![]() |
![]() |
![]() |
Жардињери |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Author | |
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Ќе неможе веќе паркирање во тревниците.
![]() 2009-10-06 Партизанска, на потег од страна на Тафталиџе |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ај да речам дека е паметна работа ова, освен ако не е врткање бекатон низ прсти (муабети денар од коцка). Паркирањето и по тротоари и по тревници ќе се реши единствено со повисоки рабници, што воедно и ќе реши еден друг проблем со автобуските за некое минимално полесно влагање у автобус.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
dacito ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Sep-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 131 |
![]() ![]() |
Поминав пред 15-тина дена низ Аеродром и морам да кажам дека зеленилото од новите жардињери зрачеше со свежина, но и генерално гледано, жардињерата изгледа убаво, пространо, широко, многу подобро од досегашното зеленило и оградата што се протегаше по средина. Баш ми се допадна, во иднина треба само одржување. Мислам дека и оние кои на форумов беа скептици околу изградбата баш на оваа жардињера, низ Аеродром, после ова ќе се демантираат
|
|
![]() |
|
ArchiTechTone ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
![]() ![]() |
ПОминувам секој ден, и да изгледа убаво, бидејќи е одржувано. МОжеше и претходно да биде одржувано. Сега одржувањето го качија 40тина сантиметри повисоко, а изведувањето на некаква трамвајска/LRT траса непотребно поскапа. Како жител на Аеродром, го сметам проектов за промашена инвестиција...
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Каков трамвај луѓе смешно е посебно да се уништи средината. Трамвај воопшто не треба да има или кога би имало ќе оди на трета лента на коловоз
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Дуле ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Па баш ако има трамвај треба да проага по средината, шо мајка бара да иде по 3 лента кога и онака треба да му биде слободен патот. Еве рецимо пред трамвај иде онакво оние циганските коли шо се или најкежуал ствар запрежна кола??? И трамвајот ќе се влече по него или једино ако го стаат оној у 5ка шо вози со хебла шо средува работа па да го гази
![]() |
|
![]() |
|
Дуле ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
И во метропола све е зелено а не само тука колку ете лејјјј зелено било а погледни убаво лево и десно!!! А кај да е ќе почне пак иста рутина, слези од автобус и опааа преку тревник кај и да е ќе се напраи патека поред тревникот видичеш
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Се слагам, ако остане вака без да се направи сериозна ограда или друга пречка, промашена е според мене главната поента - спречување на преминување на улица на недозволени места. А во таков случај ни зеленилото нема да остане поштедено.
Без да навлегувам во дискусија зошто и каков ЛРТ ни треба (затоа што не е адекватна тема во нишкава), барем би прашал што правиме со урбанистичките планови. Зошто жардињери се прават на шински коридори и тоа токму каде шински коридори се зацртани во средишниот дел на булеварите? Еве го ДУП-от за Реонски Центар Аеродром, што значи тоа е логиката и по цела должина на Бул. Јане Сандански: http://i676.photobucket.com/albums/vv125/Cifrata/Pic019.jpg И зошто на трамвајска траса по средина на булевари да се гледа како на „уништување на средината“? Уништување во кој смисол? Ако мислиш на зеленилото, не си во право. 1-Барцелона; 2-Париз; 3-Гренобл; и многу други... Која е пречката конкретно во средишниот појас на Бул. Јане Сандански, наместо жардињера да има ем трамвајска траса ем прекрасно зеленило? 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Не си правите филмови прво за средишна сообраќајна инфраструктура треба урбана култура. Тие слики од Франција и Швајцарија се друго. Пешаците нема кај да поминат за да стигнат до станица попрво ќе ги изгазат.
Дефинитивно според мене ова е најдобрата идеја на градот во однос на средишното зеленило кадешто се спречија многу диви преминувања од естетска страна не сакам да зборувам ама трамвај е само за на 3. лента и никаде на друго место. (Ионака нема да го има) ![]() |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Јас бев еден од скептиците ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Незнам што се зафатиле за муабетов со жардињериве кога жардињерите не се ни еден процент од евентуален лрт проект. Тоа земјиште ќе се прекопа дупло него жардињерите ако треба од тамо да проаѓа. А инаку јас попрво тука би ставил коловозно лента, а трамвајот по крај.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Проблемот е во некоординираноста, стихијноста, лутањето. Еве ајде и да имаме некакво разбирање за тоа што сеуште немаат оформено детален концепт. Но тогаш зошто прават работи кои можеби ќе бидат во колизија со концептот кога тој ќе се оформи? (а мора да се оформи што поскоро) Еве Коце со право ќе го преиспитува концептот за Трамвај/ЛРТ на Трифун. Но зошто тогаш го продолжува трифуновиот проект за жардињери на местата каде што овие проекти потенцијално ќе се преклопат? Што ако концептот се ревидира меѓудругото и во полза на тоа трасите каде што може да бидат во средина? На крајот на краиштата така се планирани во урбанистичките планови. Сега имаме ситуација каде ни се најавува трамвај, а тој според плановите е зацртан каде што се градат жардињери и ти не гледаш проблем? Воопшто не држи тоа со цената. Каква врска има колку споредбено ќе чини трамвајот? Зарем неколку стотици илјади евра за правење на жардињери и после нивно отстранување треба едноставно да ги фрлиме само затоа што во споредба со друг проект изгледаат малку? Тоа со распоредот на шините и лентите, како што кажав нема да го коментирам бидејќи не е место. Но и да земеме како што викаш, кон средина да се прошири уште една лента, пак жардињерите одат во канта како сувишен трошок за изградба и отстранување. Проблемот со жардињериве е што не ни сакаат да погледнат подалеку од носот, па ги прават стихијно, без да ги усогласат поврзаните работи, само колку да покажат дека нешто работат. Јас тоа би го нарекол „дневен урбанизам“, аналогно на дневна политика. Толку се доблесни и одговорни, толку знаат и умеат, па затоа добиваме вакви „капитални“ проекти. Во суштина да, жардињериве се релативно ситна работа, ама сепак укажуваат на битни проблеми. |
|
![]() |
|
Дуле ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ја бар колку што сум го вишол трамајот во Будимпешта, тој ајде што оди по средина но постојките си се направени со бетон и лугето си се симнуваат и после тоа на следниот пешачки премин си ја проагаат улицата. Коа се вракаме од утакмица МЗТ онда да тогаш се симиња кој кога сака ама иначе вака кога е си има ред кај се застанува... а не собери патници кај сакаш автобусот крца ја се лепам на прозор небаре ме Зипувале. А трамвај ко трамвај ако не денес за едно 10 години кој знае битно ќе имаме, ми кажа врапчето ![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() во секој случај доколку има ЛРТ треба да биде одделен од коловозот, барем така е по најмодерни стандарди плус ако некој мисли дека жардињериве спречуваат претрчување улица се лаже, има и те како претрчување, дури и им ја скратува маката на сите да кинат панталони на бившата ограда Edited by zabegan - 09-Oct-2009 at 11:55 |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
![]() 25 евра глоба за секој што ќе го фатат, па сега нека претрчува човекот, доколку е шизик, може и со точак да се вози по жардињери, но големиот брат кога тогаш ќе го стигне ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
нели планот беше на Јане Сандански жардиниерите да се постават само до Мајчин дом? сега ги ставаат по должината на целиот булевар
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |