![]() |
![]() |
![]() |
Граѓани со посебни потреби |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
eh 37% nou 50% end kaunting, ako znaeme deka kaj nas anketi ne vrvat bash najtochno vo posledno vreme ... https://www.klix.ba/lifestyle/zdravlje/bih-i-makedonija-u-grupi-zemalja-sa-najvecim-brojem-pusaca-u-svijetu/140108079 ako sakame kurtul, malku et reklami i kampanji, velo pateki i sl. pred se treba strategija vo kostec statistikata, bidejki e zavisnost za koja sekogash mora da se baraat kreativni pokraj sportski motivi za defokusiranje od pushenje, iako i sportot mora da go kreneme na daleku podobro nivo nego postojnovo zemeno infrastrukturno [1] a eve ushte ednash moze Barsa da ni bide kuraz > 12 sports tracks for running and walking, around 200 km of cycle paths, 130 table tennis tables, 120 basketball courts [2] ... konechno bi bilo dobro, ako nemoit pushachite kon apstinencija, da gi motivirame nepushachite kon istrajnost, mozebi so nekoj rariteten iskluchok ko japonskiov [3] |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
отом потом, но би било убаво бар постојната вело мрежа да ја средат како што треба, мислам дека бојата ја оправија [1] но ко што гледаме тоа не е доволно, заради што не е лошо да се размисли и за гумено сепарирање на вело стазите од пешачките коридори по тротоарите, бар оние булеварските, за почеток нека ги употребат тоа вишоците од високата жолта лента [2] белким тука истите нема да се откорнат ... исто, нека размислат да пуштат по Кеј, од НЛ до ЃП, уште една патека за инвалидски колички, ролери и атлетичари ... вака како што е сега е повеќе корзо него рекреативна зона ... ајде и тоа беше чекор блиску кон поздрава урбана живеачка ... |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
законот за пушење би требало да ги опфати и онградските места, како по националните паркови така и рурално, односно да има пропишано во кои услови на какво место може да се пуши ... дали во однос на руралниот туризам пр. е дозволено дегустација на нива, наргиле во трем, илити задолжително портабл пепелник за во природа а особено национални паркови [1] можеби е дрско да се гледа на пушачите како истоветна категорија со ицата со посебни потреби, но ова е само семантичка законска регулатива, додека во реалноста и пушачите се луѓе на кои им треба помош, која нели бидејќи се намножиле па ајде нека оди се во аут, хм, да не беа то европските знаменца во претпристапната lex стандардизација, со наш памет никогаш немаше да дотераме до постојната зеро-пуш легислатива ... камо да им најдат властите посоодветна замена за цигарите како прешр-валв но природен, што бар во град ко Скопје треба да е максимално исфорсирано ... и да, чаре секогаш има, но дали постојното е доволно, дпмне истера некаква здрава-кампања, но бидејќи не беше заеднички договорена со тогашната опозиција, сега како социјален инжинеринг начисто ја снема, дури пуштија и вело патеки околу булеварите, но бидејќи за тоа немаше сестрано дебата него ко за почеток оени на мала врата, та велосипедските патеки што ги трасираа претежносе користат за туркање детски колички нормално бидејќи пешачкиот дел од тротоарите е зафатен од авто-каубојци, а вело патеките не се оградени со гумени ивичњаци, настрана што никој нема да ги потсети и велосипедистите за возење во правилна насока, за така збрлавената ситуација повеќе е смешка него решение и за оние кои д секогаш биле на точак, а не пак тоа да биде мотивација за некој да прешалта од кола на тротоар ... дефинитивно сдсм треба да размислува и апропо оваа категорија сограѓани, кои лават или ја заглавиле на пушење цигари, пред се во однос на урбаната опрема за вело патеки, но и во однос мотивацијата за почист град, држава итн. комотно нека скинат царина и данок на велосипедска опрема, а нека направат и бесплатни вело сервиси успат по главните булеварски артерии [1] нека пуштат вело-градски-автопати [2] а зошто да не исфорсираат и некоја домашна марка [3] а како би имале на претек јавен точак, та дури и по селата, јасно онаму каде има селски туризам или потенцијал за тоа ... |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
од аспект на зависности, особено тешки, ко што е пушењето, дпмне направи здрав исчекор, но дефакто недоносен, па бидејќи бидна законот со +-0 толеранција кон оваа категорија сограѓани, се доведовме до ситуација ефектите од истиот да се повеќе соблазнителни него сеопшто корисни ... ова го велам пред се во однос на образованието, но јавните претпријатија институции и површини, та речиси без исклучок сите пушачи делуваа како осуденици на пауза, но и дамбетер кога наставниците и професорите заедно со учениците и студентите дремат предпорти на пуш пауза, онака и морално и саркастично сите се соблазнуваат меѓусебно, а заради законска предетрминираност, која за жал се протурка без некоја особена јавна дебата, него онака реформско-европски ... дефинитивно кога веќе сакаме да бидеме проевропски наштимани, вакви реформи мора да ги пегламе и граѓански а не само експертски, иако и вака еве експериментално стигнавме до озбилна потреба од надополнување на законот, односно за почеток да има посебен простор за пушачи, а строго да е забрането пушење предпорти, дури и во приватниот сектор, особен момент и апропо екологијата ... пр. во клинички се пуши и на подестите освен пред врата, наместо во парковите да има до секоја клупа и пушачка корпа, иако мислам дека е неопходна и по некоја фри сит кафетерија во околина за докторите и сестрите да одморат коски, на Хирургија пможеби идеално на кровот како пејсажна градина [1] друг озбилен момент е здрава регулација на тутунот за виткање кој се продава по пазарите, а каде поминува се што треба и не треба, пр. се продава и прашина како остаток, а реално ова е најканцерогена варијанта за оние посиромашните кои неможат да си дозволат кило тутун да купат, туку ако начекаат на мерење треба да се помират со фактот дека судбинскиот отров им е екстра опасен, а неретко и напудрен под тезга со што се не, амо за што подолго да потрае во тоа картонските кутии од под тезга, кому колку му сече, но има и подобар и полош тутун, само што како потрошувачи на пазар нели права немаме, освен среќа за азиска и афричка стандардизација да ни огрее буџетот ... Edited by Zelenikovo - 06-Nov-2017 at 13:24 |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
може доцниме со ваква нишка на форумов, но никогаш не е касно, бар да направиме рекапитулар за ситуацијата до сега, за што грото досегашно инфо е поместено во нишките како урбана опрема или вести, но за долгорочен фокус неопходна е и една засебна ... дпмне мислам имаше позитивен исчекор на овој план во својот налет минатите неколку мандата, а што треба сега и сдсм да го продолжат, доколку немаат акал и да го умножат ... би било добро како мотивација да направиме споредба и со Балкан но и со ЕУ во однос на оваа категорија лица, а како што полесно би ја спровеле стратегијата која чинам и да ја има на хартија, во реалност функционира како брзопотезно истурени закрпи без механизми за одржување на истите во кондиција, а не пак нивна надградба ... инаку прва новина која Скопје ја доби, во други наши градови бар јас ја немам забележано, е нови звучни семафори за слепите, потем беа денивелирањето на тротоарите за инвалидски колички, посетне рампите и лифтовите по институциите, а на крај мислам револуционер новитет беа она атеките за слепи под железничка, но кои ај што се целите бербат ко еднаш стаени и никогаш исчистени, туку речиси се и уништени, комотно слеп чоек да се потепа од оние гумени стопи кои на еден крај ОТКАЧЕНО штрчат за и обичен човек да се сопне, а не пак слеп човек по грешка да се реши некаде по нив да стаса ... за рампите по автобусите нема да говорам, бидејќи сдсм гледам почна саносите да ги враќа, та да не кобам со пофалби бар нека наменат еден два минибуса кои не од станица ами реонски од дома ќе ги превезува сограѓаните во количка, дал се тоа инвалиди или стари лица, мислам дека сега имаат само едно вакво комбе за слична намена ... еве за почеток на нашиве полат'ичари нека им биде поука туристичкиот акал на Барса во однос на инвалидите како туристичка категорија ... http://www.barcelona-access.com/ACCESSIBLE https://www.barcelona-tourist-guide.com/en/transport/disabled/disabled-tourism-barcelona.html http://www.globalaccessnews.com/spain04.htm каталонците навистина се уникатни, сепак ваквата мобилност за инвалиди во добар дел е нус ефект и на параолимписките игри за ЛОИ 1992 ... in Barcelona 129 of 156 metro stations are fully accessible https://www.theguardian.com/cities/2017/sep/21/access-denied-disabled-metro-maps-versus-everyone-elses http://www.catalannews.com/life-style/item/getting-around-barcelona-with-a-disability Edited by Zelenikovo - 06-Nov-2017 at 11:23 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |