build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 108>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11444
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Скопски сообраќај (општо)
    Posted: 29-May-2018 at 17:51
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 962
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 24-May-2018 at 12:40

Уште неколку превземени од фејсбук профилот на Град Скопје







Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11444
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 24-May-2018 at 09:40
ЗАВРШИ РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА УЛИЦАТА АЛЕКСАНДАР УРДАРЕВСКИ

Деновиве заврши реконструкцијата на коловозот на дел од улицата „Александар Урдаревски“ во Општина Бутел.

Оваа сообраќајница се реконструираше од крстосницата со улица „Бутелска“ до крстосницата која води кон влезот во гробиштата Бутел, во вкупна должина од околу 800 метри.







На овој дел целосно се извади старата и оштетена коцка и се замени со асфалтна површина, а се изградија и нови тротоари со ширина од по 2 метри.

Покрај коловозот, на дел од оваа улица се изгради и нова водоводна, атмосферска и фекална мрежа, се обнови уличното осветлување, а се постави и нова вертикална и хоризонтална сигнализација.



http://skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=10070&mid=482&tabId=1

Edited by Џоле - 24-May-2018 at 09:45
За сè има вторпат
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 773
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 22-May-2018 at 03:09
Уште не научија дека џеб за автобуска станица се прави со армиран бетон а не со стандардна основа и асфал. Ама изгледа дека сиромавиот не плаќа само двапати туку плаќа онолку пати колку што е потребно да му дојде памет.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1554
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 20-May-2018 at 17:16
Јас не го промовирам шилегов.
Зборам конкретно за нешто што тука на форумов го повторувам 5-6 години, а тоа е дека Скопје нема развиена сообраќајна мрежа, поточно нови патишта за возила.
Конкретно - СООБРАЌАЕН МОСТ!
За сите други проблеми каменувајте го.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 635
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 20-May-2018 at 17:10
Originally posted by alexsend

И ти како пристрасните медиуми.
Храбри потези како најава за сообраќаен мост, 2 поточно (МЗТ и СитиМол) нешто што коце немаше МУДА да го спомне!


И што ако ги спомнал, па тој може секој ден да спомнува проекти. Еве може и мост на Илинденска да спомне.

Дали ние граѓаните сме пристрасни медиуми кога се возиме повторно во старите автобуси (бидејќи едните не купија асални, а овие не ни знаат да купат нешто), кога улиците и тротоарите не биле никогаш понечисти, кога кучиња скитници има на секој чекор и напаѓаат невини луѓе, кога ќе имаме дневни билети за ЈСП, еден билет за странци, кога ќе имаме градска линија до аеродромот како секој нормален европски град, кога ќе се преземаат мерки за градењето во Скопје, кога ќе има зелен катастар (нели господинот Шилегов ќе го правел Скопје, зелена престолнина) и ред други работи, за кои господинот Шилегов нема време од правење глупости и појавување и фотографирање на тотално небитни настани.

Патем сето погоре кажано е толку ОСНОВНО, што е трагично што треба да го спомнувам.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2341
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 20-May-2018 at 11:15
Originally posted by alexsend

И ти како пристрасните медиуми.
Храбри потези како најава за сообраќаен мост, 2 поточно (МЗТ и СитиМол) нешто што коце немаше МУДА да го спомне!


Немаат врска медиумите. Самиот гледам што се случува. Погледни колку булевари се изградија во Скопје последните дваесет години, а колку згради за тоа време. Погледни ги Водно, Црниче, Капиштец, Дебар Маало, Мичурин, Јака. Само зграда врз зграда или куќа врз куќа, а патна инфраструктура на ниво на сокачиња. Кога ќе земеш предвид дека неколку европски градови најавуваат целосна забрана за возилата на дизел, не е тешко да предвидиш каде ќе заврши целиот тој отпад, кој ќе направи дополнителна гужва на улиците кои и сега се преоптоварени, особено централното градско подрачје и источниот влез на Скопје.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1554
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 20-May-2018 at 10:53
И ти како пристрасните медиуми.
Храбри потези како најава за сообраќаен мост, 2 поточно (МЗТ и СитиМол) нешто што коце немаше МУДА да го спомне!
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2341
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 20-May-2018 at 10:48
Originally posted by alexsend


Па ако човек нема надеж останува само да се самоубие. А еве живот дојде Шилегов доби шанса, а на нас ќе да пресудиме за некоја година потегна 2-3 ептен храбри проекти што ретко кој би се осудил да ги најави па или ќе се зациментира на позицијава или брзо ќе го снема, трето нема.


Koи храбри потези? Пуштање на автобуска постојка која повтроно се затвори, забрана на сообраќај на Водно, каде повторно одат коли и изградба на џеб на автобуси, каде најверојатно или повторно ќе продаваат дивите тезгаџии или ќе служи како паркиралиште?

До кај е со воведувањето на градски билет, на реорганизација на линиите на градскиот превоз и до изградба на паркинзите во Хиподром и Сарај?

А што се однесува до Ќерамидница, со оглед на тоа дека албанска фирма го купи Скопски Саем, очекувам целиот тој простор да се претвори во Чаир 2. Какви булевари, какви бакрачи.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1554
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 19-May-2018 at 20:07
Originally posted by phenomenon

Originally posted by alexsend

Многу глуп и пристрасен наслов.
Не!
Булеварот ќе се гради за да се растерети градот и речиси милион жители од хаос. Можеле и така да почнат. Да сакале.


Можеле, но ако погледнеш колку сообраќај опслужуваат полубулевари и тесни улици како што се Беласица, Водњанска, Васил Ѓоргов, Димо Хаџи Димов, Антон Попов, Перо Наков и Александар Македонски кој на влезот и излезот кај Автокоманда се стеснува на само две ленти, зошто мислиш дека поголемо внимание ќе посветат да изградат широк и проточен булевар, а не на ќумезарници какви што се градат во Маџир Маало?


Па ако човек нема надеж останува само да се самоубие. А еве живот дојде Шилегов доби шанса, а на нас ќе да пресудиме за некоја година потегна 2-3 ептен храбри проекти што ретко кој би се осудил да ги најави па или ќе се зациментира на позицијава или брзо ќе го снема, трето нема.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11444
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 19-May-2018 at 19:05
Мало проширување на Бит Пазар

За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2341
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 19-May-2018 at 10:50
Originally posted by alexsend

Многу глуп и пристрасен наслов.
Не!
Булеварот ќе се гради за да се растерети градот и речиси милион жители од хаос. Можеле и така да почнат. Да сакале.


Можеле, но ако погледнеш колку сообраќај опслужуваат полубулевари и тесни улици како што се Беласица, Водњанска, Васил Ѓоргов, Димо Хаџи Димов, Антон Попов, Перо Наков и Александар Македонски кој на влезот и излезот кај Автокоманда се стеснува на само две ленти, зошто мислиш дека поголемо внимание ќе посветат да изградат широк и проточен булевар, а не на ќумезарници какви што се градат во Маџир Маало?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1554
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 18-May-2018 at 17:12
Многу глуп и пристрасен наслов.
Не!
Булеварот ќе се гради за да се растерети градот и речиси милион жители од хаос. Можеле и така да почнат. Да сакале.

Edited by alexsend - 18-May-2018 at 17:12
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 962
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 13-May-2018 at 16:43
Булевар низ Керамидница ќе никне за да отвори пат за градење згради



Некои од жителите на ова маало велат дека откако слушнале за најавите за изградба на мост и булевар низ нивната населба, никој не дошол подетално да ги информира. ВЕЧЕР побара одговори од Град Скопје, како носител на овој голем проект и оттаму не информираа дека во тек се процедурите за изработка на инфраструктурен план, а деновиве ќе почне постапката за изработка на изведбен план кој ќе пропише три фази на реализација на проектот
Информациите за инфраструктурни зафати во еден дел на населбата Керамидница што пред два месеци ги најави градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов, ги возбуди духовите во ова поранешно скопско маало кое е густо населено, каде има и голем број нови и модерни градби, но се уште има и многу чисто маалски елементи, стари објекти, трошни куќи и маалски живот. Некои од жителите на ова маало велат дека откако слушнале за најавите за изградба на мост што ќе ги поврзе со населбата Аеродром, како и на булевар кој ќе минува низ централниот дел на Кераминица, како и тоа дека ќе се градат згради од по 11 ката, училишта, дека тука ќе минува голем сообраќај, а ќе има и автобуски линии, практично од почетокот на годинава секој разговор им почнува и завршува со оваа тема. Засега отсуствуваат прецизни информации што и како ќе се гради, каде ќе минува трасата на булеварот, каде би се граделе некои од најавените објекти, наводно згради зад фабриките Санос и Комуна. Освен некои екипи од Град Скопје кои пред извесно време правеа увид низ населбата, никој друг не не посетил, да поразговара со нас, да одржи собир со граѓаните во месната заедница и подетално да не информира – ни рече еден жител на Керамидница.
ВЕЧЕР побара одговори од Град Скопје, како носител на овој голем инфраструктурен проект и оттаму не информираа дека во тек се процедурите за изработка на инфраструктурен план, а деновиве ќе почне постапката за изработка на изведбен план кој ќе пропише три фази на реализација на проектот. Меѓутоа, од Град Скопје не прецизираа што ќе биде опфатено во секоја од трите фази. Тоа ги зголемува стравувањата од евентуални нарушувања на не многу комотниот живот во населбата која има купишта урбанистички и комунални проблеми. Многумина од тукашните жители не ги завршиле постапките околу приватизацијата на земјата од своите дворови и легализацијата на куќите во кои живеат и на помошните објекти што ги користат, а кои им беа наметнати согласно новите законски прописи по 2010 година.
Стравувањата се зголемуваат, вели нашиот соговорник, со евидентното присуство на разни емисари, па и мешетари од бизнис и партиски провиниенции кои веќе имале средби со одредени жители чии имоти, пак, се на самата траса на булеварот.
Се слуша дека во зависност од нивните најави за изградба на вакви или онакви објекти, станбени згради и слично, трасата на булеварот што треба да се пробие се менува постојано, секако засега само во маалските муабети – ни изјави тој.
Меѓу прашањата што ги мачат жителите на Керамидница се и за тоа колкави ќе бидат цените на квадратен метар земја и на станбен квадрат за обесштетување на жителите за земјиштето од над 120 куќи и дворови, а што ќе им биде одземено само за потребите на новиот булевар.
Малку смирувачки делуваат некои информации што засега неофицијално доаѓаат од разно разни информатори дека до крајот на оваа и во наредната деценија токму Керамидница ќе биде едно од централните подрачја во градот каде ќе се врши интензивна изградба – вели овој жител на Керамидница.
А, колку таа, меѓу другото ќе биде сообразена и со потребите на жителите на оваа населба, кои, велат, веќе се присутни тука и со петтата генерација, по оние нивни предци што се населиле овде најчесто во 50-те и 60-те години на минатиот век, е прашањето на кое засега никој од одговорните се уште не дава конкретен одговор, што инаку го очекуваат од најповиканите за тоа во Градот Скопје и секако во Општина Гази Баба.
Од Град Скопје за ВЕЧЕР информираат дека интензивно се работи на овој проект. Комуникацијата меѓу стручните служби на Градот и општините поврзани во овој проект е секојдневна, а координативно тело на градоначалниците се оддржа на трети овој месец.

– Обемот на експропријацијата на имоти на трасите ќе биде конечно уточнета со правењето на финалните плански решенија. Град Скопје ќе работи и на овој проблем паралелно со изработката на проектната документација и нема да се случи, како што имаме примери од претходно, да се остават нерешени имотно-правни проблеми пред почетокот на изградбата на овој инфраструктурен мегапроект – одговорија од Град Скопје.

(С.Блажевска)
Од Ново Лисиче до Саем со автомобил ќе се стигнува за само 5 минути
Кон крајот на март годинава градоначалникот Шилегов на прес-конференција го најави новиот инфраструктурен проект за изградба на нов коридор со мост преку реката Вардар. Новиот мост ќе го поврзува булевар АСНОМ кај хотелот Русија, преку Вардар, и ќе минува низ населбата Ќерамидница се до раскрсницата кај скопското сајмиште.
Новиот проект освен нов мост преку Вардар во должина од 120 метри предвидува и пробивање на нов и реконструкција на стар булевар во вкупна должина од 2.170 метри, 5 вкрстувања, 6 коловозни ленти, велосипедски патеки во двете насоки, пешачки патеки и дрвореди. Новиот коридор во градот задолжително ќе биде проследен и со нови автобуски линии на јавниот градски превоз. Пробивањето на овој сообраќаен коридор ќе даде исклучителна развојна компонента на градот и истиот ќе овозможи да патуваме побрзо и побезбедно. Од Ново Лисиче до Саем или од Автокоманда до ТЦ Бисер со автомобил ќе се стигнува за само 5 минути. Времето на движење за велосипедистите и пешаците, исто така, ќе биде драстично намалено – велат од Град Скопје.
Проектот е предвиден во ГУП од 1965-та година, а досега за него никој во Градот ја немаше изготвено основната планска документација. Градбата на овој коридор со мост се ќе чини 16 милиони евра од кои 8 милиони за градежни работи а 8 милиони за експропријација и се очекува да биде завршена во рок не подолг од 24 месеци од почетокот на градежните работи.

https://vecer.press/булевар-низ-керамидница-ќе-никне-за-да/
Back to Top
Blagh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 16-Apr-2018 at 09:09
Originally posted by mirakuliks

Originally posted by Staro Skopje



Интересно што овој булевар би ги поврзувал Рузвелт и Кенеди.



И тоа е булевар што поминува непосредно до америчка амбасада......одлична причина да почнат теориите на заговор за масонските здруженија


Барем за финансирњето на проектот лесно ќе биде. Еден грант од нив и готово Big%20smileBig%20smile
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 773
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 16-Apr-2018 at 03:06
Originally posted by Staro Skopje



Интересно што овој булевар би ги поврзувал Рузвелт и Кенеди.



И тоа е булевар што поминува непосредно до америчка амбасада......одлична причина да почнат теориите на заговор за масонските здруженија

Edited by mirakuliks - 16-Apr-2018 at 03:06
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11444
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 13-Apr-2018 at 17:59
Originally posted by daci92

Добро имаат ли абер на Партизанска и на Цветан Димов да стават завршен слој на асфалт ?



На Цветан Димов е ставен завршен слој асфалт, сега шахтите се израмнети со коловозот, нема веќе да ги кршиме колите. Хоризонтална сигнализација уште нема. Здравје, догодина.
За сè има вторпат
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1316
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 13-Apr-2018 at 15:34
Добра идеја. Бидејќи во моментов не е приоритет, мислам дека би требало да почекаме 3-4 децении за оваа сообраќајница. А изградбата на оваа врска би потегнала и поврзување на Џон Кенеди со Беласица (планирано и со ГУП-от).

Интересно што овој булевар би ги поврзувал Рузвелт и Кенеди. По хронолошка линија, пола може да се вика Труман, пола Ајзенхауер. А може и Линколн или Вашингтон.

Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Blagh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 13-Apr-2018 at 13:33
Previous Да, да секако дека приоритет прво на тунелите под Кале и мостот за заокружување на Голем Ринг. Тие си се впишани во ГУП-от и од нив нема мрдање ниту алтернатива.

Кога сме веќе кај тунелите под Кале ова е денешна вест:

Шилегов вели дека наредниот месец ќе се распише тендер за изработка на проект за двата тунели, во кој ќе биде опфатено и испитувањето на земјиштето за пробивање на новата сообраќајница.

„Очекувам дека наредната година ова време ќе го избереме изведувачот на градежните работи и ќе започнеме со реализација на проектот кој предвидува двата тунели да бидат во должина од 250 метри. Нивната изградба нема да ги наруши археолошките ископини бидејќи копањето за  тунелите ќе биде многу подолу“, вели Шилегов.

Извор: https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/po-kal-virovi-baroknata-vlada-novata-filharmonija/


Многу битно! Thumbs%20UpThumbs%20Up Само и делот на средување на Пластичарска кај што треба да избијат тунеливе да оди паралелно инаку ништо не правиме.




Edited by Blagh - 13-Apr-2018 at 13:50
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 773
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 13-Apr-2018 at 06:18
Добар аргумент, но мислам дека не е до толку трагично бидејќи сепак рузвелтова е полн 2+2 профил и ако комплетно се забрани сопирање и паркирање ќе биде многу попроточна и ќе може да го прими сообраќајот. Сепак имај на ум дека само дел од сообраќајот од север према карпош и центар ќе се пренасочи а не цел. Е сега колку навистина се исплати потфатот за дадениот обем на сообраќај е дискутабилно. Во основа за сегажните потреби ова би било алтернативе на мостот со тунел од бул ‘Климент Охридски‘.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 108>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.