Авијација и сè што е поврзано со летање (видео) |
Post Reply | Page <1 234 |
Author | |
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #61 Posted: 15-Nov-2014 at 11:44 |
https://www.youtube.com/watch?v=8Nvd_eWg7nk#t=12
Edited by Obedineta Makedonija - 15-Nov-2014 at 11:44 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #62 Posted: 16-Dec-2014 at 23:01 |
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #63 Posted: 29-Jan-2015 at 10:51 |
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #64 Posted: 29-Jan-2015 at 10:52 |
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #65 Posted: 06-Feb-2015 at 07:37 |
Интересно полетување на авион на flydubai од RWY16@SKP
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #66 Posted: 09-Feb-2015 at 01:02 |
Edited by Џоле - 09-Feb-2015 at 10:13 |
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #67 Posted: 07-Jun-2015 at 23:48 |
ново танго
20.05.2015 - The perils of landing at Madeira Airport - Europe's 'most dangerous runway' With an unusually short runway, rocky hills on either side and a sheer drop into the ocean the airport is recognised by pilots as one of the most difficult to land in Europe, if not the world. |
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #68 Posted: 25-Aug-2015 at 19:36 |
и срце да ти замрзне (греењето во кокпитот), па и тоа треба да го одмрзнеш пред повторно полетување, а не па крилата ин мемориам Фокерот на Палер [1] https://en.wikipedia.org/wiki/Palair_Macedonian_Airlines_Flight_301 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #69 Posted: 16-Sep-2015 at 17:15 |
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #70 Posted: 15-Jul-2016 at 13:24 |
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #71 Posted: 21-Aug-2016 at 15:33 |
кога техниката ќе се спои со брзината тогај и пируети ќе прават при полетување и слетување http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1711&PID=211116#211116 ~ до тогај чаламот само за на видеа и за по дома Edited by beTon - 12-Mar-2020 at 12:59 |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #72 Posted: 21-Aug-2016 at 16:16 |
или во случајов со карго-птиците претежно за пред чалам аудиториум http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3007685/The-future-war-flight-fancy-Giant-Russian-plane-designed-carry-tanks-combat-zones-supersonic-speeds.html https://www.rt.com/news/242097-pak-ta-russian-army/ http://www.russiadefence.net/t3891-pak-ta-special-purpose-transport-aircraft#84080 ме изненадува зошто многу малку концепти вадат на запад односно ги промовираат, се нешто ги кријат во фиока небаре со мистика под нозе псајоп-от ќе им бидне попривлечна пропаганда, да не е без ич на маса им се концепти од минатaта епоха https://en.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_CH-53K_King_Stallion Edited by beTon - 12-Mar-2020 at 13:19 |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #73 Posted: 25-Aug-2016 at 10:33 |
https://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-26 [1] http://www.russianhelicopters.aero/en/press/news/Mi-26T2_serial_production_starts/?sphrase_id=79455 https://www.rbth.com/science-and-tech/330072-10-facts-about-russias-giant ... https://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-38 one of most automated civil helicopters in the world http://www.ainonline.com/aviation-news/defense/2016-05-20/all-russian-mi-38-version-enter-production ... http://www.helirussia.ru/en/ http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1098&PID=213850#213850 https://www.shephardmedia.com/news/rotorhub/ Edited by beTon - 12-Mar-2020 at 13:19 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #74 Posted: 07-Oct-2016 at 20:14 |
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #75 Posted: 27-Dec-2016 at 17:08 |
Од 2000-та во уривања на авионите „Ту-154“ загинале над 800 луѓе
Повеќе од 800 луѓе од 2000 година загинале во падовите на авионите од типот „Ту154“ од советска конструкција, без да биде вклучена и најновата несреќа во која во неделата загинаа сите 92 патника и членови на екипажот во авионот на руското министерство за одбрана на летот од руското одморалиште Сочи за Сирија. Рускиот авион превезувал 84 патници, новинарски екипи, хуманитарни работници меѓу кои и познатата Елисавета Глинка позната како „доктор Лиза“ директорка на добротворната фондација „Справедлива помош“, воени службеници и членови на воениот оркестар „Александров“, а се урна во водите на Црното Море во неделата во близина на Сочи во јужна Русија, откако таму накусо слетал за да се снабди со гориво и го продолжил летот кон руската воена база „Хмејмим“, недалеку од Латакија во Сирија. Авионот со три мотора од моделот „Т-154“ е проектиран во 60-те години од минатиот век за превезување на повеќе од 150 лица по во тоа време неасфалтираните писти на рускиот Далечен исток, и со децении беше основата на советскиот внатрешен воздухопловен сообраќај. Произведени се повеќе од илјада такви авиони, меѓутоа руските власти по низата несреќи дефинитивно во 2011 година наредија повлекување на авионите „Ту-154“. Во последните петнаесет години се случија повеќе од десет воздухопловни несреќи на авионите од овој модел, вклучително и падот во кој во 2010 година загина тогашниот полски претседател Лех Качински со уште 95 највисоки полски државни функционери крај рускиот град Смоленск. Меѓународната истрага спроведена за падот на полскиот претседателски авион покажа дека најверојатно е резултат на пилотска погрешна процена во тешки метеоролошки прилики, но и дека моделот на авионот е доста застарен. Руската национална воздухопловна компанија „Аерофлот“ неколку месеци пред таа несреќа најави дека ја повлекува својата флота „Ту-154“ авиони, а ја наследи моделот „Ту-204“, кој може да превезува повеќе од 200 лица. Авионите „Ту-154“ денес ретко се користат во цивилната авијација./крај/мф/сн http://makfax.com.mk/svet/%D0%BE%D0%B4-2000-%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D0%BE-%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%9A%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%82%D1%83-154-%D0%B7%D0%B0/ |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #76 Posted: 27-Dec-2016 at 17:16 |
Investiraat nenormalni pari vo voena tehnologija a uste koristat vakvi avioni. NESFATLIVO i neodgovorno spored mene.
|
|
Green Bay
Newbie Joined: 27-Nov-2014 Online Status: Offline Posts: 32 |
Quote Reply #77 Posted: 27-Dec-2016 at 19:50 |
Примерно 404 од овие лица загинаа во 5 инцидента, за кои причините дефинитивно не се во авионите. Еден авион е соборен од украинската ПВО над Црно море во 2001 година Втори авион се урна поради пилотска грешка во планините на Иран на 12 февруари 2002. Трети Ту-154 се судира со Boeing 757 над Боденското eзеро, поради грешка на швeјцарски авиодиспечер. Четврти авион е разрушен од чеченски терористи во 2004 година Пети авион се урна поради полскиот претседател Качински. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #78 Posted: 28-Dec-2016 at 04:01 |
инаку Ту-154 важи за многу издржлив авион со позната одлика да функционира ефикасно на многу ниски температури и на нерамни писти... тие што Аерофлот ги користеа во последнава деценија се модернизирани верзии, а на нивната и еден куп други руски компании флотите им се состојат од 99% западни производители... а ѕирнете и какви спејс-шатлови прават Сукхои и Јаковлев
инаку сите популарни модели на авиони кои оперираат во моментов се со долга историја, освен можеби Боинг 787 и Ербас А380... а дури и третокласни нискобуџетни компании веќе не летаат со раскантани авиони одамна Русија не е советски сојуз, ама за жал кај нас важат истите кафански вицови и стереотипи за Русите |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Post Reply | Page <1 234 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |