build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Од регионот (општо)
    Posted: 18-Dec-2024 at 19:19
БЕЛГРАД ВОВЕДУВА БЕСПЛАТЕН ЈАВЕН ПРЕВОЗ НА 1 ЈАНУАРИ 2025

Градоначалникот на Белград Александар Шапиќ објави дека јавниот превоз во градот ќе биде бесплатен за сите од 1 јануари 2025.

„Од 1 јануари, целиот јавен превоз во Белград ќе биде бесплатен. Значи, веќе никој нема да мора да плаќа карта. Нема веќе ни месечни, ни годишни карти, ни попусти“, кажа Шапиќ на прес-конференција.

Тој додаде дека Белград со оваа социјална мерка станува лидер во јавниот превоз и дека ќе биде единствен град во Европа со повеќе од пола милион жители во кој јавниот превоз е бесплатен.

Шапиќ најави дека до 2027 година ќе биде обновен комплетниот возен парк во јавниот превоз, сите автобуси, трамваи и тролејбуси.

„До крајот на 2025 на улиците нема да има автобус постар од две години. Следната година ни доаѓаат првите од 25-те трамваи купени од Турција“, истакна Шапиќ.

Тој кажа дека и приватните превозници, кои низ Белград возат повеќе од 30 години, се обврзани да купат нови возила.

Српската влада, Град Белград и кинеската компанија „Пауер Чајна“ неодамна потпишаа договор за изградба на првата фаза од линијата 1 на белградското метро, вреден 720 милиони евра. Властите притоа најавија дека белграѓани ќе почнат да се возат со метро од 2030 година.

https://sdk.mk/index.php/svet/belgrad-voveduva-besplaten-javen-prevoz-na-1-januari-2025/
Carpe diem
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 574
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 30-Nov-2024 at 20:32
Конечно Македонија има метро. Браво
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 30-Nov-2024 at 17:43
Опааа браво
И во Скопјелоники да си дочекаме
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 30-Nov-2024 at 15:36
ПО 22 ГОДИНИ ИЗГРАДБА ОТВОРЕНО МЕТРОТО ВО СОЛУН, БИЛЕТ ЌЕ ЧИНИ 60 ЦЕНТИ





Во присуство на претседателката Катерина Сакеларопуло и премиерот Кирјакос Мицотакис, денеска и официјално беше отворена подземната железница во Солун, која се градеше 22 години.

Патниците ќе можат да се возат бесплатно до 3 декември, а од следниот ден билет ќе чини 60 центи, додека за месечен билет ќе се плаќа 16 евра. Метрото е целосно автоматизирано и нема да има возачи, со што е прво од таков тип во Грција. Се очекува да опслужува 250.000 патници дневно и да го намали сообраќајниот метеж за 60.000 возила.

Главната линија, долга 9,6 километри, се протега од новата железничка станица до Неа Елветија и вклучува два тунела и 13 станици. Патувањето ќе трае 17 минути. Продолжението до Каламарија треба да биде отворено кон крајот на следната година, а има планови мрежата да се прошири и на западните и северните области на Солун. До 2040 година, метрото треба да оди и до меѓународниот аеродром.

„Од археолошка гледна точка, ова беше сложен и тежок потфат. За време на изградбата се пронајдени 300.000 артефакти“, кажа министерката за култура Лина Мендони.

Голем дел од ова богатство е изложено на станиците, па метрото ветува модерно возење низ повеќеслојната историја на градот, низ кој за 2.300 години поминале и Римјаните и Византијците и Отоманците. Во рамките на отворањето на метрото, на централната станица Венизелу денеска за првпат беше откриен и цел археолошки локалитет.

