build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жардињери

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Жардињери
    Posted: 08-Jun-2015 at 16:49
ОБНОВЕНА ЖАРДИНИЕРАТА НА УЛИЦА „МАКЕДОНИЈА“



Општина Центар ја уредува жардиниерата на улица „Македонија“, до Спомен-куќата на Мајка Тереза. Изваден е стариот исушен тревник, исчистени се троскотот и ѓубрето и на површина од 490 квадратни метри веќе е поставен бусен, а ќе бидат засадени и 165 мали зимзелени растенија и 48 мали тревници. Меѓу растенијата ќе има лаванда, буксус, азалеи и други украсни растенија кои го менуваат својот изглед во зависност од годишното време. Поставен е систем за полевање.

Жардиниерата е донација од грузиската фирма „Сингулар“.

http://utrinski.mk/default.asp?ItemID=A449E1A6FF8AC4439FA7B65D78A1EC50
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 29-Jul-2011 at 12:51

PostHeaderIcon Булеварот со нови жардинерии

Главно Мени

Во овој период, на неколку локации во општина Гевгелија, во тек се инфраструктурни зафати поврзани со комуналната и патна инфраструктура.


Денес започна изградбата на жардинериите на булеварот Гевгелија, на самиот влез на градот.Самите жардинерии ќе бидат лоцирани на зелената површина помеѓу двете коловозни ленти.

Ќе се простираат во должина од 600 метри, со што ќе се видоизмени сегашниот влез во Гевгелија. Вредноста на изведбените работи е 2.050.000 денари а изведувач е фирмата Еуроинг од Гевгелија , која на тендерот имаше најповолна понуда.

http://gevgelija.gov.mk/mk/index.php?option=com_content&view=article&id=674:2011-07-27-13-00-29&catid=8:actual&Itemid=1
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 01-Mar-2011 at 14:41
http://www.time.mk/read/0a6b6969ec/620f975259/index.html

Се уредува жардиниерата на булеварот “Видое Смилевски-Бато“

Екипите на ЈП “Паркови и зеленило“  почнаа со хортикултурно уредување на првата жардиниера на булеварот “Видое Смилевски-Бато“.Жардиниерата која комплетно ќе се уреди е со површина од 2.030 квадратни метри.

Хортикултурното уредување на првата жардиниера на овој дел од булеварот се очекува да заврши за 20 дена.



Градот Скопје за реализација на овој проект издвои од буџетот околу  1,5 милиони денари.

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 07-Feb-2011 at 18:53
Идејава им е ок, само ако нешто прават, нека прават до крај. И понатаму овие жардињери, особено у Аеродром се користат за див премин на пешаците па неретко делови од нив остануваат без трева, само со кал. Нормално граѓаните се криви целосно, ама може и по некој џандар да седи и да почне да казнува. А да не зборам колку од армирано-бетонските елементи се или попукани или искршени уште кога се ставаа. Највпечатливи ми се на пешачкиот премин кај НБРМ и Веро. Импровизација до максимум. Според мене, многу поубави жардињери се оние на водњанска и на еден дел од партизанска, каде се користат бекатон коцки.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 11-Jan-2011 at 18:05

http://www.time.mk/read/6e7027da4d/2a187f1d97/index.html

 

Екипи на Градот Скопје деновиве почнаа да ја градат средишна жардиниера на булеварот Партизански одреди, во должина од 1500 метри, на потегот од мостот Обединети нации до раскрсницата кај Порта Влае. Широчината на жардиниерата ќе се менува според условите на патот, односно од 2,5 до 4 метри.

Градежните работи треба да завршат до средината на февруари 2011 година, а изведувач на работите е „Фабрика Карпош“ од Скопје. За изградба на жардиниери на градските булевари, од Буџетот на Градот ќе се издвојат девет милиони денари.

На овој дел од Партизански одреди во моментов има метална ограда, па со нејзината замена со жардиниера ќе се подобри безбедноста во сообраќајот и ќе облагороди и зазелени просторот.

 



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 22-Oct-2010 at 15:13
НОВА ЖАРДИНИЕРА НА БУЛЕВАРОТ ЈАНЕ САНДАНСКИ

Екипи на Градот Скопје деновиве градат жардиниера во средишниот дел на булеварот Јане Сандански, на потегот од трговскиот центар „Бисер“ до крстосницата со булеварот Србија. Жардиниерата ќе биде долга еден километар, а ќе биде изградена од монтажни армирано-бетонски елементи.

Изградбата на жардиниерата се очекува да заврши кон крајот на наредната недела. Потоа, жардиниерата ќе се полни со земја, ќе биде поставен систем за наводнување капка по капка и ќе се уреди зеленилото.

На терен работат екипите на градежната фабрика „Карпош“. По завршувањето на жардиниерата на булеварот Јане Сандански, нивните работници ќе работат на жардиниерата на булеварот Видое Смилевски Бато.

Градот Скопје ги потсетува возачите што ја користат оваа делница на булеварот Јане Сандански да се придржуваат кон привремениот сообраќаен режим и да ги почитуваат поставените сообраќајни знаци.


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=3723&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 13-Oct-2010 at 14:22

Кај ТЦ Бисер...

Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 22-May-2010 at 20:37
Булеварот Маршал Тито во Виница ке се уредува со украсна жардињера со цвеќе, во должина од 300 м. Иведувач е Вин-Им Виница.




http://www.opstinavinica.gov.mk/vinica/
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 18-May-2010 at 15:15
Нови жардиниери на Партизанска

Општина Карпош почна со пролетното разубавување на булеварот Партизански одреди од левата и од десната страна на коловозот. Имено, интензивно се прават жардиниерите, се полнат со земја, се вградува системот за наводнување, а наскоро ќе се средат и хортикултурно. Во оваа фаза се прават жардиниерите по Партизанска, во делот кај Тафталиџе 1 и 2 и кај Карпош 3 и 4.
Станува збор за инвестиција вредна 1,5 милиони денари, а изведувач на работите е фирмата "Аполо инженеринг".
http://vest.com.mk/?ItemID=234F9FC32B1B1146BDA8C95B26F402D8
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 28-Dec-2009 at 01:15

Калемени дрвца во жардиниерите

Уредувањето на жардиниерите на градските булевари ќе продолжи напролет, но се' уште не се знае кои растенија ќе бидат засадени. Откако пред дваесетина дена во жардиниерите на булеварот „Јане Сандански“ беа засадени 130 елки, градските власти најавија дека зеленило ќе добијат и другите три новоизградени на „Партизанска“, на „8 Септември“ и на „Крсте Мисирков“. Сепак, во Градот се' уште размислуваат какво зеленило е најевтино да се засади, но и да се одржува. Извесно е дека во сите жардиниери ќе се засади трева, а покрај зимзелените дрвја ќе се садат и калемени листопадни. За цветните аранжмани ќе се одлучува дополнително.

„Проектот за хортикултурно уредување на жардиниерите фазно се реализира. Досега е засеана трева во сите жардиниери, а во периодот на вегетација, напролет, ќе се продолжи со комплетно хортикултурно уредување“, велат од Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=1A5F2D6B1C1EEE4EBCD4EC54EEB66C20
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 16-Dec-2009 at 18:17
арно тоа, а какви цвеќиња мислат да паркираат покрај елкиве, белки ке припазат на тоа, би требало грмушести растенија

мене сеуште ми боде очи што жардињерите се недосредени или изборот паднал да бидат такви, па трифка требаше да оди со некое поестетско решение! може немора павер плочи, но можеше со нешто да се покрие бетонот, ајде белки сеуште не завршиле со проектот, на места од споевите вирее изолациска пена, затоа и претпоставувам дека не е целосно завршен муабетот!? останува да видиме дали околу тој естетски момент ќе има некоја интервенција воопшто, набрзо или во иднина!

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 16-Dec-2009 at 17:36
Барем од тој аспект, доколку нема џунгла конкретно во близина на пешачките премини, мене лично ми е океј ваквото зеленило.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 16-Dec-2009 at 16:40
Добро, со ова една работа не ми е јасна...јасно ми е дека сообраќајците не ги е**т ни 2% за ништо, ама нели во еден период (бившата држава)дури и оградите на дворовите на аголни локации мораа да имаат транспарентна ограда (значи не грмушки и жива ограда) заради прегледност, а денес се праат џунгли во сред град. Посебно на партизанска мислам дека на пешачките кај архитектонски и кај пазарот настрадаа луѓе што ја поминуваа улицата, откога се подигнаа оние дрвана....разбирам ако ова се праи на автопат каде што истовремено врши работа заленилово: не ти сметаат фаровите од спротивен правец, бучава исл. ама во сред град!? стварно не ми е јасно...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 16-Dec-2009 at 16:25
ЗАСАДЕНИ 130 ЕЛКИ ВО ЖАРДИНИЕРАТА НА БУЛЕВАРОТ ЈАНЕ САНДАНСКИ


Екипи на Градот Скопје деновиве засадија 130 сребрени и зелени елки во жардиниерата на булеварот Јане Сандански, на потегот од Новата железничка станица до „Мајчин дом“. Елките се засадени во права линија и формираат дрворед.
Зеленилото во жардиниерата на булеварот Јане Сандански во наредниот период дополнително ќе се уреди со цветни насади.



www.skopje.gov.mk
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 23-Nov-2009 at 21:13
нели планот беше на Јане Сандански жардиниерите да се постават само до Мајчин дом? сега ги ставаат по должината на целиот булевар
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 23-Nov-2009 at 14:47
НА ПАРТИЗАНСКА И НА 8 СЕПТЕМВРИ
Новите жардиниери при крај

На булеварите 8 Септември и на Партизанска привршува изградбата на средишните бетонски жардиниери, на кои, за зеленилото, се поставува системот на полевање „капка по капка“. Надлежните информираат дека завршувањето на работите доцни затоа што сообраќајниците се многу фреквентни, па не можело навреме да се направи дотур на земјата со која жардиниерите треба да се наполнат.
Освен на овие два булевари, бетонски жардиниери се изградени и на Јане Сандански и на Кузман Јосифовски - Питу. За ова Град Скопје издвои 100 милиони денари.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1873&ArticleID=127205
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 09-Oct-2009 at 12:41


25 евра глоба за секој што ќе го фатат, па сега нека претрчува човекот, доколку е шизик, може и со точак да се вози по жардињери, но големиот брат кога тогаш ќе го стигне  LOL сега откако планираат да ги опремат семафорите со камери, сигурно и ќе имаат увид кои се точки им се најмили на каубојците, освен оние стандардните за кои бидејќи веќе се има развиено голема навика, неретко и фамилијарно традиционална, за тие места ќе треба и некое порадикално решение како прскалки за вода кои на сензор ќе бањаат секаков натрапник
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 09-Oct-2009 at 11:46
Originally posted by lslcrew

Незнам што се зафатиле за муабетов со жардињериве кога жардињерите не се ни еден процент од евентуален лрт проект. Тоа земјиште ќе се прекопа дупло него жардињерите ако треба од тамо да проаѓа. А инаку јас попрво тука би ставил коловозно лента, а трамвајот по крај.
се сложувам со ова, ќе има дури и пак простор за зеленило Smile
во секој случај доколку има ЛРТ треба да биде одделен од коловозот, барем така е по најмодерни стандарди
плус ако некој мисли дека жардињериве спречуваат претрчување улица се лаже, има и те како претрчување, дури и им ја скратува маката на сите да кинат панталони на бившата ограда


Edited by zabegan - 09-Oct-2009 at 11:55
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 09-Oct-2009 at 09:43
Originally posted by Supervisor

Не си правите филмови прво за средишна сообраќајна инфраструктура треба урбана култура. Тие слики од Франција и Швајцарија се друго. Пешаците нема кај да поминат за да стигнат до станица попрво ќе ги изгазат.


Ја бар колку што сум го вишол трамајот во Будимпешта, тој ајде што оди по средина но постојките си се направени со бетон и лугето си се симнуваат и после тоа на следниот пешачки премин си ја проагаат улицата. Коа се вракаме од утакмица МЗТ онда да тогаш се симиња кој кога сака ама иначе вака кога е си има ред кај се застанува... а не собери патници кај сакаш автобусот крца ја се лепам на прозор небаре ме Зипувале. А трамвај ко трамвај ако не денес за едно 10 години кој знае битно ќе имаме, ми кажа врапчето
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 09-Oct-2009 at 02:10


Проблемот е во некоординираноста, стихијноста, лутањето. Еве ајде и да имаме некакво разбирање за тоа што сеуште немаат оформено детален концепт. Но тогаш зошто прават работи кои можеби ќе бидат во колизија со концептот кога тој ќе се оформи? (а мора да се оформи што поскоро)
Еве Коце со право ќе го преиспитува концептот за Трамвај/ЛРТ на Трифун. Но зошто тогаш го продолжува трифуновиот проект за жардињери на местата каде што овие проекти потенцијално ќе се преклопат? Што ако концептот се ревидира меѓудругото и во полза на тоа трасите каде што може да бидат во средина? На крајот на краиштата така се планирани во урбанистичките планови. Сега имаме ситуација каде ни се најавува трамвај, а тој според плановите е зацртан каде што се градат жардињери и ти не гледаш проблем?

Воопшто не држи тоа со цената. Каква врска има колку споредбено ќе чини трамвајот? Зарем неколку стотици илјади евра за правење на жардињери и после нивно отстранување треба едноставно да ги фрлиме само затоа што во споредба со друг проект изгледаат малку?

Тоа со распоредот на шините и лентите, како што кажав нема да го коментирам бидејќи не е место. Но и да земеме како што викаш, кон средина да се прошири уште една лента, пак жардињерите одат во канта како сувишен трошок за изградба и отстранување.

Проблемот со жардињериве е што не ни сакаат да погледнат подалеку од носот, па ги прават стихијно, без да ги усогласат поврзаните работи, само колку да покажат дека нешто работат. Јас тоа би го нарекол „дневен урбанизам“, аналогно на дневна политика. Толку се доблесни и одговорни, толку знаат и умеат, па затоа добиваме вакви „капитални“ проекти.

Во суштина да, жардињериве се релативно ситна работа, ама сепак укажуваат на битни проблеми.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.