build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #881 Posted: 20-Dec-2010 at 03:33
Originally posted by Max

туку низ носење или ребаланс на буџет за тек догодина да се обезбедат средства за отпочнување на толку фамозните тунели и тој под кале и оној под плоштад!

Не си во тек, смислија да ги дадат под концесија и веќе избраа консултант за таа цел. А дали му шепнале на консултантот како да го оправда давањето под концесија на градски сообраќајници, или тоа е оставено на неговата креативност, тоа останува прашање  Ouch
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #882 Posted: 20-Dec-2010 at 11:57
Имам доста размислувано за тоа како би функционирало давањето под концесија на булевари, градски автопати и сл., односно како тоа би им се исплатело на компаниите што би ги граделе тие проекти. И мислам дека не е толку голем проблемот. На пример би можело да се мери протокот на возила (на дневно, месечно, па и на годишно ниво), зошто сите знаеме дека нема шанси да се лупнат наплатни пунктови негде (тоа би било лудо, никој не би возел по тие улици) и на тој начин да се одреди некој надоместок или маржа што градските или централните власти би им ја плаќале на компаниите што би се нафатиле да ги изведуваат овие проекти. Чисто за илустрација, 50 000 возила месечно= 50 000 евра што би требало властите да им ги исплатат, а тоа би било на некој договорен рок, на пример од 20-30 години, нормално. Има начини, само треба да се одбере најдоброто и најефикасното решение.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #883 Posted: 20-Dec-2010 at 12:26
Originally posted by StreetStruck

Имам доста размислувано за тоа како би функционирало давањето под концесија на булевари, градски автопати и сл., односно како тоа би им се исплатело на компаниите што би ги граделе тие проекти. И мислам дека не е толку голем проблемот. На пример би можело да се мери протокот на возила (на дневно, месечно, па и на годишно ниво), зошто сите знаеме дека нема шанси да се лупнат наплатни пунктови негде (тоа би било лудо, никој не би возел по тие улици) и на тој начин да се одреди некој надоместок или маржа што градските или централните власти би им ја плаќале на компаниите што би се нафатиле да ги изведуваат овие проекти. Чисто за илустрација, 50 000 возила месечно= 50 000 евра што би требало властите да им ги исплатат, а тоа би било на некој договорен рок, на пример од 20-30 години, нормално. Има начини, само треба да се одбере најдоброто и најефикасното решение.
Интересно размислување, но мене ми се поставува прашањето зошто градот да плати а ние да возиме? Ако градот плаќа (и има пари за тоа), тогаш нема потреба од концесионер, нека најде кредитор градот и нека отплаќа на 20 години а цело време сопственоста над инфраструктурата би била на градот. Навистина ми нема пазарна логика, освен класична наплата од типот картица која би ти откуцувала некој кредит на секое поминување. Ако ја немаш, честитка по пошта со сликната таблица. Ова функционира во центарот на Лондон, но искрено мислам дека не е соодветно за Скопје.
 
Затоа, нека не прават нашиве градски татковци вакви гимнастики, нека најдат начин да обезбедат 200-300 милиони Евра и нека ја завршат работата како што треба. Нека се направи веќе еднаш тој тунел по плоштад, нека се пушти Јужен булевар макар до Алумина и нека се размислува за Крушевска република. Сепак мене како граѓанин многукратно повеќе ми значи брзиот и лесен сообраќај отколку 70% од проектите во СК2014, и мислам дека приоритетите треба натаму да се поставуваат.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #884 Posted: 20-Dec-2010 at 15:55
Па мислам дека вака е поедноставно заради неколку работи...Ако се оди на таа варијанта да се земе кредит, има милион заебанции, бидејќи кредитите за сите проекти што треба да се направат би излегле преку 600-700 милиони отприлика ако не и повеќе, а тоа не е мала сума воопшто (тоа е околу четвртина од буџетот) и не верувам дека баш лесно може да се добие.Вака целиот терет си паѓа на изведувачот, а на нас останува само да си подмируваме долг, што би бил прифатлив нормално. Второ целиот терет повторно е на изведувачот и кога се работи за одржување на сообраќајницата и верувам дека тоа би било многу елегантно и прецизно договорено. Трето, мислам дека нема врска што собраќајниците и тунелите нема да бидат во наша сопственост, бидејќи веќе кога ќе се изградат, нема пу-пу не важи, неможе да си ја земат улицата со себе или да ја распаднат како непрофитабилна фирма, се ќе остане за нас. И четврто, ние плаќаме даноци на градот и државата, така да фактички ние плаќаме за проектите, градот и државниот буџет се полнат од наши пари, не се тоа независни работи, една со друга идат.
Ако идеме на варијанта сами да правиме се, прво треба да најдеме кредитна линија која може да ја покрие инвестицијата, па потоа да бараме и изведувач на работите(со кој посекако ќе мора пак да се договараат милион работи, како што би било тоа случај, тој самиот да ја поседува) и ќе треба ние самите да се грижиме за одржувањето,а тука сме малце лабави ,знаеме,а на крај пак ќе си исплаќаме долгови, само што вака, се иде на наш терет, ама буквално се.
Иначе потполно се сложувам за сите проекти што ги наброја, баш затоа пишувам за ова, а мислам дека на сите им е ова рана, на која што мора еден ден да и се најде лекот.Требаше предност да се дадат на вакви работи, но и вака не е лошо бидејќи има некои позитивни сигнали од одговорните, за решавање на сообраќајната инфраструктура.Се надевам дека ќе биде што поскоро, како и сите на форумов, верувам.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #885 Posted: 20-Dec-2010 at 16:48
Она што не ми е јасно во сево ова е математиката. Значи ако хипотетички овој проект чини 500 миилиони евра, компанија која што би ги изградила и би го добила да речеме на 30 години би требало да го изгради и да го одржува 30 години, а при тоа и да заработи, сигурно повеќе отколку банкарската камата (5-6% годишно ако е понеповолен меѓународен кредит). При тоа, градот никогаш не би знаел колку промет би имало по тие сообраќајници, па соодвтно како би го планирал буџетот? Се сомневам дека таков модел е воопшто возможен и реален, па мислам песимистички можеби би звучело, дека освен студија која ќе трае 1-2 години ништо друго нема да добиеме. А од студии и консултанти веќе преку глава, ништо конкретно не се случува.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #886 Posted: 20-Dec-2010 at 18:22
Со овој модел ние всушност добиваме кредитор, кој воедно и ќе работи и управува со сообраќајниците. Во услови кога, како што многу добро кажа StreetStruck, град како Скопје многу тешко може да добие толкави средства од било која кредитна линија, на сцена стапува концесионирањето како еден тип на лихварско кредитирање. Многу тешко дека некој концесионер ќе нè пушти со 5-6% „камата“, тука ќе има чисто лихварење, меѓутоа пак ќе речам, за толкав залак, со толкав период на враќање, нема друго чаре.

Освен секако ако парите што ги позајмуваме кога ќе ни прдне (секој втор ден да не речам) од ММФ ги насочиме кон реализирање на корисни конкретни проекти, а не за плати на партизирана пренатрупана полтронска јавна администрација!

Edited by гитардемон - 20-Dec-2010 at 18:23
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #887 Posted: 20-Dec-2010 at 20:57
Јас кажав мое размислување, што не значи дека баш така ќе биде работата,а сто посто нема да биде баш така едноставно како што кажувам. Сакав само да потенцирам дека има начини како да се среди тоа со концесионерите.
@UrbanFreak
А за прометот по сообраќајниците, верувај дека ќе има многу сообраќај баш по овие улици, иначе зошто цел живот кукаме дека мора да се направат овие проекти, тоа се тие клучни сообраќајни врски кои се изоставени,а баш по нив природно би се одвивал сообраќајот.Што значи дека сигурно би биле исплатливи, но за тој дел не би сакал лаички да дискутирам, бидејќи тие одговори би ги дале заинтересираните потенцијани инвеститори.Математиката ќе им ја оставиме на нивSmile
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #888 Posted: 20-Dec-2010 at 21:06
Мислам дека не ми ја сфати дилемата. Значи не е дека јас не верувам дека улиците нема да бидат користени. Напротив. Проблемот е во тоа што кој може да предвиди колку автомобили во следните 5 години би прошле низ тие сообраќајници? Како градот, со скромниот буџет да ја планира оваа ставка? Можеби оваа година ќе направиме 2 милиона, догодина 22. Од друга страна, математиката вели дека инвестиција од 500 милиони евра, со банкарска камата од 6% (без трошоци за одржување) во период од 30 години, би значеле околу 38 милиона евра годишно трошок за градот. Значи додадете го одржувањето, додадете и поголема заработка, бидејќи и концесионерот ќе треба да земе кредит однекоа банказа да го реализира проектот, искача дека градот ќе треба речиси целиот свој буџет (кој моментално ако не се лажам е под 80 мил. евра) да го дава за концесионерот. Затоа и велам, пресметките и моделот ми звучат крајно нереални.
  
Далеку од тоа дека сум експерт во оваа област, но како млад претприемач прво ги гледам бројките. Ако нешто пропуштам околу исплатлвоста, те молам кажи ми.


Edited by UrbanFreak - 20-Dec-2010 at 21:07
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #889 Posted: 20-Dec-2010 at 21:21
Разбирам се, него сакав малце да разбијам монотонија во размислувањата. Кажав веќе дека нема сто посто да биде така едноставно, си има покомпетентни лица кои се задолжени баш за оваа работа и кои се платени да размислуваат за ова. Но од друга страна мислам дека и не е па нуклеарна физика, па да не може да се најде решение.Чим ние дискутираме сериозно за некое си решение, значи дека некој што е поупатен од нас би го нашол вистинското решение. Во секој случај ме радува што луѓево на форумов размислуваат и бараат решенија, а за ентузијазмов може само да сонуваат тие што клатат столчиња по општиниве.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #890 Posted: 20-Dec-2010 at 21:50
Originally posted by StreetStruck

Разбирам се, него сакав малце да разбијам монотонија во размислувањата. Кажав веќе дека нема сто посто да биде така едноставно, си има покомпетентни лица кои се задолжени баш за оваа работа и кои се платени да размислуваат за ова. Но од друга страна мислам дека и не е па нуклеарна физика, па да не може да се најде решение.Чим ние дискутираме сериозно за некое си решение, значи дека некој што е поупатен од нас би го нашол вистинското решение. Во секој случај ме радува што луѓево на форумов размислуваат и бараат решенија, а за ентузијазмов може само да сонуваат тие што клатат столчиња по општиниве.
Cheers Тоа е и една од главните причини зашто сме сите навлечени на Билд.
 
Инаку далеку од тоа дека се работи за нуклеарна физика. Се работи за нешто елементарно. Погрешно насочување на приоритетите во сиромашно општество. Значи немаме којзнае колку пари, а и тие што ги имаме повеќе ги трошиме за чалам отколку за функционалност. Како Балканец што вози Мерцедес а живее во гарсониера со родителите и децата.
 
Мислам дека не е сеуште доцна, и наместо фрлање пари по разно разни странски консултанти кои никогаш нема да успеат со нашиот смешен буџет да ни направат модел за функционален и модерен сообраќај да си ги довршиме проектите кои седат недовршени 20 години.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #891 Posted: 21-Dec-2010 at 02:01
Да се вклучам со мало задоцнување. Објективно, апла ги напумпавте сумите потребни за проектите.... 500-600-700 милиони евра за што поточно? Со тие пари може 2 пати да ги изградиме буквално сите сообраќајници на кои чекаме од 63-та навака. Буквално цел ГУП, од урбани автопати, па до обични улици кои фалат. За тунелот под плоштад се има спомнувано цифра од 30 милиони евра. Еве нека биде и 50... Продолжувањето на Климент Охридски до Македонско-косовска бригада, со тунел под Кале сигурно е значително поефтино...

Мое мислење зошто измислија концесија (иако веднаш се гледа дека не е прикладен модел во случајов) се следниве клучни причини:
- немаат стручен капацитет самите да истуркаат вакви посложени проекти, не треба човек да е генијалец за да го согледа потенцијалот на нашата администрација
- овие проекти неоправдано се многу ниско на листата на приоритети (од аспект на политичка воља и вистинска посветеност), па одлагање на трошокот и негово префрлање директно на релација концесионер-граѓанин веројатно прави доста логика од аспект на политичари


Edited by Cloverstack - 21-Dec-2010 at 02:04
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #892 Posted: 21-Dec-2010 at 03:10
Главен проблем од технички аспект е како да се изведе патарината и кој модел да се примени и без притоа да има застанување. Можности има, а бесправно користење е кражба и ниеден инвеститор не би сакал да се мафта по судови за секое возило поминато, освен ако тоа не е некоја брза постапка па градот да се обврзе да ги наплатува одма овие возила, апотоа он да се тужи со возилата или некое друго дражвано тело да застане измеѓу. дсруга работ ае што и да се нафати еве некој да гради тунел под плоштад во услови на градот без јужен булевар и после некоја година да се изгради јужен и искористеноста да спадне, а концесијата е во определен временски рок. Единствено нешто што е прифатливо е со кредитирање и ништо подалеку. Единствено ако до толку се решени да биуди концесија и да мора концесија има еден начин последниве години низ свет каде не се договара ни временски рок ни никаково друго ограничување туку по динамични начини се пресметува исплатеноста па така се договара исплатеност од стотриесет проценсти пример. Тоа не се знае ни колку години ќе трае ни дали ако сака градот измеѓу еднократно да исплати делови од концесијата па да ја затвори порано или слично. Тоа е единствен успешен модел што може да пројде но е понеполен од кредтитирање а добивката е скоро иста и е малку демотивирачки поставена за концесионерот. Мој апроценка е дека концесионирање може да успее само во случај на гардски булевари овие автопати како јужен или слични случаеви и тоа во услови на прилилно голем пгдс што е одлика на поголеми градови. Во скопје уште долго нема да може концесија на вакви значајни проекти,з ашто едноставно кредитирање е поисплатливо. Може да е обидеме со тунел КиселаВода Аеродром за почеток ако сакаме да се пробаме со концесионирање, асо тунел под плоштад само ќе се дозаглавиме. Па и тука јас би идел со кредитирање, пак не би концесионирање. Може да успева во поразвиени економии и големи градови, тука не. Само ишкање на одговорноста е па така се сваќа како ќе дојде концесионер и ќе ни реши проблем.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #893 Posted: 21-Dec-2010 at 03:30
Originally posted by lslcrew

Единствено ако до толку се решени да биуди концесија и да мора концесија има еден начин последниве години низ свет каде не се договара ни временски рок ни никаково друго ограничување туку по динамични начини се пресметува исплатеноста па така се договара исплатеност од стотриесет проценсти пример. Тоа не се знае ни колку години ќе трае ни дали ако сака градот измеѓу еднократно да исплати делови од концесијата па да ја затвори порано или слично.

Има такви флексибилни модели, ама во никој случај не може да се водат само од процент на исплатеност. Не е исто да чекаш поврат од 130% во рок од 10 години и да чекаш поврат од 130% во рок од 50 години.

Во секој случај јас не би берел гајле за евентуалниот концесионер, ќе си ги видат они формулите и 10 пати ќе премерат и ќе осигураат дека ќе им се исплати пред да решат да влезат. Иако принципиелно сум оштро против концесионирањето на вакви сообраќајници, сепак make or break фактор според мене е каков ќе биде моделот на патарини и овде не зборам само за проточноста (се разбира вон памет е да има било какво застанување), туку во какви се форми и по која цена  услугата би била достапна за граѓаните.


Edited by Cloverstack - 21-Dec-2010 at 03:34
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #894 Posted: 21-Dec-2010 at 09:14
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Max

туку низ носење или ребаланс на буџет за тек догодина да се обезбедат средства за отпочнување на толку фамозните тунели и тој под кале и оној под плоштад!

Не си во тек, смислија да ги дадат под концесија и веќе избраа консултант за таа цел. А дали му шепнале на консултантот како да го оправда давањето под концесија на градски сообраќајници, или тоа е оставено на неговата креативност, тоа останува прашање  Ouch

што сакаш да кажеш дека низ скопје ќе шетаме со вињети или пак ќе ни наплаќаат преку RFID чипови кои ги предвидуваат и за во регистарските таблички слично како  што ги има во новите лични карти и пасоши!? она си имаш сметка во банка и онаа табличка што ќе помине низ коридорите под концесија ќе се одбива патарина за неа индиректно од картичката за да минеш... во спротивно би требало да има рампа секој концесионер... смешки, како и да го прават, ако сами него направат тоа ќе биде тешка лакрдија, затоа најдобро е дел од заемот на ммф да се истури и тука, бар за тунелите и јужен булевар ако ништо друго... навистина не сум во тек, но како тргнало она муабтот 2020 наместо 2014 што го заговарав порано најверојатно веќе и се случува хахаха! 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #895 Posted: 21-Dec-2010 at 15:21
Несириозни модели за насерезиони луѓе. Ова концесионирање го виделе некаде и не го разбрале како што треба и мислат дека е решение преку ноќ за сите градски проблеми. Непотребно му оддаваме преголемо внимание за целата несериозност што ја содржат идеите.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #896 Posted: 21-Dec-2010 at 19:17
Толку различни модели на плаќање има и комбинации меѓу нив што не може ни да се претпостави каков ќе биде конечниот предлог. Си има платен консултант што ќе треба да најде решение и концесионер. А тоа решение сигурно нема да биде со рампи или некакво друго дестимулирање на граѓаните зашто тоа нема да биде во интерес ниту на концесионерот ниту на Градот. И не знам како ова е несериозност на која не треба да и придаваме значење, кога е единствена можност да се истурка некој од проективе сега за сега. Кредитирање на Градот со толкави суми е невозможно бидејќи кредитот мислам дека треба да е во износ од третина од буџетот. Буџетот се знае колку е - 50 мил.

Владава од друга страна нема намера да ги турка градските проекти, зашто доволно е заглавена со СК2014 и со повеќе кредити (реконструкција на патишта, железници, болници, опрема итн.) + автобусиве. Така да од нив не очекувам дека ќе се вмешаат. Можностите за кредитирање, а и буџетите на Градот растат од година во година, но не гледам причина во меѓувреме да пробаме и со реализација на некој од големиве проекти и на ваков начин (доколку воопшто се изнајде од консултатите).
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #897 Posted: 23-Dec-2010 at 16:23
ДОЦНИ ИЗГРАДБАТА НА КРСТОСНИЦАТА ВО ЃОРЧЕ ПЕТРОВ

Кружен тек кај СП "Планет" дури напролет

Од Град Скопје се правдаат дека доцнат со терминот оти не им се погодило времето, и најавуваат дека кружниот тек наместо до крајот на годинава, ќе биде готов напролет

Доцни изградбата на кружниот тек на крстосницата кај СП "Планет" во населбата Ѓорче Петров. Пред три месеци, кога почнаа градежните работи, градоначалникот Коце Трајановски вети дека тој ќе биде готов до крајот на годинава. Но рокот истекува, а градежните работи на терен не се дури ни до половина. Тротоарите од двете страни на улицата стојат раскопани веќе неколку недели, но нема абер од поставување тампон и асфалтирање. Поради тоа граѓаните, за да го минат пеш овој дел, мораат да газат во кал или да одат по улица, од каде што фрчат возила.
Од Град Скопје се правдаат дека доцнат со терминот оти не им се погодило времето, и најавуваат дека кружниот тек ќе биде готов напролет.
"Неповолните временски услови во текот на оваа есен значително придонесоа да се пролонгираат предвидените термини за изградба на кружниот тек во Ѓорче Петров. Имавме многу влажни и дождливи денови, кои оневозможија да се постават тампонските слоеви на кружниот тек, а со тоа се пролонгира и асфалтирањето", велат од Град Скопје.
Овој кружен тек ќе биде со две коловозни ленти и ќе ги вкрсти улиците Ѓорче Петров, Воин Драшковиќ и Радушка. Сите возила кои одат лево кон населбата Хром, како и оние кои од улицата Радушка се приклучуваат на улицата Ѓорче Петров ќе кружат слободно без семафори.
Кружниот тек предвидено е да го краси споменик на револуционерот Ѓорче Петров, кој ќе го постави Општината. Предвидено е во средината да биде поставен постамент висок седум метри, а на него споменикот на револуционерот леен во бронза и висок три метри.http://vest.com.mk/?ItemID=99B5E4BF5BC0844D89EB2CE8164206A0
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #898 Posted: 24-Dec-2010 at 00:54
Не дека нешто многу ми дошло до овој кружен тек кој го сметам за комплетно неадекватно сообраќајно решение за конкретната локација, ама од изведбен аспект, држи ли барем малку вода даденото оправдување за пролонгирањето?
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #899 Posted: 24-Dec-2010 at 12:02
Хаха, па нормално дека не држи вода, да сакаа да биде готово се, ќе почнеа со работа пред три месеца, а не пред три недели...Иначе општината на Ѓорче требаше исто да ја почнат во ноември па очигледно дека ќе ја почнат за едно две години и ќе си седат калишта таму како до сега.Али што повеќе да очекуваш од човек што за  саат-кулата во паркот (ако може тоа така да се нарече) има кажано: "Ма какви англичани, каков Биг Бенг". Тоа е тоаCrazyBash
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #900 Posted: 24-Dec-2010 at 12:14
Previous
Извинете Биг Бен!!!Big%20smile
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.584 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.