Откопувањето на толку многу артефакти ги принуди инженерите и археолозите тесно да соработуваат. Тунелите требаше да се копаат на длабочина од најмалку 20 метри за да се зачуваат наодите што се поблиску до површината, а архитектите беа принудени да ги редизајнираат станиците бидејќи се откриваа богатства. Доцнењата и дополнителните финансиски барања придонесоа изградбата на метрото да чини најмалку три милијарди евра.

https://sdk.mk/index.php/svet/po-22-godini-izgradba-otvoreno-metroto-vo-solun-bilet-ke-chini-60-tsenti/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 23-Nov-2024 at 19:35
(ВИДЕО) За една недела започнува со работа метрото во Солун, ќе функционира без возачи



По години планирање и изградба на инфраструктурата, метрото во Солун ќе биде отворено за јавноста официјално на 30 ноември. Агенцијата АНА-МПА доби ексклузивна прилика да се вози со еден од 18-те возови кои ќе сообраќаат помеѓу 13-те подземни станици.

„Можете да се чувствувате целосно безбедно“, рече Карло Бјанко, извршен директор на конзорциумот Thema, кој ќе управува со системот на метро. Обраќајќи им се на потенцијалните патници од солунското метро, ​​загрижени поради фактот што системот е без возач, тој нагласи дека веројатноста за дефект на сигналниот систем се проценува еднаш во 100.000 години.

Бјанко истакна дека несреќните инциденти во историјата на железницата најмногу се должат на човечки грешки и истакна: „Сега, ги елиминиравме возачите и ги заменивме со систем за сигнализација кој е дизајниран со највисоко ниво на безбедност. Токму тоа, е во случајот со солунското метро, ​​го заменува машиновозачот и поради оваа причина, поради неговиот дизајн и функционирање, можноста за инцидент речиси и да не постои.

Она што го кажуваме ... е направено и главната линија на солунското метро ќе биде испорачана на 30 ноември за користење на граѓаните и посетителите на градот“, рече извршниот директор на Hellenic Metro SA, Никос Куретас.

Тој истакна дека главната линија е долга 9,8 километри и има 13 станици како и депо од 50.000 квадратни метри, во кое спаѓаат Контролен центар за работа, база за поправка и канцелариски простории.

Конкретно за контролниот центар во Пилаја, кој го нарече „срце“ на ултра модерниот метро систем, тој објасни дека оттаму експерти и научници секојдневно ќе ги контролираат сите метро системи, инфраструктура и возови на 24 часа. „Ова е еден од најмодерните контролни центри во светот и има и резервен центар, за секој случај“, нагласи тој.

Патувањето со воз на солунско метро, ​​од едниот до другиот крај на градот, трае „17 минути, вклучувајќи ги и постојките“, рече Куретас, објаснувајќи дека возовите ќе сообраќаат со просечна брзина од 40 км/ч и ќе достигнуваат максимална брзина од 80 km/h.

Солунското метро се очекува да превезува приближно 254.000 патници дневно, додека неговиот транспортен капацитет е 18.000 патници на час и по правец, според Куретас. Со продолжувањето до Каламарија, ќе се додадат уште 78.000 до 80.000 патници на ден.

https://www.faktor.mk/video-za-edna-nedela-zapochnuva-so-rabota-metroto-vo-solun-kje-funkcionira-bez-vozachi
Carpe diem
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 01-Jun-2024 at 16:03
Новата автогара на Варна.














Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 10-Feb-2024 at 12:05
3/3














Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 10-Feb-2024 at 12:03
2/3














Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 10-Feb-2024 at 11:58
За љубителите на метрото, една репортажа од доизградбата на линија 3 на метрото во Софиja
1/3
Во моментов се градат 9 станици - 4 во населбите Подуене и Левски, кои се во најнапредна, завршна фаза и 5 во насока Гео Милев - Арена Софија, кои се во почетна фаза на ископ.


Фотките се од 3-те станици по булеварот Владимир Вазов до населбата Левски Г(Х.Димитър - Бладимир Вазов),како и подготовката за последниот дел до булеварот Ботевградско Шосе.

Тунелите се ископани, станиците са готови груба градба и веќе се работи на поставуване на подземната инфраструктура..

















Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 26-Nov-2023 at 18:23
Новите тролејбуси на Русе.










Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 09-Oct-2023 at 17:39
Метрото во Солун се гради подолго од автопатот Кичево - Охрид, поскапе за една третина

Повеќе од 390 милиони евра, или повеќе од една третина како дополнителен трошок, – чини засега изградбата на солунското метро, објави денеска „Катимерини“.

