![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 24> |
Author | ||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Единтвен начин за тунелирање со машини, би бил овој...
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Фосил, ни јас не можам да се сетам на пример каде вакви машини се користеле за булевари и автопатишта. Еве и од соседството, Албанците само што избушија речиси 6km автопатски тунел (две цефки) и користеа други методи. Пред тоа Хрватите ги избушија тунелите Мала Капела и Свети Рок исто речиси 6km без вакви машини. Пред тоа Караванке помеѓу Словенија и Австрија... Демир Капија ниту ќе биде особено долг, а чисто вака лаички би рекол дека чиста карпа и не е баш поволен материјал за бушење со ваква машина... За јужен булевар секако не би ни требала, бидејќи тој тунел е создаден за dig&cover. Сигурно би имала примена за некои наши проекти, ама мислам не толку широка како што велиш.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
епа тогаш сум во грешка.... добро, најверојатно ме "запали", па затоа сакав да кажам дека ни е потребна..... како и да е, во скоро време да имаме пробиени тунели за проектите кои се во план..... тунел... чудно влијание... |
||
![]() |
||
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Што можам друго да кажам освен Браво за Софија.... Одлично е.... Корзис... ме интересира... каква е земјата која се ископува....? |
||
![]() |
||
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
|
![]()
Извор. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Неверојатно! Роковите се запазуваат, а самите градилишта изгледаат многу чисти и спастрени. Во 2012, кога Софија ќе има веќе 27 станици на подземната железница, животот во градот мислам дека корено ќе се промени. Веќе нема да станува збор за мала мрежа (каква несомнено е денеска) туку за еден оформен систем, кој би транспортиртал околу половина милион луѓе дневно.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
dali moze nekolku zborovi za toa kako se finasira izgradbata na metroto, dali e stranska investicija, kredit ili dr? Kolku linii ke ima i koj e rokot za pustanje vo upotreba? |
||
![]() |
||
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Извор. Финансирањето на сега градениот дел од линија 2 (од "Ломско шосе" до "Џејмс Баучер") е главно од Европскиот фонд за регионален развој (Оперативна програма "Транспорт"), рокот е 2012 година. |
||
![]() |
||
macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Feb-2008 Location: Lerinsko Online Status: Offline Posts: 754 |
![]() ![]() |
|
Also a new metro system is being constructed in Solun. Here are some recent photos:
![]() ![]() |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Metropoliten orders 18 new trains for the Sofia metro system
The municipal company Metropoliten has requested the supply of 18 new trains for the Sofia metro system, which need to be delivered and put into service in 2012, Bulgarian media reported on November 2 2010. The trains will service the second metro line which is currently under construction, running from Obelya to St Naum, and eventually to Hladilnika (projected) as well as the final segment of the old line spanning from Tsarigradsko Chaussee to the southeastern borough of Mladost. The total investment has not been specified. The only parameters made available are that Metropoliten must be able to secure a train for no more than 10.8 million leva (5.5 mln euro) each, excluding VAT. Accordingly, Metropoliten will have a total of about 194.4 million leva (100 mln. euro) made available to spend on trains, money provided under the operative programme Transport. Companies willing to bid for the order may apply by December 20 2010. In order to have their applications considered, the firms concerned must have executed at least two such orders with similar technical parameters in the past three years. They should also be able to supply recommendations from previous clients and have had no fewer than 300 metro carriages manufactured for the period 2007-2009, Dnevnik daily reported. ----------------------------------------------- Сите големи играчи(Bombardier, Alstom, Siemens) имаат модели, кои влегуват во ценовата рамка на тендерот. Да се надеваме дека ке видиме и по-убави тренове од сегашните Русичи. ![]() Edited by pavche - 02-Nov-2010 at 15:04 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Следува опширен еден апдејт од изградбата на МЕТРОПОЛИТЕН СОФИЈА, за месеците октомври-ноември, по скоро целата должина на трасата на изградба:
Прво би започнал со нефиналните рендери на 3 станици долж линијата 2. Треба да се нагласи праксата дека рендерите на јавните претпријатија се релативно слаби и дека лошите рендери за МД1 сепак се претворија во убави станици, иако многумина (вклучително и јас) не го кријат разочарувањето од тоа како ќе изгледаат овие станици, на клучните места во градот. МС Банишора (МС 2-9 Бул. "Княгиня Мария Луиза"): ![]() ![]() ![]() МС Централна Гара (МС 2-8): ![]() ![]() ![]() ![]() МС Лавов Мост (МС 2-7 Лъвов мост): ![]() ![]() ![]() *** Рендерите беа презентирани од страна на Tego, SSC. Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 11:50 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Започнуваме од сегашниот терминус на МД1, односно надземната станица Обелја, од која ќе породолжува МД2 на ескада кон бул. Ломско Шосе:
Поглед кон станицата и ископните работи: ![]() Дел од ескадата кон Ломско Шосе: ![]() ![]() Станицата Ломско Шосе (МС 2-13): ![]() Од следната станица, Бели Дунав (МС 2-12), за жал немам свежи слики, така што продолжуваме под бул. Ломско Шосе и наидуваме до станицата Надежда (МС 2-11), во истоимената населба: ![]() ![]() ![]() ![]() *** Сликите се дело на witch_honor од ССЦ. Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 11:57 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Следна станица по движението на МД 2 е Хан Кубрат (МС 2-10):
![]() ![]() Станицата Банишора, поглед кон идниот влез. Забележете, станува збор за доста длабок влез: ![]() Повторно за жал свежи слики од отсекот Банишора-Централна Гара- Лавов Мост немам. Но, има малку слики од трансферната станица под Сердика (МС 2-6 Света Неделја, Сердика 2 или Средец) каде се вршат и големи археолошки истражувања и конзервирања: ![]() ![]() ![]() *** Сликите се дело на witch_honor, ССЦ. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Метрото по станицата Сердика 2/Света Неделја поминува под бул. Витоша и пристигнува до паркот на НДК и соодветната станица, минувајќи под познатата и оптоварена раскрсница помеѓу булеварите Витоша и Патриарх Евтимиј, популарно наречена Аптеката. Еве малку слики од таму. Забележете колку брзо се работи, имајќи в предвид дека овој сегмент беше затворен само пред неколку месеци:
![]() ![]() ![]() За крај ноќни слики од работата по продолжувањето на МД 1. Станицата е Цариградско Шосе (МД 1-19), каде и ќе се наоѓа подземен паркинг за 1600 возила: ![]() ![]() ![]() ![]() *** Сликите се на brank и mandjasgrozde, од ССЦ. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Еве да го дополнjа убавиот репортаж ![]() Банишора(преминаване на TBM-от през неjа) ![]() ![]() ![]() ![]() Лавов Мост: ![]() ![]() ![]() извор: Tego (SSC) |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
МЕТРО БУКУРЕШТ (Metroul Bucureşti)
Букурешт е главниот град на Романија, со популација од околу 2,3 милиони и се наоѓа во јужниот дел на земјата. Метрото во Букурешт е отворено во далечната 1979 година и на него се гледа како врвно достигнување и доказ за правилното владеење на комунизмот и Чаушеску. Метрото во следната деценија (1980-1990) доживува експлозивен раст на својата мрежа и искористеност, така што до падот на комунизмот, Букурешт има 41 станица. Во времето на транзицијата метрото е ставено на заден план, при што следното проширување на мрежата се слушува во 2000 и 2008 година, со по 3 односно 4 станици соодветно. Сегашната должина на системот е 67 километри и им 48 станици, распределени на 4 метро линии. Самото метро е можеби најнеубавото и темното во цела Европа (барем според мене), но како што имаме неколку пати нагласено, главниот епитет и цел на метрото е функционалност и транспорт, а не толку дизајн (особено во вакви небогати држави како нашите). Во моментов се работи на отсек долг 3 километри и 3 станици, по линијата М4, кој треба да го сврзе квартот Ларомет со главната железничка станица на градот - Гара де Норд. Овој сегмент треба да се отвори во првата половина на 2011 година. ![]() * Линијата М5 е предвидена да се гради од 2011 до 2016 година ** Линијата 41 е метро-трам *** Прекинатиот дел на линијата М4 е во изградба кон Ларомет Но, на букурештаните, исто како на софијанците, ситуацијата одамна го надмина критичното ниво и затоа веднаш во 2011 година ќе се започне со изградбата на многу голем отсек од сосема нова метро линија, М5. Таа треба да ги поврзе центарот на градот (како плоштадите Ероилор и Университати, каде минуваат другите метро диаметри), со големата населба Друмул Табереи , на југо-запад од градот. Линијата треба да биде долга 9 километри и на неа ќе има 14 нови станици, изградбата треба да започне во 2011 година и линијата да биде оперативна 5 години подоцна. Во склоп на проектов, треба да се нарачаат и 21 нови воза, за потребите на новата линија. Финансиите се обезбедени од страна на ЕБОР во размер од 395 милиони евра, како и од владата 800 милиони евра. Друмул Табереи, еден од најгусто населените квартови на Букурешт: ![]() ![]() ![]() Инаку, Букурешт, освен со добра развиена метро и трам мрежа, може да се пофали и дека има 3 линии на лесно метро, меѓу кои најискористена и најразвиена (во смисол најмногу наликува на метро-трам) е линијата Т41. ![]() Скоро реконструираниот Пасажул Обор: ![]() Букурешт во далечен план треба да има најмалку 6 линии, при што за приоритетна се смета изградбата на М6 која ќе оди до најголемиот аеродром на Букурешт - Отопени. Отопени е цел град, каде живеат и особено работат многу луѓе. ![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Неколко новини околу изградбата на метрото во Софиjа.
1.
2.
![]() |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Здраво,
Ево мало аутобуса из Београда. Надам се да ме разумете ако будем писао српски? У Београду Јавни градиски превоз обавља ГСП Београд, Ласта и приватни превозници. Одавно постоји Интегрисани Тарифни Систем (ИСТ), тако да једна карта важи свуда. Карта се купује на киосцима, а уколико је купите код шофера 2 пута је скупља. Возни парк ГСП-а махом сачињавају аутобуси домаћег произвођача Икарбус. Од осталих ту су ФАПови и Мерцедеси. Постоји и један стари Санос из осамдесетих година. Приватни превозници имају шареници возни парк, тако да се појављује и Санос. Редовна возила приватника нису старија од 2004-2005. године, због тендера. За почетак аутобуси: Икарбус ИК-103 ![]() и Ластин ![]() Икарбус ИК-201 ![]() Икарбус ИК-112Н ![]() ![]() Икарбус ИК-112А ![]() Икарбус ИК-218А ![]() МАН, донација Јапана ![]() Ластин дабл-декер на градској линији 15 ![]() |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Тролејбуси у Београду. Доскоро тролејбусни парк Београда су сачињавали стари руски тролејбуси ЗиУ-9. Најстарији модел је из 1979. године и изгледају овако
![]() Ове године Београд је наручуо 83 тролејбуса од белоруског произвођача, који ће заменити све тролејбусе старије од 2000. године. Нови тролејбус ![]() ![]() Тролејбус куљен од истог произвођача само 2005. ![]() ![]() и зглобни ![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |