Author |
Topic Search Topic Options
|
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
|
Quote Reply
#81 Posted: 29-Jan-2010 at 15:28 |
Убава вест, но малку ми ствара забуна следниот дел
„Можеме да испорачаме двојно повеќе автобуси на износот на авансното плаќање“, рече тој и додаде дека доколку Владата гарантира навремено плаќање сите автобуси можат да ги испорачаат во текот на годинава.
|
Сега дали е ова новинарска глупост или несериозност наша, но доколку владата одвои оваа година пари за 80 нископодни и 4 зглобни автобуси, зошто не би платила поголем аванс и не би ги добиле сита автобуси што е можно порано, особено кога се зглавени со небулозниот тендер за двоспратни автобуси? Како и да е едвај чекам во јуни да ги видам и овие 15 по Скопските улици.
|
 |
krale
Senior Member
БАНИРАН
Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
|
Quote Reply
#82 Posted: 29-Jan-2010 at 15:43 |
Најверојатно владата сака да го одложува плаќањето, па затоа нема да стигнат сите автобуси порано. Не верувам дека парите така им дремат на сметка.
|
 |
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
|
Quote Reply
#83 Posted: 29-Jan-2010 at 15:48 |
Originally posted by krale
Најверојатно владата сака да го одложува плаќањето, па затоа нема да стигнат сите автобуси порано. Не верувам дека парите така им дремат на сметка. |
Никој не вика декаим дремат, но со буџетот за 2010 беа предвидени освен средства за овој проект, средства и за 50-тина двокатни автобуси, кои реално нема никаква шанса да се остварат годинава (поради низата неуспешни тендери кои не даваат надеж дека до втората половина на 2010 ќе се остварат). Од друга страна Украинците бараат гаранција а не и исплата на целата сума, а состојбата со јавниот градски превоз е мизерна. Да се надеваме дека ќе ги увидат приоритетите.
|
 |
krale
Senior Member
БАНИРАН
Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
|
Quote Reply
#84 Posted: 29-Jan-2010 at 16:02 |
Прочитај го написот уште еднаш. Јасно се вели дека во буџетот се предвидени 10% од средствата потребни за набавката. Така да парите Владата ги нема за да ги плати овие автобуси.
|
 |
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
|
Quote Reply
#85 Posted: 29-Jan-2010 at 16:17 |
@krale па токму на тоа негодувам. Не ми е јасно зошто влагаме во полемика, кога Коце и Миле плачеа дека ни требаат итно автобусите, и токму затоа е Миле денес во Украина. Е ако се итно потребни, нека одврзат кесето, има други ставки сродни за тоа во буџетот кои секако нема да бидат искористени (двокатните автобуси) и нека ја завршат оваа набавка целосно годинава.
Edited by UrbanFreak - 29-Jan-2010 at 16:21
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#86 Posted: 30-Jan-2010 at 00:47 |
На линија сум со UF
Инаку во врска со претходната дилема (капацитетот на ЛАЗ), според руската википедија, ЛАЗ во 2007 произвел 471 автобус (што повторно не значи дека оваа бројка го отсликува максималниот капацитет)
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#87 Posted: 30-Jan-2010 at 01:12 |
Првите украински автобуси доаѓаат во јуни
Со овој договор
компанијата се обврза најдоцна до 1 јуни годинава да ја испорача првата
пратка од 11 новопроизведени единечни автобуси и 4 зглобни, а
останатите возила најдоцна до февруари 2011 година
Јавното
сообраќајно претпријатие Скопје ќе се поднови со 84 модерни автобуси
кои ќе се произведуваат во познатата украинска компанија за
производство на автобуси, ЛАЗ, која се наоѓа во градот Лавов.
Официјалната церемонија за потпишување на купопродажниот договор со
менаџерскиот тим на фабриката, која победи на тендерот за набавка што
го објави Минситерството за транспорт и врски, вчера го извршија
министерот Миле Јанакиески и генералниот директор на Лаз, Игор Малетц.
-
Со овој договор компанијата се обврза најдоцна до 1 јуни годинава да ја
испорача првата пратка од 11 новопроизведени единечни автобуси и 4
зглобни, а останатите возила најдоцна до февруари 2011 година.
Производниот процес на автобусите за нашиот пазар ќе започне следниот
месец, а повремено ќе го надгледуваат три комисии од ЈСП и од
Машинскиот факултет за да бидеме уверени дека се изработуваат по
европски стандарди и за да може хомологацијата во Македонија да се
направи без проблем. Според договорот, ЛАЗ треба да отвори центар за
сервисирање на автобусите и во следните две години сервисирањето ќе го
вршат стручни лица на компанијата - истакна министерот Јанакиевски на
потпишувањето на договорот. Генералниот директор Малетц, задоволен од
соработката, на потпиешувањето на договорот му понуди на министерот
Јанакиески да ја разгледа можноста за воведување на тролејбуски
сообраќај во Скопје. За таа цел презентираше и проект во кој освен
основните технички карактеристики на возилата беа опфатени и
предностите за воведување на овој тип алтернативен јавен градски
превоз.
Според генералниот директор на ЈСП, Мишо Николов, ова потпишување
има големо значење за Јавното претпријатие бидејќи, меѓудругото, ова е
за првпат во историјата на Јавното претпријатие, кое е формирано во
1947 година, да добие подарок од некого. Тој истакна дека новите возила
ќе ја задржат стандардната црвена боја, што е заштитен знак на ЈСП и
дека засега се уште се анализира на која линија ќе сообраќаат. Тој се
надева дека и на 15 јануари, за кога е закажано отворањето на понудите
за двокатни автобуси, тендерот конечно ќе биде регуларен и дека
обновата на возниот парк на ЈСП, чијашто просечна старост во моментов е
30 години, ќе биде извршена во следните две години.
Оваа инвестиција е тешка 660 милиони денари или 11 милиони евра. Министерот
Јанакиевски, кој ја предводи македонската делегација која во Украина
имаше средба со заменик-министерот за економија, Валери Пјатницки, и со
заменик-министерот за индустриска политика, Виктор Падалко, на којашто
разговараа за интензивирање на соработката меѓу двете држави, особено
за учество на македонски фирми во изградбата на инфраструктурата и
стадионите пред претстојното еввропско првенство во фудбал на кое
домаќин е Украина. Инаку, во Украина е се во знакот на престојните претседателски избори, на коишто главни ривали се Јанукович и Тимошенко.
Со ЛАЗ се возел и Гагарин пред да полета во вселената Компанијата
ЛАЗ има традиција од 60 години во производство на автобуси и во 2007
година го произвеле јубилејното 350 000-то возило. Осебено се гордее со
фактот што на 12 април ЛАЗ 695 го префрлил Гагарин до платформата за
старт. Дури првите советски космонаути ги префрлувале до платформата за
старт автобусите произведени во Лавов по специјална нарачка тие и до
ден денес се користат на Бајконур.
http://vecer.com.mk/?ItemID=6D47560D8BF43A4C9B0B0EBAFEE8D91B |
|
 |
zokidac
Newbiе
Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
|
Quote Reply
#88 Posted: 30-Jan-2010 at 21:17 |
iskreno ne mi se dopagja i mi e mnogu somnitelna garancijata od 2 godini za shasijata, a i enterierot izgleda mnogu amaterski isharan i popolnet da ne recam stavile neshto vnatre kolku da se rece deka ima. za sharata na sedishtata da ne pravime muabet
|
 |
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
|
Quote Reply
#89 Posted: 30-Jan-2010 at 22:23 |
Ja mislam deka e najgolemoto kradenje vo istorijata na makedonija, 3 ponisteni tenderi ( t.e ukradeni pari rebalans na budzet) , i na kraj od vkupniot broj 300 padnaa na 86, od koi samo 11 ke pristignat, cisto sumljam i za tie 11 =)
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
 |
krale
Senior Member
БАНИРАН
Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
|
Quote Reply
#90 Posted: 30-Jan-2010 at 23:56 |
Originally posted by mitatos
Ja mislam deka e najgolemoto kradenje vo istorijata na makedonija, 3 ponisteni tenderi ( t.e ukradeni pari rebalans na budzet) , i na kraj od vkupniot broj 300 padnaa na 86, od koi samo 11 ke pristignat, cisto sumljam i za tie 11 =)
|
Ех ех сега... Мислам дека не си разбрал - се работи за 300 автобуси од кои 200 се двокатни, а стотина се еднокатни. Овде станува збор само за нарачка на овие вториве.
|
 |
Sale SK
Senior Member
БАНИРАН
Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
|
Quote Reply
#91 Posted: 02-Feb-2010 at 01:22 |
Ќе добиеме добри автобуси
Во
врска со квалитетот на новите 85 автобуси, од кои четири треба да бидат
зглобни, директорот на ЈСП, Мишо Николов, по посетата на фабриката ЛАЗ
во Украина рече дека се задоволни од тоа што им е понудено. Првите 11
соло-автобуси и 4. зглобни ќе ни бидат испорачани во јуни.
- Ние
сме повеќе од задоволни, иако во јавноста можеби постои малку
скептицизам, бидејќи станува збор за автобуси од Украина. Но, моторот и
менувачот се германски - вели Николов, кој заедно со министерот
Јанакиевски во Лавов се повози во градски автобус на ЛАЗ.
И
првичните впечатоци на професорот од Машинскиот факултет, Дарко Данев,
задолжен за хомологизацијата на возилата, кој исто така беше во
Украина, говорат дека станува збор за сериозен партнер.
-
Добивме сериозен куп материјали што треба да се проучат. Му ветив на
министерот дека на 8 февруари ќе му дадам комплетна информација за нив.
Навистина добивме документи за се' што им побаравме. Изгледаат како
сериозни партнери - истакна Данев.
Во ЛАЗ се прават 15.000 автобуси годишно, со должина од 10, 12, 15, 18 и 20 метри и сите се со идентичен изглед.
-
Унифицирани се и тролејбусите и автобусите. Костурот на автобусите е во
вид на цевка. Автобусот се склопува како коцки „лего“, бидејќи тие се
стандардизирани и однапред изработени. Возилата се бојадисуваат во шест
етапи и тоа одзема речиси една недела. Поседуваме една од најдобрите
технологии за антикорозивна заштита - нагласи сопственикот Игор Чуркин.
(дневен весник Дневник) http://dnevnik.com.mk/?ItemID=C087F97A81C7264A999D2C1B665FBDB8
Утрински објавува дека ЛАЗ прави 84 автобуси годишно,овие отидоа на 15.000.Ај фати им го крајот на новинариве.
Edited by Cloverstack - 02-Feb-2010 at 02:21
|
 |
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
|
Quote Reply
#92 Posted: 02-Feb-2010 at 15:41 |
Originally posted by krale
Originally posted by mitatos
Ja mislam deka e najgolemoto kradenje vo istorijata na makedonija, 3 ponisteni tenderi ( t.e ukradeni pari rebalans na budzet) , i na kraj od vkupniot broj 300 padnaa na 86, od koi samo 11 ke pristignat, cisto sumljam i za tie 11 =)
|
Ех ех сега... Мислам дека не си разбрал - се работи за 300 автобуси од кои 200 се двокатни, а стотина се еднокатни. Овде станува збор само за нарачка на овие вториве. |
Pa ke vidime leka poleka , tie 2katnite ke isceznat, ke ostaneme so ovie 86 koi 11 se naracani ,a tie ponisteni tenderi ,znaci deka veke tie pari so rebalansot se dodeleni,no koga ne uspeva tenderot tie idat vo drugi celi , pa posle pak rebalans itn itn.. jas barem taka mislam. Se nadevam deka ne e spored moeto mislenje.
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#93 Posted: 03-Feb-2010 at 13:46 |
Лвов прави автобуси за светот, а нема за себеФабриката
ЛАЗ, која ќе испорача 84 автобуси за ЈСП, досега направила 365 илјади возила за
јавниот превоз, ги извезла на четири
континенти, а во нејзиниот град-домаќин
урбаниот транспорт се одвива со стари комби-возила
Градот
на лавот, Лвив на украински, Лвов на руски и на полски, Лемберг на
германски и Леополис на латински, е местото од каде што во Скопје ќе
допатуваат новите 84 автобуси за градскиот превоз, кои ќе се произведат
во фабриката „Лвивски автобусни заводи“ (ЛАЗ). Тоа ќе биде засега
најголемата обнова на возниот парк на ЈСП, барем додека конечно не се
одржи еден успешен тендер за двокатни автобуси, по три пропаднати.
Лвов е центар на истоимената украинска област, малку е поголем од
нашиот главен град, а во неговото пошироко подрачје има околу еден
милион жители. Низ него се испреплетени стари градби во неокласичен
стил од австроунгарското и од полското владеење, комунистички згради од
поранешниот режим и модерни објекти од изминативе две децении. Но тоа
што прво и падна во очи на македонската делегација што го посети за да
ја види фабриката беше неговиот јавен превоз. Иако ЛАЗ го произвеле
365-илјадитиот автобус, и со тоа влегле во Гинисовата книга на рекорди,
иако извезувале возила во 15 земји на четири континенти, низ Лвов можат
да се забележат само мали, стари и валкани комби-возила пред распаѓање,
главно приватни, со кои се врши урбаниот транспорт. Нашата делегација,
предводена од министерот Миле Јанакиески и од претставници на градот
Скопје и на ЈСП, се сретна со Микола Кмит, гувернерот на областа, и со
Андреј Содовјиј, градоначалникот на Лвов, кои рекоа дека и таму ќе се
обновувал превозот, а предност за тоа ќе имала домашната фабрика.
ФАБРИКАТА НЕ РАБОТИ ВО ЗИМА
Погоните на ЛАЗ се наоѓаат во реон каде што има и други индустриски
капацитети, а фабриката се простира на 52 хектари, односно зафаќа
површина колку триесетина плоштади „Македонија“. Пред нејзиниот влез
стои светлечка реклама на премиерката на Украина, Јулија Тимошенко,
која се кандидира за претседателка на изборите, чиј втор круг ќе се
одржи в недела.
Првото нешто што го забележавме беше натрупаниот снег пред главната
порта, кој не бил исчистен подолго време. И внатре, во огромните
хангари полни со машини, низ кои според костури од цевки се прават
автобуси и тролејбуси со современа техничка опрема, имаше многу малку
луѓе. Сé изгледаше речиси пусто. Дури беше и тивко, ја немаше
вообичаената индустриска бучава. Само Игор Чуркин, познатиот руски
тајкун, кој е сопственик на фабриката, енергично трчаше од еден до друг
погон и и ги презентираше капацитетите на делегацијата.
 - Немојте да се чудите зашто нема многу работници. Тука од 15 декември
почнуваат празници, а до 15 февруари е премногу студено за да се
работи. Затоа во тој период од годината не произведуваме. Но можете да
видите како од костур правиме готов автобус. Во еден погон тој се
составува, во друг се вклопуваат моторот и други делови, во трет се
местат прозорци, столчиња и се бојадисува каросеријата... За една
година можеме да направиме дури 150 илјади автобуси - објаснуваше
Чуркин.
Тој потоа нé покани да се повозиме во еден од изработените автобуси што
ќе биде сличен на скопските. Први што седнаа зад воланот на новото,
речиси неотпакувано, жолто возило беа министерот Јанакиески и
директорот на ЈСП Мишко Николов, но само за да се фотографираат. Со
оглед на тоа на какви автобуси сме навикнати во Скопје, краткото
десетминутно возење ни изгледаше како патување во луксузна лимузина.
Автобусот е низок, во него од тротоарот се влегува само со еден чекор,
без скалила. Простран е, со тапацирани седишта и со обележани места за
мајки со деца и за лица со посебни потреби. Речиси не го почувствуваме
кочењето, ниту слушнавме некаква бучава од моторот.
На крајот Чуркин и порача на делегацијата да размисли и за купување
тролејбуси, бидејќи, како што рече, со нив Скопје ќе се издигне над
регионот со квалитетот на својот јавен превоз, а тоа ќе биде вистинска
препорака за неговата фирма.
КИЕВ - СО КОФИ ПРОТИВ СНЕГОТ
Автобусите на ЛАЗ на големо се возат низ украинската метропола Киев,
каде што и официјално се потпиша договорот со фабриката. Целиот град
беше во знакот на претстојните избори. Насекаде билборди и светлечки
реклами од Тимошенко и од нејзиниот противкандидат Виктор Јанукович, но
немаше плакати по ѕидови или на други непредвидени места. Широките
киевски булевари се преполни со скапи и со бесни автомобили, но иако
очекувавме сообраќајот да врви без проблеми, тој беше тргни-застани
постојано. За да се поминат само неколку километри се потребни од еден
до два часа, па киевчани редовно си го пресметуваат застојот во времето
за патување. Но во градот и онака сé се одвива пополека, а такви се и
услугите во продавниците, бутиците, рестораните... И овде сретнавме
нашинец, кој веќе десет години живеел во Киев.
- Кога првпат се доселив овде, се чудев како е можно да ми треба час и
половина да стигнам до мојата зграда, која ја гледав пред мене, на само
два километри. Тогаш научив дека е најсигурно да се користи метрото. Со
него можам да одржам барем два состанока во еден ден - рече тој.
Во Киев постојано има снег, улиците се раскашавени, но народот е
навикнат. Главно се чистеше со лопати, а нé изненади и еден работник
пред зградата на Министерството за индустриска политика, кој со кофа во
раката расфрлуваше сол на тротоарот.
Сé на сé, Украина за оние што не ја познаваат и што можат да ја ѕирнат
на само два-три дена остава впечаток дека е слична земја како нашата,
можеби нешто поорганизирана, со оглед на добриот јавен транспорт во
Киев и на чистотијата, бидејќи никаде не видовме ниту ѓубре, ниту
контејнери, освен ако сето тоа не го покрил снегот.
http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=2310105179&id=10&prilog=0&setIzdanie=21900 |
Edited by lslcrew - 03-Feb-2010 at 13:46
|
 |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#94 Posted: 05-Mar-2010 at 01:12 |
Мојот предлог за колор шема на надворешноста на новите автобуси на ЈСП
Сити ЛАЗ 12:
Сити ЛАЗ 18:
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
 |
Max
Senior Member
Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
|
Quote Reply
#95 Posted: 05-Mar-2010 at 03:18 |
малку тешко но убава варијанта!
мислам дека ќе ги унифицираат по боја со двокатните евентуално, а бидејќи јсп има традиција со црвена така и ќе ја тераат пак, иако сметам дека црвено е пренапорно за јавен транспорт но сепак е забележително и од километар! сметам дека жолта боја би била идеална, бидејќи ем е топла боја, за очи лезет, а сепак забележителна, дури во зима па и ќе крева атмосфера ниту напорно а раздвижено! - Origins of colour vision standards within the transport industry http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3306566 - The influence of colour and light on the experience and satisfaction http://www.etcproceedings.org/paper/the-influence-of-colour-and-light-on-the-experience-and-satisfaction-with-a-du
Edited by Max - 05-Mar-2010 at 19:43
|
 |
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
|
Quote Reply
#96 Posted: 05-Mar-2010 at 10:15 |
andrej probaj so zolta boja bas da vidime kako ke ozgleda.plavata boja mi deluva ladno mislam deka ovie vo skopje treba da se zolti.
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#97 Posted: 05-Mar-2010 at 18:59 |
абе што сте запнале сите со бојата, последно нешто е што би ни паднало на памет, а и плус традиционална боја на автобусите на ЈСП е црвена, како во Загреб што е на пр. сина а во Софија, зелена и т.н. и сметајте дека голем дел од автобусите ќе бидат билборди
|
 |
krale
Senior Member
БАНИРАН
Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
|
Quote Reply
#98 Posted: 05-Mar-2010 at 19:05 |
Во Скопје треба сиво-кафеава боја на автобусите. Зошто, прашувате? Па за да не се познаваат калиштата, прашината и валканиот снег што ќе се залепат на истите во текот на возењето.
|
 |
Korsis
Senior Member
БАНИРАН
Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
|
Quote Reply
#99 Posted: 05-Mar-2010 at 21:55 |
Originally posted by zabegan
абе што сте запнале сите со бојата, последно нешто е што би ни паднало на памет, а и плус традиционална боја на автобусите на ЈСП е црвена, како во Загреб што е на пр. сина а во Софија, зелена и т.н.и сметајте дека голем дел од автобусите ќе бидат билборди
|
Во Софиjа има црвени, жолти, портокалови, зелени и бели автобуси...
http://www.sumc.bg/bg/transport/transportni-operatori/43/stolichen-avtotransport-ead
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#100 Posted: 06-Mar-2010 at 18:59 |
се извинувам за грешката но сепак сум за тоа сите автобуси да бидат унифицирани заедно со старите
|
 |