![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324> |
Author | ||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Новиот автобуски терминал во Тирана
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Ова ќе им биде главен меѓуградски автобуски терминал, или ќе имаат повеќе терминали? Во било кој случај делува како дај да прикрпиме нешто, ради немање капацитет за реализација на саглам решенија. Ако ова им биде главниот терминал, локацијата е очајно далеку од главната концентрација на населението. Ако планираат повеќе терминали, пак е истиот проблем, а плус која би била логиката во релативно мал град како Тирана да ги дисперзираат терминалите? Неразбирливо постапија и со железничката станица. Имаа станица во центарот на градот, ама заради изградба на булевар го отстранија шинскиот коридор и тоа без да испланираат можност во иднина да се изведе нова пруга и станица, ниту површински ниту денивелирано. Сега главната железничка станица во Тирана треба да ја прават некаде уџум на периферија кон запад. За Албанија ова е уште поголемо промашување затоа што имаа златна шанса да направат фантастична патничка железничка врска помеѓу центарот на Тирана и центарот на вториот најголем град Драч (~ 200.000 жители). Вкупното железничко растојание од центар до центар е помало од 40 километри, а речиси целиот попатен коридор е солидно населен и економски активен. Дури и аеродромот им е во близина на коридорот, па можеа и него да го стават во пакет. Но сега со железничка станица на периферијата на Тирана, изгубен е огромен дел од потенцијалот. Замислете во Скопје главната железничка станица да беше Маџари. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() Меѓуградски и меѓубалкански (во случајов, линии кон Грција, Македонија, Бугарија), барем според коментарите на форумот ЅЅС. |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Вика Tirana East. Да не планираат да им биде меѓународен или нешто такво? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Да кловерсатк, тоа сум го приметил што го кажуваш. Албанија се фокусира на интегрирање на Косово со Албанија и тоа ја заслепува во другите точки на потенцијален развој. Спојување со Драч треба да биде приоритет од секоја гледна точка, дури и административно можда. Па Кина успеа да интегрира јавни прептријатија, рпевоз и што све не, на 11 соседни градови и да ги врзе логички во една голема сеуште недоразвиена метропола.
|
||
![]() |
||
beblue ![]() Newbiе ![]() Joined: 18-Jan-2021 Online Status: Offline Posts: 2 |
![]() ![]() |
|
Нема да биде нивната главна станица, тие исто така ја испланираа и поголемата „Tirana West Terminal“.
https://www.tirana.al/uploads/2019/1/20190111111630_m10-tirana-west-terminal-2.pdf ![]() Е има нова железница поврзана со Драч и Аеродромот https://railway-news.com/albanian-state-railways-signs-contract-for-durres-line-rehabilibation/ Edited by beblue - 11-Apr-2021 at 14:40 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Останува прашањето, зошто дисперзирани терминали, а не еден хаб за сите линии? За големината на Тирана (дури и во подалечна иднина), повеќе терминали делуваат чудно и нелогично. Со вакво расцепкување, од една страна се поголеми почетните и оперативните трошоци, од друга страна е понепрактично за патниците и за превозниците. Да беше некој огромен град, би била разбирлива дисперзијата поради други фактори, ама за Тирана ова е нерационално решение. Дали знаеш кој е инвеститор на терминалите и каков е моделот на финансирање? Дали се различни инвеститори со спротиставени интереси? Можеби тоа е објаснувањето.
Во ред, ама ако станицата во Тирана не е на добра локација, целиот систем е осакатен уште во старт. Со железничка станица во центарот на Тирана, потенцијалот ќе беше многу поголем, а Тирана претходно веќе имаше станица во центарот. При изградбата на булеварот, можеше да се направи подземно решение за железницата. Се работи за поклопување на трасите од околу 1 километар, што со dig&cover метод е смешна инвестиција во однос на бенефитите што ќе ги донесеше. Каде точно сега е планирана новата главна жеезничка станица во Тирана? И дали е подготвен некаков проект (колку колосеци и каква пропратна инфраструктура е планирана)? |
||
![]() |
||
beblue ![]() Newbiе ![]() Joined: 18-Jan-2021 Online Status: Offline Posts: 2 |
![]() ![]() |
|
Освен тоа, немам други информации зошто имаат две станици.
Еве повеќе информации за железницата. Користев google translate: https://www.monitor.al/linja-hekurudhore-tirane-durres-gati-nisja-e-punimeve-dorezohet-vleresimi-i-ndikimit-ne-mjedis/ "Initially, the project was expected to end at the public transport terminal in Tirana (where the bus terminal is today). But, due to the loss of passengers with the departure of the train station, it was decided to extend a few kilometers of railway, so that only the passenger terminal is close to the former train station, about 200 meters from today's parking lot. ." Што значи ќе има "Light Railway". |
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
На 24.04. събота се откриват нови 4 станции на Линия 3 с дължина от 4 км.
Общата дължина на линията в момента е 12 км. започвайки от кв.,,Хаджи Димитър,, до околовръстния път на Горна баня ,където има изградена жп спирка и връзка с линията София-Перник. През есента започва строителството на нови 3км. от Подуене ,по бул.,,Вл.Вазов,, и ,,Слатина,, |
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
МС Горна баня
![]() ![]() МС Овча купел II ![]() ![]() ![]() МС Мизия/НБУ ![]() ![]() ![]() МС Овча Купел ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
МС Горна Баня + топла връзка и ЖП Спирка + буферен паркинг.
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Дизајнов на станициве ептен некако централноазијски...
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Стара Загора поръча 33 електрически автобуса Irizar
![]() Irizar e-mobility спечели нова поръчка за доставката на 33 електробуса за Стара Загора. Това ще са първите 12-метрови електрически автобуси Irizar в автопарка на общинския транспортен оператор в града. Както и при конкурса за Бургас изборът на оператора е бил в дизайна на новите автобуса да бъдат включени детайли и елементи от визията на метробуса Irizar ie tram. Това придава на автобусите модерен, иновативен и атрактивен дизайн, съчетан с максимален комфорт и достъпност, и безопасността за пътниците и водача. Поръчаните автобуси са с капацитет за превоз на 77 пътници. Оборудвани са с 26 седящи места и зона за инвалидни колички и трудноподвижни пътници. Салонът е с три широки врати за по-лесен достъп и бързо придвижване на пътникопотока. Дизайнът на интериора на автобусите се отличава с иновативно оборудване като страничните панели с големи прозорци, USB-портове за зареждане на мобилни устройства и прозрачни седалки, които увеличават осветеността на салона. За да повиши безопасността на пътниците, операторът е избрал автобусите да бъдат оборудвани със система за видеонаблюдение и пречиствател на въздуха, който създава среда без вируси, микроорганизми, бактерии, микроби, алергени и прахови частици. Поръчката е втора за Irizar e-mobility в България, след като доставките на 34 единични 12-метрови и 10 съчленени 18-метрови електрически автобуса за Бургас вече започнаха. https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/28470/Stara-Zagora-porycha-33-elektricheski-avtobusa-Irizar? |
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
A в Плевен са пристигнали поръчаните 14 електробуса на Yutong
![]() ![]() ![]() ![]() Плевен е на път да стане първият български град с изцяло екологичен транспорт- тролейбуси и електробуси. Edited by Galileo - 17-Nov-2021 at 17:01 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Зошто шоферот на автобусите седи десно? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
БЕЗ МАШИНОВОЗАЧ, ЦЕЛОСНО АВТОМАТИЗИРАНО И НАЈМОДЕРНО - утре почнува изградбата на белградското метро
Министерот за финансии на Србија, Синиша Мали објави дека утре е историски ден за Србија и Белград, со почетокот на изградбата на белградското метро, јави дописникот на МИА од Белград. „Се е подготвено за утре, понеделник, 22 ноември, официјално да започне проектот за изградба на белградското метро, на Макишко поле“, напиша на Инстаграм министерот Мали, истакнувајќи дека тоа е „историски ден што генерации граѓани го чекале“. „Многу власти пред нас имаа планови за изградба на метро, но никој никогаш не направи ништо конкретно по тоа прашање. Ние, пак, долго време активно работиме на тој капитален проект кој е од големо, стратешко значење за Белград и Србија“, посочи Мали. Тој најави дека метрото ќе биде најмодерно, целосно автоматизирано, без машиновозач. „Кога ќе биде целосно завршена, првата линија на метро ќе ги поврзува белградските населби Железник и Мирјево, ќе биде долга 21,1 километар и ќе има 21 станица“, напиша Мали. Тој додаде дека втората линија ќе ги поврзува Бежанија и Мирјево, ќе биде долга 21 километар и ќе има 23 станици, кои ќе се вкрстуваат на Савскиот плоштад. „Првата линија на метро се планира да биде завршена во 2028 година, а втората во 2030 година. Со воведувањето на метрото во системот на јавен превоз се планира реорганизација на постојните линии на јавниот градски сообраќај“, додаде Мали. Според него, усогласени се линиите на метрото со развојот на „БГ возот“, а планиран е и развој на четири линии на градската железница и три линии на приградската пруга. „На тој начин ќе имаме многу поздрав град и животна средина, бидејќи ќе го намалиме бројот на автобуси и автомобили на улиците“, посочи Мали, додавајќи дека тоа со тоа ќе има интегриран железнички систем, кој се состои од метро, трамвај и БГ воз, со што ќе се решат проблемите во сообраќајот во Белград. https://faktor.mk/bez-mashinovozach-celosno-avtomatizirano-i-najmoderno---utre-pochnuva-izgradbata-na-belgradskoto-metro |
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
Най-модерно каде - в Сърбия , на Балканот , в източна Европа , в цела Европа ,в целиот свет? ![]() В последните години в две страни от бивша Югославия новините са се в такъв тон - .... най-големо ..... най-модерно.... единствено .... най-много инвсетиции и прочие. Като се вземе в предвид, че белградското метро няма да е класическо тежко метро , такива изказвания са си поредната пропаганда на Вучич.. |
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
А нели на тоа Макиншко Поле им се изворите за вода за пиење за Белград, нешто имаше и побуни за тоа? И зашто побогу од таму се почнува линијата?
|
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
Zato sto tamu ke se gradi nova naselba. Direktno nad izvorite
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |