build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 20-Jun-2010 at 16:13
Нешто од Букурешт (Романија е најмалку застапена од вестите од Регионот):

Senate approves €395 mln loan from EIB for the construction of Universitate-Drumul Taberei metro line

17 Iunie 2010

The Senate approved Wednesday a draft on the €395 million credit facility from the European Investment Bank for the construction of a new metro line between Universitate – Drumul Taberei.

The project envisages the construction of 9-km metro section that connects Drumul Taberei to Universitate and Pantelimon with a total budget of €883 million. The state will pay €488 million of the total amount.

The loan from the European Investment Bank will be disbursed in eight tranches until December 2014. Metrorex will buy 21 trains to service the new metro line but also to replace 16 trains currently in service.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 21-Jun-2010 at 08:36
Update на работите по метрото во Софиjа. Сликите са земени од Lokum, Repcho, Zippo (SSC Bulgaria)

Почнуваме со делот од постоечката краjна станица на МД1 - Обелjа до клучката Надежда. Трасата(со purple на картата) поминува под булевард Ломско шосе во станбената населба "Надежда":






По-големиот дел от трасата се гради со Bottom-up метод.








Продолжуваме кон клучката Надежда и местото от кое стартира работа во Април TBM-oт.















Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 18:49
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 21-Jun-2010 at 08:43
Еве ни и каj првата станица од МД2 - 5-та Градска Болница(или Банишора). Таа се градеше со Top-down метод, и веке и готова во rough construction и покрита. Се работи само под земjата от сега до краj.








Следва 2-ра станица од МД2 - Централна Железничка станица. Таа исто се гради со Top-down метод, и скоро готова во rough construction. Тука има и подземно паркиралиште.












Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 21-Jun-2010 at 08:50
Следва станица 3 од МД2 - Лавов Мост. Исто се прави со Top-down метод, но тука уште прават кровот на станицата.










На станица 4 од МД2(пресечна со МД1) - Св. Неделjа излегоха стари римски останки од Сердика, та се промени планот за работа. Требаше таа исто да се прави со Top-down метод и да има големо подземно паркиралиште, но сега станицата ке се гради само подземно и паркиралиштето отпадна. Ке има еден етаж со археологиjа над станицата.














Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 09:49
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 21-Jun-2010 at 09:07
Продолжуваме натамо



По полуизградената станица 5 , каj НДК уште не се работи споро. Местат се само комуникации и слични работи.

За тоа тунелите от преди 30 години, помегу станица 5 и станица 6 се веке реновирани и со поставена пруга.



Станица 6 каj хотелот Хемус и City Center Sofia е скоро готова во rough construction. Се работи по продолжуването на тунелите под клучкат ана булевардите Св. Наум и Черни Вр'х, за да може до 2-3 месеци сето да се покрие, да се асфалтират булевардите отгоре и да се работи само под земjата.








Споро иде и работата по тунелот од Станица 6 до последната Станица 7 во населбата Лозенец:




Станица 7 ке се гради исто со со Top-down метод, и тука уште се прават шлиц стените и кровот:









Надевам се да ви е било интересно! Cheers Денес или утре продолжение и со другите станици од МД1, кои се градат моментално.


Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 09:43
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 21-Jun-2010 at 17:51
Знае ли некој податок колкава ќе биде вкупната должина на тунелите, односно делот што е вкопан под земја збирно за целиот систем според сегашниот проект?
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 21-Jun-2010 at 18:23
Значи :

1. Делот “Клучка Надежда - бул. Черни вр'х” или т.н. МД2 е со должина 6,4 км и 7 метростаници.(ова не знам дали вклучува и ~2-3 км. готов тунел, коj e граден през 80-тите на минатиот век)
2. Делот "Младост 1 /МС 13/ до бул. Цариградско шосе /МС 19/ "(прошируване на МД1), е со обща должина 2,2 км и 2 метростаници.
3. Делот "Обелjа - Надежда - клучка Надежда" - 4,150 км. и 3 метростаници. Тука дел от трасата и една станица ке бидат на естакада.

Тоа е моментално во изградба - вкупно 12.75 км. и 12 станици.




Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 19:06
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 21-Jun-2010 at 18:35
Dodeka go nema Pavche (kojšto nesomneno znae povekje od mene, osobeno informacija vo koj del tunelite se dvopatni i vo koj ednopatni), ke se obidam jas da dadam nekakva logička informacija.
Treba da se naglasi deka nema definitiven proekt za celiot sistem. Tokmu denovive stana jasno deka M3 vsušnost ke bide klasično podzemno metro samo vo centarot i okolnostite, dodeka kon naselbite ke bide nadzemno. Kako ke minuva vremeto, postepeno ke se vnesuva M3 podzemno (tipičen balkanski kusogled i bezodgovoren plan). So eden zbor možam da ti kažam za mrežata koja postoi i koja e vo gradba:

M1 (17,5 vo upotreba i okolu 3 km vo gradba). Od niv nadzemni se delovite pred stanica Obelja (pomalku od 1km) i delot okolu stanicata Musagenica (okolu 1km), se drugo e podzemno, znači okolu 19km tuneli.
Potoa delot kon Aerodromot Sofija ke ima 2 podzemni i dve nadzemni stanici, taka što ke ima ušte okolu 2 km nadzemen del.

M2 koj momentalno se gradi vo dolžina od nad 10km, ke bide podzemen, so isklučok na delot od Obelja do st. Lomsho Shose, pak od okolu 1 km nadzemen del.

Se na se, od okolu 31km koi se vo eksploatacija ili gradba, okolu 3-4 kilometri bi bile na eskadi, ostanatite 27-28 ke bidat vo tuneli. Pak ke naglasam deka neznam kolku od niv se dvopatni, a kolku ednopatni.

P.S. Se izvinuvam za latinicava, no ne mi ja poznava kirilicata na forumov koga pišuvam...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
JloKyM View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote JloKyM Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 21-Jun-2010 at 18:35
Аз попринцип нямам нищо против мои снимки да се качват в различни форуми...Изключително съм толерантен слагайки моят знак на места, на които не се затруднява гледането на самата снимка.

Но по-горе на тази страница виждам няколко снимки, които са МОИ, а знакът ми е изтрит..
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 21-Jun-2010 at 18:36
Pavche go nema, ama me pretrka
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 21-Jun-2010 at 19:05

Добредојде Локум........

во право си за жигот..... но тоа останува на вас двајца......

ме интересира.... колку што ги гледав сликите.... проектот за метрото е доста обемен и голем...... и ми се допаѓа.....

но ме интересира..... колку се проекциите околу финансиските средства кои би се потрошиле до моментот кога ќе биде пуштен во употреба..... и буџетот проектиран за годините во изградба.....



Edited by FoSsiL - 21-Jun-2010 at 19:09
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 21-Jun-2010 at 19:15
Се е средено со Локум се надевам

Fossil еве ти еден линк, со подробно информациjа за се што питаш.

Значи вкупно програмата за прошируването е 18 км. и 17 метростаници, но делот од Цариградско шосе до Софиски Аеропорт не е уште во изградба. 

Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 19:15
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 21-Jun-2010 at 23:51
Во Софија, пуштени се во сообраќај трамваите Татра T4D-M, купени втора рака од Германија. Затоа што се со широчина 1435мм, ќе патуваат по линиите 20, 22 или 23.



Внатрешноста изгледа фино зачувана (ќе видиме до кога):



А во Чешка, веќе се тестираат новите тролејбуси Соларис 26 Тр, кои треба да пристигнат скоро во Софија. На сликите станува јасно дека се тестираат и кириличните ел. табли на возилата (1 ЖК. Левски Г):



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 22-Jun-2010 at 13:17
РЕПОРТАЖА ПОДГОТВЕНА ОД ПАВЧЕ, НО ТОЈ НЕМА ДОСТАП ДО ОВАА НИШКА ПА МИ ДОЗВОЛИ МЕНЕ ДА ЈА ПОСТИРАМ:
 
Еве репортажа и од делот "Младост 1 /МС 13/ до бул. Цариградско шосе /МС 19/ "(прошируване на МД1), е со обща должина 2,2 км и 2 метростаници.

Сликите са приземани од Diffian(gtsofia.info), Chillio и Repcho(SSC Bulgaria).

Тука исто голем дел от трасата с еправи со top-down метод.
























Местото на кое, ке биде едната нова метростаница.




И веке сме каj Цариградско Шосе, каде ке има уште една нова станица и голем подземен паркинг за 1500 коли.








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 22-Jun-2010 at 13:20
Originally posted by Andrej_LJ

РЕПОРТАЖА ПОДГОТВЕНА ОД ПАВЧЕ, НО ТОЈ НЕМА ДОСТАП ДО ОВАА НИШКА ПА МИ ДОЗВОЛИ МЕНЕ ДА ЈА ПОСТИРАМ

Question
Back to Top
JloKyM View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote JloKyM Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 22-Jun-2010 at 14:37
Момчиња, јас зборував со pavche и се разбравме за сликите. Веќе не е проблем

Thanks, Google translate
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 22-Jun-2010 at 14:51
Не знам зошто, но пред сат-два пробах да пиша, па ми излезе еден црвен екран со "you are not allowed to post in this thread" или слично сообштение. Сега е ОК.  Поjма немам зашто беше това.

p.s. (офтопик) Пред малко пихме пиво со pbanks и Urbanfreak(арни момци),  па да им поскаувам уште еднаж да им е добро таа вечер на Sonisphere и Металика во Софиjа! Cheers


Edited by pavche - 22-Jun-2010 at 14:52
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 01-Jul-2010 at 12:37
Eдна репортажа за Jавниот превоз од еден мал град во Бугариjа - Велико Т'рново(~70 000 жители).

Защо точно од тамо? Защото макар и со малко линии, Велико Т'рново се jавува моментално градот со наj-модернизиран jaвен превоз во целата страна и мислам еден добар пример. Се на се автобусните линии во градот се 16 на броj(~60 автобуса автопарк). Имаше пред 2 години и работеща тролеjна мрежа со 2 линии, но веке е закрита. Минатата година се проведе тендер за сите 16 линии, кои беа спечелени на концесиjа од приватни превозачи и во градот веке не постои общинска фирма превозвач. Од почетокот на 2010 влезе во сила и закон приет од общинското собрание, дека сите градски автобуси мора да бидат нископодни и леснодостапни за инвалиди и луге со проблеми во придвижването.

И еве го резултатот.

1. Во резултат на конкуренциjата помегу приватните превозвачи цените на билетот паднаха со 20% во последната година.

2. Автопаркот се модернизира со бесни темпове. Моментално во градот се движат не по-стари од 10-12 години автобуси со следните марки : Mercedes-Benz Citaro, Mercedes O405 N, Irisbus Crossway, Neoplan N4013 CNG, Neoplan N4016 (CNG), MAN NL 223 CNG, MAN NM 223, MAN NL 202. Во градот веке нема во движение ни еден Икарус.

Наj-добрата придобивка се веке 9-те чисто нови(произведени во 2010) Iveco Irisbus Crossway. Скоро мора да пристигат и уще од истата марка.













И некои слики на останатите автобуси втора рака(4 до 10-12 годишни) во движение во градот:

Mercedes Benz (Citaro, Mercedes O405 N)












Neoplan (N4013 CNG, N4016 CNG)








Man (NL 223 CNG, NM 223, NL 202)








Сликите са приземани од http://gtvt.1gb.bg и http://www.gtsofia.info .


Edited by pavche - 01-Jul-2010 at 12:39
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 06-Jul-2010 at 09:55
Првите 5(од 30) нови тролеи Škoda 26Tr Solaris се веке во Софиjа Cheers
























Сликите се приземани од www.gtsofia.info
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 19-Jul-2010 at 11:42

Француски компании градaт метро во Белград

19.07.2010 | автор: Мк Фондови
Француски%20%20%20компании%20градaт%20метро%20во%20Белград
 

Мастер планот и првата линија на метрото ќе ги изработат фирмите “Ежис“ и “Алстом“, а договорот најверојатно ќе биде потпишан на 1 Септември, јавува белградска “Политика“.

 

Проектот ќе чини 4 милиони евра, а ќе го исплати француската Влада во вид на донација.

Останува дилемата за првата траса на белградското метро, а се претпоставува дека проектантите ќе се определат за правецот југоисток- северозапад. Одлуката ќе биде донесена по подготвувањето на студијата за која ќе биде потребен временски период од 6 до 12 месеци.

Почетокот на првата фаза од градењето се очекува во 2013 година.

http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/17562-%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4a%D1%82-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE-%D0%B2%D0%BE-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4.html
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.