Author |
Topic Search Topic Options
|
iGi_PoP
Senior Member
Joined: 09-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 213
|
Quote Reply
#1 Topic: Плоштад Мајка Тереза Posted: 30-May-2017 at 14:48 |
Ekranive se super, ke moze sega vo zivo da gledame tepacki od Sobranie!  Sega zaev zivi ke gi jade, pa Grujo pak tepaci ke mu pusti, pa onda Brane i Sekerinska bitangi ke im pustat, itn... ke bide dobra godina! Jas vikam i kladilnica ovde da se otvori za da moze da se stavaat pari na toa koj kogo ke pretepa
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2 Posted: 29-May-2017 at 20:48 |
Originally posted by гитардемон
Чаре е само да се покрие бивша Комерцијална (сега
инаку објект во сопственост на Владата, верувам неколку министерства се
сместени внатре) со огромни светлосни екрани, нешто како Times Square,
ама од 15 век. Таман ќе го имаме најновиот најстар град на
светот. |
Еве може со вакви, само да ги урамат барокно и металните носечки столбови да ги направат јонски дорски или коринтски. На Владо Јовановски, Ламбе и сличните режимски колаборационисти што се на програмата, за комплетен впечаток би било убаво да им се додадат јавни настапи на Ниче Македон, Марина Дојчиновска и Вангел Божиновски. И пет-шест палми да се засадат, во барокни жардињери.    Каков прекрасен плоштад. Огледало на цело Ск2014!
Edited by Cloverstack - 29-May-2017 at 20:50
|
 |
Staro Skopje
Senior Member
Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
|
Quote Reply
#3 Posted: 28-Jun-2016 at 13:21 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
 |
Staro Skopje
Senior Member
Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
|
Quote Reply
#4 Posted: 28-Jun-2016 at 13:13 |
27 juni by Ani.build, on Flickr
27 juni by Ani.build, on Flickr
27 juni by Ani.build, on Flickr
Тука ќе објавам слики и од околината
27 juni by Ani.build, on Flickr
Зградиве многу повеќе ми личат/личеа на Париз отколку на Москва.
27 juni by Ani.build, on Flickr
27 juni by Ani.build, on Flickr
Edited by Staro Skopje - 28-Jun-2016 at 13:14
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#5 Posted: 31-Dec-2015 at 04:44 |
Originally posted by King
Originally posted by zabegan
Originally posted by King
Originally posted by Cloverstack
Originally posted by BOJAN
Разбирам да чини пари подземната гаража | Навистина ти е разбирливо? Баш толку колку што чини? Баш 9,3 милиони евра? За 440 паркинг места?Да удриме една математика:9,3 милиони евра / 440 паркинг места = 21.136 евра за едно паркинг местоКласичен Ск2014 пренапумпан балон, врз кој со големи букви пишува ГРАБЕЖ.Но за жал има нешто уште полошо. Тоа е бескрајното непланско натрупување на институции и објекти во строгиот центар, додека јавниот превоз во реалност гние, без никаква визија за развој, а камо ли некаков конкретен проект за зголемување на неговиот удел во сообраќајот. Нема ЛРТ, не се реализираат дури ни одамна планираните експресни сообраќајници со голем капацитет, ама затоа катни и подземни гаражи во строгиот центар никнуваат како печурки по дожд. Па како побогу ќе стигнат сите тие автомобили таму? Изгледа малку ни е закрчен сообраќјот, изгледа треба уште малку да го заглавиме. Класична Ск2014 катаклизма во подготовка, со огромни долгорочни последици. Што се однесува до „плоштадот“, тој е една таква гротеска, просто немам зборови. Но уште погротесктна е композицијата на објекти околу него. Нормален човек да се труди намерно да создаде нешто толку бедно, па тешко дека ќе му појде од рака. Барокните лифтови, тоа е само јаготката на шлагот. Да сумирам: парите се потрошени, вистинските големи инфраструктурни проекти останаа само на хартија (ЛРТ, експресните сообраќајници, докомплетирање на примарната сообраќајна мрежа...), а тоа што ни останува се:- ваквите Ск2014 бљувтини;- долгорочните последици поради тоталното отсуство на планирање или макар некакви трагови од здрав разум и логично расудување;- огромни кредити за враќање- и се разбира, мала група бандити која фантастично профитираше спроведувајќи вакви криминални проекти!
|
Овде се поставува клучното прашање ако овие градеа (ЛРТ, експресните сообраќајници, докомплетирање на примарната сообраќајна мрежа...) нели можеле да спроведат ГРАБЕЖ, или мислиш дека ексклузивно се краде во СК2014. Има еден градоначалник што несакам да го спомнам бидејќи ќе ми го избришат постот, троши милион евра на улички, еден цел милион, тоа е ГРАБЕЖ, ама некој сака да го види, некој ја врти главата. | понекогаш си ептен смешен... генералниот сообраќаен план на Скопје, вклучувајќи и ЛРТ, е одговорност на Град Скопје и не е воопшто логично да го прави било кој друг... не знам зошто воопшто се трудиш... барем овој пат да имаше логика твоето нонстоп блебетање за градоначалникот што нејќеш да го кажеш
извини, што точно тука треба да прави општина центар? метро од железничка до соборна? |
Обично се трудам да бидам смешен за да не бидам трагичен како тебе, и блебетам за да не лупетам. Ти се јави како адвокат на Cloverstack или на градоначалникот што не го споменав?
Не би се замарал со тебе бидејќи си залутан на форумов, но ајде сепак ќе ти објаснам, овде не се зборуваше за тоа кој и што требало да гради, туку дали со одредено градење крадел или поточно дали можел да украде, иако граденото не е ск2014. |
коментарот е на место, не збориме за пари, збориме за одговорност и рационалност... односно, ако не ти е јасно, за тоа што се можело да биде направено со парите кои пренапумпано се потрошени на еден прилично мал паркинг и далеку неквалитетен плочник, а истите пари служат за далеку поблагородни цели
еве ти кажи како градоначалникот што не сакаш да го спомнеш треба да ги троши своите средства попаметно?
...не дека го оправдувам него, далеку од тоа дека тој прави нешто паметно, само да ти иницирам дека споредбата која упорно ја правиш кога нема аргументи да се оправда нерационалното трошење на средства ти е нереална
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
 |
hcitrS
Senior Member
Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
|
Quote Reply
#6 Posted: 31-Dec-2015 at 02:59 |
Добро, кој е дебилот што редовно проектира орнаментирана ограда околу отвори за вентилација?? Божем се приближуваш до отворот со поларна балерина па да ја погледаш. Сериозно не е возможно да се покрие со една силна решетка врз која ќе може и да се оди?? А бе нека крадат, племето нека му го е88т, цел буџет приеберете го, само молам еднаш обратете со до некој писмен човек за уредување урбани целини... Кое проклето лудило, нема нит чаре нит надеж повеќе, баталете. Ко не згрми еден земјторес пак, та барем на Земјата полесно да и' биде.
|
 |
Gradinarot
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
|
Quote Reply
#7 Posted: 30-Dec-2015 at 18:17 |
„Трафостанициве“ од под земја, како да се random поставувани каде ќе се стигне...!!!!!?????
|
..... .......
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#8 Posted: 30-Dec-2015 at 12:25 |
Чаре е само да се покрие бивша Комерцијална (сега инаку објект во сопственост на Владата, верувам неколку министерства се сместени внатре) со огромни светлосни екрани, нешто како Times Square, ама од 15 век. Таман ќе го имаме најновиот најстар град на светот.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
xnx
Senior Member
Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
|
Quote Reply
#9 Posted: 30-Dec-2015 at 11:30 |
nekako vaka ko gi gleam kukjarkive, MOB ic ne mi se vklopuva. se znae sto e sledno.
|
 |
King
Senior Member
Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
|
Quote Reply
#10 Posted: 30-Dec-2015 at 09:20 |
Originally posted by zabegan
Originally posted by King
Originally posted by Cloverstack
Originally posted by BOJAN
Разбирам да чини пари подземната гаража | Навистина ти е разбирливо? Баш толку колку што чини? Баш 9,3 милиони евра? За 440 паркинг места?Да удриме една математика:9,3 милиони евра / 440 паркинг места = 21.136 евра за едно паркинг местоКласичен Ск2014 пренапумпан балон, врз кој со големи букви пишува ГРАБЕЖ.Но за жал има нешто уште полошо. Тоа е бескрајното непланско натрупување на институции и објекти во строгиот центар, додека јавниот превоз во реалност гние, без никаква визија за развој, а камо ли некаков конкретен проект за зголемување на неговиот удел во сообраќајот. Нема ЛРТ, не се реализираат дури ни одамна планираните експресни сообраќајници со голем капацитет, ама затоа катни и подземни гаражи во строгиот центар никнуваат како печурки по дожд. Па како побогу ќе стигнат сите тие автомобили таму? Изгледа малку ни е закрчен сообраќјот, изгледа треба уште малку да го заглавиме. Класична Ск2014 катаклизма во подготовка, со огромни долгорочни последици. Што се однесува до „плоштадот“, тој е една таква гротеска, просто немам зборови. Но уште погротесктна е композицијата на објекти околу него. Нормален човек да се труди намерно да создаде нешто толку бедно, па тешко дека ќе му појде од рака. Барокните лифтови, тоа е само јаготката на шлагот. Да сумирам: парите се потрошени, вистинските големи инфраструктурни проекти останаа само на хартија (ЛРТ, експресните сообраќајници, докомплетирање на примарната сообраќајна мрежа...), а тоа што ни останува се:- ваквите Ск2014 бљувтини;- долгорочните последици поради тоталното отсуство на планирање или макар некакви трагови од здрав разум и логично расудување;- огромни кредити за враќање- и се разбира, мала група бандити која фантастично профитираше спроведувајќи вакви криминални проекти!
|
Овде се поставува клучното прашање ако овие градеа (ЛРТ, експресните сообраќајници, докомплетирање на примарната сообраќајна мрежа...) нели можеле да спроведат ГРАБЕЖ, или мислиш дека ексклузивно се краде во СК2014. Има еден градоначалник што несакам да го спомнам бидејќи ќе ми го избришат постот, троши милион евра на улички, еден цел милион, тоа е ГРАБЕЖ, ама некој сака да го види, некој ја врти главата. | понекогаш си ептен смешен... генералниот сообраќаен план на Скопје, вклучувајќи и ЛРТ, е одговорност на Град Скопје и не е воопшто логично да го прави било кој друг... не знам зошто воопшто се трудиш... барем овој пат да имаше логика твоето нонстоп блебетање за градоначалникот што нејќеш да го кажеш
извини, што точно тука треба да прави општина центар? метро од железничка до соборна? |
Обично се трудам да бидам смешен за да не бидам трагичен како тебе, и блебетам за да не лупетам. Ти се јави како адвокат на Cloverstack или на градоначалникот што не го споменав?
Не би се замарал со тебе бидејќи си залутан на форумов, но ајде сепак ќе ти објаснам, овде не се зборуваше за тоа кој и што требало да гради, туку дали со одредено градење крадел или поточно дали можел да украде, иако граденото не е ск2014.
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#11 Posted: 30-Dec-2015 at 01:40 |
Originally posted by Navigator
Originally posted by zabegan
Originally posted by kultuzin
Originally posted by fichot
Плоштад на музиката - Мајка Тереза.
 |
Името нема никаква врска ова мижеше слободно да биде плоштад Тоше Проески. Плоштад Мајка Тереза треба да биде платото позади спомен куќата Мајка Тереза. | ова е плато на МОБ, и секогаш ќе биде како и да изгледа, какви плоштади, какви Тошевци, какви Терези бре човече? | Посмирено малку почнувај ги коментарите. Муабети од типот "тоа било и ќе остане" не прилегаат на твоите не повеќе од 25 години. |
сакам да кажам дека не можеш кој простор како ќе ти текне да го заградиш и поплочиш, и да го наречеш плоштад и да му дадеш некакво произволно име и значење... овој простор првично служи како влезно плато на комплексот на МОБ, не затоа што јас така сакам, туку едноставно затоа што така функционира... дури и со комплетната реформација на просторот со објектите о околината, функцијата му останува таква
секој простор си има функција, ама верувам дека во било која администрација која го контролира урбаниот развој на центарот на градот, ич уво не ги боли за тоа
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#12 Posted: 30-Dec-2015 at 01:35 |
Originally posted by King
Originally posted by Cloverstack
Originally posted by BOJAN
Разбирам да чини пари подземната гаража | Навистина ти е разбирливо? Баш толку колку што чини? Баш 9,3 милиони евра? За 440 паркинг места?Да удриме една математика:9,3 милиони евра / 440 паркинг места = 21.136 евра за едно паркинг местоКласичен Ск2014 пренапумпан балон, врз кој со големи букви пишува ГРАБЕЖ.Но за жал има нешто уште полошо. Тоа е бескрајното непланско натрупување на институции и објекти во строгиот центар, додека јавниот превоз во реалност гние, без никаква визија за развој, а камо ли некаков конкретен проект за зголемување на неговиот удел во сообраќајот. Нема ЛРТ, не се реализираат дури ни одамна планираните експресни сообраќајници со голем капацитет, ама затоа катни и подземни гаражи во строгиот центар никнуваат како печурки по дожд. Па како побогу ќе стигнат сите тие автомобили таму? Изгледа малку ни е закрчен сообраќјот, изгледа треба уште малку да го заглавиме. Класична Ск2014 катаклизма во подготовка, со огромни долгорочни последици. Што се однесува до „плоштадот“, тој е една таква гротеска, просто немам зборови. Но уште погротесктна е композицијата на објекти околу него. Нормален човек да се труди намерно да создаде нешто толку бедно, па тешко дека ќе му појде од рака. Барокните лифтови, тоа е само јаготката на шлагот. Да сумирам: парите се потрошени, вистинските големи инфраструктурни проекти останаа само на хартија (ЛРТ, експресните сообраќајници, докомплетирање на примарната сообраќајна мрежа...), а тоа што ни останува се:- ваквите Ск2014 бљувтини;- долгорочните последици поради тоталното отсуство на планирање или макар некакви трагови од здрав разум и логично расудување;- огромни кредити за враќање- и се разбира, мала група бандити која фантастично профитираше спроведувајќи вакви криминални проекти!
|
Овде се поставува клучното прашање ако овие градеа (ЛРТ, експресните сообраќајници, докомплетирање на примарната сообраќајна мрежа...) нели можеле да спроведат ГРАБЕЖ, или мислиш дека ексклузивно се краде во СК2014. Има еден градоначалник што несакам да го спомнам бидејќи ќе ми го избришат постот, троши милион евра на улички, еден цел милион, тоа е ГРАБЕЖ, ама некој сака да го види, некој ја врти главата. |
понекогаш си ептен смешен... генералниот сообраќаен план на Скопје, вклучувајќи и ЛРТ, е одговорност на Град Скопје и не е воопшто логично да го прави било кој друг... не знам зошто воопшто се трудиш... барем овој пат да имаше логика твоето нонстоп блебетање за градоначалникот што нејќеш да го кажеш
извини, што точно тука треба да прави општина центар? метро од железничка до соборна?
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
 |
xnx
Senior Member
Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
|
Quote Reply
#13 Posted: 29-Dec-2015 at 10:40 |
Originally posted by fichot
Зошто е плоштадов празен, кај се туристите?  |
cekaj uste ne stignala do niv informacijava za plostadov
|
 |
King
Senior Member
Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
|
Quote Reply
#14 Posted: 29-Dec-2015 at 02:16 |
Originally posted by Cloverstack
Originally posted by King
Овде се поставува клучното прашање ако овие градеа (ЛРТ, експресните сообраќајници, докомплетирање на примарната сообраќајна мрежа...) нели можеле да спроведат ГРАБЕЖ, или мислиш дека ексклузивно се краде во СК2014. | Ако градеа ЛРТ и примарна сообраќајна мрежа, како за почеток ќе останеше вистинска вредност и развоен потенцијал. Плус тоа ако градеа ЛРТ и примарна сообраќајна мрежа, тоа ќе беше индикатор дека државата и градот ги водат поодговорни и посовесни луѓе, па и корупцијата веројатно ќе беше далеку позауздана, а не суми помножени со 5 и со 10 од реалната цена. Во секој случај, за секаква корупција, помала или поголема, треба да следи казна, а обемот на корупција може да биде само мерило за тежината на казната.
|
Се согласувам, ако се докаже.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#15 Posted: 29-Dec-2015 at 02:06 |
 Проширена е старата гаража.
|
 |
shrink
Newbie
Joined: 23-Oct-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
|
Quote Reply
#16 Posted: 29-Dec-2015 at 01:13 |
Подземнава гаража е истата што си беше на МНТ само реновирана, или таа е споена со оваа новата ?
|
 |
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
|
Quote Reply
#17 Posted: 29-Dec-2015 at 00:28 |
Хехе, не си наивен Ерлих, сите одлично знаеме дека зад проектот Скопје 2014, односно проектот Македонија 2017, се кријат исклучиво профитерски интереси. Дури и бројот на странци кои влегле во Македонија би изнесувал 0 (НУЛА), тоа воопшто нема да ги смени тактиките на пвеводбениците на вампирско исцицување на здравјето на скопјани. А баш вампирско е исцицувањето на здравјето на скопјани, бидејќи исклучиво ноќе ги сечат дрвјата и исклучиво ноќе ги поставуваат спомениците, исто како вампири.
|
 |
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
|
Quote Reply
#18 Posted: 28-Dec-2015 at 22:12 |
Мислам дека дури кога ќе се појават наслови за колкаво е нивото на загаденост во Скопје во светските медиуми и кога ќе не избегнуваат како лепра, дури тогаш нашата ни мила ќе преземе мерки, наместо да донесува некакви си препораки, ко божем се соочуваме со минорен проблем и честичките одвај и да надминуваат некакви си законски поставена горна граница.
|
 |
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
|
Quote Reply
#19 Posted: 28-Dec-2015 at 21:25 |
Зошто е плоштадов празен, кај се туристите?
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#20 Posted: 28-Dec-2015 at 20:02 |
Originally posted by King
Овде се поставува клучното прашање ако овие градеа (ЛРТ, експресните сообраќајници, докомплетирање на примарната сообраќајна мрежа...) нели можеле да спроведат ГРАБЕЖ, или мислиш дека ексклузивно се краде во СК2014. |
Ако градеа ЛРТ и примарна сообраќајна мрежа, како за почеток ќе останеше вистинска вредност и развоен потенцијал. Плус тоа ако градеа ЛРТ и примарна сообраќајна мрежа, тоа ќе беше индикатор дека државата и градот ги водат поодговорни и посовесни луѓе, па и корупцијата веројатно ќе беше далеку позауздана, а не суми помножени со 5 и со 10 од реалната цена. Во секој случај, за секаква корупција, помала или поголема, треба да следи казна, а обемот на корупција може да биде само мерило за тежината на казната.
Edited by Cloverstack - 28-Dec-2015 at 20:05
|
 |