build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Продажба на автомобили во МК

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 25-Jan-2010 at 17:38
Математика не ти е најјача страна пријателе... Ако едно возило чини 8500e, цената со 18% ддв е 10030е, а со 5% ддв би била 8925е. Значи разликата е точно 1095е. Процентите не функционираат како што ти си ги опишал погоре.

Но како и да е, тие 1000е не прават разлика.

Многу смешен ми е аргументот „ќе се возат крнтии“. Луѓе, КРНТИИ СЕ ВОЗАТ СЕГА! Просечниот век на возилата е над 18 години. Што значи некое возило со 11 или 12 години старост е ПОДНОВУВАЊЕ на нашиот возен парк, бидејќи веројатно некоја крнтија што е 30 години стара ќе оди во отпад.

Додека не се спушти просекот под 14 години старост, треба да ја има оваа мерка, а потоа може да размислуваме за построги правила.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 25-Jan-2010 at 18:48
Но како и да е, тие 1000е не прават разлика.


За кој како. За нас што не сме богати прават.

Што значи некое возило со 11 или 12 години старост е ПОДНОВУВАЊЕ на нашиот возен парк.


И баш дека е големо ддв-то некој ќе купи крнтија од 12 години за 5000 евра наместо за исти пари да купи 8 години стара за 5000 евра вкупно со 5% ддв. И подновувањето е помало од тоа што може да биде.

P.S. Што со бугарските коли? Со 18% ддв никој нема да ги „увезе“ на македонски таблички.

Edited by гитардемон - 25-Jan-2010 at 18:56
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 25-Jan-2010 at 23:16
Originally posted by гитардемон

Но како и да е, тие 1000е не прават разлика.


За кој како. За нас што не сме богати прават.


Баш за сиромашните, 1000е не се некоја разлика. Разлика е меѓу нов голф од 20000е и стар голф од 3-4000е е ОГРОМНА разлика. Зошто да возат 101 од 1976? Со твојот предлог, подобро е да возат кола од 1976та бидејќи никогаш нема да купат голф од (еве нека биде и) 17000е. Значи и 3000е попуст за сиромашниот е ирелевантно.


P.S. Што со бугарските коли? Со 18% ддв никој нема да ги „увезе“ на македонски таблички.


Ќе мора. Тоа е јасно дека државата нема да се откаже од тој приход, и ќе ги натера сопствениците да ги пререгистрираат. Јас сум за тоа да ги натера, зошто нашите државјани да плаќаат данок во Бугарија, а да ги кршат нашите патишта?

Вака, ни тие нема да бидат онеправдани, бидејќи за слични цени (малку повисоки, но без малтерирањето и понижувањето да се пишат бугари и да прават таму регистрација, итн.) ќе купат слични возила.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 26-Jan-2010 at 02:44
Потег повеќе од потребен. Небулози се тврдењата дека ќе биде ова отпад на европските коли. Па за каков стар возен парк зборуваме, овој не ли е стар што сега се возил. Рено 4-ки, застави, лади ќе се заменат со некои не толку стари возила.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 26-Jan-2010 at 07:21
Абе Крале очигледно знаеш сè и сешто за сите работи на светот, и редовно си во право. Да не си од владата ти? Ајде нека ти е, дури возилата низ ЕУ се увезуваат без ДДВ, ние ќе ја спуштаме границата на 150 години старост, само за да се подновува паркот, ама ДДВ-то ќе си го земаме редовно, бидејќи секако, државата е неспособна да вади пари од директни даноци како данок на приход, мора да се заебава со индиректни даноци како ДДВ. Неспособни си се неспособни. Немој да се лутиш ако си од владата, рековме.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 26-Jan-2010 at 10:46
Братче, немој со ниски удари жити се. Горе имаш прецизна математика, ако не ти е јасна, не сум наставничка да ти помогнам. Апсолутно никаква врска немам со владата, немам партиска книшка, само размислувам како човек кој вози кола 17 години стара и кој сега ќе може да си дозволи понова.

А ако ти можеш да купиш нова а ти фалеле 1000е, ќе мора да се задоволиш со малце послаб модел.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 26-Jan-2010 at 10:51
83.1% за
16.9% против

Според анкетата на А1 (медиум што воопшто не е расположен ПРО оваа одлука). Целата дебата овде:


http://www.a1.com.mk/video-home.asp?VideoID=1314

Edited by lslcrew - 26-Jan-2010 at 10:58
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 26-Jan-2010 at 13:46
И за црква на плоштад се 70% па што? Демек така треба? Не се ниски удари, ама очигледно за сè имаш контрареплика и во право мора да си што и да се каже. Добро, нека ја намалат границата, ќе видиме. Дотогаш ќе си ќутам. И ти признавам за математика добро си научил изгледа прескокнав некоја лекција во трето одделение.

Edited by гитардемон - 26-Jan-2010 at 13:48
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 26-Jan-2010 at 14:23
Добро сите што вака се противат во главно на одлукава. Добро нели ви изгледа малку лицемерно и злобно да 20% од населението нема пристап до автомобил, а да бараме за себе еколошки стандарди или естетика по улиците.

Од друга страна од емисијава најсилен аргумент на овој директно засеганитиот дека тие што купиле автомобиле во предходниве месеци ќе биле оштетени. Поглупа логика не сум слушнал никаде. А тој што го продал тој автомобил за некој да го купи, тој што земал повеќе пари за автомобил што вреди драстично помалку. Значи што направил тој, криминал?! Што да правам јас што пред 3 години купив југо 2000-та произведено за 2300 евра?! Да идам сега да барам некој да ми ги врати парите, што ќе ми падне цената на југото. Нити се лутам некому, нити смеам ниту треба да се лутам. За тие пари може сега ќе сум купел нешто многу подобро, такви биле приликите тогаш. Фала богу што се се подобри може би нешто подобро ќеимам шанса да купам. Гсподинот веднаш го доби логичниот одгвор дека ќе навлезем во некој круг од нема изледување.

Друга работа е загадувањето. Моменталниот стар возен парк по Скопје ствара ~400г на километар издувни гасови. Најновите новизила ствараат ~140г. Оној стар возен парк што ќе се увезува ствара ~180г. Па сега видете, возниот парк од 400г ќе го замениме со оној од 180г.

И трето прашање, каков имапкт би имала одлуката на пгдс, со оглед на тоа што кажаа во емисијата некои бројки за Словенија и Литванија, земји со слично население, а многу поголем број на возила.


Edited by lslcrew - 26-Jan-2010 at 14:27
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 26-Jan-2010 at 16:42

Мислам дека оптималното решение е некаде измеѓу ставовите на Гитар и на Крале. Значи има делумна оправданост да го купиме европскиот „крш“ но не се согасуваме дека 13 години стари европски втомобили се далеку подобри од 18 гоишните крнтии кои сега ги возиме. Според мене не смее да се дозволи било каков увоз на возила постари од 10 години, кои би исполнувале минимум Евро 2 еколошки стандард. Ова со цел од една страна да и се излезе во пресрет на посиромашнитеслоеви да дојдат до подобар автомобил, ама од друга страна 13 години е веќе реално отпад, и тука би заработиле добро само трговците на половни автомобили не и граѓаните.

Од друга страна таа дозвола би требало според мене да е со ограничено врметраење, не вечно, туку само одреден период да се заменат тие разлупани југовци и лади, а понатака да се врати постепено на 7-8 години, како би се заштитиле вистинск од кршот. Мислам дека без премногу детална анализа се аргументите и за и контра.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 26-Jan-2010 at 17:29
Originally posted by гитардемон

И за црква на плоштад се 70% па што? Демек така треба? Не се ниски удари, ама очигледно за сè имаш контрареплика и во право мора да си што и да се каже. Добро, нека ја намалат границата, ќе видиме. Дотогаш ќе си ќутам. И ти признавам за математика добро си научил изгледа прескокнав некоја лекција во трето одделение.


Не се за црква 70%, баш мислам дека е обратно, ама немам релевантна статистика да понудам.

Се согласувам дека годината не треба да биде 13 години, ама 10 мислам дека е сосема добра граница, и полека може да се намалува како ќе се увезуваат подобри коли.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 26-Jan-2010 at 17:49


Веќе е 10 години границата со постоечките закони. Туку остај то, цела поента ми е дека и да дозволат 30-години стари коли да се увезат, кој вози лада или фичо не го вози тоа бидејќи колата што ја сакал била 13 години стара а законот го остава само 10 години стара да купи па ете поради тоа останал со фичото, туку тој нема пари ни за 100-години стара кола да си купи. Тоа е реалноста наша.

Оваа мерка ќе им помогне само на тие што имаат пари за кола од средна класа (за луксузни да не прајме муабет), значи наместо да берат пари за голф четворка, сега ќе купат голф тројка штом со новиот закон смеат, и нормално ќе поминат поефтино (ама понеквалитетно).

И затоа јас целев на намалување на ДДВ-то, за кој е решен да купи голф 3-ка за 6200 евра со 19% ддв, да купи четворка за 7500 ако се намали на 5% ддв-то. Ако не го мотивира тоа да земи четворка, тогаш ќе ја купи тројката за 5500, ама сепак мислам дека кој бил решен да даде 6200 евра за голф 3, веројатно ќе рече ај уште 1000 ама ќе имам четворка - што е мотивација да се возат понови коли.

Таа е мојата логика, и мислам дека дури да се покачи стандардот на најниската класа нема никаква смисла ова, бидејќи пак тој што вози фичо нема ништо да може да си купи.

Edited by гитардемон - 26-Jan-2010 at 17:56
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 26-Jan-2010 at 22:54


Мотивацијата да се купи поскапа а поквалитетна кола СЕКОГАШ ќе остане, без разлика каков е законот. Овој закон со ништо не те спречува да купиш поскапа (а поквалитетна кола).

Но меѓудругото го регулира:
1. Возењето на 40000 коли со бугарски таблици што не плаќаат овде регистрација а овде ги кршат патиштата. Тоа е загуба од околу 7 милиони евра годишно. Плус што не е направен нивни увоз, во просек е загубено по 1000е по возило (ако некоја кола чини 5000е, данокот е 1000е). Тоа значи загубено е околу 40 милиони евра приход за државата.

Што значи се разбира дека владата првенствено е мотивирана како набрзина да заработи 50 милиони евра.

Секогашниот закон е врзан со стандарди, кои ги исполнуваат коли и стари до 10 години, но тие што во тоа време била висока класа, од што повторно нема корист. ЌЕ го почекаме новиот закон, но ако биде таков, ќе биде промашај.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 27-Jan-2010 at 15:07
Со оглед на околностите, сметам дека одлуката е во виситнски правец.

Но би го свртел вниманието и кон еден голем, а поврзан проблем - сообраќајните прилики во некои од нашите поголеми градови. Еве во следната вест има предвидувања за пораст на бројот на автомобилите во земјата, а и зголемување на мобилноста на граѓаните кои ќе ги заменат своите постари со понови автомобили. Но дали смее да се оди слепо во тој правец, а во меѓувреме за градските сообраќајни мрежи да се издвојуваат смешни средства (и за изградба и за одржување)?

ВМРО-ДПМНЕ: Околу 100.000 семејства ќе можат да купат автомобил






 

Пратеничката група на ВМРО-ДПМНЕ ќе ги поддржи најавените измени на Законот за увоз на моторни возила со кои ќе се овозможи увоз на половни возила постари од 10 години

 

 
%20  
- Со измените ќе се овозможи околу 100.000 семејства во Република Македонија што во моментов немаат автомобил поради финансиски причини да можат да купат возило, и дополнителни 100.000 семејства што имаат возила постари од 25 години да ги заменат. Исто така ќе се овозможи и оние 30.000 граѓани на Македонија што во моментот возат автомобили со странски таблички да ги заменат и да ги пререгистрираат во Македонија - рече Влатко Ѓорчев од ВМРО-ДПМНЕ.

Според него, во моментов и осигурувањето и регистрацијата се плаќаат во странски држави, а се користат македонски патишта. Тој смета дека со тоа ќе има позитивен ефект и за економијата и за сервисите и за семејствата што во моментов не можат да возат автомобил или имаат многу стар автомобил.

Во однос на загриженоста дека се можни еколошки реперкусии, Ѓорчев посочи дека од 300.000 возила што се возат во Македонија, околу 100.000 имаат екостандард еур 0, а со олеснетиот увоз ќе се овозможи набавка на возила со стандард еур 2 и еур 3.

За коментарите дека со оваа мерка Македонија ќе се претвори во депонија на старо железо, пратеникот Ѓорчев истакна дека зголемувањето на старосната граница за увоз ќе дозволи да се увезат понови модели возила за разлика од оние кои денес се возат по македонските патишта и од македонските таксисти. За споредба, рече Ѓорчев, возилото „форд фокус“ од 2000 година во Германија чини околу 1.500 евра, во Бугарија 2.500, во Србија чини 3.500 евра, а во Македонија такво половно возило чини 5-6 илјади евра, што, според него, е огромна разлика.

На најавите за зголемување на старосната граница деновиве реагираа импортерите на нови возила според кои ќе се увезуваат возила со многу пониски стандарди во однос на безбедноста и на екологијата. Всушност, тоа се потврдува и во барањето на Владата за измени во регулативата до Министерството за економија каде што во моментов е во подготовка враќање на правилата според кои во земјава ќе се дозволи и увоз на возила што исполнуваат стандард еур 1, кој беше усвоен во 1990-тите. Според информациите од Министерството за економија, увозот на возила по стандард еур 1 ќе се дозволи само привремено, односно шест месеци откако во „Службен весник“ ќе излезе новата регулатива. Станува збор за возила стари и над 18 години.
 
   
Автор: В.Н.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=127101043133&id=9&prilog=0&setIzdanie=21894


Еве и нешто друго
КОНЕЧНО, НА ПОВИДОК ПОЕВТИНУВАЊЕ НА АВТОМОБИЛИТЕ
Ќе паѓаат акцизите за возила

Емилија Стефанова

Акцизите за увоз на автомобили ќе се намалат, со што се очекува намалување на цената на новите и на половните автомобили. Во Министерството за финансии потврдуваат дека прават анализи за можното намалување. Во моментов, македонските граѓани при увоз на автомобили плаќаат многу повеќе давачки во споредба со државите во регионот.
- Во Министерството за финансии се прават анализи за намалување на акцизите при увоз на автомобили, а доколку се утврди дека постои ваква можност дополнително ќе се утврди колку ќе изнесува намалувањето. Во следните две недели, официјално ќе се изјасниме во врска со ова прашање - рече Ивана Билбиловска, портпаролката на Министерството за финансии.
Ваквата најава ги револтираше увозниците на нови возила, кои ја исклучуваат можноста за намалување на акцизите. Златко Калеников, претседателот на Групацијата на увозниците, вели дека вакви анализи се правеле пред две години и порано, и не резултирале со измени. - Министерството за финансии може да добие тужба за изнесување шпекулации за намалување на давачките. На пример, доколку некој шпекулира дека цената на становите ќе се намали по еден месец, логично е дека во текот на тој месец никој нема да купува станови - револтирано вели Златко Калеников, претседателпт на Групацијата на увозници на нови возила.
Тој вели дека може само да се промени начинот на пресметување на акцизите, па место цената да ја определува зафатнината на моторот, таа да се утврдува врз основа на цената при купување, односно моќта на моторот, изразена со коњски сили.
- Во овој случај, ќе настапи прегрупирање на возилата, па можно е некои од нив да поевтинат, а други да поскапат - вели Калеников.
Во моментов, при увоз на автомобили, независно дали се стари или нови, висината на акцизите што ја плаќаат увозниците зависи од зафатнината на моторот, а цените се движат од 250 евра, па нагоре. За автомобилите од најниската класа, кои имаат зафатнина на моторот помала од 1.000 кубни сантиметри, не се плаќаат акцизи при увоз. Автомобилите со зафатнина од 1.000 до 1.500 кубни сантиметри се најбарани на домашниот пазар, а за нивни увоз, увозниците плаќаат по 250 евра акцизи. За увоз на полуксузните автомобили со моќност поголема од 1.500 кубни сантиметри увозниците плаќаат по 1.500 евра, а љубителите на теренски возила, со постојниот ценовник, само за акцизи треба да одделат од 2.500 евра нагоре.
Увозниците на половни автомобили велат дека освен акцизите, плаќаат и големи трошоци при увозот на возилата и дека тоа многу влијае на конечната цена што ја плаќа купувачот.
- За увоз на возило БМВ со моќност на моторот од 2.500 кубни сантиметри од Германија во Бугарија, се плаќа 100 евра за екотакса, при што се прават анализи за исправноста на возилото, и 80 евра за регистрација, таблички, зелена карта и за осигурување - раскажува Љупчо Трајковски, увозник на половни автомобили.
За споредба, за увоз на овој поволен автомобил во државава треба да се платат околу 4.000 евра за акцизи, царина и ДДВ, а на овие трошоци се надоврзуваат и 300 евра за хомологација, шпедиција, А- тест и други придружни трошоци. Потоа, новиот сопственик треба да одвои дополнителни 200 евра за регистрација и за осигурување на возилото, а за зелен картон уште најмалку 50 евра. За еден ист автомобил при увоз во Бугарија се плаќаат 180 евра, а кај нас 4.500 евра, што ја објаснува моментно високата цена на возила во државава.

Нема увоз од САД

Возилата произведени во САД не може да бидат увезени во државава бидејќи не ги исполнуваат стандардите за квалитет на возилата пропишани од ЕУ, а кои се прифатени од нашите институции, објаснуваат увозниците.
- Стандардите за хомологација во Европа се поинакви од тие во САД, што не значи дека американските автомобили се помалку квалитетни, туку напротив, таму се произведуваат побезбедни автомобили - велат стручњаците.
Американските автомобили не може да бидат регистрирани во државава, а Македонците со американски пасош можат да ги донесат овде и да ги возат, но со американски таблички. Транспортот на овие возила трае од 20 дена до еден месец и е по воден пат, а тие што ќе си го дозволат овој луксуз треба од одделат најмалку 2.000 долари.


ВМРО-ДПМНЕ: Нема опасност за екологијата

Увозот на стари возила нема да има негативен еколошки ефект, проценува ВМРО -ДПМНЕ. 
- Од 300.000 возила во Македонија, 100.000 имаат европски стандард Евро нула, а доколку се овозможи увоз како што предлага Владата, ќе е возат возила со стандард Евро два и Евро три – вели пратеникот Влатко Ѓорчев. 
Според негови сознанија, „форд фокус“ од 2000 година во Германија чини 1.500 евра, во Бугарија 2.500 евра, а во Македонија од 5.000 до 6.000 евра. Ова, според ВМРО ДПМНЕ, ќе ги поттикне граѓаните да ги заменат старите возила и да возат нови и побезбедни.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1928&ArticleID=132418
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 29-Jan-2010 at 01:48
Го постирам текстов пред се поради сликата не поради текстот...

Старите коли со повисоки давачки отколку новите


Кликни на сликата за целосна верзија

Увозниците на нови возила во анализата предлагаат возниот парк да се обнови со нови возила и да се воведат субвенции од 1.000 евра за возила постари од 20 години што ќе се предадат како старо железо

Давачките за старите возила се повисоки од тие за новите, посочуваат увозниците на нови возила во својата анализа, која ја доставија до Владата по најавите дека ќе се дозволи увоз на коли постари од 10 години. Но, премиерот Груевски вчера од собраниската говорница изјави оти смета дека ќе има „многу повеќе позитивни од негативни ефекти од увозот на возила постари од 10 години“.

- Околу една третина од возилата во Македонија се со Евро 0, односно се толку многу стари што воопшто не влегуваат во повисоките еколошки стандарди. Од друга страна, имаме голем број возила со странски регистарски таблички, што претставува сериозно оптоварување за граѓаните што имаат такви возила, а тоа е проблем и за нас и треба да најдеме начин да го решиме - рече Груевски.

Според него, сегашната состојба поттикнува понатамошно купување возила од странство и возење со странски таблички, што во иднина може да придонесе за влошување на овој сегмент.

Увозниците на нови возила во анализата, потпишана од претседателот на ССК, Златко Калеников, предлагаат возниот парк да се обнови со нови возила. Тој предлага да се воведат субвенции од 1.000 евра за возила постари од 20 години што ќе се предадат како старо железо. Тие потврдуваат дека има околу 20.000 автомобили со бугарски таблички и уште 100.000 семејства што би сакале да купат стари возила по пониски цени. Но, се сомневаат дека тие што имаат возила со бугарски таблички имаат и бугарски пасоши, ќе ги увезат во Македонија, односно ќе ги платат давачките за царина и акцизи, кои за некои стари автомобили се дури и повисоки отколку за нови.

- Од искуството во секојдневната работа со продажба на автомобили, над 80 отсто од оваа група граѓани ќе ги задржат бугарските таблички, освен ако не почнат да се запленуваат - се вели во анализата.

Што се однесува до граѓаните што сакаат да купат половен автомобил, сметаат дека тие се подготвени да платат од 1.000 до 3.000 евра за возила со 11-годишна старост и со поминати над 150.000 километри. Но, увозниците пресметале дека таква цена е невозможно да се постигне.

- Едно такво возило до крајниот купувач со таблички би се движело помеѓу 1.800 до 6.000 евра. Редовниот сервис би се движел помеѓу 1.700 до 2.300 евра на три години. Тоа семејство вкупно треба да плати помеѓу 3.700 и 8.300 евра. Во оваа пресметка не е пресметан ризикот на откажување на делови на автомобилот. Ризикот за откажување делови во оваа група е 70 отсто - велат увозниците, прашувајќи „која услуга ја направила државата за граѓаните со оваа одлука“.

Тие сметаат дека државата ќе ги наведе граѓаните своите животни заштеди да ги инвестират во нешто што ќе нема никаква вредност, а за истото во наредните 3 години ќе плаќаат најмалку 50 отсто од парите што ги вложиле.

Увозниците сметаат дека оваа одлука нема да им наштети ним, туку ќе предизвика негативни ефекти, кои ќе ги засегнат државата и граѓаните и ќе го закочат развојот на пазарот на нови автомобили. Во однос на еколошките аспекти, увозниците сметаат дека мерката ќе поттикне поголема потрошувачка на гориво во проценти, односно дека „4 стари возила од овие категории загадуваат колку 7 нови автомобили“.

Тие истакнуваат дека увозот на стари возила ќе го поттикне развојот на „сивата“ економија, „затоа што девизите неконтролирано и масовно ќе завршуваат во готовина во странство, наместо евидентирано да течат низ банкарскиот систем во државата“.

Увозниците се законски обврзани да увезуваат возила по Евро 3-стандардите, а од 2016 треба да се примнат Евро 4. Воведувањето увоз на стари автомобили по Евро 1-стандардите, би ги довела во неправедна положба и нив и нивните потрошувачи. Тие сметаат дека оваа мерка би била спротивна на спогодбата за стабилизација и асоцијација со ЕУ.

Министерот за економија Фатмир Бесими завчера најави дека Владата има намера да го спроведе предлогот.

- Во првите шест месеци од стапување во сила на одлуката ќе важи стандардот Евро 1, а во следните години ќе важи стандардот Евро 2, се' до влезот на Македонија во ЕУ. Ова сега е социјална мерка, а не економска, бидејќи е наменета за сиромашните граѓани да може да се снабдат со автомобили - изјави министерот Бесими. Според најавите, веднаш по првите шест месеци откако ќе важи новата одлука, ќе се намалат и давачките за увоз на возила.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=E1B38519D5033643A496A7347DBA6BE2
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 29-Jan-2010 at 14:57
Идејата за субвенции од 1000е за старите возила (над 20 години) е одлична, со оглед на тоа што државата од тоа само може да има корист, а и луѓето. Но проблемот е што кај нас коли над 20 години се уште се продаваат за 1000е по реална пазарна цена. Тоа ќе се измени тек кога ќе се зголеми старосната граница за увоз, овие возила ќе станат безвредни. Тогаш може да се настапи со субвенции.

Така да јас сум за овие мерки во пакет.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 29-Jan-2010 at 15:42

Јасно е од приложеното дека вакви мерки (но само времени) би биле добра можност да се обнови колку толку возниот парк. Но во секој случај давачките се фрапантни од табелата на ЛСЛ. Мислам за целосен ефект на мерката и владата мора да се откаже од дел од колачот, па тие приходи да ги надокнади од акцизи за гориво, повеќе регистрирани возила, патарини и сл. Во секој случај ваквата комбинација од мерки не би требала да трае повеке од 2 години, да се внесат 100.000 стари автомобили во Македонија и веднаш да се регулира повторно увозот, бидејќи навистина е опасност да станеме отпад на 15 и повеќе години стари автомобили, кои за 2-3 години ќе бидат 18 години стари.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 29-Jan-2010 at 16:04

Владата најави дека мерката ќе трае 6 години.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 14-Feb-2010 at 00:01
Владата ги намали акцизите за увоз на автомобили



 
Со оваа мерка се очекува возилата драстично да поевтинат и да ги снема автомобилите со странски регистарски таблички  
 
%20  
Од десетина до повеќе стотици евра ќе заштедат граѓаните доколку решат да се подноват со половен или нов автомобил. Владата реши да ги намали акцизите за сите старите возила и за 90 отсто од новите и утврди нов модел за пресметка на оваа давачка. Новиот модел се базира на вредноста на возилата, наместо како што беше досега според зафатнина на моторот, соопшти вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески.

Според новиот модел за пресметка, возилата со вредност до 3.000 евра се целосно ослободени од плаќање акциза додека за возила до 6.000 евра ќе се плаќа акциза од 1,5 отсто или 90 евра. Намалувањето на акцизите се движи од 50 до 600 евра, во зависност од вредноста на возилата, додека зголемување на акцизите ќе има само за возилата што спаѓаат во најлуксузната категорија и чинат од 30.000 евра па нагоре.

- Понуденото решение ќе овозможи во голема мера да се обнови возниот парк во Македонија со понови, побезбедни и поеколошки возила, и ќе го решиме прашањето на граѓаните што сега возат автомобили со странски регистарски таблички. Воедно ќе обезбедиме да нема посериозни нарушувања на пазарот на нови автомобили, а истовремено остануваме со фискално неутрален модел, односно ќе нема загуби во буџетот - рече Ставрески. Тој го посочи и примерот со увоз на „опел астра“ од 1.800 кубни сантиметри моторна зафатнина и набавна вредност од околу 4.000 евра за што досега се плаќало акциза од 1.800 евра или со сите давачки вкупно 6.500 евра. Со новиот модел на пресметка на акцизата за тоа возило се плаќа 20 евра акциза, односно вкупно 4.745 евра или 1.800 евра помалку, наведе Ставрески. Приливот од акцизи во буџетот годишно се движи од 8,5 милиони евра до 10 милиони евра и со новата владина мерка очекувањата се дека ќе се задржи ова ниво, а може и да се зголеми. Пред носењето на одлуката Владата ги консултирала увозниците и на стари и на нови возила, кои генерално изнеле позитивни реакции. Законските измени за намалување на акцизата ќе бидат доставени до Собранието следната недела и ќе стапат во сила за околу 20 дена. Во однос на зголемената акциза за луксузните автомобили Ставрески со објаснување дека акцизата е давачка на луксуз и ако некој е подготвен да плати 40.000 евра за автомобил логично е да плати и поголема акциза.



 Акцизна основаво евра  висина на акциза  евра
     
 до 3.000  0.00%  0
 од 3.001 до 4.000  0.50 %  20
 од 4.001 до 5.000  1.00%  50
 од 5.001 до 6.000  1.50%  90
 од 6.001 до 8.500  2.00 %  170
 од 8.501 до 12.000  3.00%  360
 од 12.001 до 14.000  4.00%  560
 од 14.001 до 16.000  6.00%  960
 од 16001 до 18.000  9.00 %  1.620
 од 18.001 до 22.000  11,50%  2.530
 од 22.001 до 25.000  13,50 %  3.375
 од 25.001 до 30.000  15,50 %  4.650
 над 30.000  18.00%  6.300
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=213101010422&id=10&prilog=0&setIzdanie=21909

Edited by Cloverstack - 14-Feb-2010 at 00:01
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 14-Feb-2010 at 00:11

добро а има најави дека ќе пуштат срце и за коли од америчкиот пазар или строго европа и азија, шо бадијала есап би било тоа! особено за теренците и хибридите! колку што знам освен жмигавците се друго може да помине, знам нешто тука нашиве кршат клечки на хомологација, но кога може во германија да се увезе кола од америка, по која логика тука тоа не би можело, од технички аспект!?!  


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.262 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.