![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 159> |
Author | |
Дуле ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Сосема си е во право човекот, ке ја земе некој на концесија, ќе си наплаќа па ете и ако треба да ја урне НЛБ па да ги обесшети, АЛИ се додека одредени градски татковци и мајки можда некад, се додека тие луге си имаат каков таков интерес нема да пуштаат вакви проекти. И не само за улици, истиот проблем е со браните, милион брани може да с енаправат на Вардар да имаме струја шо се вика да праиме пушки Ray Gun као на Unreal али тоа у друга нишка
![]() |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
да брза железница на големо ќе го реши во иднина проблемот на граѓаните па и сообраќајот општо, но во секој случај мора да се пеглаат и постојните патни крвотоци, бидејќи како што тргнало тромбови на секој чекор ни се откачуваат т.е. не запушуваат... реално во нашава ситуација со половични сили (решенија), има можеби само две издржани комбинации како надополна на постојниве решенија: и - или интервенција со фискално ограничување околу движењето особено на местата на сегашните и идните закрчувања во сообраќајот (особено за товарните возила, но и секое физичко лице што има над едно патничко возило на една адреса или правно лице над три...) или јасно другиот пристап е што повеќе еднонасочен сообраќај како привремено решение се додека не се заврши цела проектира мрежа! |
|
![]() |
|
BlacK ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 11-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 95 |
![]() ![]() |
Концесионер за трамвај и за подземни сообраќајници Во образложението на одлуката е наведено дека Градот има интерес од воведување трамвај и изградба на две подземни сообраќајници, за да се подобри состојбата со јавниот градски превоз и да се зголеми проточноста на сообраќајот во строгиот центар. - Со оглед на економската криза, Градот нема доволно пари за реализација на овие два големи проекта. Поради тоа, Градот има потреба од почнување постапка за доделување концесија, за што ни е потребен консултант - се вели во образложението. Дел од советниците прашаа зошто со оваа одлука не е опфатена и подземната сообраќајница под „Илинденска“, предвидена со Генералниот план на Скопје. Трајановски одговори дека таа сообраќајница во еден дел е подземна, а во друг надземна, па од Секторот за сообраќај сметале дека концесионерите нема да бидат заинтересирани за неа како за другите две. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://dnevnik.com.mk/?ItemID=B3ADC4F2FD427E43B21EA0570772659E |
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
да чујам т.е. прашам што мислите можно ли е сервисната подземна улица за стара-нбм да продолжи право и да излезе на илинденска, треба евентуално малку да го подзаобиколи камениот мост, фактички независен коридор од тој на зацртаниот тунел во мал ринг, кој би ги поврзал ул. Војвода Васил Аџиларски и бул. Илинден за миг иако нереално и нелогично решение заради евентуалните вибрации и бучава кои плитко би врвеле под плоштадот, сепак ваквото решение дополнително би го растеретило центарот но и поврзувањето на населбите карпош и аеродром! или евeнтуално да се искористи како коридор за брза подземна железница...!?! но доколку се обезбедат инвеститор или средства(волја) не е лошо овој коридор да се врзе и за постојно зацртаниот тунел во мал ринг. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Јас мислам дека нема логика во таа идеја. Прво, и како сервисна уличка оваа ќе создава проблеми на нејзиниот влез кај мостот кај Холидеј Ин каму ли кога би изигрувала некаков коридор. Второ, самиот нејзин профил нема да биде таков за да гарантира проточност.
Ако некаква анализа покаже дека има потреба од ваква врска повеќе би се заложил за разгранување и проширување на зацртаниот подземен коридор отколку за вакво нешто. |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
добро влезот може да се измести кон дрво декор подоле, а како закрпа за лрт или с-бан линија не е лошо решение.мене не ми е јасно која е логиката од вакво решение за авто сервисна улица, како за странски делегации да се гради зградава, како и да е доколку ја тераат како сервисна зошто не би им дозволиле продолжување и користење на истата на останатите деловни згради околу плоштад, како меги или телеком? незнам зошто воопшто го реметат цел тој потег доколку не се пробие до крај овој коридор, која е логиката за една зграда волку комплицирање, можеби евентуално и СТБ да ја користи, па и паргингот на ГТЦ, но навистина е смешно вакво пробивање за еден до двајца корисници. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Мислиш Магос и Телеком. Да како сервисна уличка кога веќе се копа до тука се сложувам дека можеби треба да се размисли за продолжување до деловниот кластер кој се формира околу телеком со што ќе ја снема потребата за полукружниот тек кој барем до скоро (не сум сигурен за последниве ревизии) беше зацртан во Мал Ринг по улиците Максим Горки и Орце Николов токму во сервисна функција и ќе овозможи формирање на голема пешачка зона од Холидеј Ин до Телеком и на друга страна по контурите на Даме Груев доколку се затвори и Димитрие Чуповски како што имаме зборувано. Доплнително ова може да служи и за паркингот кај се предвидуваше под плоштад едно време. |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
лапсус, да магос, го сликав сега меги па ми остана во глава инаку вака како што е сега е неинвентивно решение, а доколку се планира нешто дополнително фер е тоа да се изведе во еден здив и за ова уште веднаш да земат учество и телеком и магос, па и банките одокулу. мошне корисно решение ќе биде и за паркингот под плоштад, н сето ова не е лошо во еден здив да се изведе, уште пред воопшто Црквата и споменикот да се постават, нека се раскопа цел плоштад и во еден здив со се' главниот тунел се' добро да се изведе |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Знаеш и самиот дека таква координираност е невозможна кај нас ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Единствено би ја продолжил до Максим Горки и да остане чисто како сервисна улица за зградите околу плоштаод. Ама од друга страна оваа уличка е од профил за да за доволи една зграда, а камо ли да и натовариме уште неколку. Но во никој случај да си изграме со сценарија за до после дрво декор, односно да се внимава во никој случај да не се поремети било како подземниот корисдор. доста се унакази со тифани па уште дополнитечлно да го саботираме!
|
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
па добро не дека тие згради се фабрики па улицава да неможе да ги покрие, додека влезот не би требало да направи никаков куршлус, двата правци ќе се разгранат и ќе се врзат директно за К.Ј.Питу односно веднаш до влезто односно излезот на тунелот. како што реков за лрт ова би било идеален коридор, но како што рече панк кај нас се со закаснување прередува и дополунваме, и цел живот имаме несреден град, закрпе до закрпа, дефинитивно ова е уметност, човек навистина треба да биде креативен за постојано да дозавршува незавршени сегменти, а интересно е што надлежните сите се прогласуваат за ненадлежни или пак ескивираат со изговори како нема средства или нема инвеститор... |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Невероватно колку долго се завлечка обично проширување тротоари! Ова кај тутунски требаше да биде одамна готово! Особено ми смета сервисот Ауто-Вуле! Порано беше сообраќаен чир, амам сега уште повеќе ќе дојде до израз!
![]() Edited by lslcrew - 15-Oct-2009 at 19:22 |
|
![]() |
|
Cibi ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
![]() ![]() |
i jas se cudam od mart mesec e zapocnata rekonstrukcijata na raskrsnicata kaj tutunski kombinat , zarem ke treba godina dena za da se prosirat nekoj si 200 metra.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Морам да бидам песимист и да кажам дека не ми изгледа дека ќе се направи проектот онака како што е во ГУП. И покрај тоа што пипшува сообраќајница, скептик сум, и највеќе ми изглед адеќа ќе се склопи некоја бекатон патека со безвезен премин. Секптик сум пре се поради тоа што тунелов треба поминува под меѓународна пруга, под неколку други пруги во депото на МЖ, башка за да се изгради тунелов во Кисела Вода треба да се дислоцира цел објект, препумна станица на Водовод што е плус раскопување. Тешко дека некоја општина може сама да изведе вакво нешто, па макар биле и две општини заедно и градот плус. Се работи за ~150тина метри dig&cover, ама цели 150 метри одозгоре треба да бидат прошарани со пруги. Па така да етапно ќе треба да се вадат по неколку пруги, а болна точка ќе биде кога ќе треба меќународната пруга да се преусмерува околу скопје по сообраќаен прстен. Ќе излезе ѓавол ипол скапо. Нормално секако дека би сакал да се направи но скептик сум. А добивката секако дека ќе биде преголема. Голем дел од сообраќајот ќе се преусмери одкај тутунски и од кај бул. србија да иде преку овој премин. А колку што можам да видам во ГУП оваа улица е предвидена како сегашната да биде со две ленти, а простор има да се прошири и да се направи со четири лени!
|
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
За да среди сообраќајот во Скопје треба многу да се работи.
Првин нашиве мангип после земјотресов се напраиле паметни и тотално (скоро во целост) го отфрлиле планот на Кензо Танге кој централното градско подрачје го решил перфектно со сообраќајници, кои доколку денеска беа така направени... бидете сигурни дека Скопје ќе важеше за пример најверојатно во поширокиот регион од кои дури и Атина и Будимпешта земаа пример. еве една од нив ![]() ![]() Очигледно е дека ќе имаше поголем проток на сообраќајот и дефинитивно Скопје ќе беше поплански направено. Како што може и да се види на едната слика, булевар ги спојува директно некоја улица која би поминувала од раскрсницата на денешен Тутунски комбинат (низ ОУ Браќа Миладиновци) до почетокот на Мито Хаџивасилев и отттаму до нареднатаа раскрсница со Климент Охридски (ЈНА), преку булевар повторно на Никола Карев (пластичарската). Проклет да е 5:17, 1963, а и оние кои го унаказија градов, посебно урбаната мафија во Дебар Маало и во Кисела Вода. |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Тоа дека планот е отфрлен во целост е во најблага форма кажано, невистина. Контурите на тој план, особено на сообраќајната мрежа за која дискутираш тука се и те како видливи во денешно Скопје со тоа што мрежата не е комплетирана. Главната опасност со која се соочуваме денеска и на која сеуште може да влијаеме е тенденцијата овие клучни коридори за градот да се отстранат, изменат, извитоперат, смалат и што уште не. Дури тогаш црно ќе ни се пишува бидејќи во овој момент шансите за корекции се доста големи.
Булеварот за кој ти говориш во горниот пост е всушност оската Јужен Булевар-Крушевска република. Имаме еден тон материјали и дискусија за ова изнапишано во нишката Урбани автопати би ти препорачал да ја разгледаш а и дискусијава може да ја префрлиме токму таму. Во секој случај мислам дека е крајно непродуктивно да бркаме духови стари 40-50 години (ако воопшто ги имало). Да видиме каква е состојбата денеска и што може да направиме за подобро Скопје. Урбаната мафија е уште присутна и уште си ја врши својата работа. |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Хаха урбаната мафија е топ! Прошетај во Кисела Вода... Дебар Маало во споредба со тоа е рај! За ова другово да да ќе прочитам. Поздрав |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |