build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Од регионот (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 202122
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 13511
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 08-Apr-2021 at 14:45
Новиот автобуски терминал во Тирана



За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12288
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 10-Apr-2021 at 18:54




Ова ќе им биде главен меѓуградски автобуски терминал, или ќе имаат повеќе терминали? Во било кој случај делува како дај да прикрпиме нешто, ради немање капацитет за реализација на саглам решенија. Ако ова им биде главниот терминал, локацијата е очајно далеку од главната концентрација на населението. Ако планираат повеќе терминали, пак е истиот проблем, а плус која би била логиката во релативно мал град како Тирана да ги дисперзираат терминалите?


Неразбирливо постапија и со железничката станица. Имаа станица во центарот на градот, ама заради изградба на булевар го отстранија шинскиот коридор и тоа без да испланираат можност во иднина да се изведе нова пруга и станица, ниту површински ниту денивелирано. Сега главната железничка станица во Тирана треба да ја прават некаде уџум на периферија кон запад. За Албанија ова е уште поголемо промашување затоа што имаа златна шанса да направат фантастична патничка железничка врска помеѓу центарот на Тирана и центарот на вториот најголем град Драч (~ 200.000 жители). Вкупното железничко растојание од центар до центар е помало од 40 километри, а речиси целиот попатен коридор е солидно населен и економски активен. Дури и аеродромот им е во близина на коридорот, па можеа и него да го стават во пакет. Но сега со железничка станица на периферијата на Тирана, изгубен е огромен дел од потенцијалот. Замислете во Скопје главната железничка станица да беше Маџари.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 13511
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 10-Apr-2021 at 20:06


Меѓуградски и меѓубалкански (во случајов, линии кон Грција, Македонија, Бугарија), барем според коментарите на форумот ЅЅС.
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5062
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 10-Apr-2021 at 20:13

Вика Tirana East. Да не планираат да им биде меѓународен или нешто такво?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 1050
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 10-Apr-2021 at 20:24
Да кловерсатк, тоа сум го приметил што го кажуваш. Албанија се фокусира на интегрирање на Косово со Албанија и тоа ја заслепува во другите точки на потенцијален развој. Спојување со Драч треба да биде приоритет од секоја гледна точка, дури и административно можда. Па Кина успеа да интегрира јавни прептријатија, рпевоз и што све не, на 11 соседни градови и да ги врзе логички во една голема сеуште недоразвиена метропола.
Back to Top
beblue View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Jan-2021
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote beblue Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 11-Apr-2021 at 14:39
Нема да биде нивната главна станица, тие исто така ја испланираа и поголемата „Tirana West Terminal“.
https://www.tirana.al/uploads/2019/1/20190111111630_m10-tirana-west-terminal-2.pdf


Е има нова железница поврзана со Драч и Аеродромот
https://railway-news.com/albanian-state-railways-signs-contract-for-durres-line-rehabilibation/

Edited by beblue - 11-Apr-2021 at 14:40
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12288
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 11-Apr-2021 at 18:35
Originally posted by beblue

Нема да биде нивната главна станица, тие исто така ја испланираа и поголемата „Tirana West Terminal“.

Останува прашањето, зошто дисперзирани терминали, а не еден хаб за сите линии? За големината на Тирана (дури и во подалечна иднина), повеќе терминали делуваат чудно и нелогично. Со вакво расцепкување, од една страна се поголеми почетните и оперативните трошоци, од друга страна е понепрактично за патниците и за превозниците. Да беше некој огромен град, би била разбирлива дисперзијата поради други фактори, ама за Тирана ова е нерационално решение.

Дали знаеш кој е инвеститор на терминалите и каков е моделот на финансирање?

Дали се различни инвеститори со спротиставени интереси? Можеби тоа е објаснувањето.



Originally posted by beblue

Е има нова железница поврзана со Драч и Аеродромот

Во ред, ама ако станицата во Тирана не е на добра локација, целиот систем е осакатен уште во старт. Со железничка станица во центарот на Тирана, потенцијалот ќе беше многу поголем, а Тирана претходно веќе имаше станица во центарот. При изградбата на булеварот, можеше да се направи подземно решение за железницата. Се работи за поклопување на трасите од околу 1 километар, што со dig&cover метод е смешна инвестиција во однос на бенефитите што ќе ги донесеше.

Каде точно сега е планирана новата главна жеезничка станица во Тирана?

И дали е подготвен некаков проект (колку колосеци и каква пропратна инфраструктура е планирана)?
Back to Top
beblue View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Jan-2021
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote beblue Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 11-Apr-2021 at 19:30
Освен тоа, немам други информации зошто имаат две станици.

Еве повеќе информации за железницата. Користев google translate:

https://www.monitor.al/linja-hekurudhore-tirane-durres-gati-nisja-e-punimeve-dorezohet-vleresimi-i-ndikimit-ne-mjedis/

"Initially, the project was expected to end at the public transport terminal in Tirana (where the bus terminal is today). But, due to the loss of passengers with the departure of the train station, it was decided to extend a few kilometers of railway, so that only the passenger terminal is close to the former train station, about 200 meters from today's parking lot. ."

Што значи ќе има "Light Railway".
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 202122

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2021  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.