build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вардарска Долина

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 15-Jul-2020 at 23:43

ако горниов пост е геополитичко-декуражувачки, а знаејќи дека не се ни малку ризици во однос финансирањето ваков проект, може паметно е да се размислува како да истераме Хиперлуп Цевка во која би оделе и карго контињери но и Патнички композиции која Цевка би почнувала во Солун а би завршувала во Белград, при што би имало претовар на контињери во двата града откако влезат или излезат од Хиперлуп-цевката, што може како претовар делува непотребно но само ако ваквата цевка би се продолжила до Прага и Варшава а потоа се приклучи на Западноевропскиот Хиперлуп Ринг [1][1][1][1] ова може да бидне реална алтернатива како Рапид Карго Концепт ...
дефакто ова е технолошка мамка на која кинезите (ако не америте или европеите) полесно и поозбилно би се фатиле бидејќи во случај некој и да ја стопира работата цевките ќе може да си ги приберат! инаку предвидената цена во однос Канали по Вардарска Долина и Тунели за Хиперлуп е иста ако репер е информацијата дека Воденио Канал би чинел 10 милијарди евра, но истите за Хиперлуп би оделе само за Тунели доколку истите се билдани класично [2] иако постои тоа cargo-cap варијантата која неверојатно ефтина и треба да ни биде побрза опција нам [3]
значи потребата од долг тунел е скап проблем, иако претпоставувам хиперлупот би можело да се искосува лесно та да оди и по Планиње, но да речеме немоит и мора да е ко пушка прав Ч) тогај Долг Тунел ќе биде неопходен, сепак тоа значи и скапа инвестиција во костец постојната технологија за бушење карпи, ем ризик кој дополнително би висел врз глата на ваков Концепт е Rock Swelling [1][1][1] (свлечиштата на помеките карпи во планињето заради нарушувањето на притисокот вонив преку бушењето) ова е некоја моја дефиниција зошто доаѓа до тоа) но да речеме набрзо ќе извадат фреквенциска-плазма технологија за копање та ваквиот тунел ќе биде и брзо и ефтино ископан, што до сега само со термонуклеарни експерименти терало > [2][2][2] а денеска веќе Плазма Бушилици почнуваат да го дрмаат сектор [3][3][3] практично ноу-хау кое и по наши Факултети ќе мора да се предава ако не со него да се експериментира набрзо можеби бркајќи визитинг професори од сАд или еу [4][4][4][4] битно комбинации за полесно побрзо и поефтино бушење тунели постојат, а може да се оди и дрско брзо со спуштање планини преку истава технологија [5][5][5]

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 15-Jul-2020 at 14:38

https://en.wikipedia.org/wiki/Nicaragua_Canal#Financing
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Nicaragua_Canal#HKND_project_(2010%E2%80%93present)

[1] https://storymaps.arcgis.com/stories/341bc19f91ab48c492c5439b1b81bb1a

https://lab.org.uk/nicaraguas-grand-canal-5-the-geopolitics-of-the-canal/



шчо мислите дали дипстејтовци ги саботирале добрите кинески намери

7 mins read -Mar 5, 2015 -How a Chinese Billionaire Got Invested in Nicaragua's Canal Plan

SUMMARY

The idea of a canal across Nicaragua, easing transit flows between the Pacific and the Atlantic, is as old as the country itself. But despite numerous surveys and plans across the centuries, no Nicaraguan canal has ever been shown to be economically viable for the investors. The United States, European and numerous Asian countries and companies have explored both "wet" and "dry" canals — the latter utilize rail between ports on both sides of the isthmus.

Lately a Chinese businessman has been exploring the idea. His efforts have raised similar questions to previous attempts: Is a canal in Nicaragua economically sound, environmentally responsible or even necessary, particularly given the near completion of the widening of the Panama Canal? The answers are mixed and often depend who is doing the assessment and from what perspective. The man behind the attempt, Wang Jing, may no longer be sure of the answers himself.

Questions aside, the Nicaraguan government has approved the plans and is promoting the construction and affiliated investment. As the man at the forefront of the operation, Wang is preparing not only to have the canal dug (and managed) but also to build the affiliated infrastructure — port expansion and telecommunications projects as well as tourism and real estate deals along the canal route. Money is already flowing, environmental studies are underway, Western public relations and accounting firms have been hired, and early assessments and visits are being made to determine the cost and difficulty of buying up land along the route, often meeting opposition from locals. All the while, the cost estimates for the canal construction continue to rise; they are currently at upward of $50 billion and by some estimates are likely to reach $100 billion.

Money spent upfront on surveys and even early moves to purchase land do not mean the canal will be completed, just as the economic and environmental obstacles do not necessarily mean the canal will stall out before completion. The world is littered with hero projects that, in retrospect, perhaps would have been better left unbuilt or at least proved more costly for their investors than anticipated. But the construction and plans have raised numerous questions about who is really behind the canal project.

The Investor

Wang Jing, chairman and CEO of the Hong Kong Nicaraguan Canal Development Group (HKND), which has the contract to build, develop and manage the Nicaraguan canal, is one of China's richest men, worth some $6.6 billion according to Forbes. He has been involved in telecommunications and mineral operations, though by most accounts he owes his fortune more to good luck and timing than through connections with Beijing.

Wang established HKND in August 2012, one month after the Nicaraguan government established its Grand Interoceanic Canal Authority, which paved the way for realistic investment into a canal project. A month after it was established, HKND had a memorandum of understanding with the Nicaraguan government to conduct the feasibility study for the canal project. In June 2013, the Nicaraguan legislature formally voted to approve the construction of the canal, and within days the contract was awarded to HKND.

Wang's involvement in the canal appears to stem from a meeting with the son of Nicaraguan President Daniel Ortega, whom he met with either in Nicaragua or Beijing. Wang was looking to expand his telecom business into Nicaragua as part of broader global expansion, and his company, Xinwei, acquired contracts in 2013, though there has been little work reported toward fulfillment of those contracts. Rather, amid discussions with Ortega's son, Wang became enamored with the opportunity for a Nicaraguan canal that, he hoped, would carry massive bulk cargo ships from Brazil to China — ships that were too big for the Panama Canal and, incidentally, were in some cases blocked from Chinese ports because of their size and Chinese concerns for maritime shipping competitiveness.



A Nicaraguan canal may make more sense for international traders than it does for its potential investors. Though most studies argue that investors are guaranteed to lose in the canal construction, if the canal is built and managed efficiently, it does offer complementary routes for trade between Asia and the East Coast of North America, something that could interest shipping companies given the perception of unreliability of United States' West Coast ports. It also could provide speedier passage of bulk cargoes from Latin America, particularly Brazil, to Asia (read China), and as a redundant route, may ease congestion in the Panama Canal.

But the canal itself is not the only prize. Wang's vision includes the expansion of Nicaraguan ports, the establishment of new tourism venues to rival nearby Costa Rica, and the creation of new free trade zones in Nicaragua to take advantage of its location for manufacturing and distribution. With China slowly losing its place as the primary source of international low-end manufacturing, a Chinese-backed free trade zone in Nicaragua could take advantage of regional low labor costs and the nearness to larger Mexican, South American and U.S. markets. Stratfor counts Nicaragua among our so-called Post-China 16 countries, those positioned to take advantage of the changes in global manufacturing supply chains. The canal fits with the desires of Nicaragua's president, but the add-ons are potentially the more significant prize for Wang and his fellow investors.

Funding Troubles
Wang has not had an easy time drawing in the financial backing that a project of this magnitude needs. Already he has spent by some estimates more than $5 billion of his own money as well as that of his family and friends, whom he solicited early to capitalize the project. Some major state-owned enterprises have steered clear of the project, including major Chinese shipping companies (COSCO for example already has a stake in the Panama Canal). But others, particularly construction companies looking for large projects overseas, have expressed interest or engaged in a partnership with HKND, and HKND is urging those companies to become partners, bringing with them their own financing. In this way, HKND can spread the cost and potentially still profit from a canal project that others before had determined would not turn a profit.

Interestingly, despite the obvious questions about Wang and Chinese involvement, the Chinese government does not seem to be involved directly. Wang has worked somewhat outside the normal channels of Chinese political networks, and Beijing has been cautious about the project from the start. Beijing has no formal diplomatic relations with Nicaragua; rather, Nicaragua is one of the few nations left that maintains formal recognition of Taiwan. In 2012, as news of the canal construction heated up, the Chinese Ministry of Commerce cautioned Chinese companies, noting the lack of diplomatic ties in addition to border issues between Nicaragua and Costa Rica. Beijing is not interested at this time in drawing Nicaragua to alter diplomatic relations to the mainland, since that would undermine Beijing's management of the Taiwan issue.

Furthermore, though Beijing has backed many economic projects in Latin America and has special economic and political relations with countries such as Venezuela, Chinese leaders are cautious about engaging in a project that clearly appears to challenge U.S. interests in the region — particularly given the high cost and minimal rewards of the Nicaraguan canal. Wang himself purportedly tried to gain U.S. backing and investment through contact with former U.S. officials, but found little support. Publicly serving U.S. officials have actually raised concerns about the project, though primarily for environmental reasons.

One of the reasons the Chinese government was cautious was the belief that the canal project would not be viable without U.S. support, or at least without avoiding U.S. opposition. With Beijing facing difficulties at home regarding its overall economy and the parallel anti-corruption campaign and consolidation of power under President Xi Jinping, there is little appetite among China's leaders to pick a fight with the United States in its own backyard over a project that appears to bring little gain while being fraught with political risk.

According to some people familiar with the situation, Wang is now having second thoughts about the entire project as well. Having already thrown in some $5 billion, however, it would be difficult for Wang and HKND to back out. Without the more active backing of the Chinese government, or at least a surge in interest by potential partners, HKND is likely to find it increasingly difficult to raise the money for the canal project. Environmental opposition will probably grow and may draw in international organizations to support the local population. And this does not even consider some of the physical obstacles of such a massive undertaking.

The Nicaraguan government has based a lot of its future economic projections on the projects related to the canal construction and affiliated investments, and that is riding on Wang's company and his ability to raise the funds and support necessary to bring the project to completion. But by most accounts, Wang does not have the political or economic backing of Beijing, certainly not formally and perhaps not at all. Perhaps the attention will shift to the affiliated development — the ports, the free trade zones and the tourism facilities. But whether the entirety of the project itself is ultimately completed, the renewed attention to a Nicaraguan canal, and to Nicaragua itself, emphasizes the changes in international attention to areas of the world picking up as the next manufacturing hubs.

https://worldview.stratfor.com/article/how-chinese-billionaire-got-invested-nicaraguas-canal-plan

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 14-Jul-2020 at 03:10

думајќи во однос евентуални Хајспидски по К-8 и К-10 а во костец натамошна постковидна блиска или идна светска економска рецесија, ова горниов абер за хиперлупои тро ми отпаѓа од мојта равенка во однос идејава за Пловна Вардарска Долина, особено што ако збрчи светска економска депресија натака преку еден ваков Воден Транспортен Мод како би заштедиле мнозина би се туркале да врват угоре удоле кон Дунав или Егеј, та во наша полза земено економски би било да покажаме и ние поозбилна иницијатива за заживање на засега муабетов, иако земено геостратешки од нас еден ваков канал може да стори потенцијална мета за големите играчи, каква тоа никој не може да претпостави бидејќи во прашање се многу варијабили, можеби шверц на дрога и оружје, можеби проток на склет технологии инт. итн. што при рокната светска економија може да значи потенцијални ризици од нестабилност!
но да речеме Оптимизам Рулз, така видено, треба да думаме како најбрзо една ваква идеја би се извела, што во однос идните сушни години кои ни ги највавуваат Климатолозите ко што нагласував порано значи ризик како да се снабдува со доволно Вода неопходното за конекција Прешевско Езеро, при што онака лаички претходно думав дека негледам зошто со тешка машинерија и експлозиви не би спуштиле 300 мнв Планини колку да мине директно еден ваков Пловен Канал кон Морава, а кога тоа би било изводливо зошто да не се донивелира цел тој потег до Дунав, фантастично нели така би се споиле Дунав и Егеј виа Морава и Вардар директно, хм, наивно или не, но во какви технолошки времиња живееме и ден денес ваквата сулуда претпоставка не ми изгледа космички невозможна, особено не доколку за екстракција на карпите би се одело со нивно хемиско топење ако еколошки тоа не е некој особен гајрет!? сепак ова е паушално нагаѓање и далеку од досега некаде изведено, уште помалку дека и кога би било возможно тоа би било брз процес на спуштање Брда и Планини, но еве да речеме како размисла во костец се’ побрзиот развој на технологија доколку утре некој извади помоќни машини за копање него постојните постои стриповска надеж и за ваков простап, иако ризикот од омасовување вакви технологии постојно кашаталистички е голем бидејќи така озбилно би се пореметил цел постоен глобален тренд на експлиатација на Градежнио Сектор како економски амортизер за функционирање на светската економија, но при евентуален нејзин крах, ништо чудно вакви Чудни Направии кои со лесно сечат планини да се избацат на виделина од нечии лабоси!?
бек ту ријалити, ќе речам добро е да се размислува гласно, доколку кинезите имаат искрени намери за Хајспид Пруга по К-10, да се разгледа опција дали е возможно преку евентуални Тунели за неа, да се стори проширување на истите како во еден правец би минувале Мали Баржи кон Морава, та наизменично пола ден би оделе во еден а пола ден во друг правец така, ем во случај на хаварија некако би се ваделе сегментарно по Пруга доколку не можат да се одвлечкаат, прашање е само дали ова е финансиски исплатливо и остварливо, колку би се зголемил цехот и осигурала исплатлвоста вака да се врзува Вардар за Морава!?
може поисплатливо е да се влече утре Вода преку цевководи за тоа фамозно Прешевско Езеро кое треба да се полни од Лепенец, влечејќи Вода ако пресушуваат озбилно и Вардар и Морава дури и од Егеј или Дунав ако треба, но реално ризикот од саботажи вака во иднина би бил поголем, та да не излезе и изгубено време и преголема надеж, а на крај некој тоа кога му се сакало да го ресетира!?
конечно ние и само до Скопје да врземе ваков Пловен Канал па доволно е за да имаме некаков аир во Иднина пр. кој при евентуална ww3 и запрен транспорт сестрано може да значи Спас за дотур на многу што во земјава, незнам еве гласно размислувам, што би било кога би било, којзнае може да ни залута и нечија нуклеарна подморница така, ќе ги прерипуе преводници дали додека мрмотот си ја сука својта брада ... Проштевајте На Мјатапов На Крај колку да апострофирам уште еднаш дека постов е чисто провокација да ја живнам темата ...
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-Jan-2018 at 17:04
ако најдат камен за оваа етапа, сигурно ќе се најде кој да инвестира и во остаатите ... но ризикот од еколошки куршлус воопшто не е атрактивен за нас како мала земја, а згора на тоа ова ќе биде децениски проект во кој доколку влетаме и ние, што е логично, може повеќекратно да ја заглавиме! хм на толку нови технологии како хиперлуп Вардар како пловна европска артерија изгледа ко смешка ... таман додека се најдат спонзори се средат физибилитки и проекти сите ќе се пишманат ...

[1][2] https://hyperloop-one.com/blog/moving-beyond-ferries
Back to Top
Dzeksi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote Dzeksi Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 14-Nov-2017 at 16:49
po realen e planot na gradonacalnikot na Solun Yiannis Boutarisa a toa e od Skopje do Solun da se napravi ploven Vardar za da se povrzat dvata grada i po voda a ova do Belgrad e malce premnogu optimisticki moe mislenje
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 13-Nov-2017 at 23:05

ова изгледа кинезите директно кај Заев до година .. доколку русите некако не ги пишманат [1]

што аир од сето ова ако сад виа зајко го блокираат кинескиот инвестициски продор на Балкан, кој вака би бил прилично стабилизиран, нормално виа економските интереси на Кина, но да видиме, Трамп ретерираше дебело од агендите на дип стејт, но и да почне ова за време негов мандат која е гаранција дека ќе продолжи потоа, од кој аспект најнапред би требало кинезите да ја почнат инвестицијата тука ...

16.07.2017 - Ципрас и Вучиќ ја договарале „Вардарска долина“ без Заев


За време на на трилатералната средба во Солун на која што во четвртокот се сретнаа премиерите на Бугарија и Грција , Борисов и Ципрас и претседателот на Србија Вучиќ, станало збор и за проектот Дунав – Морава – Вардар – Егејско море од кој делот во Македонија е познат како „Пловен Вардар“ или „Вардарска долина“ .

За него на билатерална средба разговарале Ципрас и Вучиќ кои што идејата ја разгледувале како инфраструктурен проект од заеднички интерес.

Точката под која се воделе разговорите а која била подготвена од кабинетите на грчкиот премиер и српскиот претседател била заведна во агендата како “Водена врска меѓу Солун и Белград“.

На средбата станало збор и брзата железничка линија меѓу Солун и Дунав која што е најдолга река во Европската Унија.

За проектот кој треба да ги поврзе Белград и Солун преку Македонија преку вода и двојна железничка линија заинтересирана е Кина чии експерти работат на проектот кој треба да обезбедни брз и ефтин транспорт на кинеската стока преку Егејското море.

Ниту Грција ниту Србија досега не организирале формална средба со македонските власти на која што официјална точна на дневен ред би биле овие проекти.

Премиерот Заев од за македонската јавност непознати причини не беше повикан на средбата во Солун на која меѓу другото било разговарано и за спорот за името и за стабилноста на Македонија.

http://expres.mk/ципрас-и-вучиќ-ја-договарале-вардарс/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 02-Sep-2016 at 19:03


сигурно на кинезите физибилитката им е готова, но чекаат да видат каква ќе биде геополитичката клима натака, а после вондредните изборите лани в Србија и годинава кај нас, можно е доколку има простор и да се истрчаат набрзо и со проект по оваа за нас дофатлива утопија

http://www.construction-ic.com/HomePage/Projects?ReturnUrl=%2FProjects%2FOverview%2F192800#

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 15-Aug-2016 at 08:18

што значи повеќе информации на едно место, нормално дека ќе произлезат супер дилеми, едноставно и како во пракса изгледа бенефит од еден форум [1] макар лаик ко мене анализирал геолошки недоумици, во случајов околу Ва.До.

еве цитати од написи во нишката Служби за Тревожење апропо скорешната поплaва, а кои ја засегаат идејата за Ва.До. односно ако ваквиот проект навистина е целисходно решение за ризици од поплави што навидум е и логично, нормално доколку и примарната и секундарната мрежа на поројни канали и водотеци e средена, сепак на алувијално тло ваквиот потег може да биде и дополнителет куршлус ко што е наведено индиректно во вториот цитат од професорот кој алудира општо за поројните врнежи, но може да се гледа и во овој контектс, извлекувајки ги на ангро подземните води навистина со тек на време да слегне почвата во скопско поле, а со тоа статички да го ремети сиот урбанизам, Гoспод на сите да им е напомош, бидејки наместо навреме урбанистите реагираат само постхумно ко загаснети политички гатачи, седнете јавно думајте не чекајте на друг меѓусебно организирајте се околу дебати и трибини, зар змии имате по џебои и немате камен да изнајмите простор за панел дискусија, макар ни една институција не би ви излегла во пресрет, просто себичноста и тука ќе речам сите ќе не отепа, навистина ќе пцојсаме од скржавост, макар то а се рабело за интелектуално алармирање на јавноста
Originally posted by beTon

Градено во котлина, на плитка почва (во центарот извира вода на 3,5 метри длабочина, што им е познато на сите градежници), а под која врие од подземни води, па уште и на трусен расед, уште нема „специјалци“ за превентива при сигурносно градење на патишта, мостови, домови, улици, што подразбира од квалитет на материјал до начин на изведба и рок на траење. Секој си работи на парче и за профит. И општини, и фирми и администрација. Одговорност? Лична или институционална нема.
...
На крајот и треба што побрза реализација на проектот „Вардарска долина“, кој од ООН го откупи НР Kина, а неговата реализација од геополитички себични причини го блокира владата на САД негирајќи го и игнорирајќи го повеќекратниот национален интерес на Македонија. Kако, на пример, регулирање, контролирање и употреба на длабоките или подземни води.

навистина за вакво нешто би требало внимателност, да не се случи баравме преку леб погача та освен еколошки да не закачи и урбан кијамет
Originally posted by beTon


Некогашните зелени површини, каде земјата ја впивала водата, сега се претворени во бетон или на место на некогашните зелени дворови сега има изградено подземни гаражи и подруми.
На овој начин се прекинува природниот процес на впивање на дождовната вода во почвата, при што гледано подолгорочно се предизвикува неприродно спуштање на нивото на подземните води.
Овој процес води до слегнување на земјиштето, што пак дополнително би довело до дестабилизација на темелите на куќите и зградите.

Со евентуална појава на земјотреси би се предизвикале поголеми разрушувања.

исто прашање е дали со ова ќе се зголеми и ризикот при следен земјотрес, бидејки некои сеизмички бранови дополнително имаат кабает од вода [1] а вака директно би продреле во котлината, сценарио кое е непредвиливо, освен ако и од Изиис не почнат да прават процени во овој правец, но кој може да каже статистички на какви бранови сме подложни во оваа котлина, односно какви се' испушта скопскиот расед посреди

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 11-Jul-2016 at 11:50

има логика да во пакет со солунското пристаниште Каламата и ваква комбинација да им е на кинезите од полза, но зошто тогаш би финансиралеи брза пруга по К10 навидум готова работа што се истакнува во нецитираниот дел од написов

но се додека постојната опозиција кај нас има шарен табиет во агенда, нит брза пруга нит пловен Вардар ќе видиме во блиска иднина, потенцијално наједноставна штопна за да се заузда кинескиот економски продор на Балкан, доколку тоа им се сони така на америте или европеите кои и не баш лесно се откажуваат од своите маркирани територии, макар во моментот немале никаква економска воља за истите

...

17.06.2016 - Kanal Dunav – Egej vreba priliku
...
Milan Bačević, ambasador Srbije u Pekingu, je za KMR izjavio i da je pokrenut najveći projekat koji bi Kina mogla da realizuje u Evropi – povezivanje Dunava sa Egejskim morem, preko Morave, Vardara i Soluna.

„Ono što sa velikim zadovoljstvom mogu da kažam jeste da se o tome razgovaralo i pre nekoliko dana u Beogradu, kada su tamo gostovali kineski zvaničnici, pripremajući posetu kineskog predsednika. U direktnom razgovoru, predsenik Srbije je to pomenuo i kineskom predsedniku i kineskom premijeru“, izjavio je Bačević.

On kaže da je imao razgovore o ovoj temi sa grčkim i makedonskim ambasadorima u Pekingu i da je jedan kineski fond već bio gost u Srbiji ovim povodom, a predstavnici fonda boravili su 29. aprila u Makedoniji kao gosti tamošnje vlade, a početkom juna posetili su i Grčku.



Bačević je ponovio da bi ostvarenjem ovog projekta Srbija rešila problem poplava u kišnom i navodnjavanja u sušnim periodima, povećala bi poljoprivrednu proizvodnju, rešila problem hroničnog nedostatka električne energije, a iz ovog velikog projekta mogla bi da razvije niz oblasti, poput razvoja turizma, saobraćaja, hidrograđevine, klasične građevine...

„Kineska strana je potpuno svesna činjenice o kakvoj je trasi reč, da je potpuno kompatibilna izgradnji ekonomskog pojasa duž Puta svile i Pomorskog puta svile za XXI vek, koji predstavlja proklamovanu kinesku politiku koju svi normalni ljudi na svetu treba da podrže. I ja ne vidim ni jedan razlog da se neko usprotivi, prvo tom kineskom konceptu, drugo tako velikom projektu. Siguran da to prepoznaju i makedonska i grčka i srpska strana i otuda sam veliki optimista da će se to dogoditi čak mnogo brže nego što bi neko i u najsmelijim prognozama smeo javno da izjavi“, kaže Bačević.

Prema njegovim rečima, za ovaj projekat je očigledno zainteresovana Grčka, s obzirom da bi to bio najveći poduhvat u Evropi i svim učesnicama bi doneo ne samo ulaganja, već i velike razvojne prilike.

Imajući sve ovo u vidu, posetom Si Đinpinga Srbiji biće otvoreno novo poglavlje saradnje dve zemlje koje će u većoj meri obuhvatiti šira privredna, a ne samo infrastrukturna ulaganja.

http://www.nspm.rs/politicki-zivot/pocinje-li-druga-faza-srpsko-kineskih-odnosa.html?alphabet=l



Naslova strana sporazuma o izgradnji kanala Dunav – Egej, potpisanog u Atini, 3. jula 1974. godine


kinezi finasiranju i izradi studije izvodljivosti o plovnom kanalu Dunav - Morava - Vardar (Gedžouba grupa) [1]
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 09-Jul-2016 at 14:05

ГРЧКИ МЕДИУМИ: Се актуелизира кинескиот проект за пловен канал од Белград до Солун преку Скопје


    












kanal

Кинескиот проект за пловен канал од Морава преку Вардар до Егејско Море периодов сериозно се активира, а кинески претставници веќе одржале средби со српските и македонските власти, пишуваат грчките медиуми. Како што јавува дописникот на Нетпрес од Атина, планот на Кинезите според грчките медиуми претставува проект на векот од кој што придобивки ќе имаат граѓаните на трите земји Србија, Македонија и Грција.
“Кинеските партнери сериозно се заинтересирани за инфраструктурни проекти во Србија и во регионот, затоа што каналот од Морава до Егејското Море ќе обезбеди ресурси за три земји за многу идни генерации”, се вели во текстот на порталот “Триклоподија”.
Порталот информира дека за ова прашање неодамна бил одржан состанок меѓу српскиот претседател Томислав Николиќ и претставници на кинеската компанија Bonn Project и на институтот China Design Group, а средба имало и со македонските власти. Николиќ изјавил кинескиот проект во голема мера ќе придонесе за заштита на Србија од поплави и други катастрофи.

Проектот за прв пат беше активиран пред три години, откако анализата на кинеските експерти покажа дека пловниот канал од Морава преку Вардар до Егејско Море е изводлив. Неговата изградба ќе трае околу 10 години и ќе чини 17 милијарди американски долари, а ќе зафаќа површина од 10, 500 квадратни км.
Освен можноста за пловидба на трговски бродови, проектот се очекува да го реши проблемот со наводнувањето на земјоделско земјиште и ќе ја олесни изградбата на електрани.

Освен пловниот канал, друг кинески проект за регионов што е актуелен периодов е и Балканскиот пат на свилата односно високо брзинската железница во чии рамки е вклучена и Македонија
http://markukule.mk/%d0%b3%d1%80%d1%87%d0%ba%d0%b8-%d0%bc%d0%b5%d0%b4%d0%b8%d1%83%d0%bc%d0%b8-%d1%81%d0%b5-%d0%b0%d0%ba%d1%82%d1%83%d0%b5%d0%bb%d0%b8%d0%b7%d0%b8%d1%80%d0%b0-%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b5%d1%81%d0%ba%d0%b8/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 11-Apr-2016 at 14:09
Originally posted by <Fresno>

Што е со багателнава цена?


Можеби пристаништето е во големи долгови, можеби е неодржувано и е во лоша состојба, можеби грците инсистирале на социјални мерки во договорот, можеби комбинација на повеќе вакви фактори...
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 11-Apr-2016 at 08:55
Што е со багателнава цена?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 10-Apr-2016 at 21:08
Добар сигнал за транспортниот сегмент на „Вардарска долина“, особено за железничкиот.

ЗА 370 МИЛИОНИ ЕВРА: Грција го продаде своето најголемо пристаниште


Грција ја најави продажба на најголемото пристаниште – тоа во Пиреја.

Купувачот е кинеската компанија „Cosco Shipping Corporation“, а договорот е за речиси 370 милиони евра, пренесе грќки „Kathimerini“.

Договорот беше потпишан во Атина меѓу претседателот на Одборот на директори на кинеската компанија Сју Лижзнг и грчкиот премиер Алексис Ципрас, заедно со директорот на Агенцијата за приватизација Стергиос Пициорлас.

„Cosco“ првично стекнува 51 отсто од сопственоста на пристаништето за 280 милиони евра. Останатите 16 отсто компанијата ќе ги добие по 5 години за по 80 милиони евра и инвестиции од 350 милиони евра.

