![]() |
![]() |
![]() |
Железнички станици |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3334353637 41> |
Author | |
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Извинете за лошиот квалитет.
![]() ![]() Edited by Obedineta Makedonija - 24-Jun-2016 at 23:46 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
![]() Edited by Obedineta Makedonija - 26-Jun-2016 at 23:12 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
СРБИЈА И МАКЕДОНИЈА ЌЕ ИМААТ ЗАЕДНИЧКА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА
Србија и Македонија ќе имаат заедничка железничка станица на преминот Табановце. Двете земји денеска во Белград потпишаа договор со кој овозможија формирање на заедничка станица, со што значително ќе се намали времето на патување и царинските процедури на граничниот премин. Воспоставувањето на заедничка станица за двете земји ќе го скрати преминот на патничките возови во просек за 30 минути, а ќе се забрза и постапката за царинење стока, бидејќи возовите ќе застануваат само еднаш. Единствениот премин ќе ги замени постојните два гранични пункта во Прешево и во Табановце. Тој ќе се наоѓа во Табановце, на македонска територија, каде што ќе бидат лоцирани граничните служби на двете земји. Со потпишувањето на протоколите меѓу двете земји, надлежните институции во Србија и Македонија ја регулираа соработка на граничната полиција, царината, фитосанитарните и ветеринарните власти, како и организацијата на железничкиот сообраќај на граничната линија во заедничката станица Табановце. http://utrinski.mk/?ItemID=AB36DEC1D035124B8E287A7D38A8783A |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Ова е одлична вест. Да се надеваме дека и односите помеѓу железниците на Словенија, Хрватска и Србија ќе се оправат за повторно да видиме воз од Љубљана или евентуално од Загреб па до Солун.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
![]() "..инвестицијата е вредна 1.9 мил евра..“ Ова само за битолската? Бидејќи делува конфузно со информацијата од порталот Билд: „Со проектот вреден 5 милиони евра досега се санираа железничките станици во Велес, Градско, Прилеп, Неготино, Демир Капија, Табановце и во Скопје.“ |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Алелуја! Некои од наведените работи требале да се направат уште пред едно 50-60 години (на пример, асфалтирање на паркингот покрај железничката). Но, добро е, кај и да е ќе фатиме чекор со нормалниот свет.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Интересни се роковите за реконструкција на ЖС Битола кои се објавени на таблата пред самата станица. Мислам дека пролонгирањето е поради доцнење на дозволата од Управата за заштита на културното наследство.
![]() |
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
ЖС Битола (26.08.2016)
[1] ![]() [2] ![]() |
|
![]() |
|
macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Feb-2008 Location: Lerinsko Online Status: Offline Posts: 754 |
![]() ![]() |
сполај ти Могли за сликите
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Конечно и вториот град по големина во земјава да добие достојно железничко здание. Се надевам дека ќе ја уредат и околината.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Feb-2008 Location: Lerinsko Online Status: Offline Posts: 754 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Евала това Битола ли е!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Ако е така докъде сте с изграждането на линията към Лерин -постнете некоя слика!!!!
![]() |
|
![]() |
|
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
Не се гради веќе. Пропадна во корупција as always |
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Еве нешто повторно од денес
![]() [1] Поглед од влезната страна ![]() [2] Поглед од пероните - левиот дел од железничката зграда е продолжен и таму се сместени тоалетите. (никако не можев да сликам убаво, сонцето не беше баш пријателски расположено ![]() ![]() [3] Еве нешто одблиску ![]() [4] Првиот перон. Интересно е тука што прво беше предвидено да се подигни целиот перон, но потоа го подигнаа само половина со изговор, цитирам: „Толку е долг возот, нема потреба да биде до крај“. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Feb-2008 Location: Lerinsko Online Status: Offline Posts: 754 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Ах, тој бекатон...
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Настрана од него, ете спомна Могли погоре - ја скратиле должината планирана за поплочување, за другите колосеци ништо, се барало покривање барем до првиот перон - ништо..нека седат луѓето на минус во зима.Топло е на зима во Битола
![]() Посериозно да го сфатеа ќе се покриеше помеѓу : - сите колосеци до првиот премин кај Карпош/Кланица - сите индустриски/помошни колосециод пред ЖС до СД Пелагонија Дополнително надземен премин преку пругата на две места после станицата каде често се движат пешаци (па макар и заградена била од страна оти секогаш ќе имаме херои кои упорно би се движеле по колосек и од тие пет дневни воза ќе читаме црни хроники).Истото можда и кај Јени Маале и Торпедо. Добро би било и странично заградување на колосекот кај црквата Св. Недела, Лукоил, Лозар се до Оризари, сепак тука пругата е залепена помеѓу патот и сите овие објекти со доста движење на пешаци и возила. Досадно е да звучиме како расипана плоча и 'да се жалиме' на овие недостатоци, ама еднаш нешто да се изградеше според планираното или посерозно... Edited by Тркало - 30-Oct-2016 at 10:00 |
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
ЕУ ни плати за ВЦ-иња конечно на железнички да имаме, не можат секој детаљ да ни го купат.
А битолската општина е презафатена со обемот на проекти кои се во реализација, не можи да мисли на вакви тривијални работи. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3334353637 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |