| 
  ![]()  | 
     | 
 
Скопски сообраќај (општо) | 
 | 
 
    Post Reply  
   | 
  Page <1 2526272829 159> | 
| Author | |||||||||||
   
   
   Max  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #521 Posted: 17-Sep-2009 at 15:08 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    тоа беше варијанта, но сакаа тоа хотелот да го изведе доколку му отстапат простор за подземни гаражи, а бидејќи ова не се случи пропадна и оваа замисла за јужен. реално сега за сега и проширување горе на бул Митрополит Теодосиј ќе заврши работа, но исклучиво со клучка кај НоМа, вака со кружен ќе биде карамбол, а може и нема, незнам не сум паметен, сигурно има образовани сообраќајни инжињери во градско собрание !?!  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   La Linea  
   
   Senior Member  
   Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #522 Posted: 17-Sep-2009 at 15:42 | 
 ||||||||||
   
   
   
 Не е баш таква приказната. Гема сакаа да изградат дел од јужен во замена за градежна парцела покрај него. Е сега, градот се слагаше со таа варијанта, но тоа е државно земјиште и министерството за транспорт и врски не се слагаше на таква спогодба. Еве ја целата вест http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=32046#32046 А проширувањето на М.Т.Г. е тотална утка поради тоа што моменталниот профил одговара на оној кој се бара во ГУП-от, а со проширување би навлегол во трасата на јужен. А доколку се случи да го прошират, сигурно е дека таквото привремено решение би траело премногу долго и до тогаш хаосот во сообраќајот додатно ќе се зголеми. Тоа е недозволиво, а цената за таквото неодговорно планирање ќе го плаќаме ние.  | 
 |||||||||||
| 
   
     
     Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
     
   
   | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   lslcrew  
   
   Senior Member  
   Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #523 Posted: 17-Sep-2009 at 15:50 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   Од реконструкцијата на патото кон Св. Пантелејмон... 
   
   
  01. ![]() 02. ![]() 03. ![]() www.skopje.gov.mk  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   Max  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #524 Posted: 17-Sep-2009 at 16:18 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    Гема ја сакаа парцелата за предвидената гаража кај тинекс, а бидејќи гема е под капа на инвеститорите на хотелот т.е. еквест трговскиот, фактички дилот во нивно име го фрли Гема... 
 
  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   lslcrew  
   
   Senior Member  
   Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #525 Posted: 18-Sep-2009 at 02:29 | 
 ||||||||||
   
   
   
  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   Max  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #526 Posted: 18-Sep-2009 at 02:41 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   
а ова е стариот кружен што го најавија, погоре во цитатот од првата објава стои дека кружен тек ќе има кај Нова Македонија, што излезе дека новинарот импровизирал несмасно
 
   
   
  Edited by Max - 18-Sep-2009 at 02:42  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   lslcrew  
   
   Senior Member  
   Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #527 Posted: 18-Sep-2009 at 02:49 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   Стариот е, оној што новинариве мешаа радиус и дијаметар така да нека не те чуди што пишува НоМа.
    
   
   
   | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   Max  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #528 Posted: 18-Sep-2009 at 03:04 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   
добро битно јас го покудив тој кај НоМа па сега било како било  
   
   
    ова
со стариве проекти е интересна работа, па дајте бре градоначалници
извадете тоа проектите да ги видиме, бар сега имате интерактивна
администрација... пример дајте нешто за...1. Визии - Тунел под Вардар!? - Дневник - 12.11.2003 2. РАСПИШАН ПОВИК ЗА СТУДИЈА ЗА КРУШЕВСКА РЕПУБЛИКА - Градот сака да гради тунел под Вардар кај Сајмиште - Вест - 27.01.2004  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   igorius  
   
   Senior Member  
   Joined: 13-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 187  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #529 Posted: 18-Sep-2009 at 09:49 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    Ќе се шират улиците, ќе страдаат тротоарите 
 Градските власти со проширување на неколку улици во наредните години ќе се обидат да го направат попроточен сообраќајот во Скопје и се' уште не размислуваат за изградба на примарните брзи сообраќајници како што е Јужниот булевар Со проширување на неколку улици градските власти во наредните години ќе се обидат да го решат сообраќајниот хаос во Скопје. Улиците ќе се прошируваат на местата каде што нема да има уривања на објекти и нерасчистени имотно-прави односи, односно во најголем дел ќе се одзема простор од тротоарите, а некаде и од зеленилото. Ќе се шират „Илинденска“ и тоа на потегот од Владата до булеварот 8 Септември во Карпош, „Теодосиј Гологанов“, Првомајска и булеварот Србија, каде што градежните работи се веќе почнати. „ИЛИНДЕНСКА“ ЌЕ СЕ ШИРИ И КАЈ ВЛАДАТА „ГОЛОГАНОВ“ ЌЕ НЕМА СРЕДИШНО ЗЕЛЕНИЛО „ПРВОМАЈСКА“ ШИРОКА ДО ДРАЧЕВО Јорданка Ивановска -Дневник  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   igorius  
   
   Senior Member  
   Joined: 13-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 187  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #530 Posted: 18-Sep-2009 at 10:15 | 
 ||||||||||
   
   
   
 
 
 РЕКОНСТРУКЦИЈА Се поправа патот до „Свети Пантелејмон“ Екипите на Јавното претпријатие „Улици и патишта“ вчера почнаа со реконструкција на патот од Средно Водно до манастирскиот комплекс „Свети Пантелејмон“. Како што соопшти Град Скопје, машински се гребе оштетената асфалтна површина која изнесува 1.900 метри квадратни и се прска со битуменска емулзија, по што ќе следува машинско асфалтирање со дебелина од четири сантиметри. Освен крпењето на длабоките дупки, ќе биде извршена и целосна реконструкција на одредени делови од патот со машинско раскопување до десет сантиметри и вадење на асфалтната површина. Машинското гребење на оштетениот асфалт ќе се одвива во наредните десет дена. Потоа следува асфалтирањето, за кое, во зависност од временските услови, ќе бидат потребни две седмици.  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   pbanks  
   
   Admin Group  
    
   Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #531 Posted: 18-Sep-2009 at 11:17 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   Доколку навистина се иде на благо проширување на Гологанов неможе да зборуваме мислам за крај на свет или за дефинитивно пропаѓање на Јужен булевар. Таа улица веќе има профил од барем 3 ленти и тоа доста комотни ленти. Така да навистина не би се работело за некоја капитална интервенција од која после нема враќање назад.  
   
   
  Е сега зошто повторно се иде со привремени решенија е друг муабет ![]()  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   lslcrew  
   
   Senior Member  
   Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #532 Posted: 18-Sep-2009 at 14:50 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   Па да се слагам со пбанкс. Колку што знам има тамо и некои тесни ленти ваљда за точаи по крајот на коловозот, а ова е и делумна козметика колку да е добие уште една лента. Само што мене ме загрижува е тоа што првенствено Гологанов и Јужен се најавуваа како исти проект, па сега ме загрижува да не го жртвуваат она преспојување позади НЛБ во форма на клучка. 
   
   
  У секој случај и јас би сакал градов да се зафати со некоја покапитална инвестиција како јужен у скоро време, а ам главен проблем се средтсвата.  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   Cloverstack  
   
   Admin Group  
    
   Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #533 Posted: 21-Sep-2009 at 21:27 | 
 ||||||||||
   
   
   
 Кога ќе се земе во предвид како се поигрува со другите два урбани автопати и сите сообраќајни решенија воопшто, јас не би бил ни малку опуштен. На тоа додај ги и ваквите изјави на градоначалникот и мислам дека алармот треба да е веќе уклучен: 
 
 Изјавиве се чудни и изместени во контекст на проширувањето на Теодосиј Гологанов, но тоа што ме загрижува е опипливиот мек став кон времените и дивите објекти на трасата на јужен, во ситуација каде што тие воопшто немало потреба да се мешаат. Уште почудна е мекоста кога ќе се спореди со тоа како се настапи на Илинденска на пример. Дали се ова некакви пробни балони за големи матни игри или само несмасни неуки изјави, во секој случај се крајно загрижувачки индикации кои не оставаат простор за спокојство. Инаку, јасно е како ден, парите што ќе се трошат на проширување на Теодосиј Гологанов, многу попаметно е да се инвестираат во изградба на сегментите кои недостасуваат на улиците Народен Фронт и Јуриј Гагарин, кои треба да бидат колекторски улици за Јужен Булевар, аналогни на Теодосиј Гологанов од другата страна. Со тоа ќе се почитуваат урбанистичките планови и правилно ќе се оформува сообраќајната мрежа, ќе се направи чекор напред кон изведба на Јужен Булевар, а богами ќе се постигне и огромно подобрување во сообраќајот, значително поголемо од оваа кратковида импровизација што ја форсираат. 
 http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=562&PID=33081#33081 
 Коце, не само што го вети Јужен Булевар (како што е во ГУП-от) туку ни го вети два пати - еднаш како Јужен Булевар, а еднаш како Булевар Македонија (едно те исто) Е сега дали излажал е филозофско прашање. Дали човек кој што нема појма што збори, всушност може да се обвини за лажење ![]() Во секој случај некој треба да му објасни што точно е Јужен Булевар. И некој треба да му објасни дека конкретниот дел на Теодосиј Гологанов не е, ниту треба да биде булевар, туку еднонасочна колекторска улица во функција на Јужен Булевар. Не бива на „градскиот татко“ да не му се јасни основните планови и смерници за развој на градот, па да аминува страотни урбанистички упади и уште да се фали со тоа ![]() 
 
 Прво еве ја во целост објавата за понудата на Гема: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=32046#32046 ...од таму јасно е дека таа комбинација нема никаква врска со програмата на Коце и неговото ветување за Јужен Булевар. Понудата била до претходната градска администрација, а била „соборена“ од страна на министерството за транспорт и врски. Но дури и да имаше врска со Коце, зошто таквото пропаѓање би било оправдување? Многу „згодно“ оправдување за пропаѓање на капитален проект... И каква врска има кој е инвеститор а кој изведувач на Equest Мall? Тоа ама баш ништо не менува во програмата на Коце. И повторно, чисто за да не продуцираме дополнителни забуни, никаде не е наведено дека Гема ја сакала токму парцелата каде што е предвидена катна гаража и не знам од каде ти е тоа тврдење. Всушност ако веќе нагаѓаме за која парцела се работи, многу е пологично дека Гема ја сакала парцелата која се надоврзува на двете на кои моментално работи, односно парцелата карши Љуц. 
 
 
 Но со оглед на тоа дека ти збориш за кај Нова Македонија, каква е таа клучка таму што би се извела во контекст на тоа што го збореше погоре (без Јужен Булевар според ГУП, а со проширување на Теодосиј Гологанов). Ајде дај некаков графички приказ, да не се сведе работата само на нејасна лабава замисла, нејасно и лабаво заплеткана во зборови. ===================================== За Бул. 11 Октомври кај црвен крст 
 За „зелениот бран“ 
 Зошто надлежните оваа прилично едноставна технологија ја третираат како ракетна технологија за која треба години и децении да се совлада, нема да навлегувам... Во меѓувреме приказните само се рециклираат: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=338&PID=37694#37694 Дали оваа најновава значи дека конечно се направени набавките и дека се почнало со имплементација, господ знае... На терен секако се гледа што се случува, приказни не поминуваат. Edited by Cloverstack - 21-Sep-2009 at 21:55  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   lslcrew  
   
   Senior Member  
   Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #534 Posted: 28-Sep-2009 at 09:04 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   На Партизанска гужва до Универзална... 
   
   
   
    | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   Supervisor  
   
   Senior Member  
   Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #535 Posted: 28-Sep-2009 at 13:07 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   Јужен булевар ама урбан автопат Крушевска Република и Илинденска 
    
   
   
   | 
 |||||||||||
| 
   
     
     NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
     
   
   | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   La Linea  
   
   Senior Member  
   Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #536 Posted: 29-Sep-2009 at 22:58 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   
Еве еден текст вреден за коментирање и анализа! Препорачувам секој да го прочита. 
   
   
  
  | 
 |||||||||||
| 
   
     
     Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
     
   
   | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   Vladimir P  
   
   Senior Member  
   Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #537 Posted: 29-Sep-2009 at 23:14 | 
 ||||||||||
   
   
   ![]() 
 Чуна реченица, за ЛРТ или транвај чак не треба улица ! Edited by Vladimir P - 29-Sep-2009 at 23:16  | 
 |||||||||||
| 
   
     
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 
   
  https://www.facebook.com/767277056651521/  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   Max  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #538 Posted: 30-Sep-2009 at 17:16 | 
 ||||||||||
| 
   
   
     
  да но кај нас се се' проектира строго за на улица ЛРТ. што е до брзите улици нема друго завршување на мрежата е неопходно, но прашање е кој ќе се најде истото да го финансира, колку и да се атрактивни за финансирање овие делници не ми се верува дека ќе се најде друг инвеститор освен државата, а таа за сега ама ич не му се замара околу скопската инфраструктура, можеби декларативно, но реално истата потезите ги влече исклучиво кон републичката инфраструктура. 
  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   Cloverstack  
   
   Admin Group  
    
   Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #539 Posted: 02-Oct-2009 at 01:16 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   
За поздрав се заложбите на г-дин Чакаровски околу примарната сообраќајна мрежа. Делам многу од неговите ставови, особено околу потребите, приоритетите и редоследот на работите, начинот на планирање... Исто така ја делам загриженоста околу неодговорниот пристап на надлежните, бесконечното одлагање на овие круцијални проекти, повиците за бришење на некои од нив, узурпирањето на нивните траси... 
   
   
  Симнувам капа и за овој дел: 
 Но имам и две големи замерки во однос на искажаното: 1. Иако не е детално образложено како би функционирале некои делови од примарната сообраќајна мрежа доколку се дадат да се градат под концесија, многу сум скептичен за сообраќајната логика на таков модел и не гледам каде конкретно тоа би можело да се примени ефикасно. Мислам дека погрешно се извлечени паралели од некои многу специфични и ретки примери во градски средини и дека во случајот на Скопје таков систем би бил комплетно промашување од сообраќајна гледна точка. Наместо тоа, мислам дека е крајно време сериозно да се посветиме овие проекти да ги изградиме на нормален начин, без авантури. Цената не е мала, но добивката е многу поголема и ќе се осети дури и краткорочно. Всушност да бевме сериозна држава, па наместо приоритетни проекти да се нечии непродуктивни хирови, досега ќе имавме изградено голем процент од она што недостасува во примарната сообраќајна мрежа. На ова додајте ги и средствата кои ги даваме за импровизации во инфраструктурата, кои импровизации претставуваат само невешто одолговлекување на проблемите... Тие средства исто така не се мали и доколку биле насочувани кон правите проекти, ќе придонеселе значително. Вака самите се доведуваме во ситуација „сиромавиот плаќа два пати“. Поентата ми е дека доколку сме одговорни и посветени, можеме и самите да си ја градиме примарната сообраќајна мрежа. Во краен случај, се работи за приоритети од таков ранг и толку многу исплатливи инвестиции, што би оправдал и задолжување за оваа намена. И тоа ми звучи далеку подобро отколку експерименти со концесии на градски сообраќајници. 2. 
 Не можам да се изначудам на кажаново... Дури и да се тргаше од валидни аргументи, самата логика е крш... Макар и со површно пребарување по интернет, секој може да дознае со какви проблеми се соочуваат кружните текови при интензивен сообраќај и цела низа други недостатоци... До кога ќе се вртиме во круг со овие кружни текови? До кога ќе ни се претставуваат како универзално и волшебно решение за гужвата? Каков е овој фетиш? Кружните текови со своите специфики прават сообраќајна логика само во одредени, мал процент случаеви. Да не беше така, ќе ги имаше во многу поголем број низ светот. Всушност и таа мала бројка не е репер, бидејќи ги има во поголем број отколку што треба, токму поради тој фетиш кој што очигледно не е присутен само во Македонија. Ама кај нас е екстремен! Во 21 век, кога овие теми се толку апсолвирани и кога располагаме со толку напредна технологија за управување на сообраќајот преку семафори, ние требало да воведуваме кружни текови на секој ќош и особено на главните сообраќајници каде што најмалце им е местото... и тоа најчесто се претставува како некакво напредно решение и како некаков „апгрејд“ ![]() Во контекст на кружните текови е и овој став: 
 Еве го планот на Чакаровски за кружен тек на таа локација кој го ископав од едно негово друго интервју, па проценете и сами: Интервјуто за Утрински Весник ![]() ![]() Мислам дека се работи за клучка, а Јужен Булевар поминува денивелирано под кружниот тек. Доколку и Јужен Булевар е приклучен на кружниот тек, тогаш навистина е во одредена мерка поевтино, но од сообраќаен аспект апсолутно неприфатливо. Сепак, како и да се земе, очигледно планот не чини, а горната изјава не прави логика. За ДУП-от Стара Железничка имаше и постапка пред уставен суд, ми се чини токму за ова прашање, но ДУП-от „преживеа“. Edited by Cloverstack - 02-Oct-2009 at 01:48  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
   
   
   Vladimir P  
   
   Senior Member  
   Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #540 Posted: 02-Oct-2009 at 13:41 | 
 ||||||||||
| 
   
   
    
   Можда не му е баш тука местото, но рекламава зборува се 
   
   
  Мислам дека се е тука речено за во иднина каде треба да се насочиме  | 
 |||||||||||
| 
   
     
     Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
 
   
  https://www.facebook.com/767277056651521/  | 
 |||||||||||
![]()  | 
 |||||||||||
    Post Reply   
   | 
  Page <1 2526272829 159> | 
| Forum Jump | Forum Permissions  ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum  |