаше потреба - во Софиjа от сите видове транспорт тролеjбусите вероватно беха наjстари. |
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Благодарам Врџин!
И мене ме интересираат неколку работи: -каква е цената на парче? -дали во рамките на оваа достава има и дводелни (съчленени) тролејбуси? -ако не, дали тоа значи дека Софија се откажува од дводелни тролејбуси (затоа што огромното мнозинство тролејбуси во Софија се токму дводелни). -полека но сигурно се отфрла оранжевата боја како боја на ГТ Софија и се наложува сино-жолта варијанта, како и на трамваите Инекон. Сега дефинитивно треба да биде приоритет обнова на трамвајната мрежа и потоа купување на најмалку 100 нови трамваи и 100 нови тролејбуси. Сето тоа би можело да се заврши до летото на 2012 и со отварањето на новата линија на метрото Софија да добие интегриран современ транспорт. Edited by Andrej_LJ - 14-Apr-2010 at 19:26 |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
|||
Некаде четох дека сумата
за 30 тролеjбуса е 14 милиони евра - излегува дека еден чини 466 670
евра. Не е малку.
Сега засега мисла не е предвидена достава на дводелни тролеjбуси.
За бојата - синото и жолтото е карактерно за софиските тролейбуси /а поназад во минатото те беха само во сино/. На мене не ми се допаѓа многу /мислам дека бело-жолта комбинација ќе изгледа многу подобро/. Точно е дека последните трамваи са во сино и жолто, со што се разликуваат од традиционалната портокалова боја. Не знам дали тоа е направено со цел. А ето една слика от стандартна внатрешност на Škoda 26Tr Solaris ![]() |
||||
![]() |
||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||
Годинава Белград ќе се поднови со 83 нови тролејбуси16.04.2010 | автор: Мк
Фондови
![]() До крајот на оваа година во Белград ќе има 83 нови тролејбуси, кои ќе возат на сите линии.Градското сообраќајно претпријатие и белорускиот производител „Белкомунаш“ потпишаа договор за набавка на нови тролејбуси. Вредноста на потпишаниот договор изнесува 18 милиони евра. Сите тролејбуси се очекува да
бидат пристигнати до крајот на месец октомври. http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/15627-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4-%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D0%BE-83-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%98%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%B8.html |
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
ТРОЛЕЈБУСЕН ТРАНСПОРТ ВО СОФИЈА
![]() Должина на контактната мрежа: 93,7 км Број на линии: 9 Должина на линиите: 105,5 км Број на возила на линиите: 193 (во работни денови) Број на депоа: 3 -Надежда 60 возила -Искар 130 возила -Левски 60 возила ![]() Најстариот модел е Икарус 280, произведени и донесени во 1988 година: ![]() ![]() Модернизираните нископодни Икаруси 280: ![]() ![]() ![]() |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Граф и Штифт:
![]() ![]() ![]() |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
TRAMKAR Кобра (Прототип):
![]() ![]() Соларис Тролино: ![]() Edited by Andrej_LJ - 17-Apr-2010 at 21:42 |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
ТРАМВАЈСКИ ТРАНСПОРТ ВО СОФИЈА
![]() ![]() Број на линии: 18 Должина на линиите: 209 км Број на возила: 190 (во работни денови) Број на депоа: 3 -Красна Полјана -Искар -Банишора 1) СТАРИ ТРАМВАЈНИ ВОЗИЛА, ВО УПОТРЕБА Историски трамвај: ![]() Т6М 700 ![]() България 1300 ![]() Duewag GT8 ![]() Duewag T4/B4 ![]() |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Татра T4D
![]() Татра Т6А2 ![]() Татра Т6Б5 ![]() Т8М 900 ![]() ![]() |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
МОДЕРНИЗИРАНИ ТРАМВАИ:
ТРАМКАР - Софија: ![]() ИНЕКОН: ![]() ![]() ![]() КРОТРАМ на тестирање во Софија: ![]() ![]() |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
И стои Кротрамов на Софија
![]() Темелен пресек како и секогаш ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
И повеќето од трамваите се исклучително стари, смена и е очајно потребна на Софија. А Кротрам каде не би изгледал убаво?
![]() Како стојат работите со таа потенцијална набавка? Има ли некакви поконкретни изјаснувања и кои се другите конкуренти? Воопшто, колку нови трамваи сака да набави Софија? Инаку, што се однесува до трамваите, ме збуни огромниот дијапазон на различни модели. Веројатно е ужас да се одржуваат толку многу типови. Мислам на Софија покрај подновување и треба и значителен помак кон поголемо унифицирање на трамвајскиот возен парк. |
||||
![]() |
||||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|||
Тендерот за Кротрамот минатата година се провали... Од опзициjата во общинското собрание намериха некои условиjа во него, кои са дескриминирашти односно учестниците во него. Минатиот Ноември се наjави нов тендер за набавка на 25 нови трамваи, но немам информциjа што се слчуи со него.
Eве jа последната новина по темава:
Моментално за Софиjа е многу по важно да рехабилитира постоечката пруга, коjа во големата си част е многу стара и разбита. Не оди на такава пруга да се возjaт убави и модерни трамваи. Во текот на строежот на метрото и големи части от постоечката линиjа ке бидат затворени - посебно делот од Лавов Мост до НДК, както и некоj линии во Лозенец. Во последните години беха ремонтирани некои части от пругата, но все оште сме далеч од желаното. Андреj е сложил една слика на последните нови(2nd hand) 15 броja трамваи, дел от кои са веке во Софиjа и се очекува да започнат совсем скоро да одат по линии 20 или 22, кои са со снадартниот за европа формат 1435 mm. Закупуени са од Лаjпциг и еве още некои слики и едно видео за да ги покажем уште по добре. На тоj етап е доволно тоа, зашто нема смисла да се купуват нови возила, когато пруга е все уште не ремонтирана. ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Благодарам на инфото Еве уште една неодамнешна вест од регионот. Белград купува 83 нови тролејбуси од белоруско производство:
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Само што прочитав на ССЦ дека е објавен конкурс за изведувач на метрото на Софија на линијата 1 од станица Цариградско Шосе (МС 1-19) до станицата Аеродром Софија (МС 1-23). Се работи за 4 станици од кои две подземни (МС 1-20 и МС 1-21) и две надземни (МС 1-22 и МС 1-23). Финансирањето на овој дел сеуште не е обезбедено, но се очекува да се обезбеди и одсекот да се пушти во експлоатација до 2013/4 година. 4 нови станици и врска со аеродромот се од големо значење. Чиирс!
|
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Нека да ја довршиме репортажата за градскиот транспорт во Софија. Следува најсветлиот дел од возниот парк на Софија - автобусите. Во возниот парк имаат вложувано многу така што старите автобуси, како на пример Икарус 280 се прилично ретки гледки.
Линиите се управуваат од една градска компанија СКГТ - Столична компанија за градски транспорт. Дел од линиите се даваат на концесија на приватни претпријатија, но условите ги диктира градот и СКГТ. ![]() Мрежата е многу густа, но постепено со пуштање на сите планирани линии на метрото, автобускиот превоз станува второстепен, што значи дека ќе биде довозен транспорт на метрото. Интересен е фактот дека во центарот на градот нема автобуски линии, туку само метро, тролеи и трамваи, со цел да се намали шумот и загадувањето. ![]() Старите ИКАРУСи 280: ![]() ![]() ![]() Чавдарците 141: ![]() Den Oudsten B 90 (веројатно вакви ќе добиеме и во Скопје според најавите, мене ми се автобуси со многу убаав надворешен дизајн): ![]() Мерцедес О345: ![]() |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Мерцедес О345 Г:
![]() ![]() Мерцедес Конекто: ![]() ![]() Мерцедес Конекто Г: ![]() ![]() МАН СГ 262: ![]() ![]() МАН СЛ 200: ![]() |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |