build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Архитектура на 21-от век

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Архитектура на 21-от век
    Posted: 20-Apr-2020 at 02:00

Христос Воскресе!!!


бидејќи се финишира во 21-от, иако е почната во 19-от век, Катедралната Црква во Барселона како биомиметичка архитектура [1][1][1] низ архи-перото на Гауди може да се каже дека е најмонументална современа градба, монументална заради материјалот, а најсовремена бидејќи претставува порив да низ естетика се укаже дека изворното е она што треба да ни е императив во животот, сепак тука изворноста е нусефект од натуралистичкиот светоглед на Гауди отколку изворност во однос дадена класичност т.е. врв во едно земно рабирање за Небесното како што е Христовата Црква и како Заедница и како Сакрално Ологосување низ Церемониите Архитектурата Развојот на Општеството во Заедница за која иако Човекот е главен носач на истата Неговиот Создател е пИвот на неговиот Човечки Живот т.е. постои за да стигне до ниво на свест доволно префинета за да може да го Познае и Запознае Својот Создател Господ Исус Христос ... тука би подзапрел со моите теолошки размислувања (ако некому му се битни нека ги рафинира, можеби и јас, во нишката Традиционални и Воцрковени Христијани на ф.Идивиди, просто кросовер меѓу теми е уба работа само *ако дигресијата надополнува отколку да дефокусира) во однос архитектурата на Гауди односно неговото последно архитектонско дело La Sagrada Famillia ~ Сакрална Фамилија, за кое велат, на/во која Катедрална Црква велат нема рамни агли тука се’ е повеќе или помалку заоблено и слиено [1] но она што ја прави уникатна е сеќавањето дека Гауди загинува од удар на Трамвај без воопшто некој и да забележи дека тоа е тој [2] дефакто архи-гениј на своето време кој сепак наместо да се посвети на профаната архитектура и таму да се реализира неповторливо, напросто Чоеко заглавил без никаква подршка во својот сон да ја надрасне воспоставената готска норма во постојната Католичка Сакрална Архитектура, речиси ко да протестирал зошто тоа не може да биде случај колку упорно држел до овој проект, а всушност многу веројатно бил заложник на некоја своја астрална визија ко што е случај со многу архитекти чии визии сепак не наидуваат секогаш ниту во профаната архитектура на разбирање а не пак во сакралната, бидејќи како револуционерни прават отстапка од дадена Традиција на Архи-Ологосување на Христовата Вера кај Христијаните т.е. ретко кој дури и во Изворната Музика би си дозволил карикирање бидејќи тој даден концепт на мелозвуночност постигнал класичност во својот зенит на Ологосување ... (и пак, одете на идивиди доколку имате потреба да думате во однос мојава констатација како туку би останал просторот што почист за фокусирање на архитектурата во 21-от век)

https://www.theguardian.com/artanddesign/2007/oct/20/architecture


ќе претпоставам дека ако макетите му биле од Кашкавал наместо Глина, Гауди ќе имал повеќе среќа околу финансирањето, ако не друго од Млекопроизводителите во Шпанија, мајтапот на страна, сепак аристократијата која била хуманистичко-атеистичка го презирала како Верник иако ексцентрик, додека Ватикан сигурно го гледал како ризик да веќе дотогашните гротескни испади во однос китењето на европските катедрали со демони или масонски симболи, да не забега и побетер, та и не го рецнале, Иако неговите мотиви биле строго натуралистички но сепак не од хуманистичка туку од Христијанска гледна точка, Радувајќи се на сето Создание а така и Благодаронст до Бога преку трајно накитување на Црковниот Храм со Фрактални Цветови ... бар тоа може да се извлече како заклучок од неговата наобразба во костец Католичкиот Живот ...

https://www.lugaris.com/en/what-was-gaudi-inspired-by-everything-you-should-know/


некој ќе рече сигурно бил масон чим думал натуралистички, јас би рекол смешно, ако бил неговиот проект ќе видел и бел дел ем немало да го остават како куче на улица да умре! бар на оние на кои им е познато како функционира месониријата ова и ќе им биде јасно, но посекако денес дали заради елитистички чалам или пак локал-туристички некој посекако би спинувал и во тој правец [1] конечно ако бил чунки Ватикан нема да имаше намера да го беатифицира [2] чинам може да се каже бил индепендент а тоа му се удрило од глава, значи она што Гауди го имал како намера не дочекало бел ден, ете во вториот вики-фус од првиот пасус се потенцира дека и анархисти го спалувале, така речи од сите страни Ѓорѓи бил сардисан во неговиот случај, а сепак целта му била најхумана онака да дури и сред модернизам да им сведочи на собраќата архитекти АЛО Каде Бе Со Тој Памет на Бога да заборавате! но и од Ватикан просто недобил подршка, веројатно бидејќи зависело од Шпанскиот Крал како ќе се постави, но воедно биле и времиња на голем смут после wwI, а единствено што чуди е зошто не изградил помала реплика а се фокусирал строго на мегаломансково здание небаре самиот бил Крал, а може и бил, посекако на своите визии ...

https://www.smartcitiesdive.com/ex/sustainablecitiescollective/gaudis-masterpiece-nature-inspired-architecture/18727/


од ова може да се извлече една чудно-слична паралела со Соборниот Храм Свети Климент Охридски во Скопје, за кој о.Стефан Санџаковски во едно свое предавање а во одбрана на Православната Сакрална Архитектура како нераскинлив дел со Византиската Традиција ќе каже што им требало да експериментираат зар не контаат дека така може да се случи расчекор утре и во однос други посуштни работи во Црквата, како велам подоле во постовите на следниот прв фус > малку по малку ојдовме во новокомпонирани, иако ко Православни сме од Изворни Поизворни, та така и јас ете се сложувам со таквиот светоглед на отец СтефанС [1][*2] сепак афирмативно гледам натака во нишката како појава која не ја лишува воопшто Молитвата од својата Сила [3] бидејќи во случајов на поклонет Коњ не треба да му се гледа во забалото ем некако Чудно баш бидејќи е Самопридонес ем во време на екс-ју позволено Нов Црковен Храм да добие еден Главен Град 10 години претходно и од Белград [4][4] тоа е речиси Благослов за Сите и тогаш и денес иако дури 90-тите почнува во полнота да Дише Православно [4][4][4] може да се каже дека диаСлавкоБ слично ко и АнтноиоГ се понел од природата но тро видена низ микроскоп та ја впрегнал својата визија формално во реалност можеби како посочен Атом на Цинк Тетраоксид ZnO₄ [4] бар еве мене во однос некои анти-корона работи баш вака ми изгледа давајќи и поголем акцент токму како современа Православна Сакрална Архитектура која воопшто не е лишена од Молитвениот Ефект, иако бидејќи минимализам во прашање па и ова ми е дофатливо дека фокусот на Молитва не е релативизиран, но доколку беше еклектичен пристап токму од чудно почудно би ми било Славословието пр. новиот Храм Свети Константин и Елена кој иако е во обрисот во Византиски Стил сепак во орнаментиката надворешно по фасадните мермерни плочи потсеќа на некаков модернистички пазл кој ни од блиску не се вклопува во опкружувањето освен што надодава нова нетипичен акцент до Домот на Мајка Тереза, камо со свои раце некој од архитектите да ги градеше та да рече Чоек Аирлија вреди и потрошеното време и потрошените пари, пр. ко во случајот со шпанецот од следниот линк ...   

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=481&PID=217273#217273


но да се вратам на АнтониоГ, хм, да бил може министер за надворешни на Шпанија сигурно и невозможното би го посакал, да стане Крал, арно ама колку треба да си бетон за применетата уметност (Архитектура) да ја замениш со задкулисна умешност (Дипломатија) и така да си го загинеш времето навидум за доброто на сите а всушност заради неарното за себе, мислам кој се качил високо на некој дипломатски пиедестал а падни, оди да го видам нека стани, но зар не било слично и со Гауди, бреј го забораиле и дека воопшто постои на крајот од животот! битно Него тоа го исполнувало и се радувал веројатно на секоја макета која ја склепувал а не пак на еден ред камен кој во контекст се извишувал инситу ...




Edited by Zelenikovo - 20-Apr-2020 at 02:10
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 28-Nov-2018 at 01:25

purl=https://www.canberratimes.com.au/video/it-pro/hong-kong-highrise-a-bad-model-for-sydney-20151107-45vb6]https://www.canberratimes.com.au/video/it-pro/hong-kong-highrise-a-bad-model-for-sydney-20151107-45vb6[/url]

https://www.adelaidenow.com.au/news/national/an-8-billion-boom-as-parramatta-reaches-for-the-sky-highrises-to-transform-the-wests-capital

https://www.buildsydney.com/10-skyscrapers-parramatta-cbd-skyline/



Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 24-Nov-2018 at 11:50



на Кензо она што му фалело ет фокѕс и на ентериери, онаму каде вели Архитектура за Душа токму истата се брка повеќе внатре отколку надвор и како атмосфера и како движење, надворешноста како форма како фасад е сплет на на урбани ткива кои панорамски му оставаат на Човека впечаток за целото, но цело е нели кога има се', а бадијала добра фасада ако внатре ходниците артериите се полни бацили дури супер фино озвучена и осветлена е атмосфера, хигиената како хипохондрија е сигурно склетнзависност, но доколку истата е полирана од сите нема ни да треба голема предострожност, но конзумеризам та трешинг веј оф лајф си носи бацили во вијуги ако не по ходници, 21-век би значело до некаде стерилен ентерињр ако не екстериер, бидејќи екстериерно со мали интервенции може да се истера бар визуелно чиста фасада доколку материјалите и бои се така поставени да и тон прашина на нив да слегне тоа да се примети а првиот ветер вишоците да ги тргне, но внатре, дефинитивно тоа значи бар чиста централна климатизација [1] која доколку е надополнета така со ароми од есенцијални масла подзагорени во подрум како би се доопуштила работна или живејачка атмосфера та немало ни музика та било и ефтино срочен етериерото тоа е дово.но од хигиенско-свеж апект да го натера човека да се опушти и ужива, синдромот на болна зграда токму ај клматизација е особено присутен, но кога која и од големите компании во последните 5 години направила дезинфекција на централна климатизација, тоа филтри по еркондишни не менуваат а не пак сонди да пуштат да чиста вент канали, е чуди Народ како тоа после на Пошта се појавувале прозори на отварање кои транзициски гонискилавуваат цел фасаден впечаток, бреј со крпи ги затнуваат по кацеларии отворите од централното, не за друго да не им влезе некоја сподоба бидејќи откaко е крената зградата не е централното исчистено!

еве замислете убаво скоцкан алубонд ентериер во некое фоаје ко од видеово, а на тоа чосмила дека кај нас нема законска регулатива за јавни објекти ако не за приватни колку како мора да се одржува климатизација, седиш и ти капе кондензирана прашина врз глава теши се ти дека тоа е МСУ та од современо уетнички аспект и тоа е добредојдено како перформанс чија намера е што помалку гости да се маткаат наоколу за некој да не им украде некој експонат ако е гужва бидејќи обезбедување имаат само навечер во кјубот на Кале, камо музејски да размислуваме во однос и на хигиената, нелј сакале да разведрат пејсажно ентериер оп донеле саксија а во неа од пајаци или шкорпии ларви оди сетне истреби ги некогаш, просто стандардизацијата кај нас ниту во однос ХАСАП не се тера како добра кулинарска пракса, а не пак во однос ентериерите, тоа ние мака мачиме за да истераме естетска складност [2] а не пак да дотераме до стерилно чиста атмосфера неопходна заради напливот на скопски доселеници кои и да сакаат нема на што како тмосфера да се завозат а само постојината ја одискилавуваат во нејзината во најдобар случај просечност, што е Народ крив што удбалитичарите освен да го товарат со стандарди друго не знаат, стандардизацијата треба да е пречекана со насмевка а не со контра, што не е возможно доколку државата не интервенира во однос инерцијата ете кон почисти ентериери, та скине ддв и царина за соодетна опрема за чистење обејкти но во исто време условувајќи ги таквите компании да спуштат цена а да кренат услуга, хм битно само чуни буџет а квалитет на живеење нека му го мисли некој друг оти кубуриме со мала администрација според нивни удбалитичарско изборен аршин за спастрување Народ на државна цуцла бар еден член од фамилија ко што велеа предизборно некогаш, пракса која во недоглед си ја тераат само прашање е кога истата ќе им скрши буџетски кичма, онака ко во Хрватска да мора да се задолжува држава за да исплати пензии ...

ne mi vlegvit vo glzva samo kako se cuvstvuva kinez ili japonec na pominuvanje vo Makedonija, moze li da rece ubo et ne zgreshiv shto naminav!? gruevci pravea kampanji za ljubezni kelneri, a vprochem trebashe da teraat najnapred za chisti rabotni okolnosti, da im rechesh deka ima chare i za bespari da steriliziraat svoj prostor kje te proglasat za sluchajno zalutan [3]




Edited by Zelenikovo - 24-Nov-2018 at 11:55
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 08-Apr-2016 at 17:41



уште еднаш но повеќе за Кензо отколку за Танге


Begin Japanology Season 4 EP16 Kenzo Tange 2011 05 26


се чудиме после од каде имал толку сф пристап, а ко банкарско дете сигурно прател и сф литература, се прашувам какви чуда би правел Тесла да бил архитект
But as a young child he also spent time at Hankow and in Shanghai, when his father was sent to work for the Sumimoto Bank in China. Young Kenzo showed promise at mathematics, and at Hiroshima High School expressed interest in becoming an astronomer, but was soon diverted by literature and the arts. But after seeing some drawings by Le Corbusier in a magazine, he determined to become an architect. [1]




~

demolition of Akasaka Hotel

The hotel has been nicknamed ‘Aka-puri’ and was a symbol of Japan’s former bubble economy. The 40-storey ‘new’ tower was designed by Kenzo Tange and opened in 1983. It was built by Kajima Corporation. Given its proximity to the National Diet, it often hosted meetings held by politicians.
...
http://japanpropertycentral.com/2013/01/a-look-at-the-demolition-of-the-grand-prince-hotel-akasaka/

не сакале името да му го испрљаат демолирајќи го хотелот на сила, патем добра компарација во однос нашите бруталистички монументи и нивната барокизација, она ако на стопанот му се сони може што сака на објектот да му стори, иако едно е приватна а сосем друго државна сопственост, вака земено спорна е нели она интервенцијата врз кјубот на мепсо



~


ако поетите се исцелители на човечки срца, архитектите се исцелувачи на урбана атмосфера, од таков ракурс може да се каже дека метаболистите го припитомиле јапонскиот традиционализм кон современ бетонски футуризам, но за разлика од оправдувањата дека истиот е потпрен на реформистите од модерната, лично сметам дека главната инспирација е дојдена од коминтерната и нејзиниот [1] Конструктивизам [1] во контекст еве јапонски комунистички постер од тоа време, претпоставувам интерпретација на аину тотем



~



Edited by +Protagorist - 06-Nov-2016 at 18:28
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3613
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 21-Feb-2016 at 12:23


Свежа  а Опуштена  Предодроденост - ваква премиса би требало зад себе  да има секој инстант наменски објект, иако архитектурата ретко да е врзана наменски само за една егзибиција, што пр. во овој случај не упатува на архитектот туку на фотографот како ползувач, макар архитектот упорно отскокнувал ко појава т.е. стилот извлечен трендовски од фиока [1]

 

[1]https://en.wikipedia.org/wiki/Nomadic_Museum 

 [1]  http://www.archdaily.com/777307/ad-classics-nomadic-museum-shigeru-ban-architects

http://www.nyc-architecture.com/CHE/CHE-037.htm

Mr. Colbert said he wanted the Nomadic Museum, like those other Ban projects, to seem accessible to a wide audience.

"The structure shouldn't be intimidating," he said. "It should feel really inviting. It's a bridge between the arts and the natural sciences. It's not art with a capital A."

art critic Joseph Giovannini wrote: “The Nomadic Museum restores the possibility of wonder to museums whose excesses of clarity and light have banished the shadows. The power of the show and the power of the building are so reciprocal that it is difficult to separate the dancer from the dance. [[uri=https://en.wikipedia.org/wiki/Ashes_and_Snow]1[/url]]

 

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 12-Mar-2015 at 01:43




да потсетиме дека и клубски сме го поздравиле Кензо за миг [1] иако сега читам таму е некаков мејк-ап

еве корисни идеи како може да се одбележи скопскиот метаболички експеримент, иако без државно видео [1] одбележаното тешко дека масите ќе ги освежи некако

http://www.presstoexit.org.mk/archive29/LectureAndPresentation/HTML_2007/ValentinRuhry.html




Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 12-Mar-2015 at 01:40

Kenzo Tange House

...

Materials


In this house, the architect Kenzo Tange would differ from the houses that were being held in Hiroshima, usually concrete, preferring to use typical Japanese architecture materials, wood and paper.

https://en.wikiarquitectura.com/index.php/Kenzo_Tange_House#Materials







Edited by beTon - 06-Nov-2016 at 19:49
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 11-Mar-2015 at 04:54


ме интересира покрај тоа што ретерирал од брутализмот ко масовно гетоизирање на масите, дали Танге на крајот од животот кренал раце и од бетонот

Originally posted by beTon


та кој не би посакал да ја имавме заокружено визијата на Танге, иако и тој [1] и сличните на него (вториот клип) [2] потем велат терајте што подалеку од шизофренијата на сивилото, иако чинам и патинирањево ќе изгледаше екстра грдо да беше само натур бетон но со оглед овалноста ќе можеше некако и да се поднесе, иако сега со ова скулптурите не би можел да го амислам нит ко патриот нит ко предавник, особено сите овие по мостовите и од северната страна на Вардар
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 10-Mar-2015 at 18:28

http://world-architects.blogspot.no/2015/01/gallerma-tangebytange.html

http://www.toto.co.jp/gallerma/ex150123/

At the time, Tange believed that
“just like how stone awakened awe in medieval times,
concrete will undoubtedly come to inspire
a modern wonder in the people of today”

http://www.toto.co.jp/gallerma/ex150123/pdf/NR_G_tng_1501_Eng_web.pdf

[/quote]


Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 10-Mar-2015 at 09:36

нормално скопската матична плоча
ја склепале југословени со битолско потекло
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=303&PID=107135#107135   

~

The design of the building which was meant
to resemble a computer chip
has many symbolic touches
en.wikipedia.org/wiki/Tokyo_Metropolitan_Government_Building


http://www.glasssteelandstone.com/BuildingDetail/4037.php

The building's towering height is the result of Japan's late 20th century economic boom when land values soared and it seemed like the money would never stop flowing. Tokyo wanted to demonstrate a measure of autonomy, and building its own grand city hall away from the Japanese government offices was the first step. The new complex pays homage to its heritage and its people through its granite façade which is covered in a geometric pattern the architect says was inspired by traditional Japanese homes. Inspiration for the towers is said to come from the churches of Germany, and its great plaza is a distant cousin to the Campo in Siena. It is this plaza that separates the politicians from the workers. The towers house offices for the 13,000 workers in the city's various departments. The city council meets in a separate building on the other side of the public square enclosed with a portico.

Any building in Japan is subject to the whims of nature. From typhoons to earthquakes, they have to be ready for the worst. This building has a unique superstructure that disperses the energy inflicted on it by violent natural acts. Instead of swaying with a quake or wind, the building twists, allowing more energy to be absorbed and expended while at the same time minimizing actual linear movement.



Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 18-Feb-2015 at 20:20
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 16-Feb-2015 at 17:47
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 03-Feb-2015 at 16:16
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 27-Jan-2015 at 11:04



http://www.history.com/topics/home-insurance-building

https://en.wikipedia.org/wiki/Home_Insurance_Building

http://angryarchi.com/blog/page:12 [1]

The 55-meter HIBC was the first to be called a skyscraper [1]





Edited by beTon - 06-Nov-2016 at 20:16
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 27-Jan-2015 at 01:39

когаби имало ваква споредба со архитектонските стилови се прашувам дали на балканите би ни имало некој рамен, а и културно-историски можат да ни позвидат па и по секоја епоха оделно да не затерувам епохално ...

https://versus.com/en/skopje-vs-tirana

на некој етеричен начин архитектонски и тука стојат слично работите Скопје Њујорк vs Тирана Чикаго доколку утре би биле во иста европскафедерација, иако во реалноста демографски сега има повеќе македонци во Чикаго а тро отповеќе албамци во Њујорк

http://www.urbansplatter.com/2013/11/chicago-architecture-york-architecture/

http://community.simtropolis.com/forums/topic/22883-chicago-vs-new-york-city/

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=292814



Edited by beTon - 06-Nov-2016 at 19:06
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 20-Jan-2015 at 19:25

me interesira kako izgleda vladava od ptichja perspektiva sega, verojatno moze nekoj od forumov so dron da fati nekoj kadar,mozebi na kratko od pozadi komshiskiot gradski dzid




~



а зошто не и сменат фасада и на ова шпиунската куќа на ќошов кај екс-академија

него мислев ќе ја направат фасадава жолта ко на пионерски на илинденска, но и вака бела може да бидне окер со ова лед осветлувањето

инаку ова владава тек допрва ќе бидне футуризам кога тука ќе минува мостот од тунелот под Кале [1][2][3]

~

сигурно цела композиција ќе добие дополнително надреална слика заради барокот и по илинденска а веројатно ќе ги примораат на патинирање и тоа старите блоковите на влезот кај градски, битно мостовите одоколу влада ќе бидат балустрирани или зашвајцувани ко на мостот ГоДел, а кулминација би требало да биде подземна илинденска односно понирањето на бул.Илинден тука пред влада [1] или клучка кај ГоДел [1]



Edited by beTon - 06-Nov-2016 at 18:41
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 18-Jan-2015 at 03:16

а како е осветлена зградава на владата тоа и германците би позавиделе

зимска убавица со фрактална насмевка

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 15-Jan-2015 at 13:31

може звучи смешно но ова е токму 21ц.арх., и тоа од проста причина што и како композиција и како стил оваа зграда е Трансформер

прво како е разиграна современо-антички, а потем и како тоа е измонтирано врз потојната карабина, зградава ја прави и уникатна имајќи ја предвид намената, комотно може да и позавидат и белата куќа и елисејската палата заедно :]




еве и две фотки со прегорена австралиска атмосфера




Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 12-Jan-2015 at 06:23

big vitaminska motivacija

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 22-Dec-2014 at 23:12

uf art-deko bi bil tokmu dadaizam za nashive prostori, iako i ova patinava vo mnogu shto ima art deko tonovi eto primer toa shajni plastikata na prometej i lipicanerite na nika :lol:

Originally posted by beTon

dali pleh orkestar i navistina kje beshe podobar izbor nego ova patiniraniov gipskarton i beton, mozebi ako melodijata beshe izvorna pa i rezultatot da beshe duri i inventiven [1]

i navistina nedonoseniov barok moze lesno da se olabavi so alu-boi a ako ne poinaku bar okolu rakohvatite - gelendrite i kvakite, a so toa da se svrti bar vo detalite kon dadaizam

https://www.pinterest.com/icedvovos/handles/


no ako nadlzenite ne mozat da go snesat ko shto treba ni ova baroknoto jajce kolku povekje nekoe nadrealno, iako za mnogumina ova sk'14kata e nadralizam bez konkurencija, a koja mene dodeka se vozam na vtori sprat po ova dvokatnite i ne mi izgleda tolku izbegana vo ovoj vek naprotiv mozam da potvrdam deka istata mu vdahna nekoj nov duh na gradot kolku i istiot da deluva kich po sliki ili im e odvraten na site snobovi koi neli bi sakale za isti pari moze i menheten da im go parkiraat u dvor, mada so toa oblakoderite koi se zacrtani za v centar moze i toa naskoro da se sluchi

ova sega seto kako izleze ochigledno e deka na skopskiot akumulator ne mu gi namstile najdobro ova baroknite klemi pa i nemoze da zavrgle pozbilno a ne pa da zapali ko shto treba, zatoa i kje se potpiraat vo idnina na razni zakrpi, arno ama ako eftino pochnete da kroite eftino i kje peglate a sigurno seto toa i eftino kje go perete, no ajde vnatreshnoto srce na Skopje ima sochuvano dosta bioritam i od minatite vekovi pa ne veruvam deka nekoj sovremen bajpas bi mu resetiral tabietot - koj i na domakinite i na gostite im vleva alkalni misli po vijugi - eventualno po nekoja kisela ostanata ko vishok preku site okupacii od tret vid


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.