Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред) |
Post Reply | Page <1 1112131415 16> |
Author | ||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #241 Posted: 15-Jul-2015 at 13:18 | |
Недоумиците горе-долу ги објаснува следниов текст
ОД НОВА ГОДИНА ПОСКАП ПРЕВОЗ, ОД 1 АВГУСТ ПАМЕТНА НАПЛАТА ВО ЈСП „Не е исклучена можноста од 1 јануари да поскапи градскиот превоз, како во ЈСП, така и во приватните автобуси“, призна вчера градоначалникот Коце Трајановски на промоцијата на т.н. паметна наплата во јавниот превоз. Тој информираше дека есенва Советот на Град Скопје ќе ја разгледува висината на цената на јавниот превоз, при што ќе треба да утврди единствен тарифен систем кој ќе важи и за ЈСП и за приватниците. Инаку, од 1 август во автобусите на ЈСП ќе почне тест-период на т.н. паметна наплата. Тоа значи дека граѓаните, за да се возат во автобус, ќе треба да купат паметна картичка „скопска“, која ќе има функција на електронски паричник што ќе може да се надополнува. При влегувањето во автобус, патникот ќе има обврска да ја отчита картичката на валидатор, со што автоматски ќе си го плати возењето. Ќе постојат два типа картички, персонализирани (лична картичка со слика) и неперсонализирани (пренослива), за кои граѓаните ќе треба еднократно да платат 200, односно 150 денари и истата „пластика“ ќе има важност од 10 години. Картичките ќе можат да се купат и надополнуваат на повеќе продажни места. Во текот на тест-периодот, истовремено ќе важи и стариот начин на наплата. Всушност, ваквиот начин на функционирање и официјално ќе стапи во сила од Нова година. Тогаш, со истите картички граѓаните ќе можат да се возат и во автобусите на ЈСП и во приватните автобуси. Значи, ќе почне да функционира системот за работа со една картичка со еден тарифен систем за сите превозници, а приватниците ќе добиваат по едно евро за изминат километар, при што ќе се избегне „бркање“ на поголем број од патниците и конкуренција со ЈСП. „Опремата за сето ова веќе е набавена и речиси целосно монтирана. Овој проект за нас претставува револуционерен чекор како за сообраќајот, така и конкретно за автобускиот превоз. Со овој проект, Скопје добива уште еден аспект на ‘паметен‘ град“, истакна меѓу другото градоначалникот Трајановски на вчерашната најава за имплементација на системот. Објаснувајќи ги придобивките на еднотарифниот систем, тој најави и дека истовремено од 1 август ќе стартува и автоматската локација на автобусите. Тоа, како што појасни Трајановски, значи дека од еден контролен систем ќе се врши мониторинг на автобусите и за сето тоа граѓаните ќе имаат увид преку дисплеи поставени на автобуските постојки. Во секое време ќе се знае кој автобус до каде е, кога тргнал и кога ќе стигне на одредена постојка. „Инсталацијата на уредите во секое време ќе дава реална и целосна слика на автобусите, при што ќе се врши контрола на сообраќајот“, рече Игор Јанушев, директор на ЈСП. Тој апелираше корисниците на јавниот превоз навремено да се информираат за новиот систем на наплата. За таа цел ЈСП ќе води ТВ и радио кампања, ќе се врши едукација и информирање на штандови низ сите општини, извесен период ќе има инфо-пунктови по трговски центри и слично. Информации за проектот граѓаните можат да најдат и на www.skopska.mk. Паралелно со новиот начин на плаќање, од 1 јануари парите од наплатата на превозот со „паметните“ билети ќе ги собира Град Скопје, а потоа превозниците ќе добиваат од едно евро за секој извозен километар. Така, сметаат надлежните, приватниците ќе имаат мотив да возат во кој било период од денот, а не како досега да се случува во шпицот да има премногу, а во вечерните часови мал број возила. Генерално, со овој проект надлежните се надеваат дека ќе ја вратат довербата кај корисниците на јавниот превоз, а ќе се среди и сегашниот хаос. Инаку, паметната наплата и автоматската локација на возилата требаше да се имплементираат уште пред 2-3 години. Но, поради неколку неуспешни тендери, таа доцни. Utrinski |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #242 Posted: 23-Jul-2015 at 12:55 | |
Од први август ќе се издава електронската автобуска картичка
Електронската автобуска картичка ќе почне да се издава од први август годинава.Цената за изработка на т.н. персонализирана електронска картичка, односно картичка која ќе содржи фотографија и лични податоци на корисникот и е непренослива ќе изнесува 200 денари. Одлуката за цената на изработка денеска се наоѓа на усвојување пред градските советници. На т.н. неперсонализирана картичка пак, која е без фотографија и лични податоци и е пренослива цената ќе и биде 150 денари, пренесува Вечер. Таа ќе може да се надополнува и ќе претставува еден вид на електронски паричник. Таа ќе почне да се применува по донесување на актот за Интегриран тарифен систем. Доколку корисникот ја изгуби картичката сам си плаќа за нова. Први персонализираните електронски картички од први септември ќе ги користат вработените на ЈСП, а од први јануари в година сите патници и во јавниот и во приватниот превоз. http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1467040815/od-prvi-avgust-ke-se-izdava-elektronskata-avtobuska-karticka |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #243 Posted: 30-Jul-2015 at 12:32 | |
Официјален сајт за функционирање на новиот систем на јавниот превоз во Скопје.
http://www.skopska.mk/ |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #244 Posted: 01-Aug-2015 at 18:30 | |
http://utrinski.mk/default.asp?ItemID=2111EA3006E78D4FB7DE4C4781DE8272 |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #245 Posted: 04-Aug-2015 at 11:21 | |
http://emagazin.mk/vesti/vest/11460 |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #246 Posted: 08-Aug-2015 at 12:04 | |
http://faktor.mk/2015/08/07/ednokratnite-avtobuski-karti-ke-bidat-poskapi-od-porano/ |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #247 Posted: 20-Nov-2015 at 21:28 | |
30.10.2015, 16:51
ОД ПОНЕДЕЛНИК НОВА АВТОБУСКА ЛИНИЈА „41 А“ Од понеделник ќе почне да сообраќа нова линија „41 А“ од населбата Драчево до Клинички центар, а нови дополнителни термини на обраќање ќе бидат воведени и за линијата со број „32“. За една седмица линијата со број „13“ од терминалот Кисела Вода ќе биде продолжена до месноста Бабин Дол, веднаш штом на тој потег ќе завршат градежните активности што ги презема Општината Кисела Вода Ова се дел од идеите што ги реализираше ЈСП по остварените средби со граѓаните. Од ЈСП велат дека средбите со граѓаните се практика што се спроведува од поодамна, но за разлика од претходно, отворените денови сега се организираат во просек еднаш неделно или на две недели, во зависност од заинтересираноста на граѓаните. (Сн.К.) utrinski.mk |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #248 Posted: 22-Jan-2016 at 11:15 | |
Која е таа автобуска линија со број 33? Пред некој ден ја видов на Рекорд, исто пред некој ден видов дека 17-ка во изминатиов период е пренасочена и оди до Музејот на современа уметност на Кале.
Може ли некој од ЈСП да води повеќе грижа при воведувањето на нови линии и барем да пушта обично соопштение пред да прави промени и додавања во линиите? |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #249 Posted: 22-Jan-2016 at 13:03 | |
33 сообраќа од Долно Лисиче преку Аеродром до Капиштец веќе 2-3 години
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #250 Posted: 22-Jan-2016 at 13:17 | |
Неможе администрација која влакно не чепнала со децении преку ноќ да ги школуваш, да ги update ираш, да ги натераш да се фатат за работа. Тоа оди троа потешко и потребно е многу повеќе време, промена на генерации, промена на начинот на размислување. Секако тоа не го амнестира раководството на ЈСП за тоа што од тој аспект многу бавно се движат рабатите и за тоа што немаат нормална интернет страна, не информираат тековно за новините, немаат планер на патување на нивната веб страна, воглавном истите проблеми со кои се соочуваат и македонски железници. Но како што реков не е лесно со наследена администрација учена со децении дека главната задача им е да пијат кафе па ако остане време да се фатат за работа. Затоа и се сомневам дека сите новини во кои се инвестира има кој да ги управува и да ги одржува. Дај Боже да грешам но за очекување да имаме многу проблеми со системите кои се вградија во последно време.
|
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #251 Posted: 22-Jan-2016 at 19:57 | |
Не знам што очекувате од страна на ЈСП, најнеодговорното претпријатие што постои во Македонија. Исто така, да ви дадам инфо дека автобусот до Средно Водно, кој беше означен само со „М“ сега има број и тоа е 25, ама нормално никој не беше известен за ова. Да не зборувам за делот на фрекфенцијата на нивните автобуси и изјави од типот повеќе да се користи јавниот превоз. Денес патував цели 50 минути од Веро Центар до Порта Влае и дополнителни 25 минути чекање на 5, која демек во тоа време треба да ја има на секои 8 минути. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #252 Posted: 22-Jan-2016 at 20:11 | |
Автобусот кој сообраќа од Транспортен Центар кон Средно Водно и назад, уште кога почна да сообраќа, почна да сообраќа под бројот 25, но истовремено сообраќаше и со буквата М, па после краток временски период, бројот 25 го исфрлија од употреба за означување на автобусите кои сообраќаат на таа превозна линија. И еве, 5 години подоцна, вртење за 180 степени назад, се исфрлува буквата М, а се враќа бројот 25. Edited by Dexter26 - 22-Jan-2016 at 20:11 |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #253 Posted: 22-Jan-2016 at 21:00 | |
Tие едно време ја исфрлија ос употреба и линијата 37 (Радишани-Дом на Печат) за по неколку години да ја воведат линијата 57А која сообраќа на истата релација како и укинатата 37-ка. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #254 Posted: 22-Jan-2016 at 21:37 | |
А не ќе беше подобро истите електронски картички од Скопје да важат за секој јавен и приватен градски превоз во цела држава? Така значително би се олеснило користењето јавен превоз во друг град, со што би се намалила употребата на автомобили, а не би имало потреба да се продаваат билети во автобус што би довело до помал застој на автобусот, што пак значи помало време на патување и помалку загадување.
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #255 Posted: 23-Jan-2016 at 00:54 | |
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #256 Posted: 26-Jan-2016 at 11:12 | |
Ова би било идеална солуција. Голем проблем е што ваквиот систем не е инсталиран во другите јавни претпријатија. Да не заборавиме дека во Куманово, Битола, Охрид и во другите градови сообраќаат приватни транспортни компании со по мал број комбиња и автобуси. Да ги интегрираш во еден ваков систем е прашање на исплатливост, на расположение на секој од тие десетици превозници, на интересот на локалната самоуправа. Она што реално би сакал да го видам во иднина е некаква соработка на ЈСП-Скопје со Македонски железници и со аеродромот „Александар Велики“. Во која форма, можеме да зборуваме тука. |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #257 Posted: 26-Jan-2016 at 14:09 | |
Како мислиш да ги интегрираш? Еве за споредба, во Куманово цена на билет за градски превоз во 1. зона е 10 денари, а во втора зона 20 денари, додека во Скопје цена на градски билет во прва зона е 35 денари. Од друга страна, од ТЦ до Којнарска Сушица оддалечена околу 40-на километри можеш да се возиш за 35 денари, додека кај нас за таа цена не можеш да стигнеш од Куманово ниту до село Пчиња, растојание околу 10 километри. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 876 |
Quote Reply #258 Posted: 26-Jan-2016 at 15:18 | |
Според мене мисли на „интегрирање“ во смисла што истата картчка би можел да ја дополниш и во Куманово, и во Скопје, Охрид итн. , но секако цените на билетите да бидат соодветни на градовите, растојанието... |
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #259 Posted: 28-Jan-2016 at 21:02 | |
Не знам дали да помислам дека не читаат, но еве се потрудиле ДУРИ денес да објават некакво известување за новините во работењето, промената на бројчето на автобусот до Средно, укинување на 7б и слично. |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #260 Posted: 29-Jan-2016 at 14:09 | |
Најдоа да воведуваат нови линии откако ги испечатија и дистрибуираа мапите по автобуските постојки. Пред тоа не можеа.
Сега на мапите недостигаат десетина линии:5А, 21Б, 25, 27, 41А, 43, 73, 118, 163. |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Post Reply | Page <1 1112131415 16> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |