![]() |
![]() |
![]() |
Вардарска Долина |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 14> |
Author | ||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
ако горниов пост е геополитичко-декуражувачки, а знаејќи дека не се ни малку ризици во однос финансирањето ваков проект, може паметно е да се размислува како да истераме Хиперлуп Цевка во која би оделе и карго контињери но и Патнички композиции која Цевка би почнувала во Солун а би завршувала во Белград, при што би имало претовар на контињери во двата града откако влезат или излезат од Хиперлуп-цевката, што може како претовар делува непотребно но само ако ваквата цевка би се продолжила до Прага и Варшава а потоа се приклучи на Западноевропскиот Хиперлуп Ринг [1][1][1][1] ова може да бидне реална алтернатива како Рапид Карго Концепт ... дефакто ова е технолошка мамка на која кинезите (ако не америте или европеите) полесно и поозбилно би се фатиле бидејќи во случај некој и да ја стопира работата цевките ќе може да си ги приберат! инаку предвидената цена во однос Канали по Вардарска Долина и Тунели за Хиперлуп е иста ако репер е информацијата дека Воденио Канал би чинел 10 милијарди евра, но истите за Хиперлуп би оделе само за Тунели доколку истите се билдани класично [2] иако постои тоа cargo-cap варијантата која неверојатно ефтина и треба да ни биде побрза опција нам [3]значи потребата од долг тунел е скап проблем, иако претпоставувам хиперлупот би можело да се искосува лесно та да оди и по Планиње, но да речеме немоит и мора да е ко пушка прав Ч) тогај Долг Тунел ќе биде неопходен, сепак тоа значи и скапа инвестиција во костец постојната технологија за бушење карпи, ем ризик кој дополнително би висел врз глата на ваков Концепт е Rock Swelling [1][1][1] (свлечиштата на помеките карпи во планињето заради нарушувањето на притисокот вонив преку бушењето) ова е некоја моја дефиниција зошто доаѓа до тоа) но да речеме набрзо ќе извадат фреквенциска-плазма технологија за копање та ваквиот тунел ќе биде и брзо и ефтино ископан, што до сега само со термонуклеарни експерименти терало > [2][2][2] а денеска веќе Плазма Бушилици почнуваат да го дрмаат сектор [3][3][3] практично ноу-хау кое и по наши Факултети ќе мора да се предава ако не со него да се експериментира набрзо можеби бркајќи визитинг професори од сАд или еу [4][4][4][4] битно комбинации за полесно побрзо и поефтино бушење тунели постојат, а може да се оди и дрско брзо со спуштање планини преку истава технологија [5][5][5] |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Nicaragua_Canal#HKND_project_(2010%E2%80%93present) [1] https://storymaps.arcgis.com/stories/341bc19f91ab48c492c5439b1b81bb1a https://lab.org.uk/nicaraguas-grand-canal-5-the-geopolitics-of-the-canal/ шчо мислите дали дипстејтовци ги саботирале добрите кинески намери
|
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
думајќи во однос евентуални Хајспидски по К-8 и К-10 а во костец натамошна постковидна блиска или идна светска економска рецесија, ова горниов абер за хиперлупои тро ми отпаѓа од мојта равенка во однос идејава за Пловна Вардарска Долина, особено што ако збрчи светска економска депресија натака преку еден ваков Воден Транспортен Мод како би заштедиле мнозина би се туркале да врват угоре удоле кон Дунав или Егеј, та во наша полза земено економски би било да покажаме и ние поозбилна иницијатива за заживање на засега муабетов, иако земено геостратешки од нас еден ваков канал може да стори потенцијална мета за големите играчи, каква тоа никој не може да претпостави бидејќи во прашање се многу варијабили, можеби шверц на дрога и оружје, можеби проток на склет технологии инт. итн. што при рокната светска економија може да значи потенцијални ризици од нестабилност! но да речеме Оптимизам Рулз, така видено, треба да думаме како најбрзо една ваква идеја би се извела, што во однос идните сушни години кои ни ги највавуваат Климатолозите ко што нагласував порано значи ризик како да се снабдува со доволно Вода неопходното за конекција Прешевско Езеро, при што онака лаички претходно думав дека негледам зошто со тешка машинерија и експлозиви не би спуштиле 300 мнв Планини колку да мине директно еден ваков Пловен Канал кон Морава, а кога тоа би било изводливо зошто да не се донивелира цел тој потег до Дунав, фантастично нели така би се споиле Дунав и Егеј виа Морава и Вардар директно, хм, наивно или не, но во какви технолошки времиња живееме и ден денес ваквата сулуда претпоставка не ми изгледа космички невозможна, особено не доколку за екстракција на карпите би се одело со нивно хемиско топење ако еколошки тоа не е некој особен гајрет!? сепак ова е паушално нагаѓање и далеку од досега некаде изведено, уште помалку дека и кога би било возможно тоа би било брз процес на спуштање Брда и Планини, но еве да речеме како размисла во костец се’ побрзиот развој на технологија доколку утре некој извади помоќни машини за копање него постојните постои стриповска надеж и за ваков простап, иако ризикот од омасовување вакви технологии постојно кашаталистички е голем бидејќи така озбилно би се пореметил цел постоен глобален тренд на експлиатација на Градежнио Сектор како економски амортизер за функционирање на светската економија, но при евентуален нејзин крах, ништо чудно вакви Чудни Направии кои со лесно сечат планини да се избацат на виделина од нечии лабоси!?бек ту ријалити, ќе речам добро е да се размислува гласно, доколку кинезите имаат искрени намери за Хајспид Пруга по К-10, да се разгледа опција дали е возможно преку евентуални Тунели за неа, да се стори проширување на истите како во еден правец би минувале Мали Баржи кон Морава, та наизменично пола ден би оделе во еден а пола ден во друг правец така, ем во случај на хаварија некако би се ваделе сегментарно по Пруга доколку не можат да се одвлечкаат, прашање е само дали ова е финансиски исплатливо и остварливо, колку би се зголемил цехот и осигурала исплатлвоста вака да се врзува Вардар за Морава!? може поисплатливо е да се влече утре Вода преку цевководи за тоа фамозно Прешевско Езеро кое треба да се полни од Лепенец, влечејќи Вода ако пресушуваат озбилно и Вардар и Морава дури и од Егеј или Дунав ако треба, но реално ризикот од саботажи вака во иднина би бил поголем, та да не излезе и изгубено време и преголема надеж, а на крај некој тоа кога му се сакало да го ресетира!?конечно ние и само до Скопје да врземе ваков Пловен Канал па доволно е за да имаме некаков аир во Иднина пр. кој при евентуална ww3 и запрен транспорт сестрано може да значи Спас за дотур на многу што во земјава, незнам еве гласно размислувам, што би било кога би било, којзнае може да ни залута и нечија нуклеарна подморница така, ќе ги прерипуе преводници дали ![]() |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
ако најдат камен за оваа етапа, сигурно ќе се најде кој да инвестира и во остаатите ... но ризикот од еколошки куршлус воопшто не е атрактивен за нас како мала земја, а згора на тоа ова ќе биде децениски проект во кој доколку влетаме и ние, што е логично, може повеќекратно да ја заглавиме! хм на толку нови технологии како хиперлуп Вардар како пловна европска артерија изгледа ко смешка ... таман додека се најдат спонзори се средат физибилитки и проекти сите ќе се пишманат ...
[1][2] https://hyperloop-one.com/blog/moving-beyond-ferries |
||
![]() |
||
Dzeksi ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 413 |
![]() ![]() |
|
po realen e planot na gradonacalnikot na Solun Yiannis Boutarisa a toa e od Skopje do Solun da se napravi ploven Vardar za da se povrzat dvata grada i po voda
![]() |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
ова изгледа кинезите директно кај Заев до година .. доколку русите некако не ги пишманат [1] што аир од сето ова ако сад виа зајко го блокираат кинескиот инвестициски продор на Балкан, кој вака би бил прилично стабилизиран, нормално виа економските интереси на Кина, но да видиме, Трамп ретерираше дебело од агендите на дип стејт, но и да почне ова за време негов мандат која е гаранција дека ќе продолжи потоа, од кој аспект најнапред би требало кинезите да ја почнат инвестицијата тука ...
|
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
сигурно на кинезите физибилитката им е готова, но чекаат да видат каква ќе биде геополитичката клима натака, а после вондредните изборите лани в Србија и годинава кај нас, можно е доколку има простор и да се истрчаат набрзо и со проект по оваа за нас дофатлива утопија http://www.construction-ic.com/HomePage/Projects?ReturnUrl=%2FProjects%2FOverview%2F192800# |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
што значи повеќе информации на едно место, нормално дека ќе произлезат супер дилеми, едноставно и како во пракса изгледа бенефит од еден форум [1] макар лаик ко мене анализирал геолошки недоумици, во случајов околу Ва.До. еве цитати од написи во нишката Служби за Тревожење апропо скорешната поплaва, а кои ја засегаат идејата за Ва.До. односно ако ваквиот проект навистина е целисходно решение за ризици од поплави што навидум е и логично, нормално доколку и примарната и секундарната мрежа на поројни канали и водотеци e средена, сепак на алувијално тло ваквиот потег може да биде и дополнителет куршлус ко што е наведено индиректно во вториот цитат од професорот кој алудира општо за поројните врнежи, но може да се гледа и во овој контектс, извлекувајки ги на ангро подземните води навистина со тек на време да слегне почвата во скопско поле, а со тоа статички да го ремети сиот урбанизам, Гoспод на сите да им е напомош, бидејки наместо навреме урбанистите реагираат само постхумно ко загаснети политички гатачи, седнете јавно думајте не чекајте на друг меѓусебно организирајте се околу дебати и трибини, зар змии имате по џебои и немате камен да изнајмите простор за панел дискусија, макар ни една институција не би ви излегла во пресрет, просто себичноста и тука ќе речам сите ќе не отепа, навистина ќе пцојсаме од скржавост, макар то а се рабело за интелектуално алармирање на јавноста
навистина за вакво нешто би требало внимателност, да не се случи баравме преку леб погача та освен еколошки да не закачи и урбан кијамет
исто прашање е дали со ова ќе се зголеми и ризикот при следен земјотрес, бидејки некои сеизмички бранови дополнително имаат кабает од вода [1] а вака директно би продреле во котлината, сценарио кое е непредвиливо, освен ако и од Изиис не почнат да прават процени во овој правец, но кој може да каже статистички на какви бранови сме подложни во оваа котлина, односно какви се' испушта скопскиот расед посреди |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
има логика да во пакет со солунското пристаниште Каламата и ваква комбинација да им е на кинезите од полза, но зошто тогаш би финансиралеи брза пруга по К10 навидум готова работа што се истакнува во нецитираниот дел од написов но се додека постојната опозиција кај нас има шарен табиет во агенда, нит брза пруга нит пловен Вардар ќе видиме во блиска иднина, потенцијално наједноставна штопна за да се заузда кинескиот економски продор на Балкан, доколку тоа им се сони така на америте или европеите кои и не баш лесно се откажуваат од своите маркирани територии, макар во моментот немале никаква економска воља за истите
kinezi finasiranju i izradi studije izvodljivosti o plovnom kanalu Dunav - Morava - Vardar (Gedžouba grupa) [1] |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
ГРЧКИ МЕДИУМИ: Се актуелизира кинескиот проект за пловен канал од Белград до Солун преку Скопје kanal Кинескиот проект за пловен канал од Морава преку Вардар до Егејско Море периодов сериозно се активира, а кинески претставници веќе одржале средби со српските и македонските власти, пишуваат грчките медиуми. Како што јавува дописникот на Нетпрес од Атина, планот на Кинезите според грчките медиуми претставува проект на векот од кој што придобивки ќе имаат граѓаните на трите земји Србија, Македонија и Грција. “Кинеските партнери сериозно се заинтересирани за инфраструктурни проекти во Србија и во регионот, затоа што каналот од Морава до Егејското Море ќе обезбеди ресурси за три земји за многу идни генерации”, се вели во текстот на порталот “Триклоподија”. Порталот информира дека за ова прашање неодамна бил одржан состанок меѓу српскиот претседател Томислав Николиќ и претставници на кинеската компанија Bonn Project и на институтот China Design Group, а средба имало и со македонските власти. Николиќ изјавил кинескиот проект во голема мера ќе придонесе за заштита на Србија од поплави и други катастрофи. Проектот за прв пат беше активиран пред три години, откако анализата на кинеските експерти покажа дека пловниот канал од Морава преку Вардар до Егејско Море е изводлив. Неговата изградба ќе трае околу 10 години и ќе чини 17 милијарди американски долари, а ќе зафаќа површина од 10, 500 квадратни км. Освен можноста за пловидба на трговски бродови, проектот се очекува да го реши проблемот со наводнувањето на земјоделско земјиште и ќе ја олесни изградбата на електрани. Освен пловниот канал, друг кинески проект за регионов што е актуелен периодов е и Балканскиот пат на свилата односно високо брзинската железница во чии рамки е вклучена и Македонија http://markukule.mk/%d0%b3%d1%80%d1%87%d0%ba%d0%b8-%d0%bc%d0%b5%d0%b4%d0%b8%d1%83%d0%bc%d0%b8-%d1%81%d0%b5-%d0%b0%d0%ba%d1%82%d1%83%d0%b5%d0%bb%d0%b8%d0%b7%d0%b8%d1%80%d0%b0-%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b5%d1%81%d0%ba%d0%b8/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Можеби пристаништето е во големи долгови, можеби е неодржувано и е во лоша состојба, можеби грците инсистирале на социјални мерки во договорот, можеби комбинација на повеќе вакви фактори... |
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Што е со багателнава цена?
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Добар сигнал за транспортниот сегмент на „Вардарска долина“, особено за железничкиот.
http://faktor.mk/2016/04/09/za-370-milioni-evra-grtsija-go-prodade-svoeto-najgolemo-pristanishte/ |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
Ne podpagajte pod vlijanie na razni propagandi, toj kanal nema nikakva ekonomska isplatlivost i nema nikogash da se izgradi, za toa veke pisuvavme prethodno. Na makedonoija i e potpolno nepotreben
|
||
![]() |
||
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
|
Ако се изреализира овој проект за оваа т.н. вардаска долина и се спои вардар со дунав преку морава и ако една од примарните цели е анулаирање на поплавите во србија, зарем цела таа вода која ќе се собере од србија и се транспортира низ морава па после вардар, постои ли ризик после ние да биде поплавени, затоа што вардар не е насекаде во клисура (длаболк)...
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
martind... 1. Patnata mreza za koja zboruvas (se misli na koridorot 10) voopsto ne e vo katastrofalna sostojba. 2. Ovoj proekt e preskap ineisplatliv vo odnos na toa sto moze da se izgradi so ovie finansiski sredstva. 3. Za mnogu pomalku pari moze da se izgradi brza zeleznica od koja korist ke ima ne samo ekonomijata, tuku i obicnite patnici...
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Nikolić: Rešenje za poplave - Kanal Morava-Vardar
Kanal Dunav-Morava-Vardar bi značajno pomogao u zaštiti od poplava, rekao predsednik Srbije Tomislav Nikolić u razgovoru sa predstavnicima kineske kompanije zainteresovane za taj projekt. Predsednik Tomislav Nikolić razgovarao je sa delegacijom kineske kompanije "Bonn Project" i predstavnicima Instituta "China Design Group" o infrastrukturnim projektima u Srbiji, posebno o izgradnji plovnog kanala Morava-Vardar. Osvrćući se na trenutno stanje u vezi sa opasnošću od poplava, predsednik Nikolić je naveo da bi projekat Morava-Vardar umnogome pomogao i u podizanju stepena zaštite Srbije od takvih elementarnih nepogoda. Kako se navodi u saopštenju predsednikovog Biroa za saradnju s medijima, kineski partneri izrazili su veliko interesovanje za projekte u izgradnji infrastrukture u Srbiji, a posebno za izgradnju kanala Morava-Vardar. Oni su iskazali veliko zadovoljstvo potpuno otvorenim pristupom Srbije ka realizaciji zajedničkih projekata sa kineskim kompanijama. Predsednik Nikolić je istakao da projekat Morava-Vardar nije samo običan infrastrukturni projekat, već je projekat koji će obezbediti život za mnoge generacije. Kineska delegacija navela je da je njihova kompanija za ostvarenje ovog projekta dobila podršku od finansijskih i državnih institucija u njihovoj zemlji i da je već obavljen razgovor i sa makedonskim partnerima o njegovoj realizaciji, ističe se u saopštenju. mondo.rs |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|
Мојот став се темели врз придобивките од економската природа.
Градењето на овој канал ќе овозможи алтернативен начин транспорт на стоките кои до сега се пренесуваа исклучиво преку постоечката патна мрежа која е во катастрофална состојба. Овој начин на транспорт не само што би бил побрз туку и далеку поевтин. Преку овој канал Македонија ќе се поврзе и по воден пат со Солунското пристаниште на југ, но и со Црното Море и земјите од Централна Европа пред се Германија. Доколку се изгради овој канал, земјите од Централна Европа би ги замениле пристаништата во Италија, Словенија, Хрватска и Црна Гора со Солунското пристаниште односно низ територијата на Македонија ќе минуваат значителен дел од увозот/извозот на земјите од Централна Европа. Исто така во Македониај би се развил речниот туризам. Овој канал би придонесол и за нови инвеститори во Македонија бидејќи ќе можат полесно да ги дистрибуираат производите до крајните пазари, а од голема важност ќе биде и за веќе постоечките странски, но и домашни Македонски компании кои се извозно ориентирани. Но сепак да бидам реален, каков ефект ќе има овој канал за Македонија зависи и од начинот на кој ќе функционира (во чија сопственост, кој ќе го гради, кој ќе стопанисува, какви услови ќе мора да прифати Македонија...) |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Мартин може поконкретно да го образложиш твојот став.
|
||
![]() |
||
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|
Дефинитивно, овој проект е од голема важност за Македонија, дефинитивно ќе значи подобрување на економската клима на земјата.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |