|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
|
Post Reply
|
Page <1 2728293031 90> |
| Author | ||
Max
Senior Member
Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
Quote Reply
#561 Posted: 12-Mar-2010 at 20:26 |
|
|
еве интересен коментар за распашковски! иако искрено делува и дури и да е вистина сепак чоекот не ми се верува до толку да е паднат од марс, но скотско и се е можно! после коментаров изгубив волја за домашен бренд
|
||
![]() |
||
Korsis
Senior Member
БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
Quote Reply
#562 Posted: 13-Mar-2010 at 14:08 |
|
Кинг Лонг:
Јутонг:
Изгледа дека овоj аргумент на македонското Министерство за транспорт и врски не е точен:
|
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#563 Posted: 13-Mar-2010 at 15:03 |
|
|
мене не ми е јасно што подразбираат под тој фамозен „ретро дизајн“
![]() дали под „ретро“ подразбираат автобусите да бидат целите за'рѓани и да личат како секој момент да ќе се распаднат? или пак овие „услови“ покажуваат дека некој постојано си игра со тендери, со некоја за нас непозната цел? |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#564 Posted: 17-Mar-2010 at 03:49 |
|
За старите и јас имам сомнеж, треба да измериме. За новите како оние кај транспортен центар веќе измерив ![]() Со мене имав метро па залепив една мастика на точно 1,5m висина и сликав. Постапката поради повеќе фактори не е баш прецизна до милиметар, ама орјентационо врши работа. 3x1,5m=4,5m + просторот што останува горе + висината на тротоарот и „основата“ = цирка 5 метри. Нормално, таблите и семафорите кои ќе се поставуваат ќе „висат“ и надолу, но доколку тоа не е премногу, не би требало да има проблем за двокатни автобуси (лондонските двокатни биле високи 4,38m па претпоставувам дека и ние доколку добиеме ќе бидат во таа околина). Значи не верувам дека новиве конструкции за сигнализација би биле проблем, но 99% од главоболките со двокатните автобуси секако ќе си останат ![]() Се надевам ќе пропадне и тековниот тендер и наредниот ако распишат... се додека не се свестат. Лошо е да пропаѓаат тендери, лошо е да продолжиме да тераме со ваков возен парк, но најлошо би било да заглавиме со троцифрена бројка на двокатни автобуси. ![]() |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#565 Posted: 17-Mar-2010 at 05:13 |
|
|
И тоа ме тера да прашам дали некој знае чиј е овој автобус што си го фатил на сликата бидејќи две години веќе седи таму, и абер нема да го тргне некој. Очигледно не е во возна состојба.
|
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
SkyBoy
Senior Member
Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply
#566 Posted: 27-Mar-2010 at 00:20 |
|
|
ОДБИЕНА ЖАЛБАТА НА БУГАРСКАТА КОМПАНИЈА КИНГ ЛОНГ Новите автобуси за градски сообраќај ќе наликуваат на даблдекерите кои се движеле низ скопските улици во педесеттите години од дваесеттиот век
Кинеската Џенгџоу Јутонг групација, беше избрана за најповолен понудувач по огласот за набавка на 202 двокатни автобуси кој ресорното министерство го распиша по петти пат. При изборот на Јутонг, од Министерството соопштија дека понудата на вториот понудувач Кинг Лонг од Бугарија е невалидна, во делот на дизајнот, со што според комисијата не освоила доволен број бодови за да може понудата да се смета за прифатлива. Всушност одбиената понуда беше за околу 5,5 милиони евра поевтина од избраната, но сепак пресудно било барањето новите автобуси да наликуваат на автобусите за градски сообраќај кои се движеле во Скопје во педесеттите години од дваесеттиот век. Автобусите треба да стасаат до 2013 та година. Обновата на возниот парк на ЈСП Скопје ќе почне уште во јуни годинава, кога треба да пристигне првата пратка од вкупно 84 едноподни автобуси што Министерството за транспорт и врски ќе ги набави од украинската фабрика "ЛАЗ". |
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#567 Posted: 13-Apr-2010 at 18:34 |
|
|
Утре ќе биде потпишан договор за набавка на 202
двокатни автобуси -
13.4.2010
Почитувани, http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2455 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#568 Posted: 14-Apr-2010 at 00:28 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#569 Posted: 14-Apr-2010 at 00:34 |
|
|
О да. Ове е дефинитивно СО ГЛАВАТА ВО ЅИД!
|
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#570 Posted: 14-Apr-2010 at 13:22 |
|
Потпишан договорот за набавка на двокатни автобуси
Кинеската
компанија „Јутонг“ и Министерството за транспорт и врски потпишаа
договор за набавка на 202 двокатни автобуси. Првите 66 автобуси се
очекуваат во октомври следната година, а останатите ќе доаѓаат етапно во
период од две години.
За набавка на двокатните автобуси државата ќе одвои 335 милиони евра, а за двата панорамски 310 илјади евра. Кинезите треба да ја дизајнираат линијата на автобусите по пример на градските автобуси од 50-тите и 60-тите години на минатиот век. Останува да се набават уште 16 мини автобуси. Ова е продолжување на инвестицијата во ЈСП со цел да се обнови стариот возен парк.
14.04.2010, 13:46
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=59395 |
||
![]() |
||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#571 Posted: 14-Apr-2010 at 15:14 |
|
http://makfax.com.mk/_tools/article/104508/view |
||
|
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply
#572 Posted: 15-Apr-2010 at 00:16 |
|
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=537643CF99EC8F47886DC87A9DE1FD48 |
||
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
![]() |
||
zokidac
Newbiе
Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
Quote Reply
#573 Posted: 15-Apr-2010 at 14:17 |
|
|
gledajki go dizajnov na yutong nekako ne mi shtima kako vozacot na avtobusot ke naplati ili proveri dali ke se izvrshi elektronska naplata koga negovata kabina e smestena baagicko ponapred od vratata za vlez
|
||
![]() |
||
blejdsk
Senior Member
Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply
#574 Posted: 15-Apr-2010 at 14:36 |
|
|
Нема да има возачот контакт со наплата, тоа е и целта на системиве сто ги уградуваат како моја карта што се. Се заштедува огромно време , а возчот ке биде само возач а не благајник и сметководидител )))
|
||
|
||
![]() |
||
zokidac
Newbiе
Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
Quote Reply
#575 Posted: 15-Apr-2010 at 14:43 |
|
da, no znaejki go nashiov mentalitet da se izigra sistemot nema shansi da se ostavi na doverba megju patnicite i vozacot. vo London vo gradskiot prevoz (metro i avtobusi) naplakjaa so posebni karticki za prevoz kako shto spomna i ti, no imase opcija i da se plati so kesh. i naplatata so posebna karticka za prevoz se vrseshe pred ocite na vozacot koj vrsese kontrola dali kartickata pominala preku chitacot. eve slucajno naletav na dvokatni avtobusi za London-Navigator
![]()
podetalno ima na http://www.trucktype.com/pages/3511/london_navigator Edited by zokidac - 15-Apr-2010 at 15:03 |
||
![]() |
||
blejdsk
Senior Member
Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply
#576 Posted: 15-Apr-2010 at 14:48 |
|
|
За тоа си постојат контрололорите,,,,е сеа ако некој се шверца негов ризик. Нека стават 1000 денари казна ако немаш билет и строги контроли од старт , па да видиш дали ке се шверцаат. А и народов веке стана свесен за казни од секаков вид ))
|
||
|
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#577 Posted: 15-Apr-2010 at 17:22 |
|
|
Иако морам да кажам дека се согласувам и со двајцата, сепак сум повеќе за тоа дека иако сме говеда и сигурно барем 40% од патниците ќе се возат без да чукнат билети на почетокот, мислам дека е многу поесенцијално качувањето и слегувањето да се одвива многу брзо, отколку дали шоферот го исконтролирал некого или не.
Впрочем дури ни за говеда како нас контрола од шоферот не помага. Ќе си има казна 2000-3000 денари, па кој нема карта кога ќе дојдат (многуте) контролори, нека му ја мисли. Од казните ќе извадат пари за контролорите. Нормално тие не мора да бидат во кеш, со прикажување на лична карта ќе може да се наплатат и во ЈСП по 10-тина дена. Кој нема ни кеш ни лична карта, во апсаана
Не може да се качуваме само на предната врата, за да нè видел возачот a.k.a. сметководител и инкасант Треба да биде и редар ако немам карта? Си има кој да контролира такви работи, да не треба да стани од волан да дојди да ме тепа ако немам карта?
P.S. Според некоја пазарна логика, ако не е влегувањето само на една врата, и ако не се плаќа на рака кај возачот туку има автомати во кои може да се купи карта за едно возење (за оние кои немаат електронска картичка со нив), и со тоа автобусот се движи многу побрзо и е многу поточен, употребата на јавниот превоз ќе порасне за барем 10% (тоа треба да се истражи колку е точно) бидејќи околу 10% од корисниците уствари ја ценат точноста, а не изгледот на автобусите или чистотата во нив. Edited by гитардемон - 15-Apr-2010 at 17:26 |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
SkyBoy
Senior Member
Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply
#578 Posted: 21-Apr-2010 at 22:37 |
|
|
ГУАНГМИН ЗАНГ, ГЕНЕРАЛЕН ДИРЕКТОР НА „ЏЕНГЏОУ ЈУТОНГ“ ОД КИНА Со автобусите за Скопје во поход на ЕУ
Кинеската компанија „Џенгџоу јутонг“ до 2013 година треба да ни испорача 202 двокатни автобуса со уникатен ретро-изглед, за што државата ќе и' плати 35 милиони евра. Еден двокатен затворен автобус од кинеско производство ќе чини 175.000 евра, а двете отворени возила за туристичко разгледување - 310.000 евра. Првите двокатни автобуси скопјани ќе ги видат дури во октомври наредната година, кога ќе бидат испорачани 66 вакви возила, а по 68 возила ќе бидат испорачувани во двете наредни години. Анела Петрова |
||
![]() |
||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#579 Posted: 21-Apr-2010 at 23:20 |
|
|
- Во нашето досегашно искуство немаме случај кој би ги потврдил овие стравувања. Доколку ги земеме за пример Лондон и Хонг Конг, кои користат двокатни автобуси, ќе видиме дека досега немале инцидент како тој што го споменавте. Затоа може да кажеме дека овие тврдења се само претпоставки, кои не се базираат на докази и на реални ситуации.
http://www.youtube.com/watch?v=nidvGiFh9D4&feature=related ВЕ МОЛАМ погледнете го ова. Чист доказ на фактот дека двокатните се превртуваат многу лесно (во случајов без директен удар од другото возило). Да тврдиш дека ова е изолиран случај, а не па и дека никогаш не се случило е просто апсурд. Мислам не сме во ерата на Чаушеску, та Секуритате да ни го формира мислњето! Отвори интернет и ќе се информираш за се. ЈАЗК ЗА НОВИНАРОТ ШУПЛИВ! |
||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
SkyBoy
Senior Member
Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply
#580 Posted: 21-Apr-2010 at 23:22 |
|
|
Интересен текст..освен ако Clo не го скине
Двокатните автобуси отсекогаш беа атракција
За Душко Коцевски, возач на некогашните „лејланди“, вистинска радост е купувањето нови двокатни автобуси Снежана Калабакова Деведесетгодишниот Душко Коцевски-Борац, веројатно, е еден од последните живи возачи на некогашните двокатни автобуси во Скопје. Се радува што повторно низ скопските улици ќе види двокатни автобуси и со нетрпение ги очекува. Многу би бил среќен да може, онака, од задоволство да повози еден и да се потсети на радоста кога првпат седнал зад воланот на некогашните лондонски „лејланд“ и „аец“. Жали што во градот се' уште нема трамвај, бидејќи скопјани го посакувале уште откако ја почуствувале удобноста на превозот со двокатните автобуси. |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2728293031 90> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |