![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 24> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Нешто од Букурешт (Романија е најмалку застапена од вестите од Регионот):
Senate approves €395 mln loan from EIB for the construction of Universitate-Drumul Taberei metro line 17 Iunie 2010 The Senate approved Wednesday a draft on the €395 million credit facility from the European Investment Bank for the construction of a new metro line between Universitate – Drumul Taberei. The project envisages the construction of 9-km metro section that connects Drumul Taberei to Universitate and Pantelimon with a total budget of €883 million. The state will pay €488 million of the total amount. The loan from the European Investment Bank will be disbursed in eight tranches until December 2014. Metrorex will buy 21 trains to service the new metro line but also to replace 16 trains currently in service. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Update на работите по метрото во Софиjа. Сликите са земени од Lokum, Repcho, Zippo (SSC Bulgaria)
Почнуваме со делот од постоечката краjна станица на МД1 - Обелjа до клучката Надежда. Трасата(со purple на картата) поминува под булевард Ломско шосе во станбената населба "Надежда": ![]() ![]() По-големиот дел от трасата се гради со Bottom-up метод. ![]() ![]() ![]() Продолжуваме кон клучката Надежда и местото от кое стартира работа во Април TBM-oт. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 18:49 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Еве ни и каj првата станица од МД2 - 5-та Градска Болница(или Банишора). Таа се градеше со Top-down метод, и веке и готова во rough construction и покрита. Се работи само под земjата от сега до краj.
![]() ![]() ![]() Следва 2-ра станица од МД2 - Централна Железничка станица. Таа исто се гради со Top-down метод, и скоро готова во rough construction. Тука има и подземно паркиралиште. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Следва станица 3 од МД2 - Лавов Мост. Исто се прави со Top-down метод, но тука уште прават кровот на станицата.
![]() ![]() ![]() ![]() На станица 4 од МД2(пресечна со МД1) - Св. Неделjа излегоха стари римски останки од Сердика, та се промени планот за работа. Требаше таа исто да се прави со Top-down метод и да има големо подземно паркиралиште, но сега станицата ке се гради само подземно и паркиралиштето отпадна. Ке има еден етаж со археологиjа над станицата. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 09:49 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Продолжуваме натамо
![]() По полуизградената станица 5 , каj НДК уште не се работи споро. Местат се само комуникации и слични работи. За тоа тунелите от преди 30 години, помегу станица 5 и станица 6 се веке реновирани и со поставена пруга. ![]() Станица 6 каj хотелот Хемус и City Center Sofia е скоро готова во rough construction. Се работи по продолжуването на тунелите под клучкат ана булевардите Св. Наум и Черни Вр'х, за да може до 2-3 месеци сето да се покрие, да се асфалтират булевардите отгоре и да се работи само под земjата. ![]() ![]() ![]() Споро иде и работата по тунелот од Станица 6 до последната Станица 7 во населбата Лозенец: ![]() Станица 7 ке се гради исто со со Top-down метод, и тука уште се прават шлиц стените и кровот: ![]() ![]() ![]() ![]() Надевам се да ви е било интересно! ![]() Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 09:43 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Знае ли некој податок колкава ќе биде вкупната должина на тунелите, односно делот што е вкопан под земја збирно за целиот систем според сегашниот проект?
|
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Значи :
1. Делот “Клучка Надежда - бул. Черни вр'х” или т.н. МД2 е со должина 6,4 км и 7 метростаници.(ова не знам дали вклучува и ~2-3 км. готов тунел, коj e граден през 80-тите на минатиот век) 2. Делот "Младост 1 /МС 13/ до бул. Цариградско шосе /МС 19/ "(прошируване на МД1), е со обща должина 2,2 км и 2 метростаници. 3. Делот "Обелjа - Надежда - клучка Надежда" - 4,150 км. и 3 метростаници. Тука дел от трасата и една станица ке бидат на естакада. Тоа е моментално во изградба - вкупно 12.75 км. и 12 станици. Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 19:06 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Dodeka go nema Pavche (kojšto nesomneno znae povekje od mene, osobeno informacija vo koj del tunelite se dvopatni i vo koj ednopatni), ke se obidam jas da dadam nekakva logička informacija.
Treba da se naglasi deka nema definitiven proekt za celiot sistem. Tokmu denovive stana jasno deka M3 vsušnost ke bide klasično podzemno metro samo vo centarot i okolnostite, dodeka kon naselbite ke bide nadzemno. Kako ke minuva vremeto, postepeno ke se vnesuva M3 podzemno (tipičen balkanski kusogled i bezodgovoren plan). So eden zbor možam da ti kažam za mrežata koja postoi i koja e vo gradba: M1 (17,5 vo upotreba i okolu 3 km vo gradba). Od niv nadzemni se delovite pred stanica Obelja (pomalku od 1km) i delot okolu stanicata Musagenica (okolu 1km), se drugo e podzemno, znači okolu 19km tuneli. Potoa delot kon Aerodromot Sofija ke ima 2 podzemni i dve nadzemni stanici, taka što ke ima ušte okolu 2 km nadzemen del. M2 koj momentalno se gradi vo dolžina od nad 10km, ke bide podzemen, so isklučok na delot od Obelja do st. Lomsho Shose, pak od okolu 1 km nadzemen del. Se na se, od okolu 31km koi se vo eksploatacija ili gradba, okolu 3-4 kilometri bi bile na eskadi, ostanatite 27-28 ke bidat vo tuneli. Pak ke naglasam deka neznam kolku od niv se dvopatni, a kolku ednopatni. P.S. Se izvinuvam za latinicava, no ne mi ja poznava kirilicata na forumov koga pišuvam... |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
JloKyM ![]() Newbiе ![]() Joined: 21-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Аз попринцип нямам нищо против мои снимки да се качват в различни форуми...Изключително съм толерантен слагайки моят знак на места, на които не се затруднява гледането на самата снимка.
Но по-горе на тази страница виждам няколко снимки, които са МОИ, а знакът ми е изтрит.. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Добредојде Локум........ во право си за жигот..... но тоа останува на вас двајца...... ме интересира.... колку што ги гледав сликите.... проектот за метрото е доста обемен и голем...... и ми се допаѓа..... но ме интересира..... колку се проекциите околу финансиските средства кои би се потрошиле до моментот кога ќе биде пуштен во употреба..... и буџетот проектиран за годините во изградба..... Edited by FoSsiL - 21-Jun-2010 at 19:09 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Се е средено со Локум се надевам
![]() Fossil еве ти еден линк, со подробно информациjа за се што питаш. Значи вкупно програмата за прошируването е 18 км. и 17 метростаници, но делот од Цариградско шосе до Софиски Аеропорт не е уште во изградба. Edited by pavche - 21-Jun-2010 at 19:15 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Во Софија, пуштени се во сообраќај трамваите Татра T4D-M, купени втора рака од Германија. Затоа што се со широчина 1435мм, ќе патуваат по линиите 20, 22 или 23.
![]() Внатрешноста изгледа фино зачувана (ќе видиме до кога): ![]() А во Чешка, веќе се тестираат новите тролејбуси Соларис 26 Тр, кои треба да пристигнат скоро во Софија. На сликите станува јасно дека се тестираат и кириличните ел. табли на возилата (1 ЖК. Левски Г): ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
РЕПОРТАЖА ПОДГОТВЕНА ОД ПАВЧЕ, НО ТОЈ НЕМА ДОСТАП ДО ОВАА НИШКА ПА МИ ДОЗВОЛИ МЕНЕ ДА ЈА ПОСТИРАМ:
Еве репортажа и од делот "Младост 1 /МС 13/ до бул. Цариградско шосе /МС 19/ "(прошируване на МД1), е со обща должина 2,2 км и 2 метростаници.
Сликите са приземани од Diffian(gtsofia.info), Chillio и Repcho(SSC Bulgaria). Тука исто голем дел от трасата с еправи со top-down метод. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Местото на кое, ке биде едната нова метростаница. ![]() И веке сме каj Цариградско Шосе, каде ке има уште една нова станица и голем подземен паркинг за 1500 коли. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
JloKyM ![]() Newbiе ![]() Joined: 21-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Момчиња, јас зборував со pavche и се разбравме за сликите. Веќе не е проблем
![]() ![]() Thanks, Google translate ![]() |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Не знам зошто, но пред сат-два пробах да пиша, па ми излезе еден црвен екран со "you are not allowed to post in this thread" или слично сообштение. Сега е ОК. Поjма немам зашто беше това.
p.s. (офтопик) Пред малко пихме пиво со pbanks и Urbanfreak(арни момци), па да им поскаувам уште еднаж да им е добро таа вечер на Sonisphere и Металика во Софиjа! ![]() Edited by pavche - 22-Jun-2010 at 14:52 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Eдна репортажа за Jавниот превоз од еден мал град во Бугариjа - Велико Т'рново(~70 000 жители).
Защо точно од тамо? Защото макар и со малко линии, Велико Т'рново се jавува моментално градот со наj-модернизиран jaвен превоз во целата страна и мислам еден добар пример. Се на се автобусните линии во градот се 16 на броj(~60 автобуса автопарк). Имаше пред 2 години и работеща тролеjна мрежа со 2 линии, но веке е закрита. Минатата година се проведе тендер за сите 16 линии, кои беа спечелени на концесиjа од приватни превозачи и во градот веке не постои общинска фирма превозвач. Од почетокот на 2010 влезе во сила и закон приет од общинското собрание, дека сите градски автобуси мора да бидат нископодни и леснодостапни за инвалиди и луге со проблеми во придвижването. И еве го резултатот. 1. Во резултат на конкуренциjата помегу приватните превозвачи цените на билетот паднаха со 20% во последната година. 2. Автопаркот се модернизира со бесни темпове. Моментално во градот се движат не по-стари од 10-12 години автобуси со следните марки : Mercedes-Benz Citaro, Mercedes O405 N, Irisbus Crossway, Neoplan N4013 CNG, Neoplan N4016 (CNG), MAN NL 223 CNG, MAN NM 223, MAN NL 202. Во градот веке нема во движение ни еден Икарус. Наj-добрата придобивка се веке 9-те чисто нови(произведени во 2010) Iveco Irisbus Crossway. Скоро мора да пристигат и уще од истата марка. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() И некои слики на останатите автобуси втора рака(4 до 10-12 годишни) во движение во градот: Mercedes Benz (Citaro, Mercedes O405 N) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Neoplan (N4013 CNG, N4016 CNG) ![]() ![]() ![]() Man (NL 223 CNG, NM 223, NL 202) ![]() ![]() ![]() Сликите са приземани од http://gtvt.1gb.bg и http://www.gtsofia.info . Edited by pavche - 01-Jul-2010 at 12:39 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Првите 5(од 30) нови тролеи Škoda 26Tr Solaris се веке во Софиjа
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Сликите се приземани од www.gtsofia.info |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Француски компании градaт метро во Белград19.07.2010 | автор: Мк
Фондови
![]() Мастер планот и првата линија на метрото ќе ги изработат фирмите “Ежис“ и “Алстом“, а договорот најверојатно ќе биде потпишан на 1 Септември, јавува белградска “Политика“.
Проектот ќе чини 4 милиони евра, а ќе го исплати француската Влада во вид на донација. Останува дилемата за првата траса на белградското метро, а се претпоставува дека проектантите ќе се определат за правецот југоисток- северозапад. Одлуката ќе биде донесена по подготвувањето на студијата за која ќе биде потребен временски период од 6 до 12 месеци. Почетокот на првата фаза од градењето се очекува во 2013 година.http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/17562-%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4a%D1%82-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE-%D0%B2%D0%BE-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4.html |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |