build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Скопски сообраќај (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 105>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 373
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Скопски сообраќај (општо)
    Posted: 30-Nov-2017 at 01:50

аман бе Забега јас велам бесплатен сеопшт јавен транспорт за сите скопјани на сите релации, а камо и останатите градови со ЈСП-а да истераат иста шема, ние сме мала држава и доколку сакаме брзи а ефективни еколошки економски и туристички бенефити немаме многу луфта, особено не на вакво дереџе ...

https://www.citylab.com/transportation/2014/01/largest-free-transit-experiment-world/8231/

https://freepublictransport.info/city/

https://en.wikipedia.org/wiki/Free_public_transport#City-wide_systems

што е за Водно нека ја завршат жичницата, со евентуална почетна станица над евентуална катна гаража кај о.у. Кочо Рацин до Клинички и ето га живот и жив а чист град планина народ, единствено политичарите што ќе имаат мањак шанса да се вадат на автомобилите како гајрет за пм-ките,а кога ќе се одважат да им пуштат ефтин гас или биомаса за греење на домакинствата, ќе стигнат до заклучок дека главното чаре за многу што денес околу загадувањето е и Козјак [1] еве нека ги испуштат на 5 години после ова нивиата на двете езера и уверен сум дека ќе добиеме супер воздух во метрополата ...


Edited by Zelenikovo - 30-Nov-2017 at 01:51
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7023
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 30-Nov-2017 at 00:02

на Водно во текот на една недела има сообраќај, колку што има во десет минути на еден просечен Скопски булевар (фигуративно кажано)... метежите се предизвикуваат за време на празници, продолжени викенди и првите денови на пролетта и есента... нешто што може многу ефикасно да се регулира преку наплата на влез или воведување на било каков периодичен сообраќаен режим
единствена причина поради можеби на Водно е зголемен прометот, е токму патот кон Соње што сеуште е отворен

во никој случај не треба пристапот до Средно водно да се отстапи на ЈСП, па макар и пари да им даваат на луѓето да се возат со него
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 373
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 26-Nov-2017 at 14:14

во однос последниов пасус како еко-чаре, се наметнуваат неколку недоумици!

1. дали уставно е возможно заради поголемо заедничко добро, да се забранат приватни билборди по булевари и улици, а ко такви да се отстапат на ЈСП во контекст компензација за бесплатен јавен превоз, што сигурно ќе биде оспорено законски на уставен, но ако се најде квака заради загадувањето, односно правото на здрав живот како еден од носителите на уставот, како решение да биде осигурано ...

2. кој е профитот од сите овие билборди на ниво на градот ...

3. дали во костец електрифицирање и гасифицирање на ЈСП ваквиот пристап би бил самоодржлив ...

4. дали треба да чекаме партија ова да го протурка, или може и сега референдумски да го иницира некоја невладина, ех билдери ви велев порано дека ќе беше убо да јанзатераме и кон нво, за сега да не чекавме на шолитичариве постојни ... само за туризмот каква спона би бил бесплатен ЈСП а не пак по здравје, екологија, економија итн. кој и да се дума нека не се пишмани ова да го тера ...


Edited by Zelenikovo - 26-Nov-2017 at 14:15
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 373
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 26-Nov-2017 at 11:44

на тој потег, кон сончев град, доколку не може да сотрат сообраќај, бар нека го редуцираат на хибридни автомобили и на плин, јасно со контролна рампа, што пак ќе направи гужви, но доста народ ќе одврати та исполнувале и норма, а ќе тераат само оние кои навистина им е неопходно од таму да поминат ...

~

него да го вратам муабетот на тунелот под кале ... истиот сигурно ќе чини многу, а ко таков многу што нема да реши бидејќи е отсечен коридор, дури ко таков и ќе направи поголем карамбол ... со тој камен потенцијално може да се истера далеку поголема артеријапа дури и нов сообраќаен прстен во голем ринг за што ќе бидат неопходни повеќе детелинки, но воедно и ќе се ресетира за потака потребата од тунел под плоштад ...
и навистина ако одат со клучки и надвозници/подвозници ова е возможно, ако за аршин го имаме постојаниот демографски и економски раст на метрополава ... бреј си се врати муабетот на почеток [1][2] само на крај ќе сконтаме дека најефтино било форсирање рурална реемиграција и бесплатен јавен транспорт ...

прва клучка која е најавена од sds е онаа кај мавровка, која претпоставувам ќе биде денивелирана, односно тука можат бул.КПМисирков да го остават ко што си е, а од спротива бул.ГоцеДелчев да го спуштат под него, што би било и симболично освен добро инфраструктурно решение, тука косината од кај судска можат да ја искористат за што помало понирање на ГД за да дојде на ниво на подвозникот под стоковна Мост, а со што би добиле и еден нов плоштад меѓу мавровка и нуб [1] ... слично би било доколку се решат за клучка кај кас.Илинден мост кај Влада, а потем денивелирана клучка кај Соборна [2] што можеби потем нема да изискува ништо друго, но би било логично ваквиот есап да тера и понатака за да се направи проточност кон Јужен булевар и порано предвидената клучка кај истиот, што пак ќе ја извади на маса потребата од клучка кај тутунски, но јас би дал приоритет на нови две наместо оваа, а тука да одат со кружен тек кај рампа т.е. една полу клучка кај бул.Кочо Рацин и Свети Кирил и Методиј со евентуална денивелација ко таква, и конечно една клучка кај НБМ и веро ...

на крај остануваат некако да ги решат со надвозници/подвозници црвен крст источно и сегментот меѓу ул.Даме Груев и МТГологанов кај дом на градежници, кој сегмент би бил под земја заедно со оној кај ул.Димитрија Чуповски кој едно време и го разгледуваа така, но видено вака не е само потенцијал за пешачка зона кај рекорд или погоре кај дом на градежници, него и шанса за пешачки коридор се до Црвен Крст заради евентуална потреба од денивелирање и тука, а како би добиле експресен урбан автопат и во самиот центар со далеку помалку пари него терање два масивни тунела според постојните решенија во ГУП, кои не само за сега него и натака нам ќе ни бидат пре'склет за реализација ... вака ќе се добијат и супер пешачки зони, потенцијал за нови плоптади, а воедно проточност без конкуренција од кое и да е друго решение ... патем намерно ја испуштив Илинденска бидејќи тука денивелацијата е зацртана ...

конечно сето ова ќе биде фатаморгана доколку државата не инвестира во ова како регионален приоритет за дадена транспортна идила, иако не и еколошка, бидејќи вака народ ќе биде окуражен што повеќе да користи автомобили наместо јавен транспорт, заради штомпопаметно е наместо клучки, тунели и што се не, со тие средства а за подобар сеопшт есап да се исфорсира Трамвај и заедно со цел јавен транспорт да биднат бесплатни ко такви во метрополава, или онаму каде има најголема концентрација на население, но и онаму на каде би требало да се шири Скопје, што пак не само што од старт ќе биде поефтино и поеколошко иако социјалистичко решение ќе полече приход од масивен маркетинг, доколку ги забраниме билбордите за на улица како авто-мамка, а ги дозволиме само по автобуси трамови и постојки ...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7023
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 25-Nov-2017 at 21:05
Originally posted by phenomenon

Дали стартуваше забраната за движење на автомобили кон Средно Водно и бесплатни 25-ки или таквата одлука е одложена?

http://www.time.mk/c/959026f836/vikenod-sepak-ke-se-vozi-do-vodno-ne-vazi-zabranata.html
стартувана е, со фактот дека важи од раскрсницата кон Сончев град, па нагоре, што останува како доказ каде живееме и на какви фаци им се дозволува да донесуваат одлуки
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2286
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 25-Nov-2017 at 11:54
Дали стартуваше забраната за движење на автомобили кон Средно Водно и бесплатни 25-ки или таквата одлука е одложена?

http://www.time.mk/c/959026f836/vikenod-sepak-ke-se-vozi-do-vodno-ne-vazi-zabranata.html
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 373
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 25-Nov-2017 at 05:25



Тунелот под Кале најпрво само како инфраструктурен проект ќе чини многу, потем тука е компензацијата на сите збиени куќи кај Дуќанџик, плус кашата да Чаршија бидне акустично и еколошки дозагадена, настрана што би излегол проблем при евентуално налетување на археолошки стратуми од национален интерес, ајде како тоа да не копнеме под Кале, иако тунелот не е под самата тврдина [1], но ко што знаеме дека по цeл рид има стратуми од сите човечки епохи, та ова и благоречено е терсене инает, ако не небулоза, како на урбанистите така и на политичарите кои им дале амин за гуп-от, без притоа најнапред да има комплетно архео-рекогностицирање, a потем ако сакаат и претседателска вила нека насадат [1]

... тој камен ако им е до тунел на sds, нека го фрлат за оној примарниот под плоштад, а особена погодност сега откако има потреба/најава за дислокација на споменикот на Александар, со што се отвора простор за побрза изведба бидејќи полесно е да се оди со површински коп него да се пенетрира длабоко заради истиот, причина плус за дислокација и на капијата доколку за ваков инфраструктурен мега проект за метрополата напомош притекне и владата, со што и дополнително би си ги оправдале естетските пориви за промени ... само и Петре да не се вади на подземнио катастар [1]
Originally posted by lslcrew

Експертите од Градежниот факултет велат дека е најдобро во Скопје да се направат подземни улици со плиток ископ, кој ќе биде покриен со бетонска плоча.

не е битно која причинѐ ќе ја најдат против тунел под Кале, како решение од титоизмот кога фрактална населба ко Дуќанџик би ја сотреле со два збора, а сега ни со револуција, но само нека не се правдаат дека клучка кај Америчка амбасада би бил некаков безбедносен ризик за истата, тоа е нивни проблем и ако не им чини нека си ја дислоцираат другде, а тука нека си направат амерички културен центар, хм Банко има да јаде заушки што им го пуштил вака, иако имаше озбилен отпор кај народот на Кале да се дозволи каква и да е градежна интервенција та ват гоус араунд комс араунд и тоа кармично во овој случај ...



Edited by Zelenikovo - 25-Nov-2017 at 05:30
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 373
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 24-Nov-2017 at 21:31

ова е добро прашање, може ли бар Град Скопје со помош на катедрата за Сообраќај при ТФБ, но и професорите на ГФС, а преку ГИС-от на Катастар да извади на маса 3д верзии [1] за попродлабочена анализа [2] на инфраструктурните решенија од ГУП-от на "метрополава" ...
Originally posted by Max


добро битно јас го покудив тој кај НоМа па сега било како билo LOL ова со стариве проекти е интересна работа
па дајте бре градоначалници извадете тоа проектите да ги видиме, бар сега имате интерактивна администрација... пример дајте нешто за...
1. Визии - Тунел под Вардар!? - Дневник - 12.11.2003
2. РАСПИШАН ПОВИК ЗА СТУДИЈА ЗА КРУШЕВСКА РЕПУБЛИКА - Градот сака да гради тунел под Вардар кај Сајмиште - Вест - 27.01.2004

кога веќе сме кај Тунелот под Кале и тука би го спомнали тука мојот предлог за негово ресетирање во ГУП-от, а со тои средства да се среди една нова клучка кај Ам.ам. која би ги споила касарната Илинден и новиот мост на Вардар кај Влада виа ул.Лазар Личеновски која во тој случај би требало да бидне булевар, а кој и се преименувал во Јустинијан Македонски ил сл. ... вака се отвора простор за директна конекција на Џон Кенеди со Центар, но и бришан простор за урбанизирање на локацијата кај касарната ...

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1938&PID=223336#223336

иако Шилегов го најави во програма тунелов, сепак ко што гледаме од изјавите, не му е проблем да ги преиспитува политиките, особено доколку има подобри алтернативи за постојните, и камо и за ова да биде отворен за предумување, со што Скопје би добил нова сообраќајна артерија ...

Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1171
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 04-Nov-2017 at 18:42
Благодарам.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11824
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 31-Oct-2017 at 20:25


Originally posted by pbanks

Сообраќаен ГУП на Скопје (~8МБ) 6430x3860

http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg


Ова е претходниот ГУП, но трасата на Јужен булевар не е изменета, а тука е најдетално претставена.


Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1171
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 31-Oct-2017 at 15:01
Каде можам да ја најдам целосната траса на Јужен Булевар?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 373
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 29-Oct-2017 at 17:44

кога Градот би можел да истера заедно со Општина Шуто Оризари уште една сервисна улица под Пазарот во Шутка, а таму во таков случај се направи сообраќајниот режим еднонасочно, бар од 8am до 8pm, мислам дека центарот Шутка ќе бидне и повеќе од жив, пред се олеснителна околност за автобусите, но и самите дуќанџии, а и гостите би виделе аир, однсно вака растеретена Шутка би била и попривлечна за пазарење, наместо народ и понатаму да пазари шетајки во страв од аута, најнакрај вака и туристички ќе биде населбата попривлечна ...

има тука една уличка кај Џамијата а има и една поблиску до пазаро, та можеби би ги искористиле и нив привремено, иако по такви автобусите не би можеле да тераат, ајде ептен горе накај последна 19/20-ка, заради што би можело ваква нова улица да оди до крај се до последната постојка, а со тоа и би се отворила можност самиот центар на Шутка да добие поголем и нов простор за дуќани и пазарлук ...

во спротивно ќе останеме можеби единствената средина каде ромите во Европа живејат ко во Азија, што лично од аспект на локален живописен туристички хот-спот, воопшто не ми смета, посекако оптимизмот ако некаде е најприсутен в Скопје тоа е оваа населба, та и шутканци многу нема да се тревожат ако си остане по старо ...


Edited by Zelenikovo - 29-Oct-2017 at 19:11
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7023
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 23-Oct-2017 at 21:59
Originally posted by alexsend

Се е тоа супер АМА дури и сега има неверојатна гужва во 1600 часот она булевар србија од цементара до александар македонски. Значи и делот кој го има не е доволен и се чека по 3 пати на еден семафор, а не па со + сообраќај. Чисто информативно.
метежот во сообраќајот во Скопје се должи на тоа што еден куп раскрсници не се добро решени и што булеварите завршуваат слепо и не се надоградуваат еден со друг
со полна мрежа, сообраќајот во Скопје може да биде и дуплиран и пак да функционира
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1444
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 23-Oct-2017 at 19:34
Се е тоа супер АМА дури и сега има неверојатна гужва во 1600 часот она булевар србија од цементара до александар македонски. Значи и делот кој го има не е доволен и се чека по 3 пати на еден семафор, а не па со + сообраќај. Чисто информативно.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3676
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 23-Oct-2017 at 17:33
Идеата е супер и за развој. Ако се гради таму клинички има и повеќе простор за градење некаков реонски стил итн. така скопје би се урбанизирал уште. Од владата зборуваа за тенеќе маало што е во бизина, тука се планираат станбени згради. Чаир има голем демографски раст а хаосот уште би се блокирал. Мене лично ми се допаѓа 2 големи проејжкти откако 100 мали без ефект.
Back to Top
Blagh View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 23-Oct-2017 at 12:16
Да се надоврзам на горниов пост, Шилегов пред изборите на презентација за сообраќајните инфраструктурни проекти доста време посвети на булеварскиот северен секундарен прстен.


Сликата е од видео презентацијата.

Идејата е добра да се направи, поготово во усогласување со таа најавувана градска железница (која по мое мислење треба да се прошири до Куманово, Тетово, Велес), но тешко дека некој од Кисела Вода би се служел со нејзе доколку сака да отиде на Западен излез од градот. Најголемата грижа ми е дека прстенов не поминува низ многу населби и доколку сакаме да биде вистински корисен ќе мора да биде и вертикално поврзан со сите општини, а тоа значи градење на повеќе мостови на Вардар. Тесното грло кај надвозникот во Автокоманда исто така е проблем и ќе мора да му се даде алтернатива на тој мост за оние луѓе кои не би ја возеле таа рута, туку би сакале да стигнат во Центар/Бит Пазар (мостот кај МЗТ сала како најсоодветно решение).

Целото видео е тука:
https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/1852396201756580/

Edited by Blagh - 24-Oct-2017 at 09:36
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7023
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 22-Oct-2017 at 22:41

сето ова се проекти кои Коце и секоја дилајла од градоначалник пред него, ги имаат ветено по сто пати, и стоеле и во урбанистички планови... ама баш утепана ми е секаква надеж дека некогаш ќе се резлизираат... но, доколку се случи и тоа (без милијарда импровизации), градов ќе доживее неверојатна сообраќајна ренесанса

ако ништо друго, барем ме радува што за некои проблеми размислуваат рационално, а не егзибиционистички... на пример, користење на железничките коридори за градски превоз за подалечните населби

Edited by zabegan - 22-Oct-2017 at 22:43
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 373
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 21-Oct-2017 at 16:26

ајде Аирлија, кога Коце не успеа иако ги вметна в ГУП, ето добро е да Шилегов сака да ги протурка сообраќајните џокери за скопскиов патен карамбол, пред се' тунелот под Кале ... но без Јужен булевар + клучка наместо кружен тек кај Тутунски, ете север ќе го решат, но југ сеуште ќе нема урбан автопат ... иако се додека не бидне јавниот транспорт бесплатен, а движењето низ центар условено со вињети, метежите и загаденоста в градов уште долго ќе бидат норма ...

ако не сум грешка фали и мостот кај МЗТ односно на бул. АСНОМ за да може да се рече дека ќе се отпуши нешто од нешто скопскиот асфалт од/до Центар, но добро би било на таков мост да се остави простор и за евентуална трам траса во иднина, доколку навистина сконтаат градските власти дека еднонасочен трам е вистинско решение за трасата исток-запад [1][2] иако Шилегов беше дециден дека во негов мандат скотјани нема да видат Трам ни на слика, него ќе се заангажира постојниот скопски железнички прстен да профункционира како алтернатива ...

ШТО МОЖЕ ДА ОЧЕКУВАМЕ ОД НОВИОТ ГРАДОНАЧАЛНИК?

19.10.2017 - Шилегов вети нови булевари, мостови, тунели, надвозници, градски воз...

Новиот градоначалник на Скопје Петре Шилегов вети сериозни нови сообраќајни решенија за главниот град кои опфаќаат изградба на северен булеварски прстен, централни магистрали, мостови, тунели и нови булевари.



Во изборната програма на Шилегов пишува дека многу брзо ќе почне изградабата на северен секунадарен сообраќаен прстен кој подразбира изградба на 36 километарски булеварски прстен за поврзување на општините Кисела Вода преку булеварот Србија со општините Гази Баба, околу населбата Железара и ново булеварско решение за поврзување на Чаир и Бутел и спојување со булеварот Словенија кој треба да продолжува до Влае, Ѓорче Петров и Волково.

Предвидена е и изградба на мост на реката Вардар и тунел под Кале. Мост ќе се гради и во населбата Карпош 4 за поврзување со булеварот Скупи.



За раскрсницата кај Мавровка новиот градоначалник предвидува нивелација на раскрсницата и непречено одвивање на сообраќајот на оваа „црна точка" за движењето на возилата во Скопје.

„Ние имаме системски пристап за изградба на инфраструктурата во Скопје за растоварен и безбеден сообраќај за современ начин на комуникација и современ јавен превоз", изјавуваше за време на кампањата Шилегов.

Предвидена е изградбата на уште еден тунел за поврзување на општините Аеродром и Кисела Вода - спојување булеварите „Борис Трајковски" и „Трета македонска бригада".

Шилегов предвидува да го обнови железничкиот прстен околу Скопје (шест железнички станици), воведување на градски воз со кој од Драчево до Скопје Север ќе се дојде со воз за 10 минути, и од тука со автобус или велосипед за кратко си во центарот на градот.

„Сакаме систематско решение. Сакаме коридори што ќе го поврзат градот, што ќе служат на сите подеднакво. Даваме приоритет на транзитните и градските магистрали.

Досегашниот автоцентричен дизајн на улиците целосно го отфрламе, бидејќи улицата не е само коловоз. Секоја идна улица, мост или булевар во Скопје ќе има задолжителен хуманизиран и безбеден простор за пешаци, велосипедисти и јавен превоз", изјави Шилегов и додаде дека овие решенија се однесуваат и на заштитата на животната средина и загадувањето.

http://vecer.mk/skopska/shilegov-veti-novi-bulevari-mostovi-tuneli-nadvoznici-gradski-voz
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 11-Sep-2017 at 14:32
Originally posted by fichot



Тоа е стварно глупо, преку целата ширина на патеката ли одат решетките?


Да, поготово лентата за надоле. И тоа има едно 4-5 решетки една по друга. Крајно опасно. Ќе пробам да сликам деновиве.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2370
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 06-Sep-2017 at 20:52
Originally posted by UrbanFreak

Еден сериозен безбедносен пробелм кој го воочив. На велосипедската патека се поставени големи прилично широки решетки за собирање на атмосферската вода. Решетките се подебели од тркало на роуд бајк, а тоа би значело дека велосипедист кој на оваа стрмна улица вози надоле може да му се заглави тркалото и да излета напред. Ова е темпирана бомба за велосипдисти, мислам дека или ќе возат во лентата за автомобили или ќе ризикуваат губење глава надоле.


Тоа е стварно глупо, преку целата ширина на патеката ли одат решетките?

=======

Инаку мислам дека е ова прва улица во градов на која велопатеката продолжува паралелно со коловозот кога се доаѓа до раскрсница, без да скршнува десно кон зебрата. Се надевам ќе продолжи оваа пракса. edit: Ко ќе размислам, ова е уствари прва улица (не-булевар) која воопшто има велопатека на нејзе?



Edited by fichot - 06-Sep-2017 at 20:56
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 105>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.359 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.