Иако неопходен за грчката економија, овој чекор не се усвои добро од граѓаните. Во главниот град Атина имаше големи протести против приватизацијата, а дури дојде до судири меѓу силите на редот и демонстрантите.


http://faktor.mk/2016/04/09/za-370-milioni-evra-grtsija-go-prodade-svoeto-najgolemo-pristanishte/
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 13-Mar-2016 at 10:50
Ne podpagajte pod vlijanie na razni propagandi, toj kanal nema nikakva ekonomska isplatlivost i nema nikogash da se izgradi, za toa veke pisuvavme prethodno. Na makedonoija i e potpolno nepotreben
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 13-Mar-2016 at 00:51
Ако се изреализира овој проект за оваа т.н. вардаска долина и се спои вардар со дунав преку морава и ако една од примарните цели е анулаирање на поплавите во србија, зарем цела таа вода која ќе се собере од србија и се транспортира низ морава па после вардар, постои ли ризик после ние да биде поплавени, затоа што вардар не е насекаде во клисура (длаболк)...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 12-Mar-2016 at 11:58
martind... 1. Patnata mreza za koja zboruvas (se misli na koridorot 10) voopsto ne e vo katastrofalna sostojba. 2. Ovoj proekt e preskap ineisplatliv vo odnos na toa sto moze da se izgradi so ovie finansiski sredstva. 3. Za mnogu pomalku pari moze da se izgradi brza zeleznica od koja korist ke ima ne samo ekonomijata, tuku i obicnite patnici...
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 12-Mar-2016 at 10:38
Nikolić: Rešenje za poplave - Kanal Morava-Vardar

Kanal Dunav-Morava-Vardar bi značajno pomogao u zaštiti od poplava, rekao predsednik Srbije Tomislav Nikolić u razgovoru sa predstavnicima kineske kompanije zainteresovane za taj projekt.

Predsednik Tomislav Nikolić razgovarao je sa delegacijom kineske kompanije "Bonn Project" i predstavnicima Instituta "China Design Group" o infrastrukturnim projektima u Srbiji, posebno o izgradnji plovnog kanala Morava-Vardar.

Osvrćući se na trenutno stanje u vezi sa opasnošću od poplava, predsednik Nikolić je naveo da bi projekat Morava-Vardar umnogome pomogao i u podizanju stepena zaštite Srbije od takvih elementarnih nepogoda.

Kako se navodi u saopštenju predsednikovog Biroa za saradnju s medijima, kineski partneri izrazili su veliko interesovanje za projekte u izgradnji infrastrukture u Srbiji, a posebno za izgradnju kanala Morava-Vardar.

Oni su iskazali veliko zadovoljstvo potpuno otvorenim pristupom Srbije ka realizaciji zajedničkih projekata sa kineskim kompanijama.

Predsednik Nikolić je istakao da projekat Morava-Vardar nije samo običan infrastrukturni projekat, već je projekat koji će obezbediti život za mnoge generacije.

Kineska delegacija navela je da je njihova kompanija za ostvarenje ovog projekta dobila podršku od finansijskih i državnih institucija u njihovoj zemlji i da je već obavljen razgovor i sa makedonskim partnerima o njegovoj realizaciji, ističe se u saopštenju.

mondo.rs
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 21-Mar-2014 at 19:41
Мојот став се темели врз придобивките од економската природа.
Градењето на овој канал ќе овозможи алтернативен начин транспорт на стоките кои до сега се пренесуваа исклучиво преку постоечката патна мрежа која е во катастрофална состојба. Овој начин на транспорт не само што би бил побрз туку и далеку поевтин. Преку овој канал Македонија ќе се поврзе и по воден пат со Солунското пристаниште на југ, но и со Црното Море и земјите од Централна Европа пред се Германија.
Доколку се изгради овој канал, земјите од Централна Европа би ги замениле пристаништата во Италија, Словенија, Хрватска и Црна Гора со Солунското пристаниште односно низ територијата на Македонија ќе минуваат значителен дел од увозот/извозот на земјите од Централна Европа. Исто така во Македониај би се развил речниот туризам.
Овој канал би придонесол и за нови инвеститори во Македонија бидејќи ќе можат полесно да ги дистрибуираат производите до крајните пазари, а од голема важност ќе биде и за веќе постоечките странски, но и домашни Македонски компании кои се извозно ориентирани.
Но сепак да бидам реален, каков ефект ќе има овој канал за Македонија зависи и од начинот на кој ќе функционира (во чија сопственост, кој ќе го гради, кој ќе стопанисува, какви услови ќе мора да прифати Македонија...)
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 21-Mar-2014 at 19:03
Мартин може поконкретно да го образложиш твојот став.
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 21-Mar-2014 at 18:56
Дефинитивно, овој проект е од голема важност за Македонија, дефинитивно ќе значи подобрување на економската клима на земјата.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.400 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.