„Сметката“ постојано расте, преку поднесување нови барања од конзорциумот што го презеде проектот. Се поверојатно е по петти пат да биде продолжен рокот преку нов анкес договор.

Новиот таргет е крајот на есента 2024 година. Договорот за изградба на главната линија на солунското метро (13 станици, 9,6 км траса) беше потпишан во март 2006 година. Испораката на проектот беше закажана за октомври 2012 година. Оттогаш проектот доби четири продолжувања на рокот: на 25 ноември 2016 година, 30 ноември 2020 година, 29 април 2023 година и последниот за 30 декември 2023 година.

Во изминатите години, почна да расте и буџетот на проектот. Почетниот буџет беше 1,15 милијарди евра (сите износи вклучуваат ДДВ). Државата преку „Атико метро“ (сега „Хеленик метро“) на изведувачот му исплатила дополнителни 329,8 милиони евра обештетување (преку низа арбитражни судски одлуки) и 36,5 милиони евра „позитивна отштета“ (поради доцнење). Истовремено, „скокна“ и буџетот за археолошките работи, преку пет дополнителни договори, оптоварени за 177,5 милиони евра. Конечно треба да се додаде и договорот за набавка на уште 15 возови, со буџет од 176,08 милиони евра.

Така, вкупните трошоци на проектот сега изнесуваат 1.547.409.000 евра (односно 33,74% повеќе од неговиот првичен буџет), без да се земат тука предвид уште две категории на трошоци: Прво, трошоците за ангажирање надворешни консултанти, експропријации, мрежни заобиколувања и слични трошоци кои се веќе направени. Второ, неподмирените побарувања на изведувачот. Според информациите, се чека значително побарување на конзорциумот (од редот од 20 милиони евра) во врска со преместување на една од станиците.

Сепак, вреди да се напомене дека минатата среда, при потпишувањето на договорот за работа на солунското метро, менаџерите на „Хеленик метро“ најавија уште едно продолжување на проектот. Како што навестија, главната линија на метрото ќе биде пуштена во употреба до ноември 2024.

https://faktor.mk/metroto-vo-solun-se-gradi-podolgo-od-avtopatot-kichevo---ohrid-poskape-za-edna-tretina
Carpe diem
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 22-Mar-2023 at 10:08
Originally posted by hcitrS

Интересно, немам видено досега прозрачни седишта, ама добро делуваат и полесно за одржување. А колку коштаат по парче автобусиве?

Според извештајот на општина Ст.Загора - 600.000 евра

Edited by Galileo - 22-Mar-2023 at 10:08
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 21-Mar-2023 at 23:06
Интересно, немам видено досега прозрачни седишта, ама добро делуваат и полесно за одржување. А колку коштаат по парче автобусиве?
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 21-Mar-2023 at 19:03
Првите 18 од вкупно 33 нарачани шпански е-buses Irizar пристигнаа во Стара Загора.
По Бургас, тие се вториот град кој ќе ги користи.
За овие автобуси прв пат слушнав пред неколку месеци и немам поим каков квалитет нудат, но барем на сликите изгледаат многу добро.






















Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 02-Feb-2023 at 21:42
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 21-Jan-2023 at 16:54

Градски превоз во Бургас и новите Irizar E-Buses .

Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 23-Dec-2022 at 18:46
Днес в Перник тръгнаха първите 6 автобуса на метан на италианската фирма Menarinibus .До средата на 2023 ке бидат доставeни останалите 9 бройки метан бусове и 5 бройки електобусове ,вероятно на кинезката фирма Higer ..














Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 15-Dec-2022 at 15:39
През септември Русе получи 20 нови електробуса SOR за обнова на возният парк. В началото на следващата година ще пристигнат и 15 тролейбуси от истата фирма.

Автобуси















Тролейбуси






Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 08-Dec-2022 at 20:44
Атина, Букурешт? Се чини Балканот за некои е само поранешна Југославија.
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 08-Dec-2022 at 19:54
A солунското метро?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.591